Drowning in Thoughts



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Drowning in Thoughts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Lionroar
Member
Drowning in Thoughts V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Drowning in Thoughts   Drowning in Thoughts Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 0:04

De kater had even tijd voor zichzelf nodig gehad. Soms werd de grot hem teveel. Alle blikken van windclan katten die hem werden toegeworpen, het gefluister als hij langsliep, de hatelijke sfeer die hij voelde tegenover hem.. het werd hem soms allemaal een beetje teveel. Deze reis was niet alleen fysiek zwaar voor de meesten, maar ook nog eens geestelijk zwaar geweest voor hem. Hij zat nu wederom opgescheept met zijn oude clangenoten, waarvan de meesten hem nog steeds verachten vanwege die ene dag. De dag dat hij zogenaamd Tawnylight vermoord had. Haar bloed had aan zijn klauwen gezeten, maar hij was het niet geweest die haar van de rots had afgeduwd. Dat was Whitelion's schuld. Dankzij hem was hij verbannen en erger nog: dankzij hem was een onschuldige warrior overleden. Zacht slikte de kater, terwijl hij zijn ogen sloot en voor even enkel probeerde te focussen op het harde geluid van de razende rivier die ze de Rapids noemden. Even alle gedachten over zijn verleden wegcijferen. Dat was alles wat hij wilde. Echter lukte dat helaas niet helemaal, want de wind bracht een bekende geur met zich mee. De geur van een kattin die hij als een clangenoot beschouwde. En misschien wel als een vriendin, zelfs, al had hij haar al een tijd niet meer gesproken. "Hallo, Fawnstep." Zei hij, met zijn ogen nog gesloten. Hij had haar geroken, ze was niet zo heel ver van hem verwijderd. Zijn helderblauwe ogen openden zich en hij draaide zijn kop, zodat hij haar kon aankijken. "Hoe gaat het?" Domme vraag. Natuurlijk ging het niet goed met haar. Maar toch stelde hij hem, omdat hij niets anders kon bedenken.

& Fawnstep~


Drowning in Thoughts DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Drowning in Thoughts Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Drowning in Thoughts UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Drowning in Thoughts   Drowning in Thoughts Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 0:20

i desire the things  
that will destroy me in the end
Ze was er zo klaar mee. De blikken van haar clangenoten wanneer ze langs hem liep. Tijdens de journey had ze gedacht dat alles anders zou worden als ze bij het nieuwe territorium aan zouden komen. Dat ze een frisse start zou krijgen. Dat ze iedereen die ze verloren had en die haar hadden gemaakt tot wat ze was los kon laten. Ze zou het zo graag willen, verder leven. Want het voelde alsof ze een hele lange tijd al niet meer echt geleefd had. Iedereen verachtte haar in ShadowClan. Er waren zelfs een aantal katten die fysiek geweld hadden gebruikt op haar na de dood van Adderkit, zoals Otterdive die haar een flinke kras op haar wang had gegeven. Het was een ongeluk geweest, echt waar. En toch was ze gestraft, voor de neus van alle vier de clans. Vernederd voor altijd. Hoe laag zou ze nog kunnen zinken? Het leek wel een oneindige zee van narigheid.
Normaal was ze bang van het snelstromende water van de rivier, maar ze had nergens anders heen kunnen gaan om te drinken omdat ze haar clangenoten ontweek. Zodra ze haar zagen kreeg ze vaak nare dingen naar haar kop geslingerd, en ze vroeg zich af hoelang ze dat nog zou kunnen verdragen voordat ze eronder bezweek. Opnieuw was ze niet alleen. Een flame point kater begroette haar, het was Lionroar. De kater die verbannen was uit zijn eigen clan en daar nog deputy was geweest ook. "Hey, Lionroar," begroette ze de ander terwijl ze iets dichterbij kwam. Hij was één van de weinige waar ze op dit moment niet bang voor was. Ze had hem al een tijdje niet gesproken.. en vroeger had ze hem best wel als een.. vriend gezien? Het leek erop dat ze beide een beetje verschoppelingen waren, al was ze niet iemand die de ander snel in zo'n hokje zou plaatsen. "Zoals altijd denk ik.." mauwde ze terwijl ze de kater voor een moment in zijn ogen keek. "Met jou?" vroeg ze toen maar de wedervraag. Fawnstep liet haar achterlichaam langzaam zakken en ging zitten, waarna ze haar staart om haar poten sloeg en kort naar de rivier keek.
LIONROAR | THE RAPIDS


Drowning in Thoughts SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Drowning in Thoughts V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Drowning in Thoughts   Drowning in Thoughts Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 0:26

De kater wist wat er met de poes gebeurd was. Hij had van een afstandje staan kijken toen alles gebeurde, maar niet echt ingegrepen. HIj had er ook geen kans voor gekregen, Fawns.. nee hun clangenoten hadden al vrij snel gereageerd. Dankzij haar was een kitten dood. Maar konden ze het haar kwalijk nemen? Het had iedereen kunnen gebeuren. Iedereen. Zelfs hem. Hij liet zijn blik weer voor zich uit vallen, terwijl hij keek naar het kolkende water voor hem. Ergens gaf de wilde rivier hem rust. Chaos bracht immers uiteindelijk weer rust. Of althans, daar hoopte hij op. Wanneer kwam zijn rust? Hij wist het niet. Hij knikte zacht en glimlachte een beetje. "Ook, zoals altijd." Hij wist heel goed hoe Fawn zich voelde. Hoe rot het was als iedereen je kwaad nakeek. "Ze komen er wel overheen, Fawn, geloof me maar." Sprak hij zelfverzekerd, zacht knikkend zelfs om het te onderdrukken, al geloofde hij het zelf diep van binnen niet helemaal. Katten hielden lang hun haat vast.. hij van alle katten kon dat weten. Everstar had het hem nog steeds niet vergeven - voor iets wat hij niet eens had gedaan - en de littekens die hij van hun gevecht had overgehouden, spraken boekdelen over wat ze van hem vond.


Drowning in Thoughts DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Drowning in Thoughts Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Drowning in Thoughts UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Drowning in Thoughts   Drowning in Thoughts Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 0:54

i desire the things  
that will destroy me in the end
Ondanks alles kroop er een kleine glimlach op haar zwarte snuitje. Hij was de enige die haar begreep, zo bleek maar weer. Het zwarte hert en de verstoten leeuw die samen een vriendschap hadden gesloten. De kater zei dat ze er wel overheen kwamen, hun clangenoten. Fawnstep haalde kort haar schouders op. "En dan vinden ze weer het volgende.. ik ben bang dat het nooit op zal houden." Misschien had ze het wel aan zichzelf te danken, maar ze had oprecht geen idee hoe ze alles nog om zou kunnen draaien.
De zwarte kattin schudde kort haar kop en deed een stapje dichter naar het water toe. Zo kon ze naar haar spiegelbeeld kijken, wat op deze plaats wel heel erg verpest leek te zijn. Het water stroomde zo snel en had kleine golfjes waardoor het alleen maar een wazige, zwarte vlek was waar ze naar keek. Kort klemde ze haar kaken op elkaar. Zelfs haar spiegelbeeld was verpest.
LIONROAR | THE RAPIDS


Drowning in Thoughts SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Drowning in Thoughts V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Drowning in Thoughts   Drowning in Thoughts Icon_minitimema 26 jun 2017 - 22:46

De kater liet zijn blik terugvallen op de kolkende rivier. Nee, het leven was nou eenmaal geen pretje. Starclan had hem niet bepaald bijgestaan in zijn leven. Zijn hele leven al was er drama en de kleine mooie momenten die hij wel had gehad, waren allemaal ondertussen verpest. Zijn tijden met Spottedleaf werden verbroken nog voordat hij haar kon vertellen wat hij voor haar voelde en zijn prachtige gezinnetje met Icyrose werd ook gebroken door één kater; Whitelion. Niet alleen had hij zijn partner voor even afgepakt, maar ook had hij ervoor gezorgd dat Lionroar zelf verbannen werd uit Windclan, waardoor hij nu amper nog contact had met zijn eigen kittens. Zijn enige kittens. De woorden van Fawnstep drongen tot hem door, en zacht schudde hij met zijn hoofd. "Misschien is het dat waar je mee moet stoppen." Zei hij. "Van het slechtste uitgaan." Hij liet zijn helderblauwe ogen naar de zwarte kattin glijden, die nu dichter bij de rivier was gaan staan.


Drowning in Thoughts DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Drowning in Thoughts Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Drowning in Thoughts UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Drowning in Thoughts   Drowning in Thoughts Icon_minitimedi 27 jun 2017 - 9:41

i desire the things  
that will destroy me in the end
Deze wilde rivier leek ergens wel op haar hersenen, waar alle herinneringen nu ook als een kolkende stroom door haar kop heen sloegen. Haar leven was een leugen geweest, ze had in een leugen geleefd. De kater waar ze zoveel van had gehouden, Thrushdive, was nooit de hare geweest hoewel ze dat op sommige momenten wel had gedacht. Na zijn dood had ze hem nooit los kunnen laten, en dat was al ruim zestien moons geleden. "Hoe moet ik stoppen met van het slechtste uitgaan als alles in zowat heel mijn leven slecht afloopt?" mauwde ze terwijl ze naar het water keek, haar stem misschien iets harder dan voorheen. Maar dat had ze niet door, omdat ze haar ijsblauwe ogen op het water had gericht. "Ik ben er altijd om veroordeeld dat ik niet zo ben zoals mijn moeder, nog steeds." Altijd liep ze in de schaduw van Innerstar, al had die ooit gezegd van niet. Maar het was toch wel duidelijk? Hoe haar jongere zusje Swiftclaw tegen haar had gepraat, hoe Rattlesnout haar had gevraagd waar het vuur van haar ouders gebleven was. "En ik ben Starclanverdomme mijn moeder niet, en dat zal ik nooit zijn ook." Lionroar had er helemaal niets mee te maken, maar zijn woorden om te stoppen met altijd van het slechtste uitgaan klonken onwerkelijk in haar oren.
Fawnstep haalde met haar poot uit naar een klein steentje op de oever, wat met een zachte plop in het kolkende water terecht kwam.
LIONROAR | THE RAPIDS


Drowning in Thoughts SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Drowning in Thoughts V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Drowning in Thoughts   Drowning in Thoughts Icon_minitimewo 28 jun 2017 - 12:09

De kater wiebelde wat onzeker met zijn oren bij haar woorden. Daar had ze een punt, ja, natuurlijk. Hij kon het zelf ook niet loslaten dat alles in zijn leven slecht was afgelopen. Natuurlijk, er waren enkele mooie momentjes geweest, maar ook die waren verpest. De kater sloot daarom ook zijn ogen en knikte zacht. Hij kon het haar niet kwalijk nemen om zo te denken, dat was zijn gedachtegang namelijk ook. "Je bent ook niet je moeder." Sprak hij uiteindelijk, terwijl hij zijn ogen weer opende en op haar richtte. "Niemand zou in de schaduw moeten staan van zijn of haar eigen ouders, jij dus ook niet. Stap er onderuit, je bent jezelf en daar zou je blij genoeg mee moeten zijn." Hij haalde zijn schouders op. "En je zogenaamde vrienden en familieleden zouden dat ook moeten accepteren." Precies, zo was het. "En over al het ongeluk, ik heb een theorie dat Starclan gewoon houdt van al dat drama. Als ik je zou vertellen over het drama in mijn leven.. zou je dat waarschijnlijk ook nog geloven ook." Hij grinnikte zacht, en liet zijn blik weer op de kolkende rivier vallen. Soms klonk zijn leven als een of andere dramatische serie en eigenlijk.. wie weet was het dat ook. Starclan hield gewoon van drama, dat moest het zijn.


Drowning in Thoughts DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Drowning in Thoughts Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Drowning in Thoughts UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Drowning in Thoughts   Drowning in Thoughts Icon_minitimewo 28 jun 2017 - 14:27

i desire the things  
that will destroy me in the end
Fawnstep was de hele tijd naar het water blijven kijken, maar richtte haar blauwe ogen op de flame point toen deze de woorden uitsprak waarvan ze stiekem zo erg had gehoopt dat iemand die ooit uit zou spreken. Ze was niet haar moeder. Eindelijk had iemand het gezegd, het erkend dat ze niet haar moeder was en dat ze niet in de schaduw van haar moeder zou moeten staan. Al het gezeur over het vuur van haar ouders, over hoe slecht ze op haar moeder leek. De kater zei dat ze uit die schaduw moest stappen, dat ze zichzelf moest zijn.
"Dat is het aardigste wat iemand tegen mij heeft gezegd in.. in een hele hoop moons.." zei ze terwijl ze haar ogen weer op het water richtte. Lionroar kwam met de theorie dat StarClan hield van drama. Een waterige glimlach kwam op haar gezicht, dat was inderdaad een goede theorie. Met een voorzichtige glimlach keek ze naar Lionroar. Met een zachte zucht draaide ze zich weg bij het water. "Je hebt gelijk.. bedankt daarvoor." Ze meende het oprecht, ze had gewoon voor eens iemand nodig gehad die haar kon zeggen dat het kon. Dat ze niet Innerstar was, dat ze niet zo hoefde te zijn als haar moeder. De zwarte kattin drukte kort haar kop tegen de kater aan, ze was hem dankbaar, om vervolgens weer wat meer afstand te nemen en te gaan zitten. "Toen.. toen je nieuw was in ShadowClan heb je me verteld van wat er is gebeurd in WindClan." Ze was hem eten komen brengen. En dat was vast wat hij bedoelde met de drama. "Ik ben blij dat je naar ShadowClan bent gekomen." Misschien was hij er niet blij mee, maar zij wel. Nu had ze tenminste een vriend, zo zag ze hem dan toch.
LIONROAR | THE RAPIDS


Drowning in Thoughts SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Drowning in Thoughts V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Drowning in Thoughts   Drowning in Thoughts Icon_minitimedo 29 jun 2017 - 11:40

Het aardigste wat iemand ooit tegen haar gezegd had? En dat moest uit zijn mond komen? Shadowclan was soms wel hard, daar kon hij haar gelijk in geven - sommige katten konden daar nou eenmaal niet tegen en waarschijnlijk was Fawnstep één van die katten. Hij kon er op zich wel tegen, tot een bepaalde hoogte. Er waren dingen waar je bij hem niet mee moest komen. Zijn kinderen waren hem heilig, ook al zaten ze in Windclan, en over Icyrose moest je al helemaal niet beginnen. Dat waren emotionele littekens die hij liever littekens wilde houden en niet weer wilde laten openrijten. De kater knikte zacht, maar zweeg. Hij glimlachte. "Dat is een ding, ja." Zijn verbanning was nog maar een klein deel van zijn leven, al dan wel een deel dat heel veel verandering in zijn leven had veroorzaakt. Maar er waren andere dingen. Dingen waar hij liever niet over sprak. "En ik ben ook blij dat Shrewstar me toentertijd een plek in Shadowclan heeft aangeboden.." Er was geen leven voor hem buiten de clans. Hij was geen rogue, geen loner. Het zou hem emotioneel en fysiek gebroken hebben.


Drowning in Thoughts DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Drowning in Thoughts Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Drowning in Thoughts UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Drowning in Thoughts   Drowning in Thoughts Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 19:55

i desire the things  
that will destroy me in the end
Ze snapte wel dat hij niet over zijn verbanning wilde praten, het was niet niets. Maar Fawnstep had nooit een moordenaar in hem gezien. Vroeger was ze wat stiller geweest, wat meer afwachtend omdat ze wist dat veel van haar clan haar toen al niet mochten. Maar Lionroar had haar nog nooit dingen toegesnauwd zoals andere dat soms wel deden, hij had haar nog nooit veroordeeld voor de fouten die ze had gemaakt. Misschien omdat ze hem al een tijd niet meer had gesproken, maar nog steeds.
Een vage glimlach kwam op haar gezicht toen de kater begon over Shrewstar. "Ja, Shrewstar was me er eentje.." mompelde ze terwijl ze haar kop schudde. Ze wist nog hoe de kattin haar ooit terug naar het kamp had gesleurd toen ze nog een jongere poes was geweest. Vroeger was ze een lastpak geweest, dat wist ze zelf ook wel. Voor een momentje bleef ze stil, waarna ze haar oortjes naar voren richtte en de kater aankeek. "Heb je zin om te gaan jagen?" Tegenwoordig moest ze alleen op jacht gaan, er waren nog maar weinig katten die met haar mee wilde.
LIONROAR | THE RAPIDS


Drowning in Thoughts SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Drowning in Thoughts V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Drowning in Thoughts   Drowning in Thoughts Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 23:53

De kater keek naar het kolkende water en zuchtte. Shrewstar was er inderdaad eentje. Iemand die hem een thuis had gegeven, terwijl hij eigenlijk gewoon een stinkende hazenvreter was geweest. Hij had haar een leven ontnomen zelfs, ooit, toen hij nog deputy was geweest. Zacht schudde hij met zijn hoofd. De poes had een groter hart dan menig kat buiten Shadowclan zou denken. Ze mocht dan wel een vrij pittige tante zijn geweest, maar ze wist wel wanneer ze met haar hart moest leiden.. en wanneer ze juist haar hoofd moest gebruiken. De kater keek op toen de zwarte kattin vroeg om te jagen. Hij knikte. "Ja, prima." Hij zei nooit nee tegen jagen, ook al jaagde hij liever alleen, hij vond het niet erg om met Fawnstep wat te jagen. Ze was een goede vriendin van hem. Zacht glimlachte hij. "Oh, Fawnstep?" Zei hij, hij wilde namelijk nog even iets zeggen voordat ze weggingen. "Bedankt." Bedankt voor alles. Ook al zou ze waarschijnlijk bij Starclan niet weten waarvoor, maar zij was een van de katten die hem uit de duistere diepte had gehaald waarin hij was gevallen na de dood van Icyrose en na zijn verbanning.


Drowning in Thoughts DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Drowning in Thoughts Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Drowning in Thoughts UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Drowning in Thoughts   Drowning in Thoughts Icon_minitimeza 1 jul 2017 - 0:02

i desire the things  
that will destroy me in the end
Ergens was ze blij dat de kater met haar wilde gaan jagen, want dat was altijd al haar sterkste punt geweest en het was nu eenmaal effectiever als je met meer poten, neuzen en oren was. Toen ze op het punt stond om te gaan lopen sprak de kater haar naam uit. Vragend richtte ze haar blauwe ogen op de flame point, die haar toen bedankte. Voor een moment bleef ze stil, maar knikte toen een keer lichtjes. "Geen probleem, Lionroar." Hierna richtte ze haar blik weer voor zich en begon ze te lopen, een kleine glimlach sierde haar snoet.
Fawnstep bleef stil staan toen ze iets hoorde, want er was hier iets anders aanwezig behalve de twee katten. Kort blikte ze naar haar clangenoot, waarna ze haar kop wat liet zakken en haar lichaam dichter naar de grond bracht. Haar oren stonden naar voren en ze luisterde naar het gekraak iets verder. Fawnstep had geen idee wat er zat, maar het was bezig met takjes kraken.
LIONROAR | THE RAPIDS


Drowning in Thoughts SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Drowning in Thoughts V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Drowning in Thoughts   Drowning in Thoughts Icon_minitimeza 1 jul 2017 - 0:07

Een van zijn weinige, echte glimlachjes verschenen op de snoet van de kater toen ze zei dat het geen probleem was. Hij had een vriendin nodig gehad en zij was er voor hem geweest en dat waardeerde hij echt heel erg. Hij wist niet wat anders van hem geworden was. Waarschijnlijk had hij hetzelfde pad belopen als Whitelion en was hij nu te vinden in Starclan dan hier.. waar hij liever wilde zijn, natuurlijk. Want in Starclan zat Whitelion en voor de kater was er nu geen enkel haartje op zijn vacht die daar nog mee wilde spreken. Hij was net van plan zich bij Fawn te voegen, toen hij zacht gekraak hoorde in de bosjes. "Wat is dat?" Fluisterde hij, denkend dat 'dat' hem niet zou horen. Maar toen hij de woorden uit had gesproken was het heel even stil in de struikjes. Stil genoeg om hem argwaan te geven. Was de prooi nou weggerend of..? En toen barste de hel los. Takjes kraakten luid terwijl iets groots op hen af kwam lopen. Een das? Een vos? Hij zette zich gereed om het aan te vallen.


Drowning in Thoughts DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Drowning in Thoughts Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Drowning in Thoughts UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Drowning in Thoughts   Drowning in Thoughts Icon_minitimeza 1 jul 2017 - 0:17

i desire the things  
that will destroy me in the end
Hoe zo'n rustig moment verstoord kon worden door een gast die snode plannen had, dat bleek maar weer eens de humor van StarClan te zijn. De zwarte kattin voelde hoe haar hartslag iets versnelde, dit beest klonk veel zwaarder dan een muis of een vogel. Misschien was het een groot konijn, een haas misschien. Een rilling liep over haar rug, en toen hoorde ze opeens het helse gekraak van brekende takjes hun kant op komen.
Een das schoot uit de struiken en keek hen met glinsterende oogjes aan. Het was een moeder, die haar jongen waarschijnlijk ergens tussen de struiken in haar burcht had liggen. De das twijfelde geen moment en stormde op hen af. Fawnstep leek voor een moment bevroren te zijn, ze was niet dapper, ze was een slechte warrior. Maar toen de das dichtbij genoeg was sprong ze overeind en zette haar nagels in de dikke pels van het beest.
LIONROAR | THE RAPIDS


Drowning in Thoughts SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Drowning in Thoughts V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Drowning in Thoughts   Drowning in Thoughts Icon_minitimeza 1 jul 2017 - 0:22

Zijn spieren waren alang aangespannen, klaar voor de aanval, toen de das uit de struiken verscheen en hen met hun glinsterende oogjes aankeek. Het kon niet anders: dit moest een moederdas zijn en die ging never nooit niet haar kleintjes in de steek laten voor deze indringers. Zij waren indringers op dit gebied en daar moesten ze voorzichtig mee zijn, want hij had wel vaker gezien (en gevoeld) wat een das kon aanrichten. Al had hij geen das meer gezien sinds.. sinds de aanval op hem en Shrewstar. Dat gaf hem enkel en alleen maar meer kracht in zijn poten, want die dag had hij het vertrouwen van de oude shadowclan leader gewonnen. De das kwam op hen af en hij besloot hem te ontwijken door aan de kant te springen. Toen deze langs hem doorrende, sprong hij op de das om hem in zijn bovennek te bijten. Hij hield zich overigens stevig vast met zijn klauwen. "We moeten haar omdraaien en die kant op sturen." Hij wenkte naar de kant waar de das vandaan was gekomen. Anders zou ze immers naar de cave rennen.. en ze konden geen kwade moederdas hebben in de cave, of wel dan?


Drowning in Thoughts DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Drowning in Thoughts Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Drowning in Thoughts UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Drowning in Thoughts   Drowning in Thoughts Icon_minitimeza 1 jul 2017 - 0:28

i desire the things  
that will destroy me in the end
Voor een moment had ze daar bevroren gestaan, maar dit beest bracht enorm veel herinneringen bij haar naar boven. Thrushdive was vermoord door een das, toen ShadowClan samen met WindClan werkte om de Abandoned Badgetset weer das vrij te krijgen. Fawnstep was niet meegegaan met dat gevecht, ze lag in de nursery met haar kittens toen. Net op tijd kwam ze weer naar de realiteit, en sprong ze op de das.
De kater riep dat ze de das om moesten draaien en de andere kant op moesten sturen. Het beest zou natuurlijk niet in de cave terecht kunnen komen. Dat zou complete chaos veroorzaken, en dan was de kans groot dat het een paar katten fataal zou worden. Maar ze was niet zo dapper, en de flame point was vast niet voor niets deputy geworden. De zwarte kattin kraste met haar nagels over de kop van de das heen en sprong van haar af, om vervolgens een eindje naar voren te rennen en met haar staart te zwiepen. "Hey! Kom dan!" daagde ze de das uit. Haar stem trilde een beetje, diep van binnen was ze doodsbang.
LIONROAR | THE RAPIDS


Drowning in Thoughts SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Drowning in Thoughts V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Drowning in Thoughts   Drowning in Thoughts Icon_minitimeza 1 jul 2017 - 0:34

Hij had zijn woorden geroepen naar Fawnstep, niet omdat hij dacht dat ze niet hetzelfde had gedacht, maar omdat hij zijn plan aan haar wilde vertellen. Hij wilde niet dat ze elkaar in de weg zouden lopen, zoals wel eens gebeurden als katten niet communiceerden op dit soort momenten: communicatie was hierbij echter cruciaal. Anders konden er immers doden vallen. De kater zag hoe de poes alle aandacht op zichzelf richtte. Wat dapper van haar was, maar hij hoorde dat haar stem trilde en dacht lichtelijke angst in haar ogen te zien. Hij knikte naar haar, maar hield zich stevig vast in de rug van de das, die nu met volle snelheid op de poes afrende. Nog even.. nog even.. en toen beet hij vol in de nek van de das, die het uitschreeuwde en net op tijd voor Fawnstep stopte - al hoopte hij dat ze gewoon zelf opzij was gesprongen. De das zijn kop schoot naar onder en de kater vloog van het beest af en belandde op zijn zij, waarna hij snel weer opkrabbelde. Dat leerde hij ook nooit: de hoeveelste keer was het immers dat hij zo van een das afgegooid werd? Nu was alle aandacht op hem gericht en hij draaide zich om en verdween in de bosjes. Kom op das, volg me.


Drowning in Thoughts DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Drowning in Thoughts Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Drowning in Thoughts UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Drowning in Thoughts   Drowning in Thoughts Icon_minitimeza 1 jul 2017 - 0:42

i desire the things  
that will destroy me in the end
Fawnstep zorgde dat de das haar kant op kwam, duidelijk boos omdat ze twee belagers had die in haar territorium binnen waren gedrongen. Maar ze moesten ervoor zorgen dat de das uit de buurt bleef van de cave, en dat ze zelf bleven leven natuurlijk. Het was goed teamwork, want de zwarte kattin moest blijven staan om ervoor te zorgen dat de das zich niet opeens weer tegen de kater op haar rug zou keren, ze moest haar zinnen gezet hebben op de zwarte kattin. Vlak voordat deze bij haar was zag ze hoe de flame point in de nek van het beest beet. Net op tijd sprong ze aan de kant, maar werd nog wel geschraapt door een poot of een tand - wat het was kon ze niet zien omdat ze wegsprong. Ze voelde de wond in haar nek prikken, maar daar was nu eenmaal niets aan te doen. De zwarte kattin rolde weg over de grond, maar krabbelde zo snel mogelijk weer op vier poten.
Ze zag hoe Lionroar weg spurtte en hoe de das hem volgde. Fawnstep bleef voor een kort moment staan en bekeek de omgeving, waarna ze via een ander pad in de bosjes verdween. Ze was een redelijk snelle renner, had weer een beter conditie opgebouwd dan voorheen en wist de das en Lionroar in haar zicht te houden. Wanneer ze zag hoe het beest een beetje van koers raakte sprintte ze wat bij en schoot ze vlak voor de neus van de das langs, zodat deze weer vlak achter haar aan zat. Waar moesten ze haar dumpen? Wat was ver genoeg van de clans?
LIONROAR | THE RAPIDS


Drowning in Thoughts SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Drowning in Thoughts V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Drowning in Thoughts   Drowning in Thoughts Icon_minitimezo 2 jul 2017 - 12:30

Hij had niet meer gekeken hoe het ging met Fawnstep, wetende dat de warrior haar eigen hachje vast wel kon redden. Nadat hij had gezien dat de das op hem af kwam, was hij de struiken in gerend en probeerde hij de das weg te leiden. Ver genoeg voor hen om weer veilig te zijn. Opeens leek de das van kant te veranderen, en net toen hij weer wilde toeslaan, was het Fawnstep die de das weer het juiste pad op bracht. De kater knikte naar haar. Nu was het vast goed genoeg geweest, de das zal vast gewoon willen vlcuhten nu. Hij sprong kort op de das, beet even in diens nek en sprong er weer vanaf. "Fawn! Aan de kant, laat haar gaan." Ze zou vluchten, ja, dat kon niet anders. Net nadat hij zijn woorden uit had gesproken voelde hij hoe een poot hard tegen de zijkant van zijn hoofd aan klapte. Hij zag de das langs rennen en toen werd alles even zwart voor zijn ogen.

Even dramatisch, he will live xD de wond is niet zo huge, t was gewoon een harde klap


Drowning in Thoughts DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Drowning in Thoughts Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Drowning in Thoughts UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Drowning in Thoughts   Drowning in Thoughts Icon_minitimezo 2 jul 2017 - 13:49

i desire the things  
that will destroy me in the end
Om eerlijk te zijn wist ze niet waar ze nu heen moesten. Het was niet dat ze het gebied mega goed kende, net zoals thuis. Daar had ze de das veel makkelijker weg kunnen leiden. Maar hier kende ze niet elk struikje en elk paadje, hier was alles eigenlijk één grote wildernis. Fawnstep draaide zich met een ruk om toen ze de flame point hoorde roepen dat ze aan de kant moest gaan en de das erlangs moest laten. De zwarte kattin zag echter dat de kater vlak daarna tegen zijn kop werd geslagen door de zware poot van de das. Het beest rende niet meteen weg, ze draaide zich naar de bewusteloze kater toe op de grond en het leek erop dat ze een genadeklap toe wilde dienen.
Fawnstep landde op de kop van de das en kraste met haar nagels over diens neus heen. De das gooide haar eraf en met een klap kwam ze op de grond, waarbij de lucht kort uit haar longen werd geperst. Oef. Ze hoorde de pootstappen van de das, maar ze kwam niet meer naar hem toe, ze nam nu inderdaad de benen. Voor een moment bleef de zwarte kattin liggen, maar krabbelde toen overeind om naar de flame point toe te snellen. "Lionroar? Lion!" mauwde ze bezorgd terwijl ze onrustig om zich heen keek. Wat moest ze doen? Ze was geen Acefray of Littlestream!
LIONROAR | THE RAPIDS


Drowning in Thoughts SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Drowning in Thoughts
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Rapids-
Ga naar: