Algemene Onzin Topic - Pagina 25



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 20:56

Ik was altijd heel trots als 9-jarige op mijn Wolf Story posts en liet ze aan mijn moeder zien dus ik had niet veel meer uit te leggen over WC XD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 20:56

Scarrove schreef:
Leo schreef:
Ben ik de enige die niet mag wegens de leeftijd? :c

Neh, ik mag van me ma maar me vader denkt dat jullie allemaal pedo's zijn :'D so yea smh


Stiekem ben ik dat ook wel een beetje, maar shttt, niemand vertellen xD (dit is een joke trouwens omfg xD)

#Kip: Echt hè? Dat plaatje is zo awesome
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 20:57

@mensendienietmogenvanhunouders; Je ouders kunnen ook altijd me eh :3 hebben de mijne ook tot zover gedaan


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Ribcage
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 BBTakD.th
Bunny
153
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Ribcage
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 20:59

Snowywinter schreef:
Ik was altijd heel trots als 9-jarige op mijn Wolf Story posts en liet ze aan mijn moeder zien dus ik had niet veel meer uit te leggen over WC XD

IK HEB EEN KEER MIJN MOEDER GEPROBEERT UIT TE LEGGEN WAT RPG ENZO WAS EN ZE WILDE DAT IK ER MEE STOPTE ;C want iedereen op het internet zijn pedos volgens haar ;/


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Rj0H1i8
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 21:01

Ribkit schreef:
Snowywinter schreef:
Ik was altijd heel trots als 9-jarige op mijn Wolf Story posts en liet ze aan mijn moeder zien dus ik had niet veel meer uit te leggen over WC XD

IK HEB EEN KEER MIJN MOEDER GEPROBEERT UIT TE LEGGEN WAT RPG ENZO WAS EN ZE WILDE DAT IK ER MEE STOPTE ;C want iedereen op het internet zijn pedos volgens haar ;/
O.o
Mijn moeder was trots dat ik hele verhaaltjes schreef whahaha
Totdat ik slechte cijfers ging halen op school oeps


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Scarrove
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 DPKsfdL
M
30
Actief
You taught me hate, I'll teach you fear

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Scarrove
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 21:02

Heartattack schreef:
Leo schreef:
Scarrove schreef:
Leo schreef:
Ben ik de enige die niet mag wegens de leeftijd? :c

Neh, ik mag van me ma maar me vader denkt dat jullie allemaal pedo's zijn :'D so yea smh

Hoe leg ik eerst uit aan mn moeder dat ik katten roleplay xD

+39847289752759287 xDDD

+73629472947284739373773


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Img_7012
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 21:05

Ribkit schreef:
Snowywinter schreef:
Ik was altijd heel trots als 9-jarige op mijn Wolf Story posts en liet ze aan mijn moeder zien dus ik had niet veel meer uit te leggen over WC XD

IK HEB EEN KEER MIJN MOEDER GEPROBEERT UIT TE LEGGEN WAT RPG ENZO WAS EN ZE WILDE DAT IK ER MEE STOPTE ;C want iedereen op het internet zijn pedos volgens haar ;/

Zijn er vast wel, maar die zul je hier nooit vinden :') Mijn moeder gilde altijd dat het pedo's waren tot al die pedo's bij elkaar kwamen in een dierentuin en het gewoon een groep kinderen waren :"DD


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 21:06

Mijn enige probleem is dat ik echt slecht ben in reizen met de trein enzo xD
Ik hoop eigenlijk dat er iemand in de buurt van Rotterdam is waar ik dan mee kan samen reizen hahah


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazikeen
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 DPKsfdL
Elfje
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mazikeen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 22:14

Snowywinter schreef:
Mijn enige probleem is dat ik echt slecht ben in reizen met de trein enzo xD
Ik hoop eigenlijk dat er iemand in de buurt van Rotterdam is waar ik dan mee kan samen reizen hahah
Ik ga in Rotterdam Woon in brabant tho naar school, maar jammergenoeg mag ik niet gaan.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Mazike10
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 22:18

Mazikeen schreef:
Snowywinter schreef:
Mijn enige probleem is dat ik echt slecht ben in reizen met de trein enzo xD
Ik hoop eigenlijk dat er iemand in de buurt van Rotterdam is waar ik dan mee kan samen reizen hahah
Ik ga in Rotterdam Woon in brabant tho naar school, maar jammergenoeg mag ik niet gaan.
Aaahh jammer, misschien ooit een volgende keer ahah ;3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Prayingkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 IrDtpbz
spookje
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 4 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Prayingkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 22:26

Heey iedereen ^^

(eigenlijk moet ik over 4 minuten gaan slapen maar ik heb GEEN zin hnngg)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 LuDtSF8
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 22:27

Omg die kat is echt mooi ;oo

Praying is mooi~
Terug naar boven Ga naar beneden
Prayingkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 IrDtpbz
spookje
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 4 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Prayingkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 22:28

ORIENTALS ZIJN BEEAAAA
yay yay


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 LuDtSF8
Terug naar boven Ga naar beneden
'Blackkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 DPKsfdL
Queen M
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Born
Gender: She-cat ♀
Rank:
'Blackkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 22:30

Handsome kitty *-*
Terug naar boven Ga naar beneden
Prayingkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 IrDtpbz
spookje
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 4 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Prayingkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 22:30

eheheh thanks guys <3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 LuDtSF8
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 23:23

DAT MOMENT WANNER JE EEN MOOIE NAAM VIND EN JE EEN NIEUWE KAT WILT MAKEN MAAR JE HEBT ER AL GENOEG AHHHH
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 23:25

Ik heb zoveel mooie namen bedacht alleen maar doordat ik een naam moest hebben voor mijn aanmelding XD
Maar ik heb er nu een gekozen en de rest ga ik waarschijnlijk nooit gebruiken rip


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 23:38

DAT HEB IK PRECIES, maar aan de andere kant zit ik altijd zo van- ja maar ZOVEEL account heb ik niet toch? en ehh xD ALSO IS HET DAN NU OFFICEEL DAT JE GAAT AANMELDEN? XDD

auw de post schrijven voor heart ging moeilijk dan ik dacht ;'''') rip mijn heart


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 J99dw7


'Heartattack'

#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 23:50

WAAROM GAAT IEDEREEN DOOD STOP BREAKING MY HEART

Ja dat is officieel hahaha ik heb waarschijnlijk morgen of overmorgen mijn aanmelding klaar


Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Leo
Member
Rebecca / Lion
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♚25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 Icon_minitimewo 20 sep 2017 - 7:06

Dit nieuwe ios update gaat sneller dan verwacht xD


you’re happier
Algemene Onzin Topic  - Pagina 25 XmRtMNt
aren’t you?

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 25 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: