Algemene Onzin Topic - Pagina 33



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende
Briarlight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 MEWiZRl

491
Actief
But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Briarlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 29 apr 2018 - 15:27

Flintkit schreef:
Briarlight's setje doet me altijd aan Losty denken, toen ze nog RC was ;__; #TheFeels

Aahh good times


You made yourself a bed at the bottom of the blackest hole
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 MTmicKg
And convinced yourself that it’s not the reason you don't see the sun anymore.

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 29 apr 2018 - 15:44

Zealspark schreef:
Nightpool schreef:
Zealspark schreef:
Topic met Zeal, Spotted of Silver misschien? (:

Spotted of Silver?

Doe dan Silver, met haar heb ik nog niet gepost ^^
Zou jij willen maken?


“I was born with an enormous need for affection.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 29 apr 2018 - 15:50

Ik heb de Windclan Patrols, Drills & Tasks opgeschoont en vernieuwd. Jullie kunnen je allemaal aanmelden voor nieuwe Hunt Patrols, Water Patrols, Drills en Apprentice Tasks :3

@Stallionheart jouw patrouille staat er daar ook bij nu


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 29 apr 2018 - 16:37



Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 JXidV8r
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyteller
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 ZdsroR0
WazBeer
438
Actief
"Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."

CAT'S PROFILE
Age: 75 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Skyteller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 29 apr 2018 - 20:03

Omdat tortie/calico zo erg geassocieerd is met vrouw dat we katers met die kleur wat minder voor wilden laten komen, zoals in t echt, zodat t nog enigzins speciaal is. Dat lukt door ze geen kits te laten kunnen hebben xD


Teller of the Endless Skies
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 29 apr 2018 - 20:21

@Skyteller
Je hebt een PM op Firedance ^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 29 apr 2018 - 21:31

Skyteller schreef:
Omdat tortie/calico zo erg geassocieerd is met vrouw dat we katers met die kleur wat minder voor wilden laten komen, zoals in t echt, zodat t nog enigzins speciaal is. Dat lukt door ze geen kits te laten kunnen hebben xD

Vind het alsnog jammer omdat ik Stallion voor de aanpassing in de regels heb aangemaakt met de "afwijking".
En in het echt ken ik geen katten met rode ogen op albinos na maar die zijn er zat op het forum.

Meen ook dat Stallion de enige actieve tricolour kater is op het forum :'D


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 JXidV8r
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyteller
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 ZdsroR0
WazBeer
438
Actief
"Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."

CAT'S PROFILE
Age: 75 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Skyteller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 29 apr 2018 - 22:09

Stallionheart schreef:
Skyteller schreef:
Omdat tortie/calico zo erg geassocieerd is met vrouw dat we katers met die kleur wat minder voor wilden laten komen, zoals in t echt, zodat t nog enigzins speciaal is. Dat lukt door ze geen kits te laten kunnen hebben xD

Vind het alsnog jammer omdat ik Stallion voor de aanpassing in de regels heb aangemaakt met de "afwijking".
En in het echt ken ik geen katten met rode ogen op albinos na maar die zijn er zat op het forum.

Meen ook dat Stallion de enige actieve tricolour kater is op het forum :'D

R is nooit n tri color kater ervoor geweest die kits heeft gehad tho of t was echt heeel vroeg in de tijd dat de namen ook nog nie zo streng waren etc. Dus t is nie dat dr wel al tig rond hebben gelopen en ik net voor stallion n ban heb gezet.


Teller of the Endless Skies
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 29 apr 2018 - 22:30

k ben net terug van een slaapfeestje waar natuurlijk niet geslapen is en ik ben kapot lmao (((:
alsooo ga ik morgen ook niet kunnen posten want dan gaan we met de fam een dagje naar zeeeee yay

&&also, hoi (a)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Briarlight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 MEWiZRl

491
Actief
But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Briarlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 29 apr 2018 - 22:47

Net terug van Infinity War
De pijn...


You made yourself a bed at the bottom of the blackest hole
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 MTmicKg
And convinced yourself that it’s not the reason you don't see the sun anymore.

Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 29 apr 2018 - 22:58

Skyteller schreef:
Stallionheart schreef:
Skyteller schreef:
Omdat tortie/calico zo erg geassocieerd is met vrouw dat we katers met die kleur wat minder voor wilden laten komen, zoals in t echt, zodat t nog enigzins speciaal is. Dat lukt door ze geen kits te laten kunnen hebben xD

Vind het alsnog jammer omdat ik Stallion voor de aanpassing in de regels heb aangemaakt met de "afwijking".
En in het echt ken ik geen katten met rode ogen op albinos na maar die zijn er zat op het forum.

Meen ook dat Stallion de enige actieve tricolour kater is op het forum :'D

R is nooit n tri color kater ervoor geweest die kits heeft gehad tho of t was echt heeel vroeg in de tijd dat de namen ook nog nie zo streng waren etc. Dus t is nie dat dr wel al tig rond hebben gelopen en ik net voor stallion n ban heb gezet.

W, wat ik bedoel is dat het jammer is dat de regel erna pas is gekomen. Ook omdat in de boeken Redtail wel kittens kon krijgen enz.
Wat Stallion betreft zou ik het gewoon erg fijn vinden om maar 1 nest te doen en verder niets. En het is jammer dat die mogelijkheid er niet is door die later ingevoerde regel.

En als het inderdaad zeldzaam moet blijven zouden er naar mijn opinie toch enkele vruchtbare katers moeten zijn. Zeker omdat dit wel realistisch wordt benaderd en de rode ogen bij katten gewoon door de vingers wordt gezien Wink

But that's just me.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 JXidV8r
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyteller
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 ZdsroR0
WazBeer
438
Actief
"Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."

CAT'S PROFILE
Age: 75 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Skyteller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 29 apr 2018 - 23:06

Stallionheart schreef:
Skyteller schreef:
Stallionheart schreef:
Skyteller schreef:
Omdat tortie/calico zo erg geassocieerd is met vrouw dat we katers met die kleur wat minder voor wilden laten komen, zoals in t echt, zodat t nog enigzins speciaal is. Dat lukt door ze geen kits te laten kunnen hebben xD

Vind het alsnog jammer omdat ik Stallion voor de aanpassing in de regels heb aangemaakt met de "afwijking".
En in het echt ken ik geen katten met rode ogen op albinos na maar die zijn er zat op het forum.

Meen ook dat Stallion de enige actieve tricolour kater is op het forum :'D

R is nooit n tri color kater ervoor geweest die kits heeft gehad tho of t was echt heeel vroeg in de tijd dat de namen ook nog nie zo streng waren etc. Dus t is nie dat dr wel al tig rond hebben gelopen en ik net voor stallion n ban heb gezet.

W, wat ik bedoel is dat het jammer is dat de regel erna pas is gekomen. Ook omdat in de boeken Redtail wel kittens kon krijgen enz.
Wat Stallion betreft zou ik het gewoon erg fijn vinden om maar 1 nest te doen en verder niets. En het is jammer dat die mogelijkheid er niet is door die later ingevoerde regel.

En als het inderdaad zeldzaam moet blijven zouden er naar mijn opinie toch enkele vruchtbare katers moeten zijn. Zeker omdat dit wel realistisch wordt benaderd en de rode ogen bij katten gewoon door de vingers wordt gezien Wink

But that's just me.

Wat ik met mijn ding bedoelde is dat als het eerder was gebeurd met iemand anders dat ie erover begonnen was dan had k dan al de regel gemaakt. T was net pech dat je de eerste was die erover begon waardoor k me besefte dat t miss wel handig zou zijn om er officieel wat voor neer te zetten. En ik bedoel calico/tortie katers op zich zijn al zeldzaam dus dan hoeft daar niet nog een extra zeldzaamheid bovenop van t ook nog vruchtbaar x'D


Teller of the Endless Skies
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”


CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 29 apr 2018 - 23:27

Als ik mag,
Er zit een verschil in een mannetje dat toevallig XXY is en een chimera, en ik zou persoonlijk de bijzonderheid apart zetten. En persoonlijk vind ik niet dat je nádat iemand een karakter heeft aangemaakt kan zeggen dat het niet mag, omdat het in de echte wereld niet kan. Of naja, opzich kan het wel, maar niet wanneer de rest van dit forum zich amper houdt aan echte genetica (degene die zich eraan houden doen dat vaak ook nog in de versie van 'Het koppel is beide van de recessieve kleur maar de opa had de dominante kleur dus kittens kunnen ook de dominante kleur hebben ookal is dat in t echte leven niet echt mogelijk' volgens mij..?) en er niet-albino's met rode ogen ronddribbelen :p Als er hier geen flut om genetica wordt gegeven denk ik ook niet dat je er heel strak op moet zitten dat torties dus een gevolg is van een inter-dominant x-chromosmaal gen, en XXY niet vruchtbaar is omdat elke ouder maar 1 chromosoompje van het paar meeneemt en XXY geen paar is maar een trio. ^^

Kijk, als er overal hier met genetisch realisme werd gewerkt had ik het wel gesnapt, dat kon je het verwachten dat het verboden werd. Maar nu, gezien er verder niet met genetisch realisme wordt gewerkt, vind ik het een beetje wel... dubbel worden, zegmaar. Ik weet niet echt hoe je dat kan uitleggen :') En ofc is het al algemener bekend dat mannelijke torties meestal onvruchtbaar zijn, maar het is ook algemeen bekend dat rode ogen niet zomaar voorkomen bij katten enzo. En bij spelers met enige basiskennis van genetica is het bekend dat uit recessief aa x recessief aa, geen dominante kleur Aa of AA kan komen.
Het staat nu ofc in de regels dus nú is het wel te verwachten voor de komende mannelijke torties, maar Rebecca/Lion had het nog niet kunnen inzien en dan vind ik het persoonlijk niet 100% eerlijk om het nu te verbieden, en zou ik Stallion de uitzondring maken omdat ie voor de ban al was aangemeld.

Maar dat is mijn mening en voor de rest heb ik niks te zeggen over n ander zn karakter of het beleid van de site, en bedoel er ook niks verkeerds mee (maar misschien is n ander der kijk erop wel handig, ergens) Smile


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 SmkxnBL

Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyteller
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 ZdsroR0
WazBeer
438
Actief
"Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."

CAT'S PROFILE
Age: 75 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Skyteller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimezo 29 apr 2018 - 23:41

Dit staat echt al heel lang zo vast en het hele punt dat ik hier specifiek een regel van heb gemaakt is dat mensen het expliciet als plotpunt kiezen als ze een kater nemen die wel drie kleuren heeft dat deze dan niet vruchtbaar is. Als je dan ondertussen wel 10 andere torties heb rondwandelen die wrl gewoon kittens hebben? De oogkleuren enzo hebben daar verder weinig invloed op en rood komt vooral door de overweldigende aantal karakters die rood al hadden voor we echt heel streng werden(tientallen karakters laten aanpassen later nog of 1 iemand teleurstellen is wel wat anders). Soms gebeurt er wel eens iets op je forum dat je daarop in speelt om er een regel van te maken omdat er anders toch weer uitzonderingen komen. Wat dat betreft is het net als de andere dingen waar ik geen uitzonderingen op geef, waarom die wel en ik niet. Als ik iedereen gewoon zijn karakter moest laten behouden omdat een bepaalde regel nog nie zo expliciet was neergezet toen deze gemaakt was, dan spookte er hier nog wel n boel meer vreemde dingen rond. Regels pas je ook een beetje aan door wat je ziet gebeuren op het forum.


Teller of the Endless Skies
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimema 30 apr 2018 - 0:21

In reactie op Moo Moo ;

Het zou idd gewenst zijn dat Stallion gewoon 1 nest krijgt. De reden die hierbij gegeven kan worden is dat hij van voor de officiële datum van het bewerkstelligen van die regel is. Dat is dan tevens ook gelijk een geldige reden naar alle andere gebruikers.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 JXidV8r
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinglebells
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Giphy10
Jacqueline
517
Actief
what is done is done
now that i'm the only one

CAT'S PROFILE
Age: Nineteen moons young ☼
Gender: She-cat ♀
Rank:
Jinglebells
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimema 30 apr 2018 - 5:52

Oof school is eindelijk afgelopen voor dit jaar! Heb ik nog iets gemist e.e


pretty things don't last
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernfaith
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 VNtTSZP
Sans
270
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Northernfaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimema 30 apr 2018 - 8:45

Ik hou van alleen thuis zijn c:

Also goodmorning peeps♡


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 ES5nzdK

Terug naar boven Ga naar beneden
Skyteller
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 ZdsroR0
WazBeer
438
Actief
"Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."

CAT'S PROFILE
Age: 75 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Skyteller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimema 30 apr 2018 - 9:06

Goedemorgen


Teller of the Endless Skies
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimema 30 apr 2018 - 9:44

Mooooorning ^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimema 30 apr 2018 - 9:45

Goodmorning y'all~ zonnetje in Spanje is heerlijk (a)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 33 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: