As if it's your last



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 As if it's your last

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolfdance
Member
As if it's your last N621bTo
Christy
376
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons5
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: As if it's your last   As if it's your last Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 8:28

De maan strooide haar licht als een gefilterd masker op de intussen donkere aardbodem en zorgde ervoor dat de bruingestreepte kattin toch iets kon zien voor haar poten. Ze was zo dom geweest om onder een struik in slaap te vallen. Het warme weer had haar slaperig gemaakt en zonder er bij stil te staan dat ze misschien veel te laat terug wakker zou worden, had ze zich op het eerste beste plekje neergelegd. Nu verliet een zachte zucht, wel vol irritatie, haar bekje en sloeg ze een paar keer met haar staart in de lucht.

(Open)


If you must leave, leave as though fire burns under your feet.
If you must speak, speak every word as though it were unique.
If you must die, sweetheart, die knowing your life was my life's best part.
As if it's your last 4to5DeH
Terug naar boven Ga naar beneden
Rattlesnout
Member
As if it's your last DOBcsak
beertje
111
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ◄ 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rattlesnout
BerichtOnderwerp: Re: As if it's your last   As if it's your last Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 9:13


Een grote kater zat in een bad van maanlicht. Hij had een houtskool gekleurde vacht met grote strepen erin en op zijn kop wat kleinere. Het koude maanlicht danste over zijn vacht en maakte hem zilver. Zijn felgele ogen waren halfgesloten. Hij genoot van de koelte van de nacht. Zijn snorren trilden toen hij pootstapjes opspoorde. Het weergalmde in de witte, zeer gevoelige haartjes van zijn oren. Rattlesnout liet zijn bekje zakken. Wolfdance. Hij draaide zijn kop en zag haar op hem aflopen. Ze leek het niet door te hebben. Uit haar houding kon hij opmaken dat ze geïrriteerd was. "Wat zit er dwars?"

BY MITZI


As if it's your last YAqrSA6
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfdance
Member
As if it's your last N621bTo
Christy
376
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons5
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: As if it's your last   As if it's your last Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 19:35

Plots dook er een andere kat op, eveneens Shadowclan. Zodus liet ze de nekharen terug zakken en vernauwde ze haar felle blik wat. "Alles!" escaleerde ze terwijl ze met haar ogen even overdreven rolde. "Dit territorium! Deze reis! Die stomme katten! Dit weer!
Alles!" voegde ze toe, al even heftig als ervoren. Onrustig zwaaide ze met haar staart en keek ze in het rond. "Zou het te laat zijn om terug te gaan naar ons oude kamp? Ons oud territorium?" vroeg ze, al was het niet echt een vraag maar eerder een uitdrukking van hoop.


If you must leave, leave as though fire burns under your feet.
If you must speak, speak every word as though it were unique.
If you must die, sweetheart, die knowing your life was my life's best part.
As if it's your last 4to5DeH
Terug naar boven Ga naar beneden
Rattlesnout
Member
As if it's your last DOBcsak
beertje
111
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ◄ 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rattlesnout
BerichtOnderwerp: Re: As if it's your last   As if it's your last Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 21:01


Rattlesnout knikte begrijpelijk. Wat kwam dit bekend voor. Hij zwaaide met zijn staart heen en weer. "We zijn nu een Oneclan," spoog hij verachtend. Zijn vurige ogen keken naar die van Wolfdance. De vraag verraste hem een beetje, maar hij liet het niet merken. "Er zijn vele katten die het gedaan hebben. Drie van Thunderclan heb ik gehoord en een apprentice van Riverclan", mauwde hij bevestigend. Hij was er wel zeker van dat die van Thunderclan nog rondhingen ergens, maar snel zouden vertrekken. Zou Bloodclan al door hebben dat ze er niet waren? Toen keek hij naar de geïrriteerde en ontvlambare poes. Een echte Shadowclanner at least. "Misschien dat we doorreizen en dat we een gebied vinden dat ons maakt hoe we vroeger waren. Hij hoopte het maar. Shadowclanbloed verzwakte. Ze waren bijna allemaal even lief geworden als die boomkatten. Rattlesnout snoof.

BY MITZI


As if it's your last YAqrSA6
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfdance
Member
As if it's your last N621bTo
Christy
376
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons5
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: As if it's your last   As if it's your last Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 17:47

Nieuwsgierigheid en interesse wekte op in haar amberkleurige ogen.
Zei hij nou net dat er katten waren die niet mee waren gegaan? Had ze met haar kop in het zand geleefd, of zo? Waarom wist ze dit niet? Wolfdance zuchtte het slechts weg en wiebelde ongemakkelijk met haar oortjes toen ze het woord Oneclan hoorde. "Het prooi dat ik vang gaat toch echt wel enkel en alleen naar Shadowclan katten hoor. Als ik een Windclanner ook nog maar zie graaien naar een muis die ìk gevangen heb, dan zorg ik ervoor dat die nooit meer een muis zal zien." Haar stem zat vol met haat. Ze verachte de andere Clans en deed enkel neutraal tegen ze wanneer dat moest. En langs de andere kant had ze ook geen zin in onderlinge ruzies, zeker niet nu de anderen makkelijk konden samenspannen om haar te vermoorden in haar slaap. Wauw,
de fantasie toch weer. "Best, mijn dag is al verpest wanneer ik in de ochtend de kop zie van een van die andere Clans. Waarom reizen we trouwens niet verder? Is het intussen niet tijd dat we ons een eigen territorium aanschaffen?" vroeg ze, al was het eerder een retorische vraag en hoopte ze niet bepaald op een antwoord.


If you must leave, leave as though fire burns under your feet.
If you must speak, speak every word as though it were unique.
If you must die, sweetheart, die knowing your life was my life's best part.
As if it's your last 4to5DeH
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftclaw
StarClan
As if it's your last PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 22 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: As if it's your last   As if it's your last Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 18:55

Overal waar Swiftclaw liep merkte ze geuren op van de andere clans en de tribe katten. Dit gebied zat dusdanig vol met katten dat Swiftclaw bijna geneigd was om van de Vultures Drop af te springen in de hoop toch nog iets van rust te vinden. Daarbij schaamde ze zich bijna voor het zijn van een Shadowclan kat, dit met dank aan hun geweldige leiders en medicine cat. Bitterpaw leek letterlijk de enige te zijn die het goed deed met haar rang. Toen de rode poes de geur van Shadowclan opmerkte liet ze een opgelucht zuchtje over haar lippen rollen en besloot ze er op af te gaan. Haar poten voelde ietwat pijnlijk aan door de rotsige ondergrond, maar ze wist het te negeren terwijl ze dichterbij kwam. En daar waren ze. Wolfdance en Rattlesnout. "Clangenoten," sprak ze uit, de opluchting droop van elke lettergreep af. Ze knikte naar beide katten, "stoor ik?" Vroeg ze vervolgens. Als ze niet gewenst was kon ze wel weer gaan en iets anders doen.


The things we can't obtain are the most beautiful ones
As if it's your last AC1IOM7
Terug naar boven Ga naar beneden
Rattlesnout
Member
As if it's your last DOBcsak
beertje
111
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ◄ 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rattlesnout
BerichtOnderwerp: Re: As if it's your last   As if it's your last Icon_minitimema 26 jun 2017 - 16:33


De poes keek even verwonderd. Een kleine glimlach sprong op zijn lippen. Hij glimlachte weinig en als hij het deed was het niet naar de andere clans. Hij was blij dat er iemand zijn mening deelde. Hij knikte dan ook naar de poes toen ze over het verder reizen begon. Helemaal wat hij ook dacht. De wind waaide echter niet hun kant op waardoor hij zijn clangenoot pas opmerkte toen ze sprak. "stoor ik?" Hij keek opzij naar de rode poes. "Helemaal niet," mauwde hij terwijl hij even schuin naar Wolfdance keek. "Ook eventjes weggeglipt van de anderen?" Hij begon het door te hebben dat de meerderheid het beu was om met andere samen te leven.

BY MITZI


As if it's your last YAqrSA6
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfdance
Member
As if it's your last N621bTo
Christy
376
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons5
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: As if it's your last   As if it's your last Icon_minitimema 26 jun 2017 - 23:13

Ze was helemaal in haar eigen woorden opgegaan dat ze de andere poes niet had opgemerkt. Ietwat geschrokken keek ze opzij zodra ze diens stem hoorde, al was deze verbaasdheid na een tel of twee alweer volledig uit het zicht verdwenen. Nog een reden waarom ze dolgraag van die andere haarballen af wou... je kon je niet eens meer ontspannen! Overal kon er wel gevaar om de hoek loeren. Was het niet van een roofvogel, dan was het wel één van die waterratten of konijnenvreters. Met Thunderclan had ze niet zoveel problemen. Dat waren grotendeels de watjes. De katten waarvan je nooit veel hoorde, de saaie bende. Wolfdance schudde haar kopje als teken dat Swiftclaw niet stoorde, en maakte wat plaats zodat ook de rosse poes erbij kon staan. "Geglipt? Van mijn part mogen ze weten dat ik niet bij hun in de buurt wil zijn." Haar stem klonk giftig. Maar dat was ook hoe haar hart zich voelde jegens non-Shadowclan katten.


If you must leave, leave as though fire burns under your feet.
If you must speak, speak every word as though it were unique.
If you must die, sweetheart, die knowing your life was my life's best part.
As if it's your last 4to5DeH
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftclaw
StarClan
As if it's your last PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 22 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: As if it's your last   As if it's your last Icon_minitimewo 28 jun 2017 - 18:52

De wind had niet gunstig gewaaid voor de andere twee warriors, waardoor ze wat onverwachts kwam. Swiftclaw merkte ook op dat ze ook wel zachtjes had gelopen waardoor het ook niet hoorbaar was geweest. Agja. Gelukkig stoorde Swiftclaw niet en kwam ze er zelf ook bij zitten toen er ruimte voor haar werd gemaakt. Toen Rattlesnout haar de vraag stelde of ze ook weg was geglipt reageerde Wolfdance daar pittig fel op en Swiftclaw lied een lachje horen. "Wat Wolfdance zegt, ben gewoon weg gegaan," grinnikte ze. Waarna haar blik weer wat serieuzer werd. "Ik ben zo klaar met al die andere clans een hoe iedereen er maar het 'beste' van maakt, alsof alles goed is," ging ze verder en slaakte een zucht. Ze was enorm blij dat er twee andere warriors waren die haar mening deelde. Ze hoopte dat meer katten hun mening duidelijk gingen uiten zodat Tallshadow misschien ook eindelijk eens die verandering door zou gaan. Hij leek het namelijk ook wel prima te vinden, had ze het idee.


The things we can't obtain are the most beautiful ones
As if it's your last AC1IOM7
Terug naar boven Ga naar beneden
Rattlesnout
Member
As if it's your last DOBcsak
beertje
111
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ◄ 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rattlesnout
BerichtOnderwerp: Re: As if it's your last   As if it's your last Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 17:30


Rattlesnout knikte begrijpend. "Dat is helemaal hoe ik mij voel," antwoordde hij, meteen op de twee poezen. Eigenlijk mocht hij nu een wens doen. Ik wens dat deze situatie Starclanverdomme snel veranderd. Zo. "Het is precies of er geen lijn meer is, ik wil snel verder gaan. Natuurlijk worden we gehinderd door al die domme poezen die blijven kittens maken." Pasgeboren kittens zoals die van de rood gevlekte Windclan poes konden natuurlijk niet mee. Pffff. Hij snoof. Ergens wou hij klagen over Tallshadow, de leider, maar de warrior code en ingebakken respect verhinderde dat.

BY MITZI


As if it's your last YAqrSA6
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfdance
Member
As if it's your last N621bTo
Christy
376
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons5
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: As if it's your last   As if it's your last Icon_minitimewo 12 jul 2017 - 16:38

Wolfdance grinnikte om de opmerking van Rattlesnout. "Domme poezen." miauwde ze. Zijzelf wou absoluut geen kittens krijgen. Ze wist dat je dan enkele manen van je leven aan hun moest wijden, en dat was iets waar ze niet voor open stond. Op dat vlak was ze iets te zelf gefocust. "Wat zou er met het oude woud gebeurt zijn?" vroeg ze, zich afvragende of de rogue's intussen al heel het territorium bezet hadden. Vast wel.


If you must leave, leave as though fire burns under your feet.
If you must speak, speak every word as though it were unique.
If you must die, sweetheart, die knowing your life was my life's best part.
As if it's your last 4to5DeH
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftclaw
StarClan
As if it's your last PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 22 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: As if it's your last   As if it's your last Icon_minitimewo 12 jul 2017 - 16:52

Swiftclaw grinnikte toen Rattlesnout en Wolfdance die opmerking over de kittens en poezen maakte. "Wet je zegt," stemde ze in. Waarom zou je kittens nemen in tijden als deze? De clans hadden niet eens een duidelijke toekomst, laat staan de kittens die je dan op de wereld zette. "Ik denk dat het hele gebied nu één grote onleefbare ravage is," reageerde Swiftclaw op de vraag van Wolfdance waarbij haar blik wat verduisterde. Ze had heimwee en wilde maar wat graag naar huis. Een leefbare thuis, dus eigenlijk wist ze niet zo goed wat ze wilde. Terug naar het verleden? Ja, maar dat was niet mogelijk. "Zeg, als jullie in de poten van Tallshadow hadden gestaan, wat zouden jullie dan doen?" Vroeg Swiftclaw toen plots, oprecht benieuwd. Shadowclan had zelfs ook nog een stem, misschien moesten ze die eens laten horen.


The things we can't obtain are the most beautiful ones
As if it's your last AC1IOM7
Terug naar boven Ga naar beneden
Rattlesnout
Member
As if it's your last DOBcsak
beertje
111
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ◄ 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rattlesnout
BerichtOnderwerp: Re: As if it's your last   As if it's your last Icon_minitimevr 14 jul 2017 - 10:18


De houtskool kleurige kater greens blij. Leuk dat ze instemden. Hij bewoog met zijn oortjes. Rattle zelf zou graag kits willen. Niet persé om ervoor te gaan zorgen ofzo, dat was natuurlijk de taak van zijn partner dan, maar mini versies van hemzelf is toch altijd leuk. Die je jouw waarden en normen kon meegeven. "Ik denk dat het hele gebied nu één grote onleefbare ravage is," verbrak de rode poes zijn gedachten. Hij keek op en vestigde zijn blik voor hem. Waar het woud lag. "Ja, vooral ons gebied. Ik denk dat het gestopt is met regenen, maar dan nog is het moeras nu onbewoonbaar." Hij dacht aan de verschrikkelijke modderstromen. Heavespark had er in vast gezeten, Wolfpaw en Winddancer waren gedood. Hij werd weer onderbroken door Swiftclaw. Deze keer met een nieuwe vraag. Hij snoof. Ha! Juist waar hij wou over klagen. Hoewel hij het misschien beleeft ging houden. "Ik zou het helemaal anders doen. Nu zijn wij het die een gescheiden prooistapel maken, maar ik zou alles organiseren. Aparte prooistapel, aparte nesten, aparte patrouilles en ook zoekpatrouilles die dan even wat verder gaan dan hier om te kijken of er iets anders is dan die Clan Cavern, misschien wel een nieuw gebied," gromde hij. Ja zo zou hij het aanpakken. Hij wiebelde weer met zijn ogen en keek naar boven. Waar Silverpelt gloeide samen met de grote maan, die een zilverwit licht over de drie katten heen legde. "Ik zou ook naar een manier zoeken om met Starclan contact te hebben." Hij voelde zich erg leeg zonder hem. Wetend dat hij niet onder die beschermende hemel ging slapen.

BY MITZI


As if it's your last YAqrSA6
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfdance
Member
As if it's your last N621bTo
Christy
376
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons5
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: As if it's your last   As if it's your last Icon_minitimema 24 jul 2017 - 22:36

Ze greens terwijl ze naar Swiftclaw keek. Het was lang geleden dat ze nog zo'n vurige mede
clangenoot had ontmoet. Natuurlijk had ze de kattin al wel eens gezien in het kamp of tijdens de reis, maar Wolfdance was niet het type dat direct in iemands gezicht zou vliegen zodra ze die zag. Neen, ze bestudeerde de tegenpartij. Leerde zijn of haar manieren van doen uit haar hoofd. Zichzelf afvragende of die het wel waard was haar in haar vrije tijd te mogen vergezellen. Een zucht rolde uit haar bekje toen de rosse poes vroeg wat zij zou doen als zij clanleader was geweest. "Ik zou de clan in eerste instantie al toegesproken hebben. Duidelijk makende dat ik geen overspel of vriendschappen met andere clannen zou aanvaarden. Punt twee zou ik er voor zorgen dat er regelmatig patrouilles opuit gaan, opzoek naar een eigen plekje. En punt drie, ik zou hier zeker al niet gaan zoeken voor huisje, boompje, beestje." Ze rolde met haar ogen bij die redenering. Want tja, dat was zeker wat sommigen aan het doen waren. De sukkels.


If you must leave, leave as though fire burns under your feet.
If you must speak, speak every word as though it were unique.
If you must die, sweetheart, die knowing your life was my life's best part.
As if it's your last 4to5DeH
Terug naar boven Ga naar beneden
 
As if it's your last
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory-
Ga naar: