Algemene Onzin Topic - Pagina 15



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende
Rousebell
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 18:49

Marijn en Kaiden ik zou het toch wel appreciëren als iemand op mijn post op jullie topic zou reageren want die heb ik ook met een reden geschreven en dan is het niet echt fijn als daar niet op wordt gereageerd ^^'


Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 18:49

Acefray schreef:
Marijn ~ Omfg ik denk het niet maar ik heb wel een musical topic nodig nu *hugged al haar musicals*

Hannah ~ Hell yes >333 Ik heb opzich Leopard wel dan B) Want hij gaat ook zo obessive zijn in een relatie, miss nog wel erger xD Of we wachten tot Owl een grote jongen is. Dan kan ik Abysshowl oppakken xD
Nouja, Owl heb ik al uitgestippeld dus idk, maar ik kan wel iemand aanmaken als Veronica of JD :'3



Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
Cliff
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 DPKsfdL
Marijn
162
Actief
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cliff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 18:54

Rousepaw schreef:
Marijn en Kaiden ik zou het toch wel appreciëren als iemand op mijn post op jullie topic zou reageren want die heb ik ook met een reden geschreven en dan is het niet echt fijn als daar niet op wordt gereageerd ^^'

Oh sorry, ik dacht de meeste reacties gingen naar de meningen van Kai, aka dingen die ik niet goed kon uitleggen omdat dat zijn deel van de essay was zegmaar. Hij zei dat hij later vanavond zal gaan reageren ^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 16nwwh
Spoiler:


Laatst aangepast door Cliff op vr 30 jun 2017 - 18:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 18:54

Marijn ~ The Heathers, Hamilton, dear evan hansen (ben ik nu veel in aan het komen) en Waitress :3 What about jou?

Hannah ~ Kan jij een JD maken? Want voor Veronica heb ik Abysshowl (WC), Wanderlust (SC) of Dovepaw-call (RC) B)


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 18:55

Cliff schreef:
Rousepaw schreef:
Marijn en Kaiden ik zou het toch wel appreciëren als iemand op mijn post op jullie topic zou reageren want die heb ik ook met een reden geschreven en dan is het niet echt fijn als daar niet op wordt gereageerd ^^'

Oh sorry, ik dacht de meeste reacties gingen naar de meningen van Kai, aka dingen die ik niet goed kon uitleggen omdat dat zijn deel van de essay was zegmaar. Hij zei dat hij later vanavond zal gaan reageren ^^

Ah okay dat is helemaal prima, zo lang ik het maar niet allemaal voor niets heb geschreven :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 18:55

Acefray schreef:
Marijn ~ The Heathers, Hamilton, dear evan hansen (ben ik nu veel in aan het komen) en Waitress :3 What about jou?

Hannah ~ Kan jij een JD maken? Want voor Veronica heb ik Abysshowl (WC), Wanderlust (SC) of Dovepaw-call (RC) B)
Yasssss <333 Misschien kunnen we iets met Dove of Wander doen? Heb al genoeg WindClanners XD



Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
Cliff
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 DPKsfdL
Marijn
162
Actief
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cliff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 18:56

Acefray schreef:
Marijn ~ The Heathers, Hamilton, dear evan hansen (ben ik nu veel in aan het komen) en Waitress :3 What about jou?

Hannah ~ Kan jij een JD maken? Want voor Veronica heb ik Abysshowl (WC), Wanderlust (SC) of Dovepaw-call (RC) B)

Oh dang xD Ik heb een stukje van Heathers gezien (bootleg), maar k vond het niet zo veel. Hamilton was echter mijn obsessie voor een tijd xD
Op 't moment Be More Chill en Book of Mormon ^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 16nwwh
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 18:56

Acefray schreef:
Marijn ~ The Heathers, Hamilton, dear evan hansen (ben ik nu veel in aan het komen) en Waitress :3 What about jou?

Hannah ~ Kan jij een JD maken? Want voor Veronica heb ik Abysshowl (WC), Wanderlust (SC) of Dovepaw-call (RC) B)

Oeh musicals!

Ik hou van Hairspray, Les Miserables, Grease, The Little Mermaid, The Lion King, Beauty and the Beast, Hamilton, Heathers, Wicked en meeeeeer


Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 18:58

Owlkit, schreef:
Acefray schreef:
Marijn ~ The Heathers, Hamilton, dear evan hansen (ben ik nu veel in aan het komen) en Waitress :3 What about jou?

Hannah ~ Kan jij een JD maken? Want voor Veronica heb ik Abysshowl (WC), Wanderlust (SC) of Dovepaw-call (RC) B)
Yasssss <333 Misschien kunnen we iets met Dove of Wander doen? Heb al genoeg WindClanners XD

Dove dan? Want de rest van mn kitties zijn Shadowclanners B) Eventueel kan je jouwe al net warrior zijn of ook apprentice :33 Gosh we zouden eigenlijk wat pesters - Heathers moeten vinden

OMFG HAIRSPRAY, die is ook leuk. Les Miserables zoek ik nog een goede versie voor die ik kan kijken maar ik hou van het liedje lovely ladies xD

Oeewhh ik moet beiden nog eens kijken B) Heathers vind ik het psychologische gedeelye leuk van xD


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 19:00

Ik had ooit ergens een Heather Chandler liggen maar die ben ik kwijt XD
En is goed, ik maak hem zo aan uwu



Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 19:00

Rousepaw schreef:
Cliff schreef:
Rousepaw schreef:
Marijn en Kaiden ik zou het toch wel appreciëren als iemand op mijn post op jullie topic zou reageren want die heb ik ook met een reden geschreven en dan is het niet echt fijn als daar niet op wordt gereageerd ^^'

Oh sorry, ik dacht de meeste reacties gingen naar de meningen van Kai, aka dingen die ik niet goed kon uitleggen omdat dat zijn deel van de essay was zegmaar. Hij zei dat hij later vanavond zal gaan reageren ^^

Ah okay dat is helemaal prima, zo lang ik het maar niet allemaal voor niets heb geschreven :')

Hoevaak ik wel niet ellenlange reacties voor niks heb geschreven omfg.... :')


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Cliff
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 DPKsfdL
Marijn
162
Actief
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cliff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 19:00

Acefray schreef:
Owlkit, schreef:
Acefray schreef:
Marijn ~ The Heathers, Hamilton, dear evan hansen (ben ik nu veel in aan het komen) en Waitress :3 What about jou?

Hannah ~ Kan jij een JD maken? Want voor Veronica heb ik Abysshowl (WC), Wanderlust (SC) of Dovepaw-call (RC) B)
Yasssss <333 Misschien kunnen we iets met Dove of Wander doen? Heb al genoeg WindClanners XD

Dove dan? Want de rest van mn kitties zijn Shadowclanners B) Eventueel kan je jouwe al net warrior zijn of ook apprentice :33 Gosh we zouden eigenlijk wat pesters - Heathers moeten vinden

OMFG HAIRSPRAY, die is ook leuk. Les Miserables zoek ik nog een goede versie voor die ik kan kijken maar ik hou van het liedje lovely ladies xD

Oeewhh ik moet beiden nog eens kijken B) Heathers vind ik het psychologische gedeelye leuk van xD

Zeker doen! Be More Chill heeft helaas alleen een audio bootleg + script though, en de musical komt uit 2015, dus hij speelt ook niet meer B(

Heathers is like, from 0 to 100 real quick xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 16nwwh
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 19:02

Ik moest huilen en lachen toen ik Blue voor het eerst luiserde :')



Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 19:07

Dawww dat is wel jammer :CC En idd omfg xD Van "owh highschool" naar "Murder" in een paar minuten xD

Yeshhh ik zal Dove eens naar boven halen en haar een update geven B) En nogal omfg, er zijn ook zulke goede animatics van


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 19:09

@Jamie; van Les Misérables vind ik de beste versie die van het 10 jaar dinges, en die staat helemaal op youtube hierzo -> https://www.youtube.com/watch?v=dYUYhH6NpvU&t=775s


Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 WpFgCIB
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 19:18

weet iemand nog een leuke film die op Netflix staat? c:


i can't explain what i mean
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Squallpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 12nRYSB
hannah
19
Actief
We're what killed the dinosaurs
We're the asteroid that's overdue
The dinosaurs choked on the dust
They died because God said they must
The new world needed room
For me and you

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Squallpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 19:20

Hier is de psycho :'D


》the extreme always seems to make an impression
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 CSQBNhM
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 19:20

Amberpaw\" schreef:
@Jamie; van Les Misérables vind ik de beste versie die van het 10 jaar dinges, en die staat helemaal op youtube hierzo -> https://www.youtube.com/watch?v=dYUYhH6NpvU&t=775s

Ik vind 25th concert beter persoonlijk. Ik hou gewoon zo van Samantha Barks en Ramin Karmloo (of hoe die ook heet) en Lea Salonga. Die laatste spreekt ook de Engelse Jasmine en Mulan in <3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Wasabi
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Giphy-downsized-large
330
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wasabi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 19:20

Wacht Heathers, is dat niet van die school die wordt opgeblazen? xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 1vlHwQx
Thanks Julia!




Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Squallpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 12nRYSB
hannah
19
Actief
We're what killed the dinosaurs
We're the asteroid that's overdue
The dinosaurs choked on the dust
They died because God said they must
The new world needed room
For me and you

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Squallpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 19:21

Wasabi schreef:
Wacht Heathers, is dat niet van die school die wordt opgeblazen? xD
oui oui
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: