Wie wil met mij een rpg maken?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Wie wil met mij een rpg maken?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Darkwing
Member
Wie wil met mij een rpg maken? DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Darkwing
BerichtOnderwerp: Wie wil met mij een rpg maken?   Wie wil met mij een rpg maken? Icon_minitimedi 27 sep 2011 - 16:50

Hoi hooi, nou ik heb wel zin om een rpg te maken, maar ik ben niet goed in plaatjes bewerken en goed uitwerken enzo. En het onderwerp daar zit ik nog over te denken, ik wil iets origineels, maar kan dat nog?
Ik wil iemand die mijn hersenen weer in werking zet op crea-bea gebied Very Happy Dus, kom met ideeën!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerwing
Member
Wie wil met mij een rpg maken? DPKsfdL
175

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Tigerwing
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil met mij een rpg maken?   Wie wil met mij een rpg maken? Icon_minitimedi 27 sep 2011 - 17:38

Misschien kun je iets maken over in de Toekomst? Ik kan je wle helpen


Wie wil met mij een rpg maken? 2w39kx2
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie
Member
Wie wil met mij een rpg maken? DPKsfdL
Mighty Miss M >:]
331

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Wolfie
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil met mij een rpg maken?   Wie wil met mij een rpg maken? Icon_minitimedi 27 sep 2011 - 18:26

ik wil je ook wel helpen happy wink
Ik heb al een eigen forum (pokemon mystery world) dus weet ik hoe het moet...


Wie wil met mij een rpg maken? Qya9og
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkwing
Member
Wie wil met mij een rpg maken? DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Darkwing
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil met mij een rpg maken?   Wie wil met mij een rpg maken? Icon_minitimedi 27 sep 2011 - 18:39

@Tigerpaw; hoe heb je dat in gedachten? Toekomst kan zoveel betekeken...

@Wolfie Heb jij Pokemon Mysterie world gemaakt?! Zo coowl! Nu nog een naam en dan kan ik hem aanmaken, en kunnen jullie je aanmelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minnie
Member
Wie wil met mij een rpg maken? DPKsfdL
43

CAT'S PROFILE
Age: 9 weekjes ongeveer
Gender:
Rank:
Minnie
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil met mij een rpg maken?   Wie wil met mij een rpg maken? Icon_minitimedi 27 sep 2011 - 18:57

Ik wil ook wel helpen.

Idee?: Het jaar 3000, de wereld is flink veranderd in de tijd. Dieren zijn uitgestorven, maar ook nieuwe dieren zijn on staan. Maar er is veel meer veranderd, de wereld zit er nog hetzelfde uit, maar er is iets mis gegaan. (Naar het nieuws gemaakt) Albert Einstein beweerde dat je niet in de tijd kan reizen, maar wetenschappers hebben ontdekt dat je dat wel kan. In 1/2/2999 reizen drie wetenschappers naar het verleden, nog verder dan onze tijd. De tijd van de stenen tijdperk. Het is een gevaarlijke reis en een wetenschapper overleeft niet. De andere wel. Maar zij doen iets fout, ze nemen dieren mee die eigenlijk al uitgestorven waren. Later blijkt waarom dit fout was, als ze zelfs dinosaurus eieren mee nemen uit dat tijdperk. Een nieuw verschrikkelijk tijdperk zal zo ontstaan. De dieren worden geheim gehouden voor de rest van de wereld, maar dan wordt het ontdekt. Wordt dit het inde van de wereld of niet?

(Weet het, wat vreemd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
Wie wil met mij een rpg maken? DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil met mij een rpg maken?   Wie wil met mij een rpg maken? Icon_minitimedi 27 sep 2011 - 19:16

misschien kunnen we met z'n drieen een froum opstarten, ik ben in elk geval VOOR het idee van minnie.

En ja, ik heb Pokemon Mystery World gemaakt (en ik ben dus Lea)


Wie wil met mij een rpg maken? Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkwing
Member
Wie wil met mij een rpg maken? DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Darkwing
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil met mij een rpg maken?   Wie wil met mij een rpg maken? Icon_minitimedi 27 sep 2011 - 19:24

wauw, dat idee is wel goed. Oke, dus dan noemik het.... De toekomst? nee even een mooie naam? Eenmaal, andermaal?
Terug naar boven Ga naar beneden
Minnie
Member
Wie wil met mij een rpg maken? DPKsfdL
43

CAT'S PROFILE
Age: 9 weekjes ongeveer
Gender:
Rank:
Minnie
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil met mij een rpg maken?   Wie wil met mij een rpg maken? Icon_minitimedi 27 sep 2011 - 19:47

Ik doe mee! Toevoeging: De wetenschappers hebben nog iets gevaarlijks mee genomen: Bijvoorbeeld een hele erg bom.

The New Era misschien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
Wie wil met mij een rpg maken? DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil met mij een rpg maken?   Wie wil met mij een rpg maken? Icon_minitimedi 27 sep 2011 - 19:53

*denkt voor een naam*

hmm... Misschien Hidden Present (Verborgen heden) of zoiets?


Wie wil met mij een rpg maken? Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkwing
Member
Wie wil met mij een rpg maken? DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Darkwing
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil met mij een rpg maken?   Wie wil met mij een rpg maken? Icon_minitimedi 27 sep 2011 - 19:54

Jaa, zoiets zocht ik. Ik ga m aanmaken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
Wie wil met mij een rpg maken? DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil met mij een rpg maken?   Wie wil met mij een rpg maken? Icon_minitimedi 27 sep 2011 - 19:56

stuur me de link!


Wie wil met mij een rpg maken? Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Minnie
Member
Wie wil met mij een rpg maken? DPKsfdL
43

CAT'S PROFILE
Age: 9 weekjes ongeveer
Gender:
Rank:
Minnie
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil met mij een rpg maken?   Wie wil met mij een rpg maken? Icon_minitimedi 27 sep 2011 - 19:58

Een stad misschien, waar het afspeelt? Want de hele wereld gebruiken is ook weer zo iets... Het klimaat is natuurlijk veranderd.

Ja! Dat is het. Dit speelt zich allemaal af in een hele grote nieuwe stad, bijvoorbeeld: Noem eens naam.

En groepen, sommige willen de macht overnemen en sommige willen het gevaar stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerwing
Member
Wie wil met mij een rpg maken? DPKsfdL
175

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Tigerwing
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil met mij een rpg maken?   Wie wil met mij een rpg maken? Icon_minitimedi 27 sep 2011 - 20:03

Wil je me als eerste de link sturen, dan kan ik meehelpen Smile En we kunnen nu op alle planeten leven Smile En ik wil dan wel de donkere groep leiden


Wie wil met mij een rpg maken? 2w39kx2
Terug naar boven Ga naar beneden
Minnie
Member
Wie wil met mij een rpg maken? DPKsfdL
43

CAT'S PROFILE
Age: 9 weekjes ongeveer
Gender:
Rank:
Minnie
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil met mij een rpg maken?   Wie wil met mij een rpg maken? Icon_minitimedi 27 sep 2011 - 20:08

En ik doe goede en dan ook nog een neutrale voor degene die wilt.

We starten dus samen met zijn drie de site op, wie wordt wat?

Darkwing wordt Admin in elk geval. Dus...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerwing
Member
Wie wil met mij een rpg maken? DPKsfdL
175

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Tigerwing
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil met mij een rpg maken?   Wie wil met mij een rpg maken? Icon_minitimedi 27 sep 2011 - 20:09

Ik wil ook wel Admin worden, en leider van de duistere groep Smile


Wie wil met mij een rpg maken? 2w39kx2
Terug naar boven Ga naar beneden
Minnie
Member
Wie wil met mij een rpg maken? DPKsfdL
43

CAT'S PROFILE
Age: 9 weekjes ongeveer
Gender:
Rank:
Minnie
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil met mij een rpg maken?   Wie wil met mij een rpg maken? Icon_minitimedi 27 sep 2011 - 20:18

Topic verder via pb, mag niet hier zomaar.

En ik wil eigenlijk ook wel Admin worden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkwing
Member
Wie wil met mij een rpg maken? DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Darkwing
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil met mij een rpg maken?   Wie wil met mij een rpg maken? Icon_minitimewo 28 sep 2011 - 19:55

ik stuur je wel een pb
Terug naar boven Ga naar beneden
Minnie
Member
Wie wil met mij een rpg maken? DPKsfdL
43

CAT'S PROFILE
Age: 9 weekjes ongeveer
Gender:
Rank:
Minnie
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil met mij een rpg maken?   Wie wil met mij een rpg maken? Icon_minitimewo 28 sep 2011 - 21:35

Gekregen, wordt ik nu een admin?
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkwing
Member
Wie wil met mij een rpg maken? DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Darkwing
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil met mij een rpg maken?   Wie wil met mij een rpg maken? Icon_minitimedo 29 sep 2011 - 14:46

Ja, dat ben je Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Minnie
Member
Wie wil met mij een rpg maken? DPKsfdL
43

CAT'S PROFILE
Age: 9 weekjes ongeveer
Gender:
Rank:
Minnie
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil met mij een rpg maken?   Wie wil met mij een rpg maken? Icon_minitimedo 29 sep 2011 - 18:23

Mag ik ook iets doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wie wil met mij een rpg maken?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: