Let me entertain you [OPEN]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let me entertain you [OPEN]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lilla
Member
Let me entertain you [OPEN] DPKsfdL
Lieke
24
Actief
Een kippetje hier, een kippetje daar,
Kippen zijn overal, kijk nu maar!

( ik weet niet wat ik hier moet zetten XD)


CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lilla
BerichtOnderwerp: Let me entertain you [OPEN]   Let me entertain you [OPEN] Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 19:19

Lilla stapte het hol van de kittens en moederkatten uit. Ze had genoeg van al die kittens die heel de tijd aan het piepen waren. Een eindje van het hol af begon ze zich uitgebreid uit te rekken. Daarna ging ze zitten en keek ze rond. Er was niet erg veel aan de hand in het 'kamp'. Ze wierp haar blik op de uitgang. Ze verlangde ernaar om gewoon het kamp uit te trippelen en te gaan jagen, maar 'kittens' mochten dat nog niet. Ze snoof kwaad. Kitten! Katten vonden haar een kitten! Ze was bijna een Young One, maar nee, ze was nog steeds een hulpeloos poesje volgens de members. "Wacht maar," Fluisterde ze. "Ik word het beste lid dat er ooit geweest is." Maar dat was ze nog niet. Nog lang niet. Ze liet een klagerige mauw horen. Ze verveelde zich kapot! Kon iemand haar entertainen?


I never got to know my mom
Let me entertain you [OPEN] 8rG1vEC
And before i could rember, my dad was gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Mossel
Member
Let me entertain you [OPEN] DPKsfdL
Rivkikker
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mossel
BerichtOnderwerp: Re: Let me entertain you [OPEN]   Let me entertain you [OPEN] Icon_minitimema 26 jun 2017 - 17:23

Hij werkte het laatste hapje prooi naar binnen. Het was een overheerlijke lijster, hoewel er naar Mossel's smaak net iets te veel veren aan zaten. Daarom plukte hij een de veren eraf. Er zat behoorlijk wat dons af, misschien lekker voor zijn nest. Hij glimlachte bij die gedachte en keek daarna naar de veren die hij verzameld had. Sommige waren langer - logisch - dan anderen. Hij vond vooral de veren met spikkels van de borst van de lijster mooier. Hij veegde het dons bij elkaar. Met een vies gezicht pakte hij het spul in zijn bek, het plakte in zijn mond! Hij trippelde naar zijn nest aan de rand van de fourtrees en liet het pakketje vallen in zijn nest. Bah, een paar pluisjes bleven tussen zijn tanden plakken. Een pluisje kreeg hij met zijn nagel te pakken. Hij gooide het op de grond toen hij een klagerige mauw hoorde. Hij trok met zijn oor toen hij een witte kitten met grijze vlekken zag.



Let me entertain you [OPEN] Signat10

Terug naar boven Ga naar beneden
Lilla
Member
Let me entertain you [OPEN] DPKsfdL
Lieke
24
Actief
Een kippetje hier, een kippetje daar,
Kippen zijn overal, kijk nu maar!

( ik weet niet wat ik hier moet zetten XD)


CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lilla
BerichtOnderwerp: Re: Let me entertain you [OPEN]   Let me entertain you [OPEN] Icon_minitimema 26 jun 2017 - 19:21

Lilla keek op toen Mossel, een grijze kater, opstond met een mondvol veren. Een pluisje waaide de open plek over. Lilla dook ineen in de jachthouding die ze bij een aantal spelende apprentices had gezien en sloop soepel naar het pluisje. Haar staart stak fier de lucht in net als haar oren. Ze kroop ernaartoe tot ze een staartlengte er vandaan was. Ze wachtte geduldig. Een kleine windvlaag stroomde door het kamp en deed het pluisje met aardige snelheid opwaaien. Lilla sprong omhoog klauwend naar het donzige veertje. Ze landde met alle vier haar poten op de grond en bekeek haar nagels. Het pluisje zat ertussen. Yes! Haar eerste prooi was gevangen. Als dit veertje al niet kon ontsnappen, hoe moeilijk kan prooi dan zijn? Toen ze weer opkeek zag ze dat Mossel naar haar keek. "Kan ik ergens mee helpen?" Vroeg ze vastberaden, maar een beetje nerveus. Ze hield er niet zo van aangestaard te worden.


I never got to know my mom
Let me entertain you [OPEN] 8rG1vEC
And before i could rember, my dad was gone
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let me entertain you [OPEN]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: