[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [gz] ↣ Four seasons, four clans

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Chivysniff
StarClan
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans   [gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jul 2017 - 13:40

bedankt voor de aanmeldingen allemaal,

omdat er een kittenstop is en ik jullie niet onnodig lang wil laten wachten zal het team hier even een slotje op gooien, dit is ook maar tijdelijk hoor dus no stress

ik edit dit bericht dat jullie het even weten dat het weer going is


[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans   [gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jul 2017 - 13:42

Beste iedereen,

Op het moment is er een kittenstop in Windclan. Om deze reden is het niet mogelijk een nieuw Windclankittenaccount aan te maken. In overleg met Butter/Oceanbreeze sluit ik daarom dit topic, tot er overleg heeft plaatsgevonden tussen de initiatiefnemers en de leiding van Windclan naar tevredenheid van beide partijen, over de kittenstop en hoe dit plan daarin past.

Met vriendelijke groet,

Emma/Tallshadow


[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans   [gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jul 2017 - 14:57

Er kan weer worden gereageerd in dit topic.

Met vriendelijke groet,

Julia/Chawl


[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 85A0ca8T_o[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 V4s23EcO_o[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 FTbtNyE2_o[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 FTbtNyE2_o[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 PF71KdU0_o[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 JeyKDma8_o[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 GPr1M0jZ_o[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 COxUkZt
Judge me
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Pebble ○
Endless Hunting
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 RB4Qe0W
Bunny
132
Actief
"It only takes a small pebble to start an avalanche."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pebble ○
BerichtOnderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans   [gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jul 2017 - 14:58

Peachkit // Gullkit
>>Dit zijn eigenlijk twee aanmeldingen in één, omdat ik niet weet of jullie liever een poesje of een katertje hebben. Een katertje zou natuurlijk wel een mooi evenwicht maken, maar misschien past een poesje beter bij de zomer.. Jullie mogen het kiezen, het is mij om het even ^.^

NAAM
>>De naam Peachkit is gekozen omdat dit poesje een zandkleurige vacht heeft, die doet denken aan de kleur van perzikken. Een perzik is een typisch zomerfruit, dat groeit in warme gebieden en een zoete smaak heeft. Peachkit zal vrij klein zijn, maar niet al te slank - eerder wat breder. Ze zal grijs-blauwe ogen hebben, de kleur van de zee maar niet van de open oceaan.

>>De naam Gullkit is gekozen omdat dit katertje bij zijn geboorte een raar piepje had, dat klonk als het geluid van een zeemeeuw. In de zomer zijn de meeuwen alom tegenwoordig aan de zee en hun geluid is overal. Gullkit zou er hetzelfde uitzien als Peachkit: zandkleurige vacht, klein maar breed, grijs-blauwe ogen.

INNERLIJK
>>Ik beschrijf het uiterlijk met ‘hij’ voor het gemak maar dit blijft hetzelfde of het nu Peachkit of Gullkit word ^^

>>Het humeur van deze kitten is heel erg afhankelijk van het weer. Als het goed weer is, zal hij vrolijk zijn - heel Greenleaf door weet hij geen blijven met zijn enthousiasme. Als het regenachtig, somber weer is zal hij echter ook veel humeuriger zijn. Dan klaagt hij steen en been over de kou en de regen.. Hij houd van de warmte en hij zal het niet snel te warm hebben. Deze kitten is ook enorm bang van onweer - doodsbang zelfs. Je kan niks met hem aanvangen van het moment dat het begint te donderen. Als hij wat ouder is zal ook opvallen dat hij enorm snel verliefd word. Hij is ook enorm klef, té lief soms, en enorm opdringerig. Hij kan geen nee horen. Hij zal altijd bij zijn nieuwste liefje in de buurt willen zijn, lieve woordjes fluisteren, enorm romantisch.. Maar het kan wat te veel worden. Hij is ook te lief in de andere zin van het woord - hij zal het bijvoorbeeld enorm moeilijk vrienden om zijn liefje te laten vallen, en hij zal altijd vriendelijk zijn tegen iedereen. Hij kan geen nee horen, maar ook geen nee zeggen.

>>Het karakter word vooral uitgewerkt in de rpg, maar dit is het belangrijkste

>>Ik heb het karakter ook gebaseerd op de zomer - meestal mooi weer, af en toe eens onweer (en dat vind niemand fijn), maar vooral veel te klef en veel te warm, met natuurlijk de nodige vakantieliefjes om de vakantie wat spannender te maken ;3


Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans   [gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jul 2017 - 15:39

Er is besloten dat om het mogelijk te maken dat er een kitten in Windclan word geaccepteerd een moeder aan de kitten te geven namelijk Silversong. Dit omdat er wel nestjes mochtten worden aangemeld en géén losse kittens.


[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Oceano10
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 LcrIgCQ[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 JwNO92g[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 EjrsROF[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 UK1ajoI[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 3qCkg2fp_o[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans   [gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jul 2017 - 16:46

Stand tall and proud
GENERAL
Current name: Sequoiakit
Former names: -
Future names: Sequoiapaw - Sequoiastripe - Sequoiastar (?)
Meaning warrior name: Sequoia / streep
Reason name:
Sequoia: Toen de Clan's naar het Mountain Territory reisden waren er hoge bomen die schaduw boden aan de Clans op de hete dagen, deze bomen waren Sequoiatrees waar Sequoiastripe naar vernoemd is.
Stripe: Over haar rug loopt een vlammend oranje streep die doet denken aan vuur en warmte in de zomer.
Nicknames: None yet
Gender: Female
Age: Unborn
Season born: Greenleaf
Birth time: Sunrise
Birth place: Clan Cavern


FAMILY
Bloodline: 100% WindClan

Mother: Silversong
Grandparents mothers side: Unknown
Father: ?
Grandparents fathers side: Unknown
Sisters: -
Brothers: -
Partner: -
Crush: -
Kittens: -
Foster kittens: -
Extra: -

CLAN
Clan: WindClan
Clan Leader: Oceanstar [Voorheen Everstar - Hollystar]
Clan Deputy: Bronzemask [Voorheen Oceanbreeze - Frostfaith - Whitelion - Lionroar]
Clan medicine cat: Lizardpath
Clan medicine cat Apprentice: Routpaw

Current rank: Kitten
Future ranks: Apprentice - Young Warrior - Warrior - Senior Warrior - Elder - Deputy (?) - Leader (?)
Previous ranks: -

Mentoring: -
Mentored: -
Mentored by: -

OUTSIDE
Height: .. inch
Weight: ... pounds
Coat color: Wit | Oranje
Coat Length: Half langharig
Pattern: Bicolour
Eyes: Gras groen
Nose Color: Roze
Paw pads: Roze
Built:  Hoog op haar poten, korte ruwe vacht en brede borstkas
Extraordinary Things: Ondanks haar ruwe vacht heeft ze een pluizige staart

Sequoiastripe is een prachtige poes met echt WindClan bloed wat duidelijk aan haar uiterlijk te zien is. Ze is oranje met wit en over haar rug loopt een rood vlammend kleed dat doet denken aan de zomer. Haar oren zijn redelijk groot in verhouding tot haar lichaam wat typisch WindClan is waardoor ze goed kan horen. Daarnaast staat ze hoog op haar poten en heeft ze een indringende blik met haar grasgroene ogen.

INSIDE
Favorite season: Greenleaf
Favorite weather: De vroege ochtendzon
Favorite time: Als de zon hoog aan de hemel staat en het sunhigh is
Good traits: Wordt in de RPG uitgewerkt
Bad traits: Wordt in de RPG uitgewerkt
Likes: Greenleaf - zon - zomerwind
Dislikes: Bareleaf - sneeuw - regen
Fears: Wordt in de RPG uitgewerkt


Description:

Sequoiastripe is een poes die een vrij kort lontje heeft en een fel temperament heeft. Ze zal haar mening niet onder stoelen of banken schuiven. Ook kan ze redelijk agressief uit de hoek komen en manipuleert ze graag andere katten voor haar eigen doeleindes. Ook misleid en bedriegt ze andere katten soms en heeft ze een gevoel voor humor dat als zwart beschreven kan worden.

Toch heeft Sequoiastripe een heilig geloof in StarClan en weid ze haar leven toe aan StarClan voor zover ze dat kan. Zelf vind ze dat ze StarClan het meest loyaal dient van iedereen in WindClan en gelooft ze dat zij voor de Clan moet zorgen.



History

|| KITTEN ||

Wordt in de RPG bepaald


SKILLS

✧✧✧✧✧✧ = None/extremely bad
✦✧✧✧✧✧ = Bad
✦✦✧✧✧✧ = Can much better
✦✦✦✧✧✧ = Okay/Normal/Good
✦✦✦✦✧✧ = Pretty good
✦✦✦✦✦✧ = Really good
✦✦✦✦✦✦ = Extremely good/perfect


Social
Friendly: ✦✦✦✦✦✦
With kittens: ✦✦✦✦✦✦
With older cats: ✦✦✧✧✧✧
With Clanmembers: ✦✦✦✦✧✧
Trust in other cats: ✦✦✦✦✦✦
Protection instinct: ✦✦✧✧✧✧

General
Speed: ✦✧✧✧✧✧
Agility: ✦✧✧✧✧✧
Power: ✦✧✧✧✧✧
Stamina: ✦✧✧✧✧✧
Patience: ✦✦✦✦✧✧
Sight: ✦✦✧✧✧✧
Hearing: ✦✦✦✦✦✦
Smell: ✦✦✦✦✦✧
Reaction speed: ✦✦✦✧✧✧


Other skill's
Hunting: ✧✧✧✧✧✧
Swimming: ✧✧✧✧✧✧
Fighting: ✧✧✧✧✧✧
Dodging attacks: ✧✧✧✧✧✧
Protection: ✧✧✧✧✧✧
Herb knowledge: ✧✧✧✧✧✧
Aminal knowledge: ✧✧✧✧✧✧
Human knowledge: ✧✧✧✧✧✧

Tall like the trees
robb stark



About me:

Jullie kennen me natuurlijk van Stallionheart waarmee ik ongetwijfeld het meeste actief ben. Sequoia zit al een hele poos in mijn hoofd en het lijkt me leuk om haar op deze manier leven in te blazen.

Ik ben zelf en zomerkind ik ben van 18 augustus c:


[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 JXidV8r
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans   [gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jul 2017 - 22:23

Ik ga een kater aanmaken door pure inspiratie die bereid staat om Honeykit's grote broer te worden als dat mogelijk kan zijn moet hem nog aanmaken though



[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
,Honeykit
Member
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 DPKsfdL
Quinty
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Don't ask a ladies age
Gender: She-cat ♀
Rank:
,Honeykit
BerichtOnderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans   [gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jul 2017 - 22:24

Ik vind alles eigenlijk wel best voor Honey :')
I just need atleast one cat who can give her some comfort c:


[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 ZURGsnn
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans   [gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jul 2017 - 22:26

Hij is bogal introvert maar hij zal wel een goede broer voor haar spelen jij moet er ook mee instemmen tho



[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
,Honeykit
Member
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 DPKsfdL
Quinty
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Don't ask a ladies age
Gender: She-cat ♀
Rank:
,Honeykit
BerichtOnderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans   [gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jul 2017 - 22:27

Dat zou op zich wel kunnen werken c:
Maar je mag ook een hele aanmelding maken, als je dat liever hebt ^^


[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 ZURGsnn
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans   [gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jul 2017 - 22:56

Alright, here goes nothing

Dustkit is een langharige lichtgrijze poes, anders dan haar broer is ze niet zo opvallend groot en heeft eigenlijk een gewone Riverclan bouw. Ze heeft wat brede schouders, maar dit komt later pas meer. Haar vacht is wat langer dan die van Norternkit, maar ook minder dik.

Ze is een erg vrolijke en drukke dame die het niet zo nauw op de regels heeft en graag omwegen bedenkt om ze kunnen om zeilen. Smoesjes zijn haar niet te min en ze gebruikt ze dan ook regelmatig om zichzelf uit benarde situaties te redden. Dustkit is echter wel erg betrouwbaar in het feit dat ze je nooit zomaar in de steek zou laten of verraden, aan klikspanen heeft ze ook een rothekel. Ze kan slecht gevaar inschatten en moet vaak leren door ervaring. Kortom, een poesje waar je op moet letten.

Dit is hoe ik haar ongeveer heb bedacht


[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans   [gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jul 2017 - 23:37

S T R A I N E D M I N D
seems like it's not my
problem



Name: Strainedmind
Rank: Young warrior
Former name(s): Strainedkit ➼ Strainedpaw
Former rank(s): Kitten ➼ Apprentice
Age: 12 moons
Gender: Tomcat
Bloodline: 100% shadowclan
Sexuality: Asexual

Mother: x
Father: x
Siblings: Honeykit, ?
Other: x
Crush: x
Mate: x
Offspring: x

Clanleader: Tallshadow
Deputy: Acorndust
Medicine cat: Acefray
Medicine cat apprentice: Bitterpaw
Mentor: Dithermind (npc)
Apprentice: x

P E R S O N A L I T Y
darkly.humorous▾apathetic▾cynical▾short.tempered▾intelligent▾mature▾serious

Strainedmind is een stille kater die zich liever afstandelijk van anderen houdt. Hij is dus niet zo'n sociaal type. Het kan soms zijn dat hij daden doet, of iets zegt, wat niet echt voor anderen in voordeel komt, vanwege zijn kort lontje. Verder is hij zeer beschermend tegenover degenen die hij echt waardig vindt om te beschermen. Hij is een zeer pittig type en niet makkelijk om overheen gelopen te worden. Wat je al in zijn naam kan horen is hij vaak gespannen, vaak gestrest., Hierbij heeft hij een lichte vorm van PTSD.
Soms kan hij een dag hebben waar hij zich wat losser voelt dan gewoonlijk, waardoor hij soms in een goede bui kan komen. En soms heeft hij natuurlijk ook zijn dagen waar hij met zichzelf, en anderen een meningsverschil mee zal hebben. Het is meer onvoorspelbaar.


A P P E A R A N C E
Color fur: black
Fur length: short
Eye color: one blue eye and one orange eye
Claws and teeth: sharp but at neutral length
Type of body: A tall, yet not quite muscular tom, still manages to stay on his four paws and can be slightly clumsy sometimes.


B E H I N D . T H E . C A T
Name: Hannah
Roleplay experience: 4 jaar?
Why: Ik had al een tijdje dit idee in me hoofd, vooral met het jonge zusje gevoel. Dus ik vond het een leuk idee om me hier is even aan te melden voor Honeykit's oudere broer. Boven alles zou ik graag een actieve ShadowClanner willen die niet echt slecht is, of té optimistisch. Daar lijk ik de laatste tijd veel inspiratie voor te hebben.
I don't deal with the devil,
I deal with myself

thanks tayter



[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 FKz3Blu


Laatst aangepast door Owlkit, op vr 21 jul 2017 - 0:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistleclaw
StarClan
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans   [gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 jul 2017 - 0:17

That actually sounds... Really interesting. I'm in!
Kan ik ook wel leuk om heen werken met Honeykit, omdat zij een wat wisselvallig karakter gaat krijgen c:


[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 FXuKn77
»{  ι'м α ρяє∂αтσя, вυт ι ∂σи'т нανє тσ вє α кιℓℓєя }«
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans   [gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 jul 2017 - 0:23

Als je het zeker weet dat hij geldig is om haar broer te worden kan ik hem alvast aanmaken ^^



[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistleclaw
StarClan
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans   [gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 jul 2017 - 0:24

Ye, ga je gang ^^


[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 FXuKn77
»{  ι'м α ρяє∂αтσя, вυт ι ∂σи'т нανє тσ вє α кιℓℓєя }«
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans   [gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 jul 2017 - 0:42

De aanmeldingen voor de windclankitten sluiten om 22u30 op maandag 24/07

De aanmeldingen voor family blijft nog open c:
overzicht:


[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans   [gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 jul 2017 - 8:17

Dust klinkt fun! Van mijn part mag je dr gewoon aanmaken ;D
Moet alleen nog even kijken hoe hey zit met Warhound als pleegvader <3


Her walk is like a shot of whisky.
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans   [gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 jul 2017 - 13:21

Yeah, thanks. Is het goed dat ik dat volgende week doe? Dan ben ik weer thuis


[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans   [gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Icon_minitimema 24 jul 2017 - 22:20

Ik ben een beetje vroeg, maar vandaag was ik er helemaal uit c: Het was echt moeilijk, want alle namen trokken mij aan samen met het uiterlijk c: en natuurlijk het karakter. Ik ben dus tijdens werk aan het denken gegaan en dit is er uit voortgekomen:

Born on the hottest day of summer:
Nu we alle kittens hebben kunnen we onderlinge topicjes doen, maar nog niet tussen de 4. Ik ga bijna een maand op vakantie en ik wil graag actief kunnen posten op dat topic eheheheh.


xxx Beertje


[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: [gz] ↣ Four seasons, four clans   [gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jul 2017 - 1:48

Proficiat Elfje c:


[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 JXidV8r
[gz] ↣ Four seasons, four clans - Pagina 2 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[gz] ↣ Four seasons, four clans
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: