Big girls don't cry.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Big girls don't cry.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thistlefang
Member
Big girls don't cry. DPKsfdL
Freedje
176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons baby!
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistlefang
BerichtOnderwerp: Big girls don't cry.   Big girls don't cry. Icon_minitimewo 21 jun 2017 - 21:40

De avond begon te vallen en Thistlepaw was echt net klaar met jagen. Niet dat hij veel gevangen had of zo. Hij had een muis weten te vangen en een vis. En hij had ook een schaafwond opgelopen tijdens het vangen van de vis omdat hij was uitgegleden. Gelukkig voor hem was het op hetzelfde ondiepe gedeelte geweest als waar Littlepaw op haar bek was gegaan. Alleen al de gedachte aan zijn beste vriendin die zo op haar bek ging was te leuk om te negeren en dus grinnikte hij weer even. In tegenstelling tot de meeste katten vond hij het gebied hier juist reuze aangenaam en snapte hij echt niet waar al die commotie over ging. Zaten ze dan liever in een gebied waar een constante dreiging van overstroming heerste? Ze hadden daar al katten verloren en ze waren onderweg ook katten verloren. Voor hem was het een goed teken dat ze hier tijdelijk konden blijven, hoewel hij hoopte dat ze hier voor altijd zouden blijven. Die Tribe cats leken redelijk oké te zijn. Hij zou eigenlijk eens een keertje wat vaker naar buiten moeten gaan en zich meer in hun territory wagen. Hij had niet echt moeite met borders; hun oude borders had hij ook altijd genegeerd. Het was meerdere keren gebeurd dat hij een border was overgestoken om te praten met iemand wie hij aardig vond of om een kat in nood te helpen. En ja, hij had er ook vaak genoeg voor op zijn kop gekregen, maar dat weerhield hem er niet van om af en toe de rebel uit te hangen en de regels te breken. Regels waren er om gebroken te worden en een ander gebied vormde daar geen uitzondering op. De tom merkte dat hij de grot naderde en gooide zijn prooi op de fresh-kill pile. Hij griste een kleine muis voor zichzelf mee en begon deze op te eten. Toen pas merkte hij de aanwezigheid van een WindClanner op, alleen haar uiterlijk trok niet echt op die van een WindClanner. Ze was ietsje breder. Net alsof ze… alsof ze van RiverClan was. Nah. Dat kon niet. “Hoi schoonheid!” riep hij hard door de grot. “Heb je honger?” Hij hoorde gesnuif en draaide zijn kop een kwartslag. Welke oude zak… oh. Het was een zwarte tom met felblauwe ogen en een woeste blik. Om hem wat meer te treiteren pakte Thistlepaw zijn prooi op en ging hij bij de WindClanner zitten. “Je gaat me toch niet vertellen dat dat je partner is, hè? Waar gaat de wereld toch heen tegenwoordig.” Hij zuchtte dramatisch. Natuurlijk overdreef hij, maar dit was een effectieve manier om erachter te komen wie de zwarte tom dan wél was.


+ Eerste post voor Leopardpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardpaw"
Member
Big girls don't cry. RB4Qe0W
Bunny
299
Actief
"A leopard never loses her spots"

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big girls don't cry.   Big girls don't cry. Icon_minitimema 26 jun 2017 - 19:59

If you can't handle me at my worst
Leopardpaw keek verbaasd om toen iemand 'hey schoonheid' door de grot riep. Bleek dat het nog op haar gericht was ook. Lichtelijk geflatteerd keek de zwart-witte poes toe hoe hij vroeg of ze honger was en de geïrriteerde reactie van haar vader amuseerde haar. Ze bleef staan en wachtte terwijl de kater, die ze niet kende, op haar af kwam met een stuk prooi. Hij ging zitten en Leopardpaw kon nu ruiken dat het een Riverclanner was. Ietwat geïrriteerd om de stank trok ze haar neus op, al vond ze het dat wel waard om de reactie van haar vader te zien. Ze wierp even een knipoogje naar hem - dat zou hij wel snappen, dat ze hem gewoon aan het plagen was - en richtte zich toen naar de Riverclanner die nu naast haar zat. Ze snoof even bij de suggestie dat dat haar partner was. "Ha, nee, dat is mijn vader.", antwoordde ze, lichtjes glimlachend, en puur om de grote zwarte kater nog wat meer te irriteren schoof ze dichter naar de Riverclanner toe. Hun vachten raakten elkaar net niet. "Ik ben Leopardpaw, trouwens, maar noem me maar leo.", vervolgde ze met een klein knipoogje. Oh, dit zou nog grappig worden. Ha! Dat zou Crowfur eens leren om tijd te besteden aan een andere apprentice dan haar. Hmpf. Hij had haar mentor moeten zijn. En nog niet eens willen proberen om het te veranderen! De vaders van tegenwoordig.


Big girls don't cry. 4P1uXN9
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlefang
Member
Big girls don't cry. DPKsfdL
Freedje
176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons baby!
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistlefang
BerichtOnderwerp: Re: Big girls don't cry.   Big girls don't cry. Icon_minitimedi 27 jun 2017 - 16:26

Thistlepaw was echt zo overtuigd van het feit dat de WindClanner gewoon probeerde om de aandacht van de zwarte tom te trekken door op hem te reageren dat hij even geschokt keek toen de she-cat aangaf dat het haar vader was. Wat…? Maar die tom was like tien of vijftien moons jonger dan zijn vader! Thistlepaw keek weer opzij naar de tom. Deze was hun strak aan het aankijken, maar trok zijn bovenlip dreigend op naar Thistlepaw toen hun ogen elkaar ontmoetten. Hm. Misschien kon hij ergens nog wel aannemen dat hij inderdaad de vader was van deze she-cat, want ze leken qua pels wel een beetje op elkaar, hoewel haar vader gek genoeg bijna even groot was als zij. Qua grootte leek ze echt bijna op een RiverClanner en qua bouw ook. Ze was zelfs bijna even groot als hem! “Hij lijkt wel een beetje te jong om je vader te zijn tho,” zei hij met samengeknepen ogen. “Weet je zeker dat dit niet één of andere actie is om zijn aandacht toch te trekken omdat je een stiekeme crush op hem hebt? Je mag het gewoon eerlijk zeggen, hoor. Ze noemen mij niet voor niets de Love Doctor.” Proest. Als hij iets niet was, dan was het dat wel. Hij zwoer dat als hij een she-cat moest koppelen aan een tom dat hij er uiteindelijk zelf vandoor ging met de she-cat. Dus nee, aan hem moesten ze geen advies vragen. “Mijn naam is Thistlepaw, maar noem me maar Prince Charming,” sprak hij en hij gaf haar een vette knipoog. Leopardpaw. Hij deed zijn best om haar naam in zijn hoofd op te slaan, maar dacht niet dat dit een probleem zou zijn. Een mooie she-cat herkende hij namelijk altijd wanneer deze voor hem stond. “Je bent nog niet zo lang apprentice hè, of wel?” Als hij haar leeftijd zou moeten schatten, zou hij het op een zeven of acht moons houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardpaw"
Member
Big girls don't cry. RB4Qe0W
Bunny
299
Actief
"A leopard never loses her spots"

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big girls don't cry.   Big girls don't cry. Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 23:14

If you can't handle me at my worst
Leopardpaw rolde met haar ogen en schuifelde weer een beetje opzij. Hmpf, als hij vervelend ging zitten doen dan hoefde ze zijn gezelschap niet hoor. En suggereren dat ze een crush had op haar vader stond nu eenmaal opgeschreven als 'vervelend' in haar boekje. Kom op, ze had hem net gezegd dat hij haar vader was, snapte hij dat dan niet? Daarbij, die vissige visgeur werd haar toch echt te veel als hij zo dichtbij ging zitten, blegh. En ze moest hem Prince Charming noemen? Ha, alsof dat ooit zou gebeuren. "Ik noem je wel Thisle, lijkt me veel beter bij je te passen.", antwoordde ze, hem een lichte grijns schenkend. He, ze sprak zijn naam express verkeerd uit om het komische effect te vergroten. Thisle in plaats van Thistle. Hij was die tweede t niet waard. "Ik ben zeven manen oud. Jij ziet er ouder uit?", antwoordde ze. De zwart-witte poes was slecht in het gokken van leeftijden, maar ze zou hem in ieder geval ouder dan 8 manen schatten. Misschien een maan of 10, 11, zelfs 12 misschien? Hij leek zich echter kittenachtiger te gedragen, dus misschien was zijn grote bouw gewoon door een vroege groeischeut en was hij er nog maar 9. Wie weet. Leopardpaw in ieder geval niet, zoveel was wel duidelijk.


Big girls don't cry. 4P1uXN9
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlefang
Member
Big girls don't cry. DPKsfdL
Freedje
176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons baby!
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistlefang
BerichtOnderwerp: Re: Big girls don't cry.   Big girls don't cry. Icon_minitimezo 9 jul 2017 - 16:16

Thistlepaw trok een gezicht en legde vervolgens een poot tegen zijn kopje waarna hij met zijn ogen in zijn kassen rolde en een dramatisch gekreun liet volgen. “Recht door mijn hart!” jammerde hij vervolgens. Ze wilde hem namelijk geen Prince Charming noemen, maar besloot daarna direct om zijn naam opzettelijk verkeerd uit te spreken. Thislepaw. Dat klonk echt erg en tien keer minder stoer dan de naam die hij daadwerkelijk had. Het was grappig om te horen hoe één letter het verschil kon maken. En dat leek deze WindClanner te weten, want ze had zijn naam opzettelijk op die manier uitgesproken en aan haar blik kon hij ook opmerken dat ze dat wist. “Weet je hoe naakt ik me wel niet voel als je mijn naam uitspreekt zonder de extra ‘t’ erbij? Die ‘t’ hoort in mijn naam net zoals mijn witte plukken vacht bij mijn bruine vacht hoort. Ze zijn onafscheidelijk van elkaar en kunnen niet als individu gezien worden. En daarom, mijn prinses, is het zeer belangrijk dat je de extra ‘t’ niet onderschat en weldegelijk uitspreekt.” Hij keek haar nogmaals dramatisch aan en ging toen gewoon rechtzitten. Hij dacht dat hij zijn punt wel had gemaakt, maar dacht niet dat de she-cat ook maar iets van belang ging hechten aan hoe hij zich voelde wanneer zijn naam verkeerd werd uitgesproken. Snif snif. “Ik ben tien moons,” zei hij trots zijnde. “Nog minder dan vier moons en dan word ik warrior.” Hij zei voor de zekerheid maar dat het er vier waren omdat hij er vrij zeker van was dat Butterstar hem nog geen warrior ging laten worden op zijn twaalfde moon als het aan de evaluatie van zijn huidige mentor lag. “Natuurlijk heb ik nu al zeer duidelijk de kwaliteiten om een goede warrior te worden, maar helaas worden mijn talenten gewoon niet erkend.” Hij onderdrukte een zogenaamde snik. “Ik durf te wedden dat ik een heel stoere naam krijg als ik warrior word.” Hij keek haar aan. “Hoe zouden ze jou gaan noemen? Leopardpelt?” Hij begon te lachen. “Dat zou het pas zijn! Je pels hoort niet eens bij je prefix. Waar zaten je ouders met hun hoofd toen je geboren werd?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardpaw"
Member
Big girls don't cry. RB4Qe0W
Bunny
299
Actief
"A leopard never loses her spots"

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big girls don't cry.   Big girls don't cry. Icon_minitimezo 9 jul 2017 - 20:47

If you can't handle me at my worst
you don't deserve me at my best
152 words
Thislepaw (a)
Leopardpaw rolde eens met haar ogen toen Thistle - nee, thislepaw - enorm dramatisch deed omdat ze zijn naam verkeerd uitsprak. Ha, dat zou hem leren. Alsof ze hem ooit Prince Charming zou noemen, in geen honderdduizend manen. Daarna begon hij over haar naam. De grof gebouwde poes keek hem fronsend aan en als blikken konden doden, zat hij nu in Starclan. Als ze daar zelfs katten zoals hem toelieten. In het begin had het een goed idee geleken om flirterig te doen tegen hem om haar vader te frustreren - maar daarmee frustreerde ze zichzelf meer. Ugh, wat een irritant rotventje. "Nee, ik heet later Leopardclaw omdat ik met mijn klauwe irritantje ventjes zoals jou een kopje kleiner maak.", snauwde ze bijna terug. Ondertussen was het vast wel duidelijk dat ze snel kon veranderen als iets haar irriteerde.. Het was niet voor niets dat ze bekendstond als wispelturig in haar clan.


Big girls don't cry. 4P1uXN9
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlefang
Member
Big girls don't cry. DPKsfdL
Freedje
176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons baby!
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistlefang
BerichtOnderwerp: Re: Big girls don't cry.   Big girls don't cry. Icon_minitimewo 19 jul 2017 - 20:52

Thistlepaw grijnsde toen Leopardpaw’s blik veranderde en het duidelijk werd dat ze dadelijk een grote bek tegen hem op zou zetten. Heerlijk! Hij dacht niet dat Leopardpaw het wist, maar dit was juist waar hij op kickte. Hij vond het heerlijk om te zien hoe katten opgefokt raakten van zijn commentaar en vervolgens een weerwoord gaven. Natuurlijk liep het soms wel eens uit de poot en kreeg hij zo nu en dan een klauw in zijn gezicht, maar oh well. Dan waren zijn Clanmates er meestal snel bij en werden ze uit elkaar gehaald. Bovendien was niemand zo stom om hem aan te vallen in een ruimte waar alle leaders, deputies en medicine cats bij elkaar opgetrommeld zaten zodat diegene die hem sloeg een straf kon verwachten. Maar als hij haar goed kon inschatten, dacht hij dat ze eerder met woorden aanviel en niet met klauwen. En dus was het voor hem een verrassing dat ze een bitste opmerking maakte waardoor hij een sissend geluid liet ontsnappen uit zijn bek. “Feisty,” sprak hij grijnzend. “Zo heb ik het graag. Ben je trouwens zeker dat je afkomstig bent uit WindClan? Misschien ben je wel stiekem RiverClan. Ik heb nog nooit een WindClan apprentice gezien die zo van zich af kon bijten en bovendien ook nog eens de forse bouw van een RiverClanner had.” Hij deed een duidelijk teken naar haar zogenaamde vader. “Ben je zeker dat dat wel je echte vader is? Je bent bijna even groot als hem, man. Je bent net iets kleiner dan mij en de gemiddelde WindClanner is véél kleiner dan mij omdat ik groter ben dan de gemiddelde RiverClanner.” Dat klonk zelfs verwarrend voor hem. “Basically ben je dus tamelijk groot voor je leeftijd en de Clan waar je in zit,” besloot hij zijn verhaal af te maken. “Leopardbuilt zou dus best bij je passen eigenlijk.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardpaw"
Member
Big girls don't cry. RB4Qe0W
Bunny
299
Actief
"A leopard never loses her spots"

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big girls don't cry.   Big girls don't cry. Icon_minitimevr 21 jul 2017 - 14:01

If you can't handle me at my worst
you don't deserve me at my best
137 words
Thistlepaw
Leopardpaw snoof verontwaardigd bij zijn hele uitleg over haar grootte - hoe ze bijna even groot was als hem. Ze glimlachte gemaakt zoet naar hem, haar ijsblauwe ogen duidelijk geïrriteerd. De zwart-witte kattin was nooit goed geweest in haar irritatie te verbergen en nu was ook niet het moment om daarmee te beginnen, want de Riverclanner verdiende duidelijk een lesje. "Ben je wel zeker dat je groot bent, Thislepaw?", mauwde ze, opnieuw zijn naam express verkeerd uitsprekend. Dat paste toch beter bij hem dan een naam die wél juist was. "Misschien ben jij gewoon heel klein. Ja, dat denk ik wel. Je bouw past geweldig goed bij je mentale leeftijd want je bent volgens mij de grootte van een Riverclan kitten.", mauwde ze, haar stem zoetjes maar scherp. Als dat al mogelijk was; bij Leopardpaw schijnbaar wel.


Big girls don't cry. 4P1uXN9
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlefang
Member
Big girls don't cry. DPKsfdL
Freedje
176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons baby!
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistlefang
BerichtOnderwerp: Re: Big girls don't cry.   Big girls don't cry. Icon_minitimema 31 jul 2017 - 14:47

Thistlepaw rolde met zijn ogen toen Leopardpaw zijn naam nogmaals opzettelijk verkeerd uitsprak. Wat dacht ze hier nu eigenlijk mee te bereiken? Dacht ze dat hij kwaad ging worden op haar? Er was behoorlijk veel nodig om hem kwaad te krijgen. Aan zijn beste vriendin zitten, bijvoorbeeld. Hij zwoer dat als hij ooit een tom met zijn poten aan haar zag zitten dat deze nog niet jarig zou zijn. Hij kon met veel dingen lachen, maar dat vond hij te ver gaan. Of als ze verbaal lastiggevallen werd door andere katten, daar kon hij ook niet zo goed mee lachen. Maar nee, een paar zielige, dreigende of kleinerende woorden die naar hem gericht waren? Daar trok hij zich weinig van aan. En dat kon ook niet anders, want hij lokte ze meestal zelf uit. De enige reden dat ze zo op hem reageerden, was omdat hij het zelf allemaal uitlokte en dus kon hij moeilijk kwaad op haar worden. Maar damn, deze WindClan she-cat was wel heel makkelijk op stang te jagen. “Is dit bedoeld om me te kwetsen of zo?” Hij rolde zijn ogen naar haar. “Ik ben bijna de grootste apprentice van mijn Clan.” En hij kon het niet laten om even zijn borst trots vooruit te steken bij die woorden. “Maar je bent echt heel schattig als je zo van je afbijt, hoor. Lief meisje.” Hij grijnsde, verhief zich wat op zijn achterpoten en legde vervolgens zijn pootje zachtjes op haar kopje waarna hij daar de haartjes wat in de war bracht door ruw heen en weer te vegen. “Nu ga je de hele dag lekker ruiken naar mijn visgeur, hmmm.” Hij had heus wel haar vieze gezichtsuitdrukkingen gezien die ze trok toen hij te dichtbij kwam en wist dat ze een hekel moest hebben aan zijn geur, net zoals vele andere Clan cats dat hadden. Dat was voor hem des te meer een reden om haar aan te raken. En haar vader die hem vanaf een afstand aankeek alsof hij Thistlepaw kon vermoorden, was ook wel grappig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardpaw"
Member
Big girls don't cry. RB4Qe0W
Bunny
299
Actief
"A leopard never loses her spots"

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big girls don't cry.   Big girls don't cry. Icon_minitimedi 1 aug 2017 - 18:09

If you can't handle me at my worst
you don't deserve me at my best
146 words
Thistlepaw
Oh, het maakte haar kwaad hoe kittenachtig hij reageerde. Leopardpaw gaf hem een harde duw met haar beide voorpootjes toen hij het waagde om zijn poot over haar kopje te wrijven, proberend hem omver te duwen. Ze was vrij groot en haar kracht werd gevoed door de woede die ze nu voelen - dus tenzij hij het echt zag aankomen, zou het misschien wel lukken om hem op de grond te krijgen. Ha, dan zou ze eens lachen. En zand schoppen in zijn lelijke snuit - ook al was dat vrij moeilijk sinds de grond hier van steen was, en niet van zand. Misschien kon ze het dan wat camoufleren, zodat ze niet hoefde te kijken naar die geamuseerde blik van hem omdat hij zijn ogen toekneep omdat er zand in was. Ha, dat zou hem wel leren. Hij moest alleen eerst op de grond liggen.


Big girls don't cry. 4P1uXN9
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlefang
Member
Big girls don't cry. DPKsfdL
Freedje
176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons baby!
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistlefang
BerichtOnderwerp: Re: Big girls don't cry.   Big girls don't cry. Icon_minitimewo 9 aug 2017 - 16:02

Thistlepaw had verwacht dat ze zichzelf ging verweren en dus had hij zichzelf klaargezet om de duw op te vangen. Waar hij niet op gerekend had, was dat ze zo veel kracht had in haar poten dat hij zijn evenwicht verloor en niet al te elegant op zijn zij viel. Hij kreunde op dramatische wijze toen zijn vacht contact maakte met de grond. “Dat was niet erg aardig,” zei hij tegen haar en hij trok een pruillipje naar haar. Vervolgens grinnikte hij en kwam hij een klein beetje overeind. Hij leunde enkel op zijn voorpoten en liet zijn achterpoten lekker achter hem uitgespreid op de grond liggen, want hij merkte dat de grond zo erg nog niet eens lag. “Maar je hebt me best wel een gunst gedaan,’ sprak hij. “Ik heb nog nooit zo lekker op de grond gelegen.” Hij keek haar plagend aan. Jeetje, wat was ze toch agressief! Maar hij werd daar niet kwaad om, noch om het feit dat ze weldegelijk hem geduwd had met de bedoeling om hem pijn te doen. Thistlepaw was echter iemand die zich daar vrij weinig van aantrok en dus rolde hij met zijn ogen naar haar. “Ben jij ook weer zo één van die she-cats bij wie alle plukjes vacht op haar lijf per se allemaal goed moeten zitten? Want als dat zo is, is dat echt erg, hoor.” Hij draaide zijn kopje een kwartslag en zag dat de vader van Leopardpaw – of misschien toch haar stiekeme crush omdat ze niet toe wilde geven dat ze de tom gewoon leuk vond, want Thistlepaw vond het nog steeds vrij moeilijk te geloven dat deze jonge tom haar vader was – geamuseerd naar het tweetal aan het kijken was, waarschijnlijk omdat Leopardpaw net Thistlepaw had weten te vloeren. Tsk. WindClanners. Je kon ze niet vertrouwen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardpaw"
Member
Big girls don't cry. RB4Qe0W
Bunny
299
Actief
"A leopard never loses her spots"

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big girls don't cry.   Big girls don't cry. Icon_minitimezo 20 aug 2017 - 17:41

If you can't handle me at my worst
you don't deserve me at my best
190 words
Thistlepaw
Ha, hij ging neer! 1 - 0 voor de Windclanner. Voor de vorm schopte ze wat zand tegen zijn snuit, grinnikend. Ze gaf geen reactie op zijn vraag of ze ook zo'n she-cat was van wie haar vacht helemaal goed moest zitten. Aan hem zou ze niet toegeven dat dat zo was, want hij zou er toch alleen maar mee lachen. Dat was alles wat hij deed. Maar dat kon zij ook - oh, hij zou spijt hebben dat hij ooit naast haar was komen zitten. En anders zorgde ze er wel voor dat haar papa hem spijt zou geven. Ze greens even haar scherpe witte tandjes bloot naar de zwarte kater, een uitdrukking in haar ijsblauwe ogen die zij: 'ha, zie deze domme riverclanner stof eten'. "Dan ga ik er vanuit dat jij het ook niet erg vind als er wat zand op je geweldig lelijke vacht zit.", mauwde ze, en de grote poes maakte er een hele show van om zo veel mogelijk zand tegen hem te schoppen, tot hij meer zand dan haar had. Ha, zie hem nu eens! "Zie hier, Thisle, het grote lelijke zandmonster!", mauwde ze spottend.  


Big girls don't cry. 4P1uXN9
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlefang
Member
Big girls don't cry. DPKsfdL
Freedje
176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons baby!
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistlefang
BerichtOnderwerp: Re: Big girls don't cry.   Big girls don't cry. Icon_minitimema 21 aug 2017 - 14:26

Thistlepaw rolde met zijn ogen toen de she-cat zand in zijn richting begon te schoppen. Het was irritant, maar het was iets waar hij mee kon leven. Bovendien kon hij straks naar the Starpools of the Rapids gaan om het van zijn pels te wassen, dus zo erg was het niet. “Mijn strepen zijn tien keer mooier dan dat lelijke bundeltje vacht dat jij aan je huid hebt hangen. Je lijkt wel een das met je zwart-witte pels.” Deze keer was het zijn beurt om te lachen, maar die lol verging hem al snel toen hij zand in zijn bek kreeg en begon te kuchen om het wat weg te krijgen. Natuurlijk niet te hard, want dan zou ze doorhebben dat hij zand in zijn bek had gekregen en dan had ze nog meer lol dan daarnet. Hij keek haar aan met een strakke blik toen ze weer wat tegen hem zei, maar deze keer wist hij hoe hij wraak moest nemen. Het zand zat namelijk goed in zijn pels en ze had aardig wat tegen hem geschopt, dus het zou ook makkelijk weer loskomen. Het enige wat hij moest doen, was opstaan en zijn vacht uitschudden zoals hij de honden had zien doen die ze voorbij waren gekomen op hun reis. Thistlepaw stond op alsof er niets aan de hand was en deed net alsof hij met een gekwetste blik van haar weg zou lopen, maar op het allerlaatste moment sprong hij opzij en begon hij wild met zijn vacht te schudden zodat het zand niet alleen in haar richting waaide, maar ook naar een paar andere katten. “Leopardpaw,” zei hij hardop toen hij een paar ShadowClanners woedend naar hun zag kijken, “wat doe je nu weer? Ik zei toch dat je dat niet moest doen. Nu zitten we allemaal onder!” De ShadowClanners keken, tot zijn voldoening, langs hem en knepen hun ogen samen naar Leopardpaw. Stelletje domme katten, hahaha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardpaw"
Member
Big girls don't cry. RB4Qe0W
Bunny
299
Actief
"A leopard never loses her spots"

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big girls don't cry.   Big girls don't cry. Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 12:55

Leopardpaw kneep haar oogjes tot spleetjes, helemaal onder het zand maar gevaarlijk rustig. Ze stond werkelijk op het punt om hem aan te vliegen en dan zou hij het niet meer na kunnen vertellen, daar was ze zeker van. Thistlepaw speelde met zijn leven, of met vuur, of met allebei. Ze gaf hem een harde duw tegen zijn schouder met haar witte voorpootjes en draaide haar zwarte snuit weg van hem. Hij was geen blik meer waardig. Desondanks was er ook een drang naar ruzie die haar tegenhield om weg te lopen. Een goed gevecht zou hem wel op zijn plaats zetten, ze had alleen een aanleiding nodig waardoor ze niet bij Oceanbreeze zou moeten komen voor een preek over hoe ze allemaal in vrede samen moesten leven en zo van die foxdung dingen.


Big girls don't cry. 4P1uXN9
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlefang
Member
Big girls don't cry. DPKsfdL
Freedje
176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons baby!
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistlefang
BerichtOnderwerp: Re: Big girls don't cry.   Big girls don't cry. Icon_minitimedi 26 sep 2017 - 9:32

De boze blik in haar ogen amuseerde hem en met een voldane blik keek hij haar aan. En once again was het de bedoeling geweest van de she-cat om hém kwaad te maken, maar was zij diegene die boos werd in de plaats. Wat vond hij het toch heerlijk als andermans kwade intenties tegen hunzelf gebruikt werden. Zalig, echt waar. Vervolgens deed ze ook nog eens een zielige poging om hem omver te krijgen. En hoewel ze meer kracht had dan de gemiddelde WindClanner omdat haar bouw ook groter was, wist hij zichzelf nog perfect te balanceren. Het groepje ShadowClanners had besloten dat ze WindClanners erg genoeg vonden om naar hun toe te komen en niet veel later stonden ze bij hun. Hoewel Thistlepaw er niet erg happig op was om Leopardpaw te verdedigen, was het zijn schuld dat de ShadowClanners nu zo dichtbij hun stonden en richtte hij zich dan ook op in zijn volle lengte waarbij hij de ShadowClanners rustig aankeek. “Problemen, moeraswaders?” Haha, snap je, want ShadowClanners hadden een moeras in hun vorige territory en daar liepen ze vast wel eens doorheen voor een training en… “Houd je kop, vieze vuile visvreter,” siste een ShadowClanner naar hem en Thistlepaw keek hem met een zogenaamde gekwetste blik aan. Geen begrip voor zijn geweldige grapjes tegenwoordig, het was gewoon een schande! “Gaan jullie echt zo achterlijk doen omdat er wat modder op jullie vachten gekomen is? Oh, hallelujah, haal de leaders erbij! Stelletje dramaqueens.” Met een frons keek hij naar de boze ShadowClanners en toen één van hun langs hem naar Leopardpaw wilde gaan, blokkeerde Thistlepaw de weg door zijn schouder tegen die van de ShadowClanner te beuken. “Nah-ah, verboden terrein, kiddo.” Thistlepaw richtte zichzelf nog wat zodat hij lichtelijk boven de ShadowClanner uittorende en keek hem met een uitdagende blik aan. Gingen ze echt een gevecht starten hier, wetend dat ze daarvoor gestraft zouden worden? “Blijf uit haar buurt,” zei hij strak tegen de andere twee ShadowClanners die met samengeknepen ogen naar Leopardpaw keken. “Mochten jullie het niet doorhebben: ik was daarnet diegene die de modder op jullie liet neerkomen, niet zij.”
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Big girls don't cry.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Clan Cavern-
Ga naar: