Shelter me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Shelter me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Burnetbliss
Member
Shelter me XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Shelter me   Shelter me Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 17:09

Ze staarde voor zich uit, haar ogen glazig en leeg terwijl ze even knarsend naar de prooistapel kreeg. OhmyFCKNGgod. Ze snoof even luid en vernauwde haar ijzige ogen om op te staan, haar poot opgetrokken doordat deze geen steun mocht hebben. De wonden op haar kop waren al mooi geheeld, haar schone kopje was hersteld, weldra zou ze weer stralen zoals ze vooraf had gedaan, maar de vraag was natuurlijk of ze dat in karakter nog zou doen. Met een strakke blik op de uitgang van de grot draaide ze zich naar de eerste de beste kat die ze tegen kwam en snoof ze even om voor de ander te huppen en deze tot een halt te roepen, haar ogen spraken boekdelen, haar lichaam begeleide haar stille lied van woede. "Hey jij," bromde ze naar de persoon waarna ze even snoof. "IK heb een vraag voor je!" een kittenstem waarbij haar staart opgewonden omhoog kwam, een glimlach speels. Oh boi ze was een kitten zoveel joy. Omg yay. Yaaay! Ja leven was een hell yayyayayya feest! Feest! "Ugh who am I kidding this sucks," mompelde ze er wel meteen achter waarna ze haar staart liet dalen en even zacht gromde. "Ken je Oceanbreeze?" mompelde ze er even duister achter terwijl ze de ander strak bleef aankijken. "Ze is mijn moeder maar ik moet haar niet meer dus wil jij mijn nieuwe ouder worden?" een glimlach kwam op haar gezicht terwijl ze de onbekende kat benaderde en een kopje gaf al snorrend. Haar kleine plompe lichaampje vele malen smoller dan de volwassen kat die voor haar stond.

-Is open voor een random kat liefst van al niet Tigergaze of Oceanbreeze want dat is vast obv. Liefst warrior maakt nie uit welke clan, doe wat je wilt lekker ontwikkeling is lekker <3


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Shelter me Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Shelter me   Shelter me Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 17:29




Lionbeat
▲ Note ▲ Burnetkit ▲
De manen waren moeilijk geweest voor de poes. Mentaal was ze verre van oké en dat niet alleen; ook fysiek leek ze wel iets minder te worden. Dat was niet zo gek als je besefte dat ze minder at dan dat ze vroeger deed. Ze zag het nut niet meer zo van haar leven. Ze had weinig tot geen contact meer met haar kittens en Firework was in StarClan. Ze had nooit echt vrienden gemaakt binnen de Clan en dat maakte haar eigenlijk zwak. Ze was ook best moeilijk om benaderd te worden: met uitzondering van Firework. Toen ze echter een snuif hoorde knipperde ze even en keek ze naar beneden. Burnetkit, kitten van Oceanbreeze… Ja, die kende ze wel. Ze voelde altijd een brok in haar keel als ze een flame point zag. Het liet haar zoveel denken aan Firework. ”Hey jij,” bromde de kitten tegen haar, waarop Lion even knipperde. Wat was er? Ze was altijd in staat om kittens te helpen, die vroegen meestal toch niet de gekste dingen right? ”Ik heb een vraag voor je!” Een kittenstem klonk er van haar af, waarna haar staart omhoog ging en ze speels glimlachte. Hoe snel kon een kitten een omslag maken? Zo snel dus. ”Ugh who am I kidding this sucks,” mompelde de kitten, waarna ze al snel haar staart liet zakken. Ach gos, ze had gezien hoe vrolijk de kitten eerst was, wat was er gebeurt waardoor ze dat niet meer was? ”Ken je Oceanbreeze?” mompelde de kitten even duister, terwijl ze haar strak bleef aankijken. Uh.. natuurlijk? Ze knikte even rustig met een warme glimlach, die ze onbewust al de hele tijd aan de kitten had laten zien. Ze kon er niks aan doen, het gebeurde gewoon. ”Ze is mijn moeder maar ik moet haar niet meer dus wil jij mijn nieuwe ouder worden?” klonk er van haar af, waarna de kitten begon te glimlachen en een kopje tegen haar aanduwde, al spinnend en wel. Ze slikte even moeilijk en keek naar de kitten. Well… Dat was niet iets wat ze zomaar 1, 2, 3 kon beslissen of wel dan? ”Waarom wil je een andere moeder, Burnetkit?” vroeg ze even rustig met haar warme stem terwijl ze met een zachte glimlach naar de kitten keek. Als de kitten er misschien over praatte kon ze het misschien nog wel begrijpen toch? Hoe graag ze ook weer voor een kitten wilde zorgen… dit was niet iets wat ze snel kon beslissen.


© little odair for atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Shelter me XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Shelter me   Shelter me Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 17:36

Oh boi had ze de lokale mentally weak queen weer vast? Was dit niet dat kreng soms zat te janken bij thunderpaths yk. Oh well. Ze had een keuze gemaakt en nu moest ze hier mee leven. Oh boi wat een keuze was het ook. Waarom was het deze keuze? Kon ze deze terugbrengen naar de winkel? Ze wilde een nieuwe die tenminste een beetje een ruggengraat had maar dit hoopje vet kon je zo omgooien en dan zou het wss wegrollen. Maar het was nog steeds beter dan een kittenmachine zoals Oceanbreeze, die gewoon kittens nam links en rechts zonder na te denken en dan was ze nog niet eens begonnen over haar vaders. Coot was weg, Never was verdomme dood en Tiger was een evengrote ass als haar zogenaamde moeder. Dus ze had al helemaal geen vaders meer wat een joy toch. ”Waarom wil je een andere moeder, Burnetkit?” Waarom? Lol, are u kidding me bich? "Omdat ze niet om geeft, like, heb je gezien hoeveel kittens ze wel niet heeft," mopperde ze even. "Ze geeft niks om mij dus dan ga ik maar naar iemand anders, logicaaaal right!" zei ze met een brede glimlach. Oh god, ze moest hier bijna van braken. Sunshines and rainbows pls oh god. Wta een onrealistische crap was dit?? Heh. Iedereen wilde janken en boos zijn dus ugh, dit was gewoon nonsens.


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Shelter me Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Shelter me   Shelter me Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 17:56




Lionbeat
▲ Note ▲ Tag ▲
De kitten leek niet echt blij te zijn met haar, dat kon ze aflezen aan haar blik. Maar goed, zij was degene die haar had gevraagd en ergens snapte ze de situatie ook wel. Vooral nadat ze haar uitleg gaf, was het voor haar duidelijk. Ze wilde gewoon wat meer aandacht, de arme kitten. ”Omdat ze niet om geeft, like, heb je gezien hoeveel kittens ze wel niet heeft,” mopperde de kitten even, iets waarvan Lion even moest slikken. Het was gewoon een lastige kwestie. ”Ze geeft niks om mij dus dan ga ik maar naar iemand anders, logicaaaal right!” klonk er met een brede glimlach van de kitten af, waarop Lion even naar haar keek. Van wat ze begreep was dat ze gewoon wat meer aandacht wilde, aandacht die ze nu niet meer kreeg van Oceanbreeze omdat ze zoveel kittens had en haar aandacht moest verdelen tussen die kittens en haar rang, die ook niet vergeten mocht worden. Ze keek naar de kitten en likte haar even rustig over haar kop. ”Je hoeft niet zo vrolijk te doen als je het niet wilt.” sprak ze met een warme glimlach tegen de kitten, waarna ze het niet kon laten om haar staart rond de kitten te slaan. De drang om haar aanbod gewoon te accepteren was groot, maar daar kreeg ze problemen van als dat zonder overleg ging. Vooral als het de kitten van de deputy was. ”Ze geeft echt wel om je, Burnetkit..” murmelde ze tegen de kitten met een zachte glimlach. Dat was één van de weinige dingen die ze kon aangeven. Ze kon namelijk echt niet aan een moeder denken die niet van haar kittens hield.


© little odair for atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Shelter me XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Shelter me   Shelter me Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 18:03

Ergens was het fijn maar aan de andere kant kon ze de haat in haar lijf niet echt onder controle houden het was teveel en ze widle het eruit hebben het kon haar niet schelen op wie of wat. Het moest eruit en ze zou het eruit brengen als het kon. Maar het feit dat ze al haar hele bestaan een facade droeg was iets dat ze niet kon ontkennen en zo bleef ze hier dan ook staan en kon ze niks anders dan de blije puppy zijn. LIke yay... Ugh wat een pain ook. ”Je hoeft niet zo vrolijk te doen als je het niet wilt.” Klonk er na een lik over haar kop en even verduisterde haar blik. Wat de frick was haar probleem? Was ze dan niet blij met hoe ze zich gedroeg? Ze was gewoon geweldig zo en de ander judgdge haar? Dat ze eens haar bek hield. "Dat moet jij zo hoognodig zeggen," murmelde ze er half snauwend achter. Ah, ze kon het niet inhouden maar het was zo. De ander was te lief en te smooshie het was gewoon niet real en dat zag Burnet. Weet je waarom? Nou ja als je kittens over het thunderpath had zien gesmeerd liggen had je wel een beetje de stuff gezien. ”Ze geeft echt wel om je, Burnetkit..” Huh? Ze gaf om haar? "Je kent haar dus echt niet, lol, wat dacht ik wel niet," klonk er eentonig van haar af. "Ik zoek wel iemand anders als nieuwe ouder, bye." zei ze kortaf en boos tegen Lionbeat voordat ze opstond en mopperend weghinkte. "Hallo??? Iemand??? Ik zoek nieuwe ouders! De mijne zijn gemeen, dood, weg of defect!" probleemkind was een probleem.


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Shelter me Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Shelter me   Shelter me Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 18:19




Lionbeat
▲ Note ▲ Tag ▲
Wat een arrogant kind. Dat was één van de eerste dingen die in haar op kwam toen ze haar zag reageren. ”Dat moet jij zo hoognodig zeggen,” murmelde ze er half snauwend achteraan. Natuurlijk was ze lief en zacht, het was een kitten. Maar als het moest; ze had zat ervaring met kittens. Ze had zelf immers twee nesten gehad. Ze kon echt wel streng zijn als het moest. En al helemaal kil zijn. Dat waren misschien ook wel de redenen waarom katten niet zo snel in haar buurt wilden komen. ”Je kent haar dus echt niet, lol, wat dacht ik wel niet,” klonk er eentonig van de flame point af. Hier, dit moest allemaal gecorrigeerd worden. Ze kon best goed met kittens om gaan, maar zodra ze dit soort dingen zag werd ze eerder boos op de ouders; die het zo ver lieten komen. Die een kitten zo arrogant konden laten worden. ”Ik zoek wel iemand anders als nieuwe ouder, bye.” klonk er kortaf en boos tegen haar. Meende je deze? Oh, het werd alleen maar erger. Dit was gewoon erg. Dit was veel te erg om te omschrijven en dat wist ze. ”Hallo??? Iemand??? Ik zoek nieuwe ouders! De mijne zijn gemeen, dood, weg of defect!” en nu was ze het zat. Haar ogen stonden boos terwijl ze naar de kitten liep en ze sloeg nijdig met haar staart. ”En nú is het afgelopen Burnetkit!” gromde ze tegen de kitten terwijl ze streng naar haar keek. Wat er ook mocht gebeuren, de kitten mocht zeker weten dat dit niet gepast was. ”Stoppen met dit verwende, arrogante gedrag van je.” gromde ze tegen de kitten. Oh nee, ze was echt niet soft hoor. Als ze de waarheid wilde weten dan mocht ze die ook echt wel weten van haar. Daar had ze dus geen problemen mee. Dan kreeg ze maar op haar kop van Oceanbreeze, dat maakte haar niet uit. Ze had het nodig en dat mocht ze weten ook. ”Het is onbeschoft om je zo te gedragen als een verwende kitten!” gromde ze tegen de kitten, waarna ze zich wat groter maakte. ”Je gaat je wel nu goed gedragen, anders zal ik je laten weten wat er gebeurt als je het niet doet.” Haar ogen stonden zelfs kil, maar ze was ook niet bang om het niet te doen. ”Je moet nog blij zijn dat er iemand voor je zou willen zorgen, verwend nest dat je bent.”


© little odair for atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Shelter me XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Shelter me   Shelter me Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 18:41

Stampend kwam ze aangelopen. Het dikke wijf dat haar stomme bek niet kon houden zo te zien. Met opgetrokken wenkbrauwen keek de poes even naar de ander. Alsof ze verrast was. Wat moest ze van haar? Ze had het hoofdstuk afgesloten, het was gedaan. Zoals een kitten die overreden werd door een monster of gieren die het vlees van het karkas van har vader rukten. Het was over en done, zo simpel als dat. Zo was het leven. Man, wat konden mensen idioot zijn. ”En nú is het afgelopen Burnetkit!” Afgelopen? Het was afgelopen met wat? Wat wilde ze haar maken? Wat kon zij haar maken? Zij was maar een oud lelijk poesje die haar leven had geleefd en wachtte op de dood die zou komen. Ze wist wel zeker dat die kat dood zou zijn als zij warrior was. Dus wat carede het zelfs? Dat ding was dead meat en dat wist ze. NEt zoals de meesten hier. ”Stoppen met dit verwende, arrogante gedrag van je.” Stoppen? Zij? Zij moest stoppen? Had ze haarzelf wel eens gezien? "Als jij stopt met fake te zijn," klonk er even snerend van de kitten af. ”Het is onbeschoft om je zo te gedragen als een verwende kitten!” LOl moest ze bang zijn van dit vetgedoe? Ze was eerder geamuseerd door dit gedrag. Het was aandacht en dat was iets dat ze fijn vond. Negatief of positief, aandacht was aandacht voor een kind. ”Je gaat je wel nu goed gedragen, anders zal ik je laten weten wat er gebeurt als je het niet doet.” Oh? Ooooh? Ze grijnsde even breed en vernauwde haar ogen even. hah, wat een joke. "Of anders wat? Ga je me slaan?" klonk er even lachend van de kitten af. "Ga je een kitten slaan Lionbeat? Ga je zo beginnen?" klonk er lachend van haar af, ze had er duidelijk plezier in. Ja, dit was te grappig. Wat dacht die bitch wel niet? Dat zij haar de les kon spellen. Niemand kon haar de les spellen! ”Je moet nog blij zijn dat er iemand voor je zou willen zorgen, verwend nest dat je bent.” Huh? Ze grinnikte even. "Wat jammer dat dat toch gebeurd he?" klonk er snerend van haar af met een grijns. Ze had er pret in, in deze uitdaging, dit uitschieten. "Jij bent mijn moeder niet, jij kan me niks maken bitch," klonk er lachend van haar af. "Dat kan niemand dus Mousedung off!" zei ze even terwijl ze haarzelf groter maakte. "Omdat je niet weet hoe je kittens moet behandel en faalt als moeder moet je niet op mij uitwerken. Ga je woede maar uitwerken op iets anders ofzo. Lopen kan je wel gebruiken," ja ze was oud en dik dus yea.


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Shelter me Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Shelter me   Shelter me Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 20:59




Lionbeat
▲ Note ▲ Tag ▲
Ze luisterde nog maar half naar de kitten, maar alles wat ze verstond was haar duidelijk. De kitten begreep niet wat ze aan het zeggen was en zei beledigende dingen. Ze keek de kitten misschien wel ietwat kil aan en zonder dat ze überhaupt wist of de kitten uitgepraat was hief ze haar poot en gaf ze de kitten een pets. Het maakte haar niet uit, ze was er done mee. Kittens horen niet zo naar ouderen te praten. ”Houd je mond.” gromde Lionbeat terwijl ze kil naar de kitten keek. Ze moest op haar plaats gezet worden, dat moest ze. Verschrikkelijke koter, dat was ze. Gelukkig waren haar kittens nooit zo erg, misschien omdat ze al snel duidelijk was dat ze dat soort gedrag niet accepteerde? Oceanbreeze had het al zo ver laten komen en dat zat er waarschijnlijk al zo erg ingeprint dat ze er misschien niet meer overheen zou komen ook. Maar ook al was er nog een kleine kans, dan zou ze die kans benutten om de kitten terug te halen. Maar dat was gewoon wat ze dacht dat ze moest doen. Of het ook echt hielp was een tweede. Maar dat boeide haar op dit moment niet, echt niet. ”Je moet respectvol zijn tegenover oudere katten.” gromde ze vervolgens tegen de kitten. No mercy. Over twee manen zou ze apprentice worden, dan moest het er nu al in zitten. Of ze het nou wilde of niet, ze had pech. Ze moest dit weten. Anders zou Everstar haar ook nooit erkennen als apprentice. Misschien wel nooit als warrior als ze zo door bleef doen in haar apprentice tijd.


© little odair for atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Shelter me BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Shelter me   Shelter me Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 21:57

Ze was enkel wat aan het rusten aan de rand van het kamp nadat ze op een kleine tour was geweest voor wat kruiden. De nieuwe kittens deden het allemaal prima en er waren nu geen katten die dringen haar hulp nodig hadden, dus kon ze eens voor de verandering wat relaxen. Of nuja, in haar geval was dat een oogje houden op Burnetkit. Noemde het stalken, noemde het moederlijk gedrag, Routpaw deed het toch. Sloom keek ze toe hoe Burnet aan het praten was tegen Lionbeat, een windclan warrior. Ze zat te ver weg om te horen wat er precies aan de hand was, maar aan het gelaat van allebei te zien hadden ze het niet al te gezellig. Oh, wanneer ook niet. Routpaw had het echter nog laten gaan als Lionbeat niet haar poot had opgeheven om Burnetkit een goede pats te geven. De jonge poes kwam meteen overeind en trippelde op het tweetal af. Wioee wioee Rout police. "Lionbeat! Wat had dat te betekenen?" miauwde ze geschrokken tegen de oudere poes. Het was in geen enkel geval oké om kittens te slaan, zelfs niet tegen Burnetkit, die het er soms best wel naar kon maken.


It is both a blessing and a curse
Shelter me B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Shelter me XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Shelter me   Shelter me Icon_minitimema 26 jun 2017 - 8:27


Realiteit kwam aan als een kogel in zijn doelwit, het prooi van de jager. Op het moment van impact die zoal het slachtoffer als prooi ten val bracht hadden emoties en gedachten zich in elkaar verstrengeld. Was dit leven? Was dit dood? Tijd tikte voorbij terwijl woorden voorbij gingen. Wat was het verschil met jagen? Wat was het verschil met kogels? Ze was niet dood fysiek; maar iets in haar stierf met de slag, zoals dat altijd deed bij een aanval. Het kortmaaien van een karakter had altijd gevolgen en dat was niet altijd positief. De ogen, die geschokt op de grond waren gericht werden even groter waarna ze opkeek naar het nieuwe personage, de nieuwe persoon die tevoorschijn kwam. Haar neutrale gezicht die ongeloof had uitgestraalde kapte over in een explosie van emoties. Hoe durfde ze? Hoe durfde ze?! "Bitch!" schreeuwde ze woest naar de gevlekte poes die haar een mep had verkocht. "Ik hoop dat je sterft net zoals Oceanbreeze!" schreeuwde ze in een mengeling van verdriet en woede voordat ze zich omdraaide en weg begon te sprinten, al hinkend. Ze forceerde haar poot door om door te gaan terwijl ze haar kinnetje tegen haar borstkas duwde en snikkend de grot verliet. Ze wilde daar niet meer zijn. Er was te weinig ruimte, er was te weinig liefde voor haar. Het was geen plek voor haar; niet langer.

-topic uit~


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Shelter me Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Shelter me   Shelter me Icon_minitimema 26 jun 2017 - 19:41




Lionbeat
▲ Note ▲ Tag ▲
Natuurlijk bleven haar acties niet ongezien. Burnetkit begon naar haar te schreeuwen, dat ze maar beter kon sterven en dat ze een bitch was. Dit was juist het gedrag dat Burnetkit niet moest vertonen, maar wat kon zij er aan doen? De kitten was al te ver heen om goed gecorrigeerd te worden. Misschien als ze zelf zou weten dat ze stom bezig was, dan zou ze zichzelf nog kunnen veranderen. ”Lionbeat! Wat had dat te betekenen?” klonk er van een bekende stem af, waardoor Lionbeat even slikte en niet eens door had gehad dat Burnetkit was vertrokken. Het maakte haar toch niks meer uit, na dit wist ze toch wel dat de Clan haar haatte. ”Ze moest gecorrigeerd worden.” sprak ze tegen de medicine cat apprentice, waarna ze haar aan keek. ”En als dat niet meer met woorden kan, dan mag ze het best een beetje voelen.” Het was niet eens met haar nagels eruit geklapt, maar zelfs dan werd ze aangestaard. Wat boeide het ook nog? Ze hoefde niet eens meer proberen uit te leggen waarom ze het deed, de katten zouden haar nu na blijven kijken en haar zien als de queen die een kitten heeft geslagen.


© little odair for atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Shelter me BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Shelter me   Shelter me Icon_minitimedi 27 jun 2017 - 21:19

Zoals ze al had verwacht ging Burnet zwaar tekeer tegen Lionbeat, waarna de kitten zich omdraaide en wegliep. Routpaw legde haar oren in haar nek en wist dat ze snel genoeg iemand achter haar aan moest sturen of zelf moest gaan. Toch wilde ze Lionbeat niet zo laten zitten zonder woorden. ”Ze moest gecorrigeerd worden.” Ze maakte even oogcontact en keek haar hopeloos aan. ”En als dat niet meer met woorden kan, dan mag ze het best een beetje voelen.” Ze schudde haar kop bij die woorden. Nee, dat was niet waar. "Burnetkit mag dan wel de grenzen opzoeken, slaan is noot de juiste manier om een kitten te corrigeren Lionbeat! Al helemaal niet een geval zoals zij," Erg kon ze het de poes niet kwalijk nemen, immers wist ze meer dan wie dan ook hoe Burnet kon zijn. Dus gunde ze de poes ondanks haar daden een vluchtige glimlach. "Ze heeft meer gezien dan ze had moeten zien, ik denk dat dat haar heeft getekend op een vervelende manier,"


It is both a blessing and a curse
Shelter me B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Shelter me Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Shelter me   Shelter me Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 15:44

Lionbeat
De poes schudde haar kop. Wat nou? Het was de waarheid en dat wist ze zelf ook. De kitten had dat nodig. Wat de medicine cat apprentice dan ook zei, het was het niet waard op dit moment. ”Burnetkit mag dan wel de grenzen opzoeken, slaan is nooit de juiste manier om een kitten te corrigeren Lionbeat! Al helemaal niet een geval zoals zij,” Dat kon ze niet menen toch? De kitten schold erop los, beledigde haar moeder. Ze was een kitten zonder respect! En niet alleen haar moeder beledigde ze, gewoon alles. ”Ze heeft meer gezien dan ze had moeten zien, ik denk dat dat haar heeft getekend op een vervelende manier,” Lionbeat snoof even en keek naar de medicine cat apprentice. ”Dat geeft haar niet het recht om katten te beledigen.” sprak ze stug tegen de jonge poes. Ze keek weg en sloeg even nijdig met haar staart. ”Dat moet gecorrigeerd worden, wat er dan ook is overkomen met haar.” sprak ze even, maar het leek erop dat zij en de medicine cat apprentice het er waarschijnlijk niet over eens zouden worden.
Tag: Routpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shelter me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Clan Cavern-
Ga naar: