Algemene Onzin Topic - Pagina 25



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 14 aug 2017 - 21:33

Oke, en nu ga ik nog even gauw wat bijposten hehehe



Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 25 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 25 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 14 aug 2017 - 21:42

Okay, bedankt.
Er was iemand op Tumblr die er een PSA van maakte dat katten binnen moesten blijven en die discussie loopt al zo lang op het internet...


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 14 aug 2017 - 22:07

Ligt ook aan de kat.

Ik heb Ragdoll katten en daarvan wordt gezegd dat het echte binnenkatten zijn. Dat is dan ook waar; mijn katten gaan niet veel verder dan de tuin, daar hebben ze eigenlijk nooit interesse in gehad -ff afkloppen-

Maar er zijn genoeg katten die zeker ook naar buiten willen en die je gerust hun gang kan laten gaan.

Ik ben wel voor om katten binnen te laten tijdens nieuwjaar / de dagen ervoor en erna ..


Her walk is like a shot of whisky.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 14 aug 2017 - 22:27

Oke, ik heb toch geen zin om te posten ^^' wss omdat ik aan het appen ben met een vriend van me die naar de andere kant van de wereld is verhuist zowat



Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 25 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 25 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimema 14 aug 2017 - 22:57

Nja mijn katten zijn binnen omdat t niet anders kan, anders had ik ze ook enkel in een tuin gelaten waar ze niet uit zouden kunnen. Dat is sws aangeraden door de fokkers van Nym, omdat je er gekken tussen hebben die denken dat je nog even wat kan verdienen aan zo'n kat. Daarnaast heb ik ze liever niet onder een auto, of bij iemand in de tuin die ze vervelend vind en ze misschien kwaad zou doen etc. Als ik later wel ergens woon waar ze buiten zouden kunnen zou k dus of van dat schrikdraad op mijn schutting laten zetten of zo'n hok aanbouwen waar ze dan gewoon niet uit kunnen.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 15 aug 2017 - 9:15

Firedance schreef:
Nja mijn katten zijn binnen omdat t niet anders kan, anders had ik ze ook enkel in een tuin gelaten waar ze niet uit zouden kunnen. Dat is sws aangeraden door de fokkers van Nym, omdat je er gekken tussen hebben die denken dat je nog even wat kan verdienen aan zo'n kat. Daarnaast heb ik ze liever niet onder een auto, of bij iemand in de tuin die ze vervelend vind en ze misschien kwaad zou doen etc. Als ik later wel ergens woon waar ze buiten zouden kunnen zou k dus of van dat schrikdraad op mijn schutting laten zetten of zo'n hok aanbouwen waar ze dan gewoon niet uit kunnen.
Ik heb nu zelf geen katten, maar hier ga ik in mee.
Er zijn veel gevaren voor buitenkatten - inderdaad auto's, katten"haters", misschien juist kattenliefhebbers die jouw kat wel willen hebben en niet te vergeten mogelijke ziekten en andere manieren waarop ze gewond kunnen raken.
Needless to say, als ik ooit een kat/katten heb zou ik ze binnen houden. Hooguit in de tuin waar katten niet uit kunnen ontsnappen.
Vroeger hebben we wel een echte buitenkat gehad, maar toen was ik nog te jong om stil te staan bij de risico's.

Anyway, goedemorgen iedereen! xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 15 aug 2017 - 9:53

Dat hebben wij ook, onze kat is gelukkig te dik geworden om de tuin uit te kunnen hahaha :'D


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 15 aug 2017 - 10:44

Uiteindelijk de telefoon teruggestolen whooo

What did I miss?



Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 15 aug 2017 - 10:47

Onze katten gaan naar buiten. We leven in een buitengebied, ze zijn geen raskatten en ze zijn er aan gewend. Als ze binnen moeten zitten maken we ze ongelukkig


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 15 aug 2017 - 10:57

Als je een kat binnen heb vanaf het begin dan is er niks aan de hand.
@Femke: Er kan zoveel gebeuren, niet normaal. Tutu heeft bijv. honden die ze doodbijten. Stel dat ze daar perongeluk de tuin in raken ofzo. Dan ben je ook je kat kwijt. En dan kan die persoon nog wel n grote schutting laten zetten en proberen alles weg te jagen, ongelukken gebeuren toch.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:


Laatst aangepast door Firedance op di 15 aug 2017 - 10:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 15 aug 2017 - 10:59

Goeiemorgen c:

Nog over de kattendiscussie: Ik laat m'n kat buiten aan de achterkant van ons huis, gezien we in een soort van blok wonen met allemaal andere huizen en ze dus lekker op de daken van de andere huizen kan ravotten zeg maar. Maar ze durft niet aan de voorkant naar buiten te gaan (waar de straat is) tenzij ik of een van m'n ouders er ook is. Maar wij hebben ook geen raskat, maar een lapjeskat ofzo (wit, zwart, oranje). Maar mijn kat die gaat ook wanneer wij op vakantie zijn naar de boerderij van mijn oom en tante waar ze helemaal vrij mag. Ik denk dat het idd aan de opvoeding ligt, of je kat toen al naar buiten mocht of niet.



Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 25 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 25 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 15 aug 2017 - 11:05

He ligt igg aan opvoeding en ook een klein beetje aan ras/ouders enzo
Want sommge katten hebben niet meer nodig dan gewoon het huis

En ik zou mijn katten ook niet naar buiten lopen omdat er, zoals Waz zei, wellicht wat gekken rondlopen die denken wat geld te kunnen verdienen met de kat. Bovendien zou een van mijn katten naar iedereen toe gaan want t is basically een hond en ze is super vriendelijk en naief enzo dus beter dat ze niet naar buiten gaat, die zou probably nog op de straat gaan slapen (':


Her walk is like a shot of whisky.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 15 aug 2017 - 11:19

Ik denk niet dat iemand in onze katten geïnteresseerd is om eerlijk te zijn.

We hebben een enorme tuin en ze komen de straat niet eens uit. Bovendien zijn we er aan gewend om de katten vrij te laten lopen en staan waar ze willen. We hebben al meer dan 18 jaar katten gehad(ook voor mijn geboorte dus) die vrij liepen en het is maar een keer misgegaan, maar dat was in onze oude buurt en die kat ging bovendien verder weg dan de meeste katten. Voor de rest zijn al onze katten daarna weer gewoon terug gekomen en als we ons eens zorgen maken, weten we welke plaatsen ze meestal uithangen.

Alstublieft, doe me een lol en ga me nou niet schuldig laten voelen omdat wij de katten buiten laten


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 15 aug 2017 - 11:28

Erm, we doen toch niks? Zoals ik al zei het ligt aan de kat <3


Her walk is like a shot of whisky.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 15 aug 2017 - 11:29

zo komt het over.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 15 aug 2017 - 11:30

Mijn kat gaat ook gewoon naar buiten hoor c: En zoals ik al zei ligt het gewoon aan hoe jij je kat op wil voeden etc ^^ er is geen goed of kwaad actually



Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 25 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 25 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 15 aug 2017 - 11:31

Ik bekeek het gewoon vanuit het punt van mijn katten to be honest. Iedere situatie is anders (:


Her walk is like a shot of whisky.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 15 aug 2017 - 11:51

Wij laten de kat ook buiten, al weet ik ook niet of dat zo'n goed idee is c': Hij komt geregeld bij andere mensen in de tuin, waarvan ik niet weet of ze het wel waarderen, en bijt ook allerlei muizen en vogels dood die hier rondlopen/vliegen. Over auto's en kattendieven maak ik me dan niet zo'n zorgen, eigenlijk. Maar hij houdt nu zo veel van buiten zijn dat ik het zielig vindt om 'm nu binnen te gaan houden ;d


i can't explain what i mean
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 15 aug 2017 - 11:58

Ik heb iets van 4 katten en ze worden allemaal anders behandelt. Ik heb een kat die ik met de hand heb opgevoed en die komt met beperking buiten onder toezicht omdat het een rassenmix is en ook een echte health problem~
Mijn andere katten zijn gered van uit ongelukkige situaties toen ze klein waren zoals op straat gegooid als kitten enzo, mijn andere katten zijn dus van iit asiels en centra en zijn gewoon buiten te komen. Ik heb met mn laatste kitten geprobeerd er een binnenhuiskat van te maken maar doordat ze dus geboren is in het wild en er ook een stuk wss heeft geleefd was het echt heel lastig. Die beestjes vinden het gwn leuk om buiten te zitten.

Als ik echt een raskat zou nemen zou ik ze ook gwn binnen houden of onder controle houden in de tuin zoals mijn zwakste kater. Het hangt dus af van de kat maar ook hoe en waar je leeft. Als je meer open woont zou ik ze ook sneller buiten laten dan langs een drukke baan en ga zo maar verder c:
Maar das mijn mening, iedere situatie is anders.


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Jim
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Tumblr_inline_p90xrujb1y1r6fopy_540
Nyn
129
Actief
And honey, you should see me in a CROWN

CAT'S PROFILE
Age: ♔ 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Coolest member of Bloodclan
Jim
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 15 aug 2017 - 13:23

Zooo, Jims kk is bijna klaar c: ik krijg nog steeds de kriebels van hem tho, overal Moriarty gheghe



Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Jimmmm10


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 25 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: