New Riverclan warriors, new Riverclan kittens!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 New Riverclan warriors, new Riverclan kittens!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silvercloud
Member
New Riverclan warriors, new Riverclan kittens! NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: New Riverclan warriors, new Riverclan kittens!   New Riverclan warriors, new Riverclan kittens! Icon_minitimedo 24 aug 2017 - 22:12

Hier lag ze dan, met de 3 jongste Riverclanners naast haar buik. Haar staart plakte nog wat van de bevalling, die nog geen uur eerder afgerond was. Ze had nog geen tijd gehad om zich te wassen en ook nog niet de fut. Toch was Silvercloud blij met hoe het gelopen was. Ook was ze enorm blij dat ze haar nest van begins af aan verder weg had gelegd van de andere queens, wiens kittens een leeftijd hadden bereikt dat ze ronddenderden en een hels lawaai maakten. Op deze manier kon ze toch haar verdiende rust krijgen en konden haar kittens ook slapen. Ze had zelf ook geen nood aan constant contact met katten uit andere clans, iets wat haar partner hetzelfde over dacht. Ondanks dat ze moe was, was ze nog niet toe aan slapen. Ze wilde eerst zeker weten dat haar kittens ingedommeld waren, en dat kon nog wel even duren. Haar oortjes schoten naar voren toen ze Butterstar zag lopen. "Hé," mauwde ze met een glimlachje. "Heb je de 3jongste Riverclan kittens al gezien?" snorde ze opgewekt, blij om het nieuws aan haar leader en vriendin te verkondigen.

Eerst Butterstar, daarna open


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
New Riverclan warriors, new Riverclan kittens! XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: New Riverclan warriors, new Riverclan kittens!   New Riverclan warriors, new Riverclan kittens! Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 21:25

Ze kon niet ontkennen dat ze niet in spanning had zitten afwachten. Een moeilijke blik was aanwezig geweest op haar gezicht, de gehele tijd sinds ze van Nightstream had gehoord dat Silvercloud's bevalling gestart was tot ze via Panther had gehoord dat ze geboren waren. Gezond en wel. Maar toch was Butter, een goede vriendin van Silvercloud, nog niet daar de queen toegestapt. Ze wou zich niet gedragen als een indringer. De queen zou moe zijn en wou vast niet al dat gekijk. Zeker niet nu ze dat zeer zeker al genoeg had. Echter draaide haar oortjes bij zodra ze bijna geroepen werdt door de zilveren kattin en stapte langzaam op haar af. "Ehm nee, nog niet, ik was.. bezig met andere dingen." Loog ze niet al te subtiel en glimlachte even schaapachtig terwijl ze naar Silvercloud toe liep. Zodra ze de drie kleintjes zag schoot een spinnend geluid omhoog in haar keel. "Ze zien er sterk uit." Sprak ze zachtjes opkijkend naar Silver. "Je hebt leven gegeven aan drie geweldige warriors." Mauwde ze oprecht trots en liefdevol Silvercloud een kopje gevende. Blij voor haar vriendin.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
New Riverclan warriors, new Riverclan kittens! NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: New Riverclan warriors, new Riverclan kittens!   New Riverclan warriors, new Riverclan kittens! Icon_minitimewo 27 sep 2017 - 21:30

Silvercloud snorde even bij het antwoord van Butterstar. Ze kende ze maar al te goed. Haar blik ging naar haar kittens die op een hoopje naast haar lagen. Ze waren inderdaad alle drie sterk, ondanks dat Rookkit iets kleiner was. Bij het laatste dat Butterstar zei, keek ze even op. "Ze zullen de warriorcode met alle eer aangeleerd krijgen." mauwde de trouwe queen. "Daar zorgen Panthegrowl en ik wel voor." snorde ze instemmend.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
New Riverclan warriors, new Riverclan kittens! XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: New Riverclan warriors, new Riverclan kittens!   New Riverclan warriors, new Riverclan kittens! Icon_minitimevr 29 sep 2017 - 12:05

Silvercloud was een geweldige moeder, in veel opzichten een beter iemand dan zij zelf ooit zou kunnen zijn. Liefdevol glimlachte Butter terwijl ze de kittens bekeek en knikte langzaam op Silvers woorden. "Dat weet ik zeker." Grinnikte ze zachtjes en keek haar opnieuw aan. "Maar voor nu mogen ze genieten van hun jeugd. Ik zal al na gaan denken over hun mentoren." Ze grinnikte en gaf haar een kleine lik over haar oor. "Rust uit."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
New Riverclan warriors, new Riverclan kittens!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Clan Cavern-
Ga naar: