Run - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Run

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Blurryface
Member
Run - Pagina 2 Tumblr_pbpkdy1CTe1wuer88o6_400
H
612
Actief
Jumpsuit, jumpsuit
Cover me

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blurryface
BerichtOnderwerp: Re: Run   Run - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 aug 2017 - 13:02

Ondanks het feit dat zijn blik nog steeds op de grond gericht was. Tonen zijn spitsende oren duidelijk aan dat hij aan het luisteren was. Zo hoorde hij een jonge kattin - RiverClanner - die hem helemaal aan het uitschelden was. Blackbear hielp hem eventjes bij en een mannelijke WindClanstem kwam ook al langzaamaan op het podium. Nu pas ontdekte Blurryface wat voor fiasco hij gemaakt had. Wegens deze beschamende situatie was de bruine kater de pijn op zijn kop totaal vergeten. "Right, ik neem Blurryface mee naar Acefray. En als er daarna nog gepraat moet worden, ben ik zeker dat Tallshadow en Butterstar tot een akkoord kunnen komen", hoorde hij de zwarte warrior zeggen. ”Kom mee Blurry”, kwam er daarna vervolgens met een duwtje erbij. Nu pas besloot de young warrior op te staan. Verdomme, hij moest zich beter ingehouden hebben. Zijn ambere ogen waren nog steeds gericht op zijn poten terwijl hij de ShadowClanwarrior blindelings besloot te gaan volgen.

[Blurry uit]


I'm a fly that's trapped in a web
Run - Pagina 2 L2cY0X5
But I'm thinking that my spider's dead
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Run - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Run   Run - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 11:58

Zodra ze de twee vechtende katten uit elkaar had gehaald en poogde de kleine groep katten te kalmeren, kwam een bekende vacht in haar vizier. Tigergaze, haar partner die samen met haar voor de kittens zorgde en een voornamelijke vader was. Een waarop ze naar het incident vertrouwde. De bengaal drukte zijn kortere maar dikke vacht tegen haar flank aan waarna ze een kort moment een zacht snorrend geluid liet horen, voordat haar aandacht weer op de omstanders en de twee net uit elkaar gehaalde katten richtte. "We hebben belangrijkere dingen om ons zorgen over te maken, en nu we allemaal op een kluitje zitten kunnen we ons dit soort ruzies niet veroorloven." Mauwde de kater met zijn scherpe amberkleurige blik op de andere katten gericht. Hoewel ze de situatie redelijk onder controle had, was ze toch wel blij met zijn input. Immers moesten wel meer katten inzien dat dit op deze manier niet kon. Totdat ze elk een eigen territorium hadden dienden ze samen sterk te staan. Er waren genoeg gevaren, zoals de roofvogels en onderweg de donderpaden, die vele levens konden wegnemen. Om daar ook nog ruzies aan toe te voegen was geen strak plan. Hoewel het niet aan haar was om de katten op de kop te geven, waren beide Tallshadow en Butterstar nog niet aanwezig om de boel te sussen. Dus was het aan haar als Leader om toch de andere katten aan te spreken op hun gedrag. Want ook Windclan kon er nadeel van ondervinden als er een onrustige periode aan kwam. Ze hadden al voldoende waarover ze zich zorgen moesten waren, als er dan ook nog eens een oorlog uitbrak was het helemaal gedaan met de relatieve vrede. Hierna kwam een ander bekend gezicht naar voren gestapt, Chivypaw de Medicine Cat Apprentice van Riverclan. Ze knikte haar partner toe, voordat ze zelf sprak. "Iemand had een Medicine cat huhm apprentice nodig." Mauwde de zilvergrijze kattin, Oceanbreeze wierp haar blik op de gewonde Shadowclanner. Hoewel hij hulp nodig had van een Medicine Cat of Medicine Cat Apprentice had ze de zwarte Shadowclanner al aangegeven dat hij zijn clangenoot even naar Acefray of Bitterpaw moest brengen. Waarschijnlijk ging hij het niet waarderen als een Riverclanner wou helpen, in plaats van dit aan Chivypaw uit te leggen liet ze de keuze over aan de Shadowclanners. Haar blauwe blik maakte respectvol contact met Chivypaw waarna ze haar staart kort een keer zwiepte. "Daarbij is respect een schone zaak." Deed de kattin een duit in het zakje. Met een zachte vriendelijke glimlach knikte ze de Riverclanner toe, ze hoopte dat de aanwezigheid van een relatief volwassen jonge kat hen er toe zou dwingen om verdere ruzies te voorkomen. Immers waren Medicine Cats behoorlijk sterke katten, die niet genegeerd dienden te worden, omdat ze meer zagen dan de rivaliteit tussen de Clans. Ook hadden ze contact met Starclan, iets dat niet ontkent kon worden, in het belang van de Clan. Hierna richtte Chivypaw zich op de zwarte kater met littekens en tikte hem aan, voordat ze iets zei dat Oceanbreeze niet kon verstaan. Deze leek zich behoorlijk schuldig te voelen met de woorden die Chivypaw sprak en de jonge Windclan Leader fronste even, voordat ze haar aandacht op Tigergaze richtte en hem even een kopje gaf. Uiteindelijk sprak de zwarte Shadowclanner weer, tevens de oudste kater van het stel. "Right, ik neem Blurryface mee naar Acefray. En als er daarna nog gepraat moet worden, ben ik zeker dat Tallshadow en Butterstar tot een akkoord kunnen komen," bromde de kater met zijn zware stem. Oceanbreeze knikte naar hem met een respectvolle en rustige houding. "Ik zal hen beide op de hoogte stellen." Mauwde ze enkel instemmend. "Kom mee Blurry," zei de kater tegen de gewonde kat, waarna hij die een zacht duwtje gaf om hem in gang te zetten. De bruine Shadowclanner stond op en verdween met de ander van het toneel. Hierna richtte Oceanbreeze zich rustig op Chivypaw. "Chivypaw, licht jij Butterstar in of is het slimmer als ik dat doe?" Mauwde ze op een rustige toon. "Ik denk dat namelijk geen van ons op gevechten onderling staan te wachtten, ondanks dat we vier verschillende clans zijn. Er zijn genoeg gevaren om rekening mee te houden." Mauwde ze waarna ze haar kop kort naar de Elder draaide. "Kun je vertellen waarom je met hem vocht? Het is belangrijk dat ik als ik Tallshadow spreek het verhaal van beide kanten ken." Mauwde ze kortdaat.


Run - Pagina 2 Oceano10
Run - Pagina 2 LcrIgCQRun - Pagina 2 JwNO92gRun - Pagina 2 EjrsROFRun - Pagina 2 UK1ajoIRun - Pagina 2 3qCkg2fp_oRun - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Run - Pagina 2 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Run   Run - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 23:13

Ze gaf Ravenfall even een knipoog. Iedereen keek even naar de katten, toen het uiteindelijk werd "opgelost." Het viel haar op dat Tigergaze, buiten haar, zijn partern en misschien Blurry niet werd opgemerkt. Ze draaide zich om naar de leader van de Windclanners. Het leek erop dat de jonge elder even ondervraagt werd en dat er van haar gevraagd werd of ze naar Butterstar zou stappen. De zilveren kattin knikte. "Jazeker, ik zal het wel doen." Voor haar was het eigenlijk voorbij. Ze moest de kruiden voor de kleine nieuwe wondjes van Ravenfall gaan voorbereiden. Toen ze zich omdraaide en langs Tigergaze liep knipperde ze eventjes. "Dat vond ik heel goed gesproken van jouw." Misschien niet wat hij wou horen, van een apprentice, maar ach, de rest leek hem niet te zien.


Run - Pagina 2 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
Run - Pagina 2 Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: Run   Run - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 sep 2017 - 0:03

Ravefall luisterde na de wegvagende pootstappen van de twee Shadowclan warrior, opzoek naar hun medicine cat om de verwondingen te verzorgen die hij veroorzaakt had. De zwarte tom´s snorharen trilde, de adrenalinekick nog door hem heen pompend van de woede en verdriet. De gevolgen moest hij onder ogen gaan zien maar het liefst draaide de elder zich om en verdween weer in zijn rottende nest. Alles was nu beter dan een preek van alle drie de leaders. Gelukkig hield Chivypaw zich nu stil maar hij wist zeker dat wanneer hij de kans kreeg om weer terug te keren naar zijn slaapplek de Riverclan medicne cat apprentice zijn oren er af zou klauwen. Hij zuchtte. "Kun je vertellen waarom je met hem vocht? Het is belangrijk dat ik als ik Tallshadow spreek het verhaal van beide kanten ken." De zwarte tom trok met zijn gehavende oor en richtte zijn nietsziende ogen op Oceanstar voor een paar stille seconde. Niet honderd procent wetend hoe hij dit nou precies moest uitleggen. "Ik was enkel op weg naar de prooistapel om wat te eten toen ik over de Shadowclan warriors nest heen struikelde" Mompelde hij, zijn stem nog steeds pissed off terwijl hij met zijn staart naar het mosnest wees. Foxdung ding. Welke mongool van een kat legde op z´n plek ook zijn nest neer? De jonge elder zuchtte even voor hij veder sprak. "Ik schrok, en wees hem erop dat hij zijn nest ergens anders moest leggen en toen begon hij te spotten over mijn blindheid.. maakte nare opmerkingen ove-.." Zijn stem viel even weg. Verdriet stompte in zijn maag. Hier had hij nooit om gevraagd voor starclan sake. Hij wou gewoon normaal zijn zoals iedereen. "Hij uh-.. Hij maakte dus nare opmerkingen en daar weer ik boos om" De tom hield zijn kop laag. Het onderwerp over het feit dat hij blind was raakte hem altijd harder dan andere dachten, een traan begon over zijn wang te lopen en druppelde op de grond, snel veegde de elder het weg met zijn poot en knipperde zo goed als hij kon de tranen weg en slikte de brok in zijn keel weg. "Hij bleef door gaan, tot ik het niet meer trok en toen had ik hem maar een lesje geleerd" Einde.


OCC: Me post twee keer verdwenen dus sorry voor de slordige post c´:



The world around us is burning
Run - Pagina 2 Glxhq910
But we're so cold

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Run
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Clan Cavern-
Ga naar: