[Aangeboden] Perishpaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Aangeboden] Perishpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Morticia
Member
[Aangeboden] Perishpaw DPKsfdL
110

CAT'S PROFILE
Age: 31 Manen
Gender:
Rank:
Morticia
BerichtOnderwerp: [Aangeboden] Perishpaw   [Aangeboden] Perishpaw Icon_minitimeza 1 okt 2011 - 19:50

Ja peepz 8D
Ik wil hem óf dood laten gaan, óf doorgeven. Als hij dus niet dood gaat krijgt hij binnenkort een mentor, en hij zit in de Shadowclan. Hier is zijn profiel; http://warriorcats.bigforumpro.com/u844

hij is een standaard, Shadowclan kater, stil, en erg energiek. Hij wil zichzelf graag bewijzen en kan erg egoïstisch over komen.

Eisen zijn bekend lijkt me :')

- Lianne


[Aangeboden] Perishpaw 20iylc9
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
[Aangeboden] Perishpaw FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Perishpaw   [Aangeboden] Perishpaw Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 11:13

Blacksoul wil hem wel vermoorden Smile


[Aangeboden] Perishpaw Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Birdpaw
Member
[Aangeboden] Perishpaw DPKsfdL
Daphne
392

CAT'S PROFILE
Age: 7moons
Gender:
Rank:
Birdpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Perishpaw   [Aangeboden] Perishpaw Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 11:24

Laat birdkit hem vermoorden AHHAAHHAH oké nee grapje. -sluipt weg-


[Aangeboden] Perishpaw 2h6eqsk
birdpaw x dawnkit
[Aangeboden] Perishpaw 28v3jgm [Aangeboden] Perishpaw 288nrd2 [Aangeboden] Perishpaw 2dl2ert

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
[Aangeboden] Perishpaw DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Perishpaw   [Aangeboden] Perishpaw Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 11:37

Nee Chikita wilt hem moorden >3



[Aangeboden] Perishpaw Nyg0h1

[Aangeboden] Perishpaw M9EKCDX  [Aangeboden] Perishpaw MKN7vHE  [Aangeboden] Perishpaw PgKKyjM  [Aangeboden] Perishpaw EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[Aangeboden] Perishpaw DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Perishpaw   [Aangeboden] Perishpaw Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 13:29

Komop, komop mensen, dit topic staat onder de titel aangeboden, dus ik denk niet dat ze op dit moment een killer zoekt.


[Aangeboden] Perishpaw T4W3e3N
Stamps
[Aangeboden] Perishpaw PS18GM0[Aangeboden] Perishpaw W0qAlxR[Aangeboden] Perishpaw EjrsROF[Aangeboden] Perishpaw FWu1gsf[Aangeboden] Perishpaw D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathstrike
StarClan
[Aangeboden] Perishpaw DPKsfdL
788

CAT'S PROFILE
Age: Infinite
Gender:
Rank:
Deathstrike
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Perishpaw   [Aangeboden] Perishpaw Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 14:47

Neen, dat bedoelde ik indeed niet (:
Wanneer ik iemand wil die hem vermoord open ik wel een topic, maar het liefst wil ik hem doorgeven!


[Aangeboden] Perishpaw Deathstrike1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Aangeboden] Perishpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: