Troubles.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Troubles.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ferndust
Member
Troubles. DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Troubles.   Troubles. Icon_minitimedi 25 jul 2017 - 14:25

Ferndust wierp een korte blik op haar buik, concluderend dat het nu niet lang meer kon duren tot de kittens zouden komen. En het boezemde haar angst in. Het boezemde haar eerlijk gezegd nog meer angst in als toen Bitterpaw had gezegd dat ze niet meer kon zien aan één kant. Ze was nog niet klaar voor kittens. Niet in deze staat, niet met geen vooruitzicht dat de vader mee zou zorgen voor de kittens. En dan had ze natuurlijk nog het feit dat ze lichamelijk misschien niet sterk genoeg zou zijn om de kittens op de wereld te zetten. Wat zou er met haar gebeuren als ze fysiek niet sterk genoeg was? Ze kon het niet aan om zelf te sterven, maar ze kon het nog minder aan om één van haar kittens te zien sterven. Maar ze wist dat het te laat was om nu nog als een malle te gaan eten om te zorgen dat haar gewicht weer op peil was, want dat zou niet gaan. Dan zou ze zichzelf misselijk maken en dan takelde haar lichaam nog veel meer af. Haar beste gok zou zijn om het gewoon aan Acefray te vertellen zodat hij wat kruiden kon geven, maar om eerlijk te zijn, zag ze dat als een zwakte. Dat betekende dat ze toegaf dat ze hulp nodig had en dan zou Blizzardwing winnen. Ze wilde geen hulp meer hebben, van niemand. Ze kon niemand vertrouwen, zelfs Acefray niet. Ze kende maar één kat die ze kon vertrouwen en dat was Tallshadow. Tallshadow. Opeens wist ze aan wie ze haar kittens kon toevertrouwen als zij het zelf niet meer zou kunnen omdat ze misschien te zwak zou zijn achteraf. Ze wilde niet nadenken over het feit dat de kans dat ze het niet zou halen vrij groot zou zijn. En ze wilde ook niet dat Tallshadow dat zou vermoeden. Als hij echt al iets had vermoed, had hij eerder met haar gesproken. Het was beter om de tom in de waan te laten. Maar ze wilde hem wel het nieuws melden. En dus liep ze, zenuwachtig zijnde, achter zijn geurspoor aan. Het verbaasde haar niks dat de tabby naar the Starpools was gegaan. Ze keek naar de helling die haar naar de poelen zou leiden. Voorzichtig begon ze aan de afdaling, zorgend dat haar buik de grond onder haar niet raakte. Toen ze eenmaal bij Tallshadow stond, glimlachte ze waterig. “Tallshadow,” fluisterde ze zachtjes. Vervolgens ging ze langs hem staan en legde haar kopje tegen zijn schouder om steun te zoeken.


+ Alleen voor Tallshadow
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Troubles. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Troubles.   Troubles. Icon_minitimedo 27 jul 2017 - 2:01

Hij was hier weer heen gekomen. De plek had een vreemde aantrekkingskracht op hem, en om uit te zoeken waar dat door kwam had hij het idee dat hij hier moest zijn, bij de bron. Hier lag een reden voor dat hij afgewezen was. Als Starclan nu keek zouden ze praten over hoe hij zich gedroeg, en waarom hij niet geschikt bevonden was. Want hoewel hij nog wel volhield dat tot hij met Starclan had gepraat, zijn rang niet afgegeven zou worden, begonnen de vermoedens nu ook aan hem te knagen. Nog een reden waarom hij hier zat, waar katten respectvoller waren, aardiger door de oude krachten die aan het werk waren. Een zucht verliet hem bij het vooruitzicht terug te moeten, maar hij onderdrukte een tweede toen een bekende geur zijn neusgaten binnendrong, en hij zich wat oprichtte. Fern kwam eraan gelopen, gestrompeld, en het drong nu goed tot hem door hoe niet gezond de poes eruit zag. Meteen kwam er een vlaag van bezorgdheid over hem heen, wat te zien zou zijn in zijn ogen. "Fern," Beantwoordde hij haar groet, en legde zijn staart op haar rug toen ze steun zocht. Een tikje angst voor wat ze te vertellen had lag in zijn stem.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
Troubles. DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Troubles.   Troubles. Icon_minitimedo 27 jul 2017 - 20:19

Een lichte glimlach speelde om haar lippen toen ze Tallshadow’s zachte staart op haar rug voelde. Ze was blij met hem. Hij had haar immers geholpen nadat ze aangevallen was door Claw en had haar geleerd hoe ze terug zelfvertrouwen moest hebben. Hij had haar aangeboden om hulp te bieden wanneer ze nog eens getreiterd zou worden door haar Clanmates en had laten merken dat het niet door hem werd geapprecieerd als zij leed onder iets. Op de één of andere manier waren ze op korte tijd de beste vrienden geworden en was hij iemand geworden waar ze haar vertrouwen inlegde. Ze kon een bijtende reactie dan ook meestal niet voorkomen als ze anderen slecht over hem hoorde praten, puur omdat hij nog geen leader was geworden en omdat een paar achterlijken het als een negatief teken hadden gezien toen Highstones was ingestort voordat Tallshadow effectief naar binnen was kunnen gaan om zijn negen levens te ontvangen. Diegenen die dat stom toeval als een teken zagen, waren toch wel heel erg dom naar haar mening. Het was gewoon brute pech geweest en het feit dat er zich noodweer had aangekondigd de dagen voordat Tallshadow naar de Highstones reisde, bewees voor haar genoeg. Tallshadow had zich immers keer op keer bewezen als een waardige leader en met Acorndust aan zijn zijde zag Ferndust dat echt wel goedkomen. Maar nu was ze hier niet om hem te verdedigen en om hem duidelijk te maken dat hij wél een goede leader was voor ShadowClan. Nee, nu had ze zijn steun nodig omdat ze hem iets vreselijks en iets leuks tegelijkertijd ging vertellen. Want hoewel ze zichzelf te jong vond, was het ook weer niet zo dat ze het leven dat in haar groeide niet koesterde. “Ik heb een fout gemaakt,” mompelde ze zachtjes. Ze draaide haar kopje lichtelijk en haalde deze toen van zijn schouder zodat ze hem kon aankijken. “Ken je Blizzardwing?” vroeg ze zachtjes. Ze nam aan van wel, maar ze wilde het zeker weten. Ze draaide haar kopje naar voren zodat ze verder kon vertellen, want ze vond het lastig om hem aan te kijken. En nadat hij dus zijn antwoord had gegeven, ging ze verder met praten “Hij bood me steun aan vlak na de reis en we raakten aan de praat. Het voelde vertrouwd aan en… en ik liet me meeslepen door mijn gevoelens.” Tranen verzamelden zich in haar ogen. “En toen heb ik iets stoms gedaan.” Ze keek hem weer aan. “Ik ben zwanger, Tallshadow. Ik ben zwanger en hij heeft me in de steek gelaten. En…” Ze begon te huilen. Ze klemde haar kaken op elkaar om het te stoppen en hoge, totaal niet naar haar klinkende snikken verlieten haar bekje. “En ik weet niet wat ik moet doen nu.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Troubles. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Troubles.   Troubles. Icon_minitimevr 18 aug 2017 - 10:47

De poes leek iets te relaxen nu hij bij haar was, wat hem goed deed. Na alles wat ze hadden meegemaakt samen, en hoe ze hem gesteund had, was het voor de kater belangrijk dat de poes wist dat hij er ook voor haar was in lastige tijden. Want dat dit een lastige tijd voor haar was, was niet te ontkennen. De kleinere poes leek te trillen, en haar eerstvolgende zin kwam er niet al te sterk uit. Het ontnam Tall de woorden van troost die hij wilde zeggen, en dus werd de kater gelaten met alleen knikken. Blizzardwing, had hij van gehoord ja, niet al te oude kater die half uit Windclan en half in Shadowclan kwam. Een hol gevoel kwam in zijn maag toen hij haar verder hoorde praten, en een naar voorgevoel bekroop hem. Zijn ogen moesten inmiddels wel zo groot zijn als theekopjes terwijl hij luisterde naar wat de poes verder te zeggen had, en ondertussen wat awkward - hij was nooit zo goed geweest met huilende poes - zijn staart over haar rug liet gaan. Uiteindelijk had hij het hele verhaal, en viel er een korte stilte. Tall verzonk voor een kort moment in zijn eigen gedachten, zijn woede jegens Blizzardwing onderdrukkende, want daar zou hij later wel mee dealen. "Nou," Mauwde hij uiteindelijk, alsof het de meest logische zaak van de wereld was. "Ik ga je helpen, en samen zorgen we ervoor dat die kittens een geweldig leven hebben," Hij keek haar aan, met een vragende blik. Was dat ongeveer goed?


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
Troubles. DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Troubles.   Troubles. Icon_minitimema 28 aug 2017 - 14:40

Hoewel het voor Tallshadow vast awkward aan moest voelen – en voor haar eigenlijk ook wel – deed het haar goed toen de tom op zijn eigen onbeholpen manier een poging deed om haar te troosten. Want wat de anderen ook over hem zeiden, Ferndust bleef altijd in hem geloven. Ze zou hem ook altijd blijven verdedigen, zelfs als hij een fout zou maken waardoor ShadowClan het moeilijk zou hebben. Ze kon immers nooit meer vergeten hoe hij diegene was die een stokje ervoor had gestoken dat anderen haar bleven pesten, hoe hij diegene was die haar had opgehaald nadat Claw haar voor het leven beschadigd had en hoe hij diegene was die haar een waardige naam had gegeven nadat ze haar rank was kwijtgeraakt en deze had moeten inruilen voor een rank waar ze een depressie van had gekregen. Het was vaak in haar opgekomen om het gewoon allemaal achter zich te laten en er een einde aan te maken, maar dan dacht ze steeds weer terug aan hem en kon ze het opeens niet meer doen. En met het leventje dat in haar groeide, kon ze het zich nu ook niet meer permitteren om zo’n egoïstische keuze te maken. Ze wist dat ze misschien eerder naar Tallshadow had moeten gaan, maar het was niet per se de kitten die ze als fout aanduidde. Het was eerder het feit dat ze haar hart had laten breken door Blizzardwing terwijl ze had kunnen weten van te voren dat dit zou gaan gebeuren. Het was ook het feit dat haar lichaam niet meer sterk genoeg was om een kitten te baren en dat dit Tallshadow, zelfs met haar magere gestalte, nog niet opgevallen was. Ze draaide haar kopje naar hem en trok een grimas naar hem. Toen leek er plotseling een kalmte over haar heen te komen en keek ze hem strak aan met haar groene ogen. “Tallshadow, luister goed naar wat ik nu ga zeggen, want ik wil dat je deze woorden en de betekenis ervan in je hart opsluit en het toepast als de tijd daar is.” Ze haalde diep adem. “Mocht ik het op de één of andere manier niet halen, dan wil ik dat jij voor de kittens zorgt. Ik wil dat jij de kittens een naam geeft als ik niet sterk genoeg ben om het zelf te doen en zorg dat ze een mooi leven krijgen totdat ik bereid ben om wél weer zorg over hem te nemen.” Misschien mocht hij het nu opvatten alsof ze bedoelde dat ze voor even lichamelijk niet voor hun kon zorgen, maar ze bedoelde als ze hun weer zou ontvangen in StarClan. Wat hopelijk nog héél lang zou duren eer dat dat zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Troubles. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Troubles.   Troubles. Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 1:11

Deze poes, die hij al die tijd als een van zijn dierbaarste vrienden had gezien, was zo gegroeid de afgelopen tijd. Van toen ze gepest werd, tot dat ze ermee leerde omgaan, van dat ze een gevecht voerde met de leider van bloodclan, tot dat ze helder werd en daar haar draai in vond. Deze poes had halfblind de journey voltooid, haar hart verpand aan Blizzardwing, die het had gebroken en haar met een kitten had laten zitten. Wanneer was Tall haar uit het oog verloren dat dit kon gebeuren. Wanneer was deze poes zo volwassen geworden dat ze hem nu moest vertellen dat hij goed moest luisteren, op zo'n manier dat hij enkel serieus kon knikken. De boodschap was niet wat hij wilde horen, en misschien werden zijn ogen wat groot en schudde hij langzaam zijn hoofd, maar op het eind, nadat hij een tijdje in stilte naar de grond had gekeken zuchtte hij. "Het zij zo, natuurlijk doe ik dat Fern," Ze was volwassen geworden zonder dat hij het wist, en ging er beter mee om dan hij ooit zou kunnen. Haar leven was afgenomen door verschillende katten, en mocht dit ooit een fout einde hebben, dan zou Tall er zijn. "Tot het einde," Want daar waren ze vrienden voor.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
Troubles. DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Troubles.   Troubles. Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 20:19

Ferndust had het gevoel alsof de afgelopen week van haar een echte warrior hadden gemaakt. Een warrior die de harde waarheid onder ogen durfde te komen en het ook accepteerde dat het haar einde binnenkort zou zijn, ook al leek het nu misschien voor Tallshadow alsof er nog hoop was. Maar ze wist zelf goed genoeg dat dat er niet meer was. Haar lichaam was simpelweg niet sterk genoeg om deze test te doorstaan en dat zou alleen maar bevestiging van Bitterpaw nodig hebben, want Acefray vertrouwde ze daar niet genoeg voor. Bovendien had ze het idee dat Bitterpaw zich sneller bij de waarheid zou leggen dan Acefray. Acefray ging misschien nog naar remedies zoeken en kruiden aan haar verspillen terwijl Bitterpaw wist dat dat allesbehalve een goed idee was. Ferndust wilde graag dat de belangrijkste kruiden voor de katten opzij gehouden werden die het echt nodig hadden. En zij viel niet onder die categorie. Ze draaide haar kopje naar Tallshadow toen deze leek in te stemmen met haar woorden en glimlachte naar hem. “Ik wist wel dat ik op je kon rekenen,” sprak ze en ze legde haar kopje tegen zijn schouder aan. Ze deed haar best om haar tranen weg te slikken. Ze wilde het niet meer over haar toekomst hebben en over wat er komen ging. Ze wilde deze laatste dagen zo goed mogelijk met hem spenderen zodat ze, als er echt een leven was in StarClan, mee kon nemen en kon vertellen aan welke katten het dan ook wilden horen. “Maar hoe gaat het met jou, Tallshadow?” vroeg ze aan hem. “Deze reis moet vast niet gemakkelijk voor je zijn met zo veel katten bij elkaar die een mening over je hebben. Geloof me als ik zeg dat ik je op mijn best probeer te verdedigen met woorden, maar er zijn natuurlijk van die muizenbreinen die niet naar me willen luisteren.” Ze snoof geërgerd. “Je bent zowat het beste wat ShadowClan is overkomen na Innerstar en nog zijn er katten die aan je twijfelen. Ik word er gewoon hartstikke gek van."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Troubles. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Troubles.   Troubles. Icon_minitimevr 13 okt 2017 - 23:38

Het deed hem zoveel pijn de poes zo te zien, duidelijk aan het eind van haar latijn, maar nog frustrerender in het feit dat ze zich erbij neergelegd leek te hebben. Alsof ze dat zomaar mocht doen, hij zou met Ace praten, die zou zoeken naar manieren. Die wel, Bitter kon soms zo hard zijn dat hij het daar niet per se aan toevertrouwde. Het was toch duidelijk dat Fern nog niet dood mocht. Alsof daar discussie over zou zijn. Ja, hij zou voor die kittens zorgen, natuurlijk, maar Fern ook want Fern zou blijven leven.
Op haar antwoord kon hij enkel de brok in zijn keel wegslikken, en iets wat leek op ‘altijd’ mompelen. Het zou niet stoer zijn als ze ontdekte dat zijn stem brak als hij hardop praatte. Heel lang gaf ze hem ook niet de kans om te antwoorden, aangezien ze daarna doorging over hoe het met hem ging, en vervolgens stelde dat een groot deel van Shadowclan somewhat debiel was en ze hem probeerde te verdedigen. Tall kon het niet helpen dat hij in de lach schoot, en duwde zijn neus grinnikend in haar vacht. ”Ik ben allang blij dat jij aan mijn zijde strijdt, anders was ik pardoes afgezet,” Grinnikte de kater, maar schudde toen zijn hoofd. ”Het gaat prima, ze kunnen er weinig aan doen dat ik leider ben dus iedereen dealt er maar mee tot Starclan uitspraak heeft gedaan,” Which was true really.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
Troubles. DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Troubles.   Troubles. Icon_minitimezo 5 nov 2017 - 9:03

Het emotionele moment werd gelukkig afgeleid door een grapje van Tallshadow’s kant uit en Ferndust kon een glimlach niet onderdrukken. Zo ging het nu altijd tussen hun: de emotionele momenten bleven er niet lang en maakten algauw plaats voor een grapje tussendoor. Ze hoopte dat dit ook zo zou zijn als ze daadwerkelijk haar kitten zou krijgen en het zou misgaan en Tallshadow zou voor de kittens moeten zorgen. Het ging waarschijnlijk niet gemakkelijk worden voor hem, maar uiteindelijk zouden ze elkaar weer ontmoeten in StarClan. Wie weet mocht ze zelfs wel een leven geven aan hem als StarClan, zoals Tallshadow al aangaf, inderdaad uitspraak zou doen over zijn toekomst als leader. “Ik weet zeker dat ze een nobele leader in je zullen zien en je hun zegen geven.” Haar stem klonk vol vertrouwen en haar blik keek hem vastberaden zijnde aan. Dat was tenminste totdat er een immense pijn door haar buik ging die haar dwong om te zakken op haar poten. Nee. Dit mocht niet. Ze mocht niet zwak zijn tegenover Tallshadow. En dus dwong ze zichzelf, ondanks de pijn, weer terug omhoog zodat hij hopelijk niks gemerkt zou hebben. Ze wist dat de ongeboren kittens in haar buik eisten om eten, maar dat was iets wat ze hun nauwelijks kon geven. De pijn werd alsmaar erger en Ferndust wist dat ze nu op haar zij moest gaan liggen omdat het anders niet te doen werd. Sorry, Tallshadow. Het lijkt erop dat we toch sneller afscheid van elkaar gaan moeten nemen dan verwacht. Ze maakte zich voorzichtig los van de tom en keek hem aan. “Ik heb nu weer even rust nodig,” sprak ze tegen hem, de pijn in haar stem onderdrukkend. “Ik spreek je later nog wel. Bedankt dat je er zoals altijd weer voor me bent. Ik zal dit nooit vergeten.” Ze glimlachte, boog naar voren en gaf een lik over zijn wang. Daarna draaide ze zich om en waggelde zo snel mogelijk weg voordat ze echt in huilen uit zou barsten of voordat hij door zou hebben hoe veel pijn ze had en er een medicine cat bij zou roepen. Ze wist dat ze hem vanaf nu ging proberen te vermijden en dat deed meer zeer in haar hart dan ze wilde toegeven, dan ze misschien wel aan zou kunnen. Maar het moest.


OOC: The feels ;_;
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Troubles. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Troubles.   Troubles. Icon_minitimevr 24 nov 2017 - 23:45

Vanaf dat moment ging het allemaal plots heel snel, na een grapje gemaakt te hebben die de poes weer aan het lachen kreeg - waar hij voor leefde - gaf ze hem moed en stak ze de kater een hart onder de riem. Niet lang daarna leek ze echter iets te voelen, of in ieder geval een soort pijn te hebben, maar voor Tall paniek kon krijgen over kittens die geboren gingen worden, gaf ze hem een lik over de wang en vertelde dat ze nu haar rust moest pakken. Een beetje beduusd bleef de kater zitten en zwaaide haar uit, terwijl hij ondertussen reflecteerde op hoe dun Fern eruit zag, en hoe zwaar de journey eigenlijk voor haar geweest had moeten zijn. Een zucht ontsnapte hem nu hij inzag hoe weinig de kater er voor een van zijn beste vrienden had kunnen zijn, hopelijk zou hij vanaf nu de kans krijgen het weer wat beter te doen, en zou hij samen met Fern de journey kunnen voortzetten zoals ze in Shadowclan begonnen waren. Hopelijk.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Troubles.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Starpools-
Ga naar: