[Looking for]Familie



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Looking for]Familie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Celtyc
Member
[Looking for]Familie DPKsfdL
33

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Celtyc
BerichtOnderwerp: [Looking for]Familie   [Looking for]Familie Icon_minitimewo 14 sep 2011 - 15:44

Hey, zoals de titel al zegt, ik ben op zoek naar familie voor Celtyc hier. Hij word denk ik BloodClan, of anders Rogue.

Celtyc is licht rood. Later krijgt hij een zandkleurtje. Zijn ogen zijn bleekgroen/Waterig.


Looking for;

Mom
Dad
Brother
Sister
..

Eisen;


~ Goede ABN
~ Actief
~ Goede posten

Dat is het wel zowat :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenpaw.
Member
[Looking for]Familie DPKsfdL
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for]Familie   [Looking for]Familie Icon_minitimewo 14 sep 2011 - 19:03

Ik wil anders wel een (pleeg)moeder van je spelen met Indi. Zij is een bloodclan kattin. Enkel heeft ze geen partner.



Ik hoor het nog wel.



-Indi-


[Looking for]Familie E7c682
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
[Looking for]Familie FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for]Familie   [Looking for]Familie Icon_minitimewo 14 sep 2011 - 20:33

ik wil wel spelen met Moeder met Redfur, ze is ook hetzelfde als jou, miss. dat ze haar is kwijt geraakt.


[Looking for]Familie Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
[Looking for]Familie DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for]Familie   [Looking for]Familie Icon_minitimevr 16 sep 2011 - 17:56

Hmm, ik heb eens gekeken, en dan neem ik het liefst toch Redfur, omdat dat het meest zou kloppen, want Escada gaat hem later vinden,

Toch bedankt ^^

-Hier kan een slotje op Smile -



Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Looking for]Familie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: