We're no strangers{Search}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 We're no strangers{Search}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cyclonemind
Member
We're no strangers{Search} DPKsfdL
The f*cked up one
42
Actief
Totally not worth it

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyclonemind
BerichtOnderwerp: We're no strangers{Search}   We're no strangers{Search} Icon_minitimedi 11 jul 2017 - 23:39

Wel, waar zal ik eens gaan beginnen? Voorstellen? Okay dan.

Dit is Cyclonemind, een meestal wel vriendelijke en zachtaardige poes voor haar clangenoten en nu ook even voor de andere clans natuurlijk, met een klein probleempje. Ze is een enorme lijder aan kortetermijngeheugen en kan dus maar met moeite de kleine dingen onthouden waar bijna niemand moeite mee zou hebben. Ook kan ze erg piekeren over dingen en te lang nadenken over onderwerpen waar de meesten snel een antwoord ophebben. Ze is vlug afgeleid als wel en doet vaak dingen dubbel, gewoon omdat ze zeker wil zijn. Dingen die belangrijk voor haar zijn onthoudt ze wel goed, zoals de Clancode en de namen van bepaalde katten, ook als iets veel indruk heeft gemaakt op haar, zal het haar blijven bijstaan.

Natuurlijk, Cyclone is niet enkel een verstrooide poes waar je een oogje op moet houden voordat ze voor de derde keer prooi aan de Elders brengt, ze heeft ook haar goede eigenschappen. Ze is best wel slim en kan verrassende slimme opmerkingen maken, ook heeft ze het geduld van een havik. Ze kan erg goed tegen kritiek en vindt het totaal niet erg als je haar eens verbeterd.

En dat is het eigenlijk voor nu, de rest van haar karakter moet ik nog wat uitwerken.

Voor haar uiterlijk is ze een langharige middelgrote poes. Ze is donkergrijs cypers met dikke strepen.

Dus, tja, wat zoek ik dan? Wel, simpel. Het belangrijkste is siblings. Ik heb momenteel geen echte wensen daarvoor, behalve dat ze een beetje op de ouders lijken voor zover mogelijk. Het ligt aan de aanmeldingen hoeveel het er worden. De ouders hebben helaas maar een nestje gehad, dus ze zijn van dezelfde leeftijd.

Info over de ouders? Why not.

De vader is Tigerface, een breed gebouwde kortharige kater met een donkerbruine vacht en een classic tabby patroon. Hij had opvallende brede kaken en lange tanden, vandaar zijn naam. Helaas is Tigerface overleden tijdens een gevecht met een das toen zijn kittens 8 manen waren. Tigerface was een rechtvaardige kat, maar geloofde ook in het zware werk en was niet altijd even vrolijk. Hij had dezelfde ogen als Cyclone heeft.

De moeder is Twisterclaw, Cyclonemind lijkt het meeste op haar, hoewel Twisterclaw wat kleiner is gebouwd en veel meer wit heeft. Ze heeft diepe donkergroene ogen. Twisterclaw is een poes die niet op haar mondje is getrapt en kan behoorlijk fel zijn. Ze kan grote stoere katers laten beven en iedereen zegt dat dat de reden is dat Tigerface verliefd op haar werd. Zij is nog met ons, maar er is niet zoveel contact tussen haar en haar jongen. Ik zoek op zich geen speler voor haar, maar als je interesse hebt, mag het altijd.

Okay, dat waren de ouders in het kort. Dan nu geen verder gedoe meer.

Zoals ik al zij, ben je totaal vrij in je aanmeldingen, onder twee voorwaarden:

Even oud als Cyclone
Graag iets van de ouders uiterlijk verwerkt in de kat, ogen zijn al genoeg.

Hier is de lijst voor de aanmeldingen.
Code:
         [b]Naam:[/b]
          [b]Naam bekendste kat: [/b]
          [b]Naam kat aanmelding:[/b]
          [b]Geslacht:[/b]
          [b]Uiterlijk:[/b]
          [b]Karakter:[/b]
          [b]Kleine geschiedenis:[/b]
          [b]Extra:[/b]

Dus, dat zijn de siblings voor nu.
Ik zoek ook vrienden voor haar. Cyclone kan op zich met bijna iedereen vrienden zijn, het enige is dat ik ze nu liever uit de Shadowclan heb, omdat ik vrienden zoek die ze al langer heeft en zoals ik al zei, zocht ze vroeger nooit echt contact op met andere clans. Nu is dat natuurlijk wel anders, maar ik wil die vrienden liever in de rpg maken.

Dus, simpel gezegd, katten waarmee ze al bevriend was voor de journey of hooguit tijdens de journey en uit Shadowclan.

Hiervoor ga ik geen lijstje maken hoor.

En dat is het voor nu. Bedankt voor uw aandacht.


We're no strangers{Search} Scherm10
Terug naar boven Ga naar beneden
Beechlegs
Member
We're no strangers{Search} DPKsfdL
Paprikachips
26
Actief
Oh, happy day!


CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beechlegs
BerichtOnderwerp: Re: We're no strangers{Search}   We're no strangers{Search} Icon_minitimevr 14 jul 2017 - 16:16

(Wat ben ik brutaal en eigenwijs)
Ik heb Beechlegs, alleen er zijn dan 2 problemen. 
* Beechlegs is ong. 14 moons. Maar aangezien Tigerface op de kittens leeftijd van 8 moons gestorven is, is het mogelijk. Want Cyclone is 22 moons en als je daar 8 vanaf haald krijg je 14 moons. Dus het zou kunnen dat Tigerface nog voor zijn dood Twisterclaw voor de tweede keer heeft zwanger gemaakt en er dus nóg een nestje is geweest van kittens. Dan klopt het. Het liefst wil ik het niet, maar het is mogelijk om Beechlegs' leeftijd aan te passen zodat hij in het eerste nestje past. Maar het liefst vermijd ik leeftijdsveranderingen.
* Beechlegs lijkt qua uiterlijk totaal niet op Cyclone. Hij heeft wel één groen oog (zoals twisterclaw) en wit in zijn vacht. Hij heeft een oranje/rode vacht met Tabby.
Naam: Paprikachips
          Naam bekendste kat: Ehm, Cosmo of Deerpaw
          Naam kat aanmelding: Beechlegs
          Geslacht: Tom-cat
          Uiterlijk: Licht oranje/bruine tabby vacht, met witte aftekeningen op borst en poten
          Karakter: Opzoek naar zijn passie. Hij probeert werkelijk alles uit om er achter te komen welke passie hij heeft. Hij is dus vaak afwezig en dromerig. Hij komt niet altijd goed uit zijn woorden en piekert veel.
          Kleine geschiedenis: Die heb ik (nog) niet, maar als Beechlegs word geaccepteerd zal ie ongeveer zo zijn als hier boven beschreven is.
          Extra: 


Be kind,
for everyone you meet 
is fighting a hard battle
We're no strangers{Search} 62eff410
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
We're no strangers{Search} Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: We're no strangers{Search}   We're no strangers{Search} Icon_minitimeza 15 jul 2017 - 16:12

Ik heb Flameleap als een goede vriend voor Cyclone? ^^



We're no strangers{Search} FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
 
We're no strangers{Search}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: