Back home?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Back home?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leaf •
Member
Back home? Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Back home?   Back home? Icon_minitimeza 1 okt 2011 - 23:07

Vanuit het kleine bos slenterde Moonstream in de richting van het rivierclan kamp. Ze hoopte dat de haar clangenoten haar nog zouden herkennen? Het was al zeker twee manen geleden dat ze hier was geweest. Voorzichtig, maar toch snel rende de poes naar haar oude thuis. Ze hoopte dat Crookedstar het zou begrijpen dat ze gestolen was door tweebeners? Dichterbij het kamp in de buurt stopte de zilver/grijze poes even op een heuveltje en keek neer op het rivierclan kamp. Oude herinneringen speelden door haar kop en genoot ervan. Moeizaam slikte ze even toen ze weer de realitiet voor ogen kreeg en zetten haar normale tred in, maar zonder prooi zou ze zeker niet thuis kunnen komen! Moonstream dook de rivier in en joeg op de vissen daar in. Ze was het jagen gelukkig niet verleerd en ving twee dikke vissen zonder enige moeite. De poot die uit de kom was geslagen deed gewoon mee. Moonstream pakte de twee visen in haar bek en ze liep met een zwaar hart het kamp binnen. Meteen stopte alle katten met waar ze maar mee bezig waren en keke haar met grote ogen aan. Moonstream voelde hun ogen prikken en ze liep eerst naar de prooistapel en legde daar de vissen neer voor ze naar de leider's den toe liep en ging voor de inang van het hol zitten. Gefluister klonk van alle kanten, maar ze probeerde er niet naar te luisteren. Hopelijk wilde de oude kater naar haar verhaal luisteren?


Back home? Moonstreamonderschrift


Spoiler:


Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Back home? Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Back home?   Back home? Icon_minitimeza 15 okt 2011 - 18:58

Het was rond zonshoog. Kou lag in het kamp, katten waren bezich met hun dagenlijkse bezigheden. De een was met de kittens aan het dollen, leerlingen kwamen terug van hun training en krijgers liep af en aan met prooi. Het was vredig. Sommige krijgers en leerlingen zaten gezzelig samen te tongen of te eten, het was ook erg gezzelig. Een kleine leerling kwam trots binnenlopen met een mega vis in zijn bek. Een heerlijk gezicht was de aanblik van het kamp.
In een hol, de leiders den. Daar zat Stormtail met Crookedstar te overleggen over Riverclan zaken. De clan had het bijvoorbeeld druk met meeste prooi verzamelen voor bladval. Of over de weinige kittens, of het deze bladkaal sterk zou vriezen enzovoort. Ook over dat er de laatste tijd erg veel Rogeus waren gesinjaleerd, en natuurlijk over de vermiste kitten Dapplekit. Stormtail ijsbeerde af en toe terwijl ze overlegde met zijn leider. Opeens stak Stormtail zijn kop in de lucht, hij had een bekende maar toch vreemde geur ontvangen in zijn reukklieren. Achterdochtig fronste hij wat, en keek naar buiten waar de poes Moonstream zat. Blijkbaar terug gekeerd van haar verwdijning. Stormtail was ook wel blij met haar terug keer, maar een vreemd gevoel bekroop zijn maag. Hij keek Crookedstar vragend aan, die knikte streng. Bezorgd beet Stormtail op zijn lip. Hij wist wat dit betekende... De vorige keer in hun vergadering had Crookedstar de verdwijning van deze poes uiterst sereus genomen, en had gezecht dat ze niet meer welkom was in de clan.. Dat was al erg genoeg. Maar het vreemdste was, dat hij had gezecht dat Stormtail voor de oefening van controle over zijn clan.. Dat hij het moest doen. In de toekomstige leider tijd voor Stormtail zou hij ook katten moeten straffen en verbannen, dat betekende dat hij moest weten hoe dat werkte, dit was de perfecte gelegenheid. Samen hadden ze het besproken en had Crookedstar uitgelegd hoe het in zijn werk ging. Nu was die dag aangebroken. Stormtail slikte en stapte achteruit. Hij rook de geur van Poesiepoes, was ze bij de tweebenen geweest? Hij vroeg het zich af. Maar de strenge blik lag op Crookedstars gezicht. Met een zucht van zware aceptatie zakte zijn kop naar beneden terwijl hij even zijn ogen sloot. Duizende gedachte suisde door zijn hoofd. Maar toen hij opkeek en zijn ogen opende stonden ze vastberaden en streng. Hij moest dit doen, hij had geen andere keus.


Met een eerbiedige groet verliet hij Crookedstar. Hij zwiepte met zijn staart en liep het hol uit. Toen hij eruit kwam scheen de zon fel in zijn gezcht, maar snel wende hij er aan. Toen hij Moostream zag zitten keek hij haar een ogenblik aan. Maar zijn gebruikenlijke vriendelijkheid was niet te zien. Inplaats daarvan keek hij haar beschuldigend en streng aan. De rest van de clan was gestopt met hun bezigheden. Ze keken nu gespannen naar wat er zou gebeuren. Hij liep om de steen heen. Een kleine zucht ontsnapte uit zijn keel, zenuwen had hij, maar de wil om het goed te doen was hem voor. Toen zakte hij in en zette hij af. Met een soeple sprong kwam hij neer op de rots. Hij zag de clan geintereseerd toe kijken. '' Laten alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen onder de Highrock voor een clanmeeting!'' Galmde zijn stem regelmatig over het kamp.
Rechtvaardig keek hij neer over de katten. '' Vandaag, op deze dag. Is een van onze krijgers terug gekeerd van.. een eigenaardige verdwijning. Moonstream, je ruikt naar poesiepoes. Wat heeft dit te betekenen... '' Maar aan Stormtails blik te zien was het niet de bedoeling om die vraag te beantwoorden. Hij ging zitten op de rots met zijn staart over zijn poten. Stormtails borst stak naar voren en zijn ogen priemde in die van Moonstream, hij kon eg streng zijn, als het moest. '' Het zal wel weer een vreemd verhaal zijn Moonstream, ik heb er al zoveel gehoord, te veel. Crookedstar heeft jammer genoeg er alleen genoeg van... Met pijn in mijn hart moet ik je vertellen dat je niet meer welkom bent in de Riverclan. Het spijt me maar ja je begrijpt me goed.'' Hij nam even een moment pauze in zijn zin en met oprechte pijn en verdriet voor het verliezen van een clangenoot sprak hij de gevreesde woorden uit: '' Moonstream, ik veroordeel je tot verbanning uit de Riverclan. De krijgers mogen je niet vermoorden als je op ons territorium komt. Maar je hebt geen toestemming meer om je hier te bevinden. Verlaat het kamp en de clan, voordat de zon onder is moet je uit ons territorium zijn vertrokken.'' Hij slaakte een zucht. Er was wel degenlijk medeleiden in zijn blik te zien, dus gunde hij haar het laaste. '' Moonstream, omdat je onze clan touw hebt gedient krijg je wel nog de kans om afscheid te nemen van je vrienden en geliefden. Dat zullen vanaf morgen je vijanden zijn.'' Toen hij klaar was keek hij nog even omhoog naar de lucht en bad tot de starclan dat dit goed zou aflopen. Daarna sprong hij weer van de rots af. Met een simpele draai ging hij voor het hol van Crookedstar zitten. Als Moonstream nog tegen hem wilde spreken was dat haar keuze. Ze mocht, maar moest voor zons ondergang weg' zijn.


--
*Voor admins en mods*
Role play is door Crookedtsar goedgekeurd, plus de verbanning.Crookedstar heeft geen tijd om dit te doen dus daarom dat ik het op me moest nemen.
Ook had Moonstream aan mij gevraagd of ik haar wilde verbannen.
--


Back home? 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Back home? 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Back home?   Back home? Icon_minitimeza 15 okt 2011 - 19:32

Dreamheart had haar oren in haar nek gelegd en had zich dieper over haar kittens gebogen. Het rook naar Kittypet in het kamp en de drukte was toegenomen. Dreamhearts kits sliepen en ze kwam langzaam overeind. Net wou ze de Nursery uitlopen toen ze Stormtails stem hoorde. '' Laten alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen onder de Highrock voor een clanmeeting!'' Galmde zijn stem regelmatig over het kamp. Met die woorden sprong Dreamheart echt uit de Nursery om zich voor high rock te settelen. Ze was al van plan geweest om even Crookedstar op te zoeken. Haar band met de kater was aardig goed. Maar twee dingen vielen Dreamheart op. Stormtail stond inplaats van Crookedstar op Highrock en Moonstream zat er. '' Vandaag, op deze dag. Is een van onze krijgers terug gekeerd van.. een eigenaardige verdwijning. Moonstream, je ruikt naar poesiepoes. Wat heeft dit te betekenen... '' Maar aan Stormtails blik te zien was het niet de bedoeling om die vraag te beantwoorden. Hij ging zitten op de rots met zijn staart over zijn poten. Stormtails borst stak naar voren en zijn ogen priemde in die van Moonstream, hij kon eg streng zijn, als het moest. '' Het zal wel weer een vreemd verhaal zijn Moonstream, ik heb er al zoveel gehoord, te veel. Crookedstar heeft jammer genoeg er alleen genoeg van... Met pijn in mijn hart moet ik je vertellen dat je niet meer welkom bent in de Riverclan. Het spijt me maar ja je begrijpt me goed.'' Hij nam even een moment pauze in zijn zin en met oprechte pijn en verdriet voor het verliezen van een clangenoot sprak hij de gevreesde woorden uit: '' Moonstream, ik veroordeel je tot verbanning uit de Riverclan. De krijgers mogen je niet vermoorden als je op ons territorium komt. Maar je hebt geen toestemming meer om je hier te bevinden. Verlaat het kamp en de clan, voordat de zon onder is moet je uit ons territorium zijn vertrokken.'' Hij slaakte een zucht. Er was wel degenlijk medeleiden in zijn blik te zien, dus gunde hij haar het laaste. '' Moonstream, omdat je onze clan touw hebt gedient krijg je wel nog de kans om afscheid te nemen van je vrienden en geliefden. Dat zullen vanaf morgen je vijanden zijn.'' Toen hij klaar was keek hij nog even omhoog naar de lucht en bad tot de starclan dat dit goed zou aflopen. Daarna sprong hij weer van de rots af. Met een simpele draai ging hij voor het hol van Crookedstar zitten. Dreamheart slikte en stapte op haar af. "Moonstream.." Sprak ze zacht en keek met medelevende ogen haar aan. "Succes, ik hoop dat je het red zonder clan." Sprak ze langzaam en draaide zich om zodat de katten die Moonstream beter konden als haar vaarwel konden zeggen. Ze stapte even op Stormtail af. "Good gezecht." Sprak ze vriendelijk en draaide zich om naar de nursery. "Zeg maar tegen Crookedstar dat alles goed gaat met mijn kittens, en doe hem maar de groete van me." Sprak ze en probeerde te glimlachen. Daarna sprong ze met een paar sprongen naar de Nursery en nam haar plek bij haar kits weer in. Even snel controleerde ze de jonkies en gaf ze allemaal eenlik. Daarna gaapte ze en legde haar hoofd op haar poten en sloot zachtjes haar ogen. Buiten hoorde ze de katten met elkaar praten en afscheid nemen van Moonstream. Dreamheart had best medelijden met haar. Maar, zo lang als zij weg was geweest. Verdiende ze het niet terug te komen. Ze had in wijze de clan verradden en Dreamheart stond achter de beslissing van Crookedstar en Stormtail.

(hoop da k mag posten hier xD)


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
Back home? Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Back home?   Back home? Icon_minitimeza 15 okt 2011 - 19:57

Stormtail kwam naar buiten inplaatst van Crookedstar, maar de boze blik die ze vanuit het hol op zich gericht zag vertelde al niet veel goeds. Stormtail sprong op de Highrock en begon te spreken. Even leek het of hij een vraag stelde, maar na een hakkelende poging deed Moonstream haar bek maar weer dicht en voelde alle ogen van de clan naar haar kijken. Als die tweebeenjongen er niet waren geweest was dit misschien nooit gebeurd... Stormtail ging verder met spreken en ze zakte lichtjes in een toen hij hard op uit sprak dat ze nooit maar dan ook nooit meer op rivierclan gebied zou mogen komen. Zonder dat Moonstream het door had schudden ze haar kop van ongeloof, hoe konden ze haar nu niet laten spreken? Nadat Stormtail klaar was met spreken kwam Dreamheart naar haar toe en nam afscheid van Moonstream. Deze vertrouwde haar stem even niet en knikte alleen maar naar de moederpoes. De heerlijke geur van melk drong haar neusgaten binnen en ze zag nog meer verschillende katten naar haar toe komen. Maar ze wilde haar zus en Honestheart de waarheid vertellen waarom ze zo lang weg was geweest en waarom ze naar Kittypet rook, maar ze zag ze nergens en koos er dus maar voor om sneller uit het kamp te zijn nog voor de zon onder zou gaan. Misschien dat zij ze ooit nog zou spreken bij vierboom? Met snelle en stevige pasen renden Moonstream het kamp uit. Haar ogen dik van tranen en de pure verdriet dat ze niet alle leden van de clan de waarheid had kunnen vertellen. Ze sprong over de laatste grensmarkering heen en verdween uit het zicht.

( Je mocht reageren Dreamheart. :3 ) ( Topic uit )


Back home? Moonstreamonderschrift


Spoiler:


Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Back home? DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Back home?   Back home? Icon_minitimeza 15 okt 2011 - 20:01

De walgelijke geur van poesiepoes kwam zijn neus binnen. Hij lag in de apprentices den en hij had zitten denken aan de mooiste poes op aarde; Rainpaw. hij vond haar leuk. Durfde het nog niet te zeggen. Maar ja. Hij stond op en verliet de den, en hoorde toen zijn vaders stem over het kamp heen galmen, tot zijn verbazing klonk het zenuwachtig! '' Laten alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen onder de Highrock voor een clanmeeting!'' Hij keek vol verbazing en nieuwsgierigheid naar zijn vader op. '' Vandaag, op deze dag. Is een van onze krijgers terug gekeerd van.. een eigenaardige verdwijning. Moonstream, je ruikt naar poesiepoes. Wat heeft dit te betekenen... '' Vol walging keek hij naar de oorzaak; Moonstream. 'Poesiepoes?' Mompelde hij stilletjes. '' Het zal wel weer een vreemd verhaal zijn Moonstream, ik heb er al zoveel gehoord, te veel. Crookedstar heeft jammer genoeg er alleen genoeg van... Met pijn in mijn hart moet ik je vertellen dat je niet meer welkom bent in de Riverclan. Het spijt me maar ja je begrijpt me goed.'' Hij had geweten dat Moonstream één van de vier beste vriendinnen waren geweest van Lightheart, die jonge elder zou zwaar teleurgesteld zijn geweest! '' Moonstream, ik veroordeel je tot verbanning uit de Riverclan. De krijgers mogen je niet vermoorden als je op ons territorium komt. Maar je hebt geen toestemming meer om je hier te bevinden. Verlaat het kamp en de clan, voordat de zon onder is moet je uit ons territorium zijn vertrokken.'' Smokepaw keek naar de zilver grijze Main coon. Hij gromde binnen keels. '' Moonstream, omdat je onze clan touw hebt gedient krijg je wel nog de kans om afscheid te nemen van je vrienden en geliefden. Dat zullen vanaf morgen je vijanden zijn.'' Smokepaw zag hoe zijn vader had gekeken en zag hoe hij terug naar de clan leader toe liep. Na Dreamheart tegen de ex-warrior had gesproken ging Smokepaw naar haar toe. Smokepaw was tot tegenstelling met zijn vader hard. 'Ik heb Lightheart misschien niet heel goed gekend,' hij keek naar Moonstream. 'Maar ze zou nu niet trots op je zijn, ik zou maar niet gaan zeuren bij mijn vader, dat zou Lightheart namelijk niet waarderen!' Gromde hij. Daarna liep hij weg kijkend naar waar Rainpaw was. Hij merkte nog op dat Moonstream daarna weg was gerend. Het boeide hem niet, poesiepoezen waren de clan niet waard.

[Sorry dat Smokeje zo gemeen is >>]


Back home? 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Back home? Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Back home?   Back home? Icon_minitimedo 20 okt 2011 - 17:12

Hij was gaan liggen, met zijn staart naast zich. Nu lag voor de rots. Stormtail keek nog met treurige, maar strenge ogen naar Moonstreem. Sommige katten kwamen op haar af, andere gingen gewoon verder met waar ze mee bezich waren geweest. Sommige katten draaide zelfs arrogant hun kop voor Moonstreem om, en keerde haar de rug toe. Stormtail had een schuldig gevoel in haar maag. Hij had Moonstreem dan wel niet laten uitspreken... Hij moest gewoon. Zelfs met een eerlijk oprecht verhaal, waar ze niks aan kon doen. Ze zou verbannen worden. Crookedstar en hij waren klaar met deze poes. Ze had al teveel geflikt. Hij liet zijn kop op zijn poten zakken. Dreamheart, die kort geleden kittens had gehad. Kwam op haar af, en nam afscheid. Een zucht ontsnapte zijn beken hij sloot zijn ogen, terwijl hij even aan zijn poot likte. Opeens hoorde hij iemand aankomen. "Good gezecht." Hoorde hij Dreamheart mauwen. Stormtail opende zijn ogen en keek omhoog. Dreamheart stond voor hem. Hij hief zichzelf overeind, '' Ehh.. Dankje Dreamheart. Dat waardeer ik, al had ik het liever anders gedaan.'' Dreamheart had kittens. Dus snel begaf ze zich weer naar de nursery, maar mauwde nog tegen hem. "Zeg maar tegen Crookedstar dat alles goed gaat met mijn kittens, en doe hem maar de groete van me." Een lieve glimlach kwam op zijn snuit. '' Dat zal ik doen Dreamheart, allebei. Jij veel succes met ze.'' Hij zag hoe Dreamheart wegliep naar de nursery. Een goede moederpoes was het.
Terwijl hij daar zat keek hij uit over het kamp. Zijn ogen waren rustig, en opserveerde het kamp. Opeens spitste zijn linker oor bij het horen van Smokepaw,s schelle stemmetje. Hij zuchtte, kon die kleine nou nooit zijn smoel houden? (XD) Stormtail begaf zich naar Smokepaw toe en hoorde wat hij zei. 'Ik heb Lightheart misschien niet heel goed gekend,' 'Maar ze zou nu niet trots op je zijn, ik zou maar niet gaan zeuren bij mijn vader, dat zou Lightheart namelijk niet waarderen!' Stormtail keek de twee aan. '' Inderdaat Smokepaw. Je hebt Lightheart niet goed gekend, dus gaan we ons daar ook niet mee bemoeien. En als Moonstreem had willen zeuren had ze dat al gedaan.'' Stormtail keek streng op zijn zoon neer. Hij zag hoe Moonstreem zich afwende, niet lang daarna... Verliet ze het kamp. Moonstreem, een poes die de clan heel goed kon. Hij vond het jammer om zo,n goede krijger te moeten missen. Daarna wende hij zich weer tot Smokepaw. Hij glimlachte even, en likte zijn kop. '' En Smokepaw, Hoe gaat het met mijnn favoriete zoon?'' Stormtail ging naast hem liggen. Die favoriete zoon kon goed, Smokepaw was zijn enige zoon. Hij keek de kater geinend aan. Hij wist niet of Smokepaw naast hem kwam liggen, maar dat zou hij wel zien.


Back home? 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Back home? DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Back home?   Back home? Icon_minitimedo 20 okt 2011 - 17:46

'' Inderdaat Smokepaw. Je hebt Lightheart niet goed gekend, dus gaan we ons daar ook niet mee bemoeien. En als Moonstreem had willen zeuren had ze dat al gedaan.'' Smokepaw bleef even staan en keek toen zijn vader aan met zijn gebruikelijke onschuldige grijns. 'Ik heb het dit keer toch goed aan gepakt?' Zei hij. Hij deed er alles aan om in zijn vaders poot stappen te staan. Hij wou later deputy van de clan worden, net als zijn vader. Maar dan zou zijn vader leider zijn, - ondanks dat Crookedstar er dan niet meer is - maar zo ging het leven. Ouder leiders stierven, kers verse leiders kwamen er voor in de plaats. Zins Smokepaw met Rainpaw om ging was hij stukken vorlijker, maar dat kwam om dat hij verliefd op haar was. '' En Smokepaw, Hoe gaat het met mijnn favoriete zoon?'' Vroeg Stormtail. Stormtail ging liggen, en zoals Smokepaw ook altijd als Smokekit had gedaan ging hij naast zijn vader liggen. 'Heel erg goed, ik ben verliefd,' klapte hij er uit. O nee, dat had hij niet willen zeggen. Meteen keek Smokepaw weg. Hij wist dat hij bloosde onder zijn donker grijze vacht. Maar hij liet het niet merken, althans dat dacht hij. Hij wist dat hij er niet meer onderuit zou komen en gaf zich daar ook aan toe. 'Rainpaw,' zei hij zacht. 'Dat witte poesje,' zei hij. Ze hadden nog niks. Maar hij wou wel wat met haar. Maar hoe moest hij dat doen? Wat moest hij doen. Hij kon zijn vader om adviezen vragen. Maar hij wachtte nog even af tot wat zijn vader zeggen ging. Zijn grote wijze vader waar hij op lijken wou, zijn vader was zijn voorbeeld.


Back home? 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Back home?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: