Talk



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
Talk 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Talk   Talk Icon_minitimedi 25 jul 2017 - 1:58

Er waren van die gesprekken waar je zin in had, en er waren gesprekken waar je Sin in had. Dit was een van de laatste, en het was maar al te duidelijk dat Tall hier geen 'zin' in had, hij moest namelijk de poes iets stoms mededelen, wat ze niet leuk vond, en ze stonden al op zulke goede voet met elkaar. Vandaar ook dat hij rondliep met dit gekke ding in zijn mond. Hij had tegenover iedereen volgehouden dat het een vogel was, maar om eerlijk te zijn wist de kater het ook niet zeker meer. Het leek er een soort van op? Hij bleef er in ieder geval bij dat dit territorium gekke beesten bevatte. Deze had mooie kleurtjes, en dus had hij hem gevangen, voor Sin, om haar gunstig te stemmen, waarna hij ging melden dat haar apprentice niet meer haar apprentice was. Het was hem namelijk maar al te duidelijk geworden dat Sin's kwaliteiten elders lagen. Dat moest hij haar alleen nog duidelijk zien te maken. Het liefst voor ze hem vermoord had.

- Sinclaw


Talk Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Talk Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Talk   Talk Icon_minitimedi 25 jul 2017 - 19:03

Ze was zo verdomde klaar met dit alles. Het ene moment ging het perfect. Was haar leventje geweldig en had ze niets te vrezen of pijn te leiden en het volgende moment was er niets meer oke. Haatte ze iedereen in haar omgeving en wou ze het liefste iedere kat die ze zag afmaken. Dat laatste, had ze momenteel. Haar blik stond op onweer terwijl Tallshadow haar Tabby leader haar benaderde. Hij hoefde nieteens te spreken ze wist toch al wat ging komen. Er was genoeg over gedregen en die zwakke Furball die hij was had geluisterd ook. "Zo jij voelt je vast heel stoer nu he?" Mompelde ze verbitterd hem aanstarend. "Nou vertel maar. zijn de geruchten waar? Kan ik nieteens meer m'n eigen dochter trainen zonder dat die ex van me komt klagen?"


Talk CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Talk 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Talk   Talk Icon_minitimedo 27 jul 2017 - 2:11

Een positief punt aan de meeste gesprekken met Sin was dat hij ze zelf nooit hoefde te beginnen. Alleen al op haar aflopen was voldoende, en dan begon zij, en koos ze het onderwerp. Zelfs dat koos de poes over het algemeen goed, en de kater kon niet anders dan een beetje geamuseerd verbaasd kijken toen ook deze keer ze hem voor was. Natuurlijk, er zat een negatieve ondertoon in, en de eerste zin was geen oprechte vraag - Tall was er redelijk zeker van dat het een retorische vraag was. Zijn vermoeden daarover werd bevestigd toen Sin verder ging zonder op zijn antwoord te wachten, en begon over Thorn - blijkbaar waren ze uit elkaar, hij had het al gedacht maar had het niet officieel gehoord - die over haar zou klagen. Een van zijn wenkbrauwen schoot omhoog, en nadat ze klaar was schudde hij eenmalig zijn hoofd. "Ik heb niets van Thornfang gehoord," mauwde hij, en hield zijn hoofd onderzoekend schuin. "Zou ik iets van hem gehoord moeten hebben?" En nu dan nadenken over hoe hij het ging brengen dat haar eigen dochter had geklaagd.


Talk Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Talk Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Talk   Talk Icon_minitimema 7 aug 2017 - 18:07

"Och hou toch op." Verbrak ze hem per direct, niet de zin hebbend in zijn heilige gedrag terwijl ze haar kop schudde en deze geirriteerd verhief. "Thornfang heeft aan een stuk door lopen zeiken dat hij niet wou dat ik Feverpaw trainde. En ik heb al genoeg van de een en ander gehoord dat jij maar wat graag naar hem hebt geluisterd en ik mijn apprentice kwijt ben. Of wil je nu gaan beweren dat dat niet zo is?" Siste ze gefrustreerd terwijl haar staart heen en weer zwiepte. Hem aansterend met een donkere blik.


Talk CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Talk 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Talk   Talk Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 0:18

Ze was niet geamuseerd en, tot zijn grote verbazing, geloofde hem ook voor geen centimeter. Hierdoor trok hij een wenkbrauw op, en besloot het maar te doen als een distel in de poot, zo snel mogelijk en dan heel hard wegrennen om niet geraakt te worden door de poot waar hij uit getrokken was. Here goes nothing. "Het was niet Thorn," Mauwde hij, rustiger dan hij van tevoren had gedacht. Daarna wist hij ook nog eens rustig te melden "Het was je dochter zelf, waardoor het me toch wel zorgen baarde," En tot slot bleef hij ook nog eens rustig op zijn plek zitten. I swear, Tall was deze leiderszaken aan het leren. Al bleef Sin een eng target.


Talk Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory-
Ga naar: