There are no wolves like me!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 There are no wolves like me!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kindred
Member
There are no wolves like me! Mini_a10
Anouk
182
Actief
Beauty fades
That is why it is beautiful

119 IC

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kindred
BerichtOnderwerp: There are no wolves like me!   There are no wolves like me! Icon_minitimedi 4 jul 2017 - 19:21

Twee kraaloogjes, die langzaam maar zeker twee verschillende kleuren begonnen te krijgen keken in het rond. Een gigantische groep katten in een omhulsel van steen. Soms verdwenen er een paar, die waren dan 'naar buiten' volgens de Queens. Er waren vier groepen te onderscheiden. Allemaal verschillend, sommige wat vijandig, maar toch leefde ze samen. Het waren de vier clans, die volgens verhalen enkele moons geleden nog gescheiden van elkaar leefde. Ieder in een eigen gebied. Hun groep, Shadowclan, zou uit een gebied komen dat bestond uit iets dat 'moeras' heette. Allemaal maar heel vreemd en niet al te makkelijk te begrijpen voor een kitten van slechts 2 moons. Wat ze wel zeker wist, was dat haar moeder Puffincliff heette en ze vijf broertjes had. Vijf! Blijkbaar was dat heel erg veel. Ze waren een groot nest volgens anderen. In een rustig tempo wandelde de witte kitten naar een van haar broertjes, die zich een stukje verderop bevond. "Hoi Warkit," sprak ze rustig met haar kleine stemmetje om haar broertje te begroeten.

[Eerste post voor Warkit]


"The weft and weave of fate guides our people to their deaths,
There are no wolves like me! Lambs_11There are no wolves like me! Signat10There are no wolves like me! Wolfs_11
though arrow pierce our ancient hearts, we fear not our final breath."
Terug naar boven Ga naar beneden
Warpaw
Member
There are no wolves like me! LZ9ajdK
Wolf
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warpaw
BerichtOnderwerp: Re: There are no wolves like me!   There are no wolves like me! Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 14:17



When hell seems one step closer than heaven.

Nog altijd was hij niet echt heel zeker over wat hij nu van dit alles moest vinden. Vaak kregen katten meningen over dingen, maar dat ging bij hem precies wat trager. Hij had een paar dingen geconcludeerd, en voor nu was dat voor de jonge kitten meer dan voldoende. Conclusie 1; hij was blij met het bestaan van zijn beide ouders, Acefray en Puffincliff. Conclusie 2; hij had enorm veel broertjes, die wel leuk waren. Conclusie 3; hij had ook een zusje, en stiekem vond hij haar uit het hele nest het fijnste gezelschap. Verder had hij nog niet echt meningen gevormd. Hij bleef liever observeren, informatie in zich opnemen, dan dat hij overhaaste conclusies trok.

En zo zat hij nu hier, een kort eindje van hun nest vandaan, te kijken naar de drukte in de grot. Iedereen leek te weten wat ze aan het doen waren, iets wat hij fascinerend vond. Er waren zoveel katten maar toch werkte iedereen goed samen. "Hoi Warkit," Hoorde hij ineens, werd zo uit zijn gedachten getrokken. De pluizige kitten keek opzij en zag daar de witte gestalte van zijn zusje. Een glimlachje kroop om zijn lippen en hij trok even met zijn oortje. ”Hé Kindkit”, Groette hij terug, blij met haar gezelschap.

What is left but war?



you want battle?
i'll give you war.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kindred
Member
There are no wolves like me! Mini_a10
Anouk
182
Actief
Beauty fades
That is why it is beautiful

119 IC

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kindred
BerichtOnderwerp: Re: There are no wolves like me!   There are no wolves like me! Icon_minitimedi 11 jul 2017 - 20:07

De grote, grijze kitten draaide zijn kop haar kant op. Een glimlach verscheen op zijn gezicht en hij trok een keer met een van zijn oortjes. ”Hé Kindkit”, begroette de kitten haar. De witte kitten zette een paar stapjes dichterbij en nam plaats naast haar broertje. Voor een paar secondes keek ze in de richting waarin hij tot een moment geleden ook gekeken had. Vervolgens draaide ze haar kopje weer richting het katertje. "Wat was je aan het doen?" vroeg ze hem maar. Het gebeurde wel vaker, en daarmee bedoel ik heel vaak, dat ze niet begreep wat anderen deden en vooral waarom ze dat deden. Alles wat ze zag was een grote groep katten die van alles aan het doen waren. Waarom zou je daar zo lang naar kunnen kijken? Haar was altijd al vertelt dat ze het moest vragen als ze iets niet begreep. En dat resulteerde in vragen, heel veel vragen.


"The weft and weave of fate guides our people to their deaths,
There are no wolves like me! Lambs_11There are no wolves like me! Signat10There are no wolves like me! Wolfs_11
though arrow pierce our ancient hearts, we fear not our final breath."
Terug naar boven Ga naar beneden
Warpaw
Member
There are no wolves like me! LZ9ajdK
Wolf
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warpaw
BerichtOnderwerp: Re: There are no wolves like me!   There are no wolves like me! Icon_minitimedi 18 jul 2017 - 14:44



When hell seems one step closer than heaven.

Voor nu moest hij zijn observaties even staken, gezien hij gezelschap had gekregen. Iets wat hem normaal een beetje zou irriteren, maar Kindkit mocht in principe alles bij hem flikken zonder dat hij boos zou worden. Want hij vond haar wel aardig, een beetje koel en emotieloos maar op z’n minst deed ze geen domme dingen. Dingen die hij sommige andere kittens wel eens zag doen. Hij zou best beschaamd zijn voor zijn siblings als ze dezelfde stunten zouden uithalen. En achteraf onophoudelijk huilen omdat ze de gevolgen van hun daden moesten dragen.

"Wat was je aan het doen?" Vroeg zijn witte sibling. Hij draaide zich iets naar haar toe, al kon hij zo nog steeds de cave in de gaten houden. ”Gewoon, kijken. Naar alles”, Zei hij, met zijn kopje knikkend in de richting van de drukte verderop. ”En papa zoeken”, Vervolgde hij. Af en toe zag hij de grote fluffy tom wel eens opduiken, maar uit iedereen, rende hij nog het meest hectisch heen en weer. Hij verlangde stiekem tot de avond, wanneer Acefray op bezoek kwam en wat tijd met hen doorbracht.

What is left but war?



you want battle?
i'll give you war.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kindred
Member
There are no wolves like me! Mini_a10
Anouk
182
Actief
Beauty fades
That is why it is beautiful

119 IC

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kindred
BerichtOnderwerp: Re: There are no wolves like me!   There are no wolves like me! Icon_minitimedi 18 jul 2017 - 15:17

De bruin grijze kitten draaide zich wat haar kant op zodat hij haar tegelijkertijd met de rest van de grot zou kunnen zien. ”Gewoon, kijken. Naar alles”, zei Warkit vervolgens met een knikje richting de katten in de grot. Dat maakte het voor Kindkit allemaal niet duidelijker. Sterker nog, het maakte alles nog verwarrender. Ze snapte niet wat er interessant of leuk aan zou zijn om te kijken naar 'alles'. ”En papa zoeken”, voegde Warkit er nog aan toe. Hun vader leek het overdag altijd enorm druk te hebben. Hij was continu op en neer aan het lopen naar allerlei plaatsen. Zo had ze eens hem bijna een hele dag in de gaten gehouden. Dat had er in geresulteerd dat ze wist naar welke plek hij steeds leek terug te keren. Een plaats die de andere katten een Medicine cat's den noemde, al was het nu meer een hoekje in de grot. "Ik weet waar papa altijd langs gaat, wil je er naar toe?" vroeg ze haar broertje. Zelf was ze nog nooit zo ver de Nursery hoek uit gegaan. Volgens de oudere katten was het niet de bedoeling maar in haar ogen kon het niet veel kwaad. Ze waren uiteindelijk in een grot met een hele hoop katten die geen van al vijandig zouden moeten zijn.


"The weft and weave of fate guides our people to their deaths,
There are no wolves like me! Lambs_11There are no wolves like me! Signat10There are no wolves like me! Wolfs_11
though arrow pierce our ancient hearts, we fear not our final breath."
Terug naar boven Ga naar beneden
Warpaw
Member
There are no wolves like me! LZ9ajdK
Wolf
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warpaw
BerichtOnderwerp: Re: There are no wolves like me!   There are no wolves like me! Icon_minitimevr 21 jul 2017 - 22:20



When hell seems one step closer than heaven.

Zou ze zijn behoefte aan nieuwe informatie en kennis wel begrijpen? Hij wist niet of het iets was wat elke kitten had, maar hij wilde zoveel mogelijk te weten komen. Nu hij er over nadacht, Kindkit stelde altijd vragen. Heel erg veel vragen. Hij iets minder, maar dat kwam dan weer omdat hij probeerde de antwoorden op zijn vragen zelf uit te zoeken. Door te kijken naar dingen. Wat anderen deden, hoe ze het deden, waarom ze het deden. Zo’n dingen. Misschien was hij ook een beetje bang om dom over te komen als hij vragen stelde. Dat wilde hij zeker niet. Hoe dan ook, haar vragen waren altijd on point en hij beantwoordde ze kort maar krachtig.

"Ik weet waar papa altijd langs gaat, wil je er naar toe?" Reageerde zijn sneeuwwitte sibling op zijn woorden. Zijn oortjes sprongen meteen omhoog, en hij klopte even met zijn staartje op de grond. ”Ik zou altijd wel willen, maar komen we niet in de problemen dan?” Vroeg hij, zachtjes knikkend richting de queens die vandaag kitten-sit-duty hadden.

What is left but war?



you want battle?
i'll give you war.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kindred
Member
There are no wolves like me! Mini_a10
Anouk
182
Actief
Beauty fades
That is why it is beautiful

119 IC

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kindred
BerichtOnderwerp: Re: There are no wolves like me!   There are no wolves like me! Icon_minitimema 24 jul 2017 - 15:46

De twee grijs bruine oortjes van haar broertje sprongen recht overeind zodra Kindkit het had over het een bezoekje brengen van hun vader. Warkit tikte met zijn staartje op de grond voor hij sprak. ”Ik zou altijd wel willen, maar komen we niet in de problemen dan?” vroeg hij haar. De kitten gaf een knikje richting de queens die vandaag de wacht hielden. Natuurlijk zouden ze het niet goed vinden. Maar ach, volgens anderen waren ze nog zo jong. Niemand zou het hun kwalijk nemen. Hun vader was er namelijk veel minder vaak dan alle andere vaders. Hij had het enorm druk want blijkbaar was hij een erg belangrijke kat voor de clan. Waarschijnlijk zouden ze eerder boos worden om hun omdat ze hun vader tijdens zijn werk stoorde dan dat ze ontsnapte. "Volgens de oudere kittens mochten ze vroeger wel de Nursery uit zo lang ze maar in het kamp bleven. Deze hele grot is toch ons kamp nu?"


"The weft and weave of fate guides our people to their deaths,
There are no wolves like me! Lambs_11There are no wolves like me! Signat10There are no wolves like me! Wolfs_11
though arrow pierce our ancient hearts, we fear not our final breath."
Terug naar boven Ga naar beneden
Warpaw
Member
There are no wolves like me! LZ9ajdK
Wolf
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warpaw
BerichtOnderwerp: Re: There are no wolves like me!   There are no wolves like me! Icon_minitimedi 25 jul 2017 - 17:01



When hell seems one step closer than heaven.

Kijken waar papa was, en misschien eens een glimp opvangen van wat de gigantische tom zoal deed in het dagdagelijkse leven, klonk hem wel goed in de oren. Kindkit leek er van overtuigd dat het een goed idee was, dus wie was hij om zijn zusje in twijfel te trekken? Op sommige vlakken was ze echt wel slimmer dan hij. Maar dat maakte hun wel een goed team. Hij gaf dan wel een beetje tegengas, maar ze had een heel goed argument dat hem eigenlijk vrijwel meteen overtuigde om er gewoon voor te gaan. Vandaar kroop er ook een grijnsje om zijn lippen. ”Well wat staan we hier nog te doen dan”, Zei hij opgewekt, waarna hij op stond en richting de uitgang van de nursery trippelde. Als ze mooi langs de muren bleven, was de kans ook kleiner dat ze vertrappeld werden, wat ook weer mooi meegenomen was.

What is left but war?



you want battle?
i'll give you war.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kindred
Member
There are no wolves like me! Mini_a10
Anouk
182
Actief
Beauty fades
That is why it is beautiful

119 IC

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kindred
BerichtOnderwerp: Re: There are no wolves like me!   There are no wolves like me! Icon_minitimedo 27 jul 2017 - 20:02

Het grijnsje dat om de lippen van haar broertje verscheen gaf aan dat ze een punt had. En dat betekende dan weer dat ze ook echt naar hun vader zouden gaan zoeken. ”Well wat staan we hier nog te doen dan”, sprak het katertje. Voor Kindkit wat kon doen was haar broertje al opgestaan en begon richting de uitgang van de Nursery te lopen. De witte kitten volgde Warkit's voorbeeld door dicht bij de muren te blijven. Ze ging naast hem lopen zodat ze gemakkelijk elkaar konden beschermen en de weg konden wijzen. Zodra ze de Nursery uit waren geglipt gaf Kindkit een knikje richting de hoek waar hun vader altijd langs ging. Voorzichtig wandelde ze met Warkit die kant op, haar oogjes alert op en neer gaand opzoek naar mogelijk gevaar. Daarmee werden dan vooral oudere katten bedoelt die hun terug zouden kunnen brengen.


"The weft and weave of fate guides our people to their deaths,
There are no wolves like me! Lambs_11There are no wolves like me! Signat10There are no wolves like me! Wolfs_11
though arrow pierce our ancient hearts, we fear not our final breath."
Terug naar boven Ga naar beneden
Warpaw
Member
There are no wolves like me! LZ9ajdK
Wolf
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warpaw
BerichtOnderwerp: Re: There are no wolves like me!   There are no wolves like me! Icon_minitimezo 30 jul 2017 - 13:34



When hell seems one step closer than heaven.

Kindkit zou tegen de achtergrond van de cave wel een stuk meer opvallen dan hij, maar die gedachte drong natuurlijk nog niet door in het kopje van Warkit. Want wat wist een kitten van zijn leeftijd nu van camouflage? Het avontuur was ook al spannend genoeg op zich om alle andere gedachten uit zijn kopje te duwen. Hij wist namelijk goed genoeg dat dit niet mocht, maar ze hadden wel een goeie reden. Wie zou nu een kitten weghouden bij zijn vader? Niemand toch. Daarom trippelde hij naast Kindkit mee, op zijn hoede voor gevaar. Hij voelde altijd al een sterk gevoel om haar te beschermen en nu werd het nog feller. Als ook maar iemand gemeen naar haar keek, zou diegene het wel voelen!

De jonge kitten liep in de richting die zijn sibling net had aangeduid. Dit was echt ontzettend spannend. Elk moment verwachtte hij dan ook een boze Puffincliff, of een andere kat die hen terug zou sturen naar de nursery. Ondertussen bedacht hij zich nog iets anders. ”Wat als papa niet in de cave is?” Vroeg hij zachtjes aan Kindkit. Die was heel slim, zij zou het antwoord wel weten, of niet dan?

What is left but war?



you want battle?
i'll give you war.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kindred
Member
There are no wolves like me! Mini_a10
Anouk
182
Actief
Beauty fades
That is why it is beautiful

119 IC

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kindred
BerichtOnderwerp: Re: There are no wolves like me!   There are no wolves like me! Icon_minitimezo 30 jul 2017 - 14:23

Ze kon zien dat Warkit zenuwachtig was om hier te lopen, waarschijnlijk zou het ook niet goed zijn als een oudere kat ze vond en terug zou brengen. Zou zij ook bang moeten zijn, zich zenuwachtig voelen? Waarschijnlijk wel. Toch was ze het niet en in haar gedachtes was het ook alleen maar makkelijker. Het zou vervelend moeten zijn en zij had er geen last van dus was dat alleen maar fijn. Rustig wandelde ze met haar broertje langs de rand van de grot. Haar twee gekleurde oogjes hield ze open om alle mogelijke 'gevaren' aan te kunnen zien komen. ”Wat als papa niet in de cave is?” vroeg Warkit hem vervolgens. Abrupt kwam de witte kitten tot stilstand. Daar was ze vergeten om aan te denken. Al snel kwam er een idee op in haar pluizige hoofdje. "Dan verstoppen we ons daar en wachten we tot hij weer langs komt," fluisterde Kindkit terug waarna ze weer in beweging kwam. Inmiddels kwamen de twee kittens in de buurt van Acefray's plaats.


"The weft and weave of fate guides our people to their deaths,
There are no wolves like me! Lambs_11There are no wolves like me! Signat10There are no wolves like me! Wolfs_11
though arrow pierce our ancient hearts, we fear not our final breath."
Terug naar boven Ga naar beneden
Warpaw
Member
There are no wolves like me! LZ9ajdK
Wolf
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warpaw
BerichtOnderwerp: Re: There are no wolves like me!   There are no wolves like me! Icon_minitimema 31 jul 2017 - 1:09



When hell seems one step closer than heaven.

Niks aan de houding van zijn zusje verraadde dat ze zich zenuwachtig voelde. Dat ze ook maar iets voelde. Warkit begreep het niet, maar dat was nu eenmaal hoe zij was. Hij hield van haar no matter what. Alleen hoopte hij maar dat ze dit even leuk vond als hij. Dat ze ook mocht genieten van die kriebel in haar buikje omdat ze iets spannends aan het doen waren. Net wou hij vragen of ze het ook voelde, toen hij zich iets anders bedacht. Wat als papa niet was waar Kindkit dacht dat hij was? Zijn vraag liet haar halt houden. Hopelijk opperde ze niet ook naar buiten te gaan. Dat zou hij immers veel te eng vinden.

"Dan verstoppen we ons daar en wachten we tot hij weer langs komt," Zei ze echter na een momentje stilte. Warkit knikte heftig. ”Goed plan”, Stemde hij in. Hij liep verder, Kindkit achterna, tot ze bij een grotere groep katten kwamen, allemaal in een nest. Net een nursery, maar dan voor grote katten. War snapte niet waarom ze hier waren. Zouden ze het aan iemand durven vragen? Of misschien wist Kind het wel. ”Wat doen al die katten hier?” Vroeg hij daarom, de rol inpikkend die zij anders altijd had: een vragensteller.

What is left but war?



you want battle?
i'll give you war.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kindred
Member
There are no wolves like me! Mini_a10
Anouk
182
Actief
Beauty fades
That is why it is beautiful

119 IC

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kindred
BerichtOnderwerp: Re: There are no wolves like me!   There are no wolves like me! Icon_minitimema 31 jul 2017 - 15:02

Over het algemeen waren de twee kittens wel op een lijn met ideeën of dingen goed of niet goed waren. Zo ook nu. Warkit knikte hevig op haar idee. ”Goed plan”, sprak de grijs bruine kitten. Kindkit grijnsde even voor ze verder liep over de koude stenen van de grot. ”Wat doen al die katten hier?” vroeg Warkit zodra ze aankwamen bij de plaats waar hun vader vandaan kwam. Het leek er op een heel groot nest met allerlei katten van verschillende leeftijden. Vreemd. Kindkit haalde haar kleine schoudertjes op. "Misschien doet papa voor deze katten zorgen?" sprak de witte kitten half vragend. Misschien was het wel een soort grote Nursery voor oudere katten en was hun vader de queen.


"The weft and weave of fate guides our people to their deaths,
There are no wolves like me! Lambs_11There are no wolves like me! Signat10There are no wolves like me! Wolfs_11
though arrow pierce our ancient hearts, we fear not our final breath."
Terug naar boven Ga naar beneden
Warpaw
Member
There are no wolves like me! LZ9ajdK
Wolf
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warpaw
BerichtOnderwerp: Re: There are no wolves like me!   There are no wolves like me! Icon_minitimedi 8 aug 2017 - 20:53



When hell seems one step closer than heaven.

Zo ver van hun nest waren ze nog nooit geweest. Heel spannend allemaal, maar eigenlijk wilde hij gewoon zijn vader zien. Heel even spreken. Hij was er zo vaak als hij tijd had, maar het was gewoon altijd druk. Dat was toch wat Puffincliff altijd vertelde. Dus op bezoek gaan bij zijn werk was gewoon een slim idee. Dan kon hij en zijn werk doen en met hun praten. Als dat geen feest was. Nu alleen even uitzoeken wat al die katten hier precies deden, en wat papa Ace hier dan precies deed. "Misschien moet papa voor deze katten zorgen?" Opperde Kindkit. Langzaam knikte hij. ”Dat kan. Zouden we iemand vragen waar hij is?” Stelde hij voor. Hij had er op zich geen probleem mee, om iemand aan te spreken. Maar dan was de kans wel groter dat ze ‘betrapt’ werden.

What is left but war?



you want battle?
i'll give you war.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kindred
Member
There are no wolves like me! Mini_a10
Anouk
182
Actief
Beauty fades
That is why it is beautiful

119 IC

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kindred
BerichtOnderwerp: Re: There are no wolves like me!   There are no wolves like me! Icon_minitimedo 17 aug 2017 - 16:47

Zoals vrijwel altijd gebeurde knikte Warkit op haar voorstel. Zo ver ze zich kon herinneren waren ze het nog nooit niet met elkaar eens geweest. Dat was ook wel te verklaren doordat ze nog zo jong was en ze zich om die reden vrij weinig herinnerde. ”Dat kan. Zouden we iemand vragen waar hij is?” stelde de pluizige kitten voor. Kort dacht Kindkit na. Als die kat dat gewoon zou zeggen hadden ze hun vader natuurlijk veel sneller gevonden. Maar als de kat hun zou verklikken waren ze er geweest. "Is goed, maar als die dat niet wil vertellen rennen we weg." Als ze simpelweg zouden rennen kon niemand hun pakken en konden ze ontkennen dat ze de Nursery hoek uit waren geweest. Dan konden ze logischerwijze ook geen straf krijgen.


"The weft and weave of fate guides our people to their deaths,
There are no wolves like me! Lambs_11There are no wolves like me! Signat10There are no wolves like me! Wolfs_11
though arrow pierce our ancient hearts, we fear not our final breath."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
There are no wolves like me!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Clan Cavern-
Ga naar: