fight for servive



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 fight for servive

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tiger
Member
fight for servive DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: fight for servive   fight for servive Icon_minitimema 3 okt 2011 - 15:10

"Saai saai saai saaaaaaai saaaaaaaaaaaaiiii." zei Tiger. Alles was hier zo saaaaaaai vond hij. Hij had niets te doen en liep maar wat rond te slenteren. "Saai saai saai saai.". Ging hij verder hij verveelde zich echt dood. Hij hoorde het geluid van een kabbelend beekje. Ik kan daar naar toe gaan dacht hij, misschien was daar wel iets te doen. Eenmaal daar aangekomen sprong hij het water in. Maar nog voor dat hij het frisse water had aangeraakt sloeg het weer om en begon het te gieten. Eenmaal kopje onder merkte hij pas hoe koud het water was. Boven water zag hij hoe het weer was omgeslagen. Bah, dacht hij, ik kan maar beter even gaan schuilen. Hij keek opzij omdat hij veel lawaai hoorde. Opeens kwam een lawine van water op hem af. Onee door de regen is de rivier vol geraakt en stroomtt als een wilde achtbaan op mij af. Hulpeloos werd hij als een lappen pop door de stroming meegevoerd. Hopeloos probeerde hij houvast te zoeken maar tervergeefs. Opeens werd alles zwart voor hem. Een paar uur later ontwaakte hij. Hij keek om zich heen. Ben ik dood, dacht hij, ben ik in de star clan?. Nee ik leef nog. Hij zwom uitgeput naar de kant en liet zich op de kant vallen. Dit dit is echt niet saai, dacht hij.

--alleen Escada--

best veel voor een inspiratieloos iemand XD


fight for servive 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
fight for servive E802dccb178894352258cb3729134cc3fight for servive 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkfight for servive 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Escada
Member
fight for servive DPKsfdL
290

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons, But who cares?
Gender:
Rank:
Escada
BerichtOnderwerp: Re: fight for servive   fight for servive Icon_minitimedi 4 okt 2011 - 0:34

Met koele en afstandelijke ogen keek een klein, onschuldig uitziende, poes rond op zoek naar iemand om af te slachten. Ze was het zat aan het worden, sinds ze zich bij de BloodClan had aangesloten was er serieus niks meer te doen. Haar diensten waren ook niet eens nodig. Ze snoof, en vooral deze dag was er helemaal niks te doen. ze kon niet eens iemand uitlachen. En haar moordenaar in opleiding had ze ook weggestuurd om wat anders te gaan doen. Ze ging even zitten en zuchtte. AL haar wonden van de laatste tijd waren volledig genezen en haar lange pels was er weer mooi overheen gegroeid. Alles aan haar was weer onschuldig en perfect. Pecies wat ze nodig had, maar wanneer had ze dit nodig? Langzaam naderde ze een riviertje, die blijkbaar buiten zijn oevers was getrden door de hevige regenval van de laatste tijd. Een hatelijke grijns verscheen rond haar snuit toen ze zag dat een rode kat zich uit het water sleepte. Eindelijk! Eindelijk had ze iemand om te irriteren. Stilletjes verhoogde ze haar tempo en sprong van een rots af naar beneden. Zodra haar poten de grond raakte kwam ze zeer elegant neer. Ze zag er zonder haar kille masker uit als een engeltje en voorlopig was dit goed genoeg. Ze bleef even zwijgend staan kijken naar de kater maar toch verscheen er een duivelse grijns rond haar snuit. ''Kijk nou eens, een Kittypet die niet eens fatsoenlijk een rivier over kan steken,'' sneerde ze hatelijk en keek de kater recht aan. Meestal werd het woord Kittypet als een beledeging opgevangen door de meeste, en ze was er bijna van overtuig dat ook deze kater dat verkeerd op zou nemen.

Laatheid sorry


fight for servive Escadag

Gast, My heaven is your hell! So be warned
Pb's naar Snowcrystal
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
fight for servive DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: fight for servive   fight for servive Icon_minitimema 10 okt 2011 - 16:59

Tiger keek vermoeid door zijn ogen. Hij zag allemaal dingen voor zich, Zijn vrienden ouders en dat soort dingen. Het duizelde allemaal voor zijn ogen. Iedereen die hij kende. Het leek wel of ze hem iets wouden zeggen. De uitdrukking op hun gezicht, ze waren doods bang, tenminste zo leek het wel. "Jonges kunnen.... kunnen jullie later... terug komen." zei hij vermoeid. Hij viel in een onrustige half bewusteloze slaap. Na een lange tijd zo door slapen werd hij eindelijk wakker. Alles wat er was gebeurd leek nu wel een droom. Nog een beetje suf probeerde hij op te staan. Wankelend liep hij naar het water, moeizaam maar het lukte. Hij nam een slok. Hij keek in het water naar zijn eigen spiegelbeeld. "Nou Tiger", zei hij tegen zichzelf, "je heb je weer flink in de nesten gewerkt.". Hij keek naar zijn slordige gezicht. Hij boog voorover om zichzelf beter te kunnen bekijken. En voor hij iets kon doen was het al weer gebeurt, voor de tweede keer deze dag viel hij in het water. Toen hij zichzelf op het droge hees was hij al klaar wakker, nog een beetje vermoeid maar voor de rest ging het wel. Hij liep naar de plek waar hij gelegen had. Voor hij daar aan kwam hoorde hij een duistere stem zeggen: kijk nou eens een kittypet die niet eens een rivier kan over steken. Bah een bloodclan mormel dacht Tiger. Hij maakte zich klaar voor de aanval. "kom maar op." zei hij stoer


fight for servive 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
fight for servive E802dccb178894352258cb3729134cc3fight for servive 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkfight for servive 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Escada
Member
fight for servive DPKsfdL
290

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons, But who cares?
Gender:
Rank:
Escada
BerichtOnderwerp: Re: fight for servive   fight for servive Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 12:36

Ze had het altijd leuk gevonden om anderen de grond in te boren, om hun zelfvertrouwen zo ver af te breken dat ze zelf braken. Haar grijns was duivels, maar kil tegelijk. Haar gele ogen droegen dezelfde kilte mee, een kilte waar ze trots op was. Al haar hele leven had ze zichzelf getraind. Haar verleden had ze gesloopt, stuk voor stuk leefde er niemand meer die haar ooit kende. Maar waar ze nog steeds van baalde was dat haar zus nog leefde. Cheza, de volgende keer dat ze die poes tegen zou komen zou ze wel sterven. Ze wilde gewoon nog de laatse schakel naar haar verleden vernietigen en doorleven als de gevreesde Escada. Ze zag nu dat de kater zich klaarmaakte om haar aan te vallen. Haar opmerking had dus het gewenste effect, maar ze wilde hem nog kwader. Als katten kwaad waren dachten ze niet na bij wat ze deden."kom maar op." zei de kater stoer en Escada lachte luid en kil. Haar lach klonk angstaanjagend tussen de bomen, maar haar ogen lachte niet mee. Ze stonden nu vol spot. ''En een kittypet zoals jij denkt dat je mij kunt afslachten?'' Ze snoof minachtend en sloeg haar klauwen snel uit. ''Ik waarschuw je bij deze, je hebt toch echt de verkeerde vijand uitgekozen om mee te vechten.'' Ze grijnsde weer en nam nu gewoon de leiding en schoot op hem af.


fight for servive Escadag

Gast, My heaven is your hell! So be warned
Pb's naar Snowcrystal
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
fight for servive DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: fight for servive   fight for servive Icon_minitimewo 23 nov 2011 - 16:06

Tiger schrok zich dood toen het bloodclan mormel zich toonde. Hij was een poes, en zeker geen watje. Haar grijns was duivels, maar kil tegelijk. Het deed hem huiveren. Het was wel duidelijk, deze kat hate veel. Niet alleen andren katten maar zelfs meer waarvan Tiger niet wou weten. Maarja hij moest zich concentreren op het grootste probleem, de kat die hem aanviel, want daar was ze mee bezig. Haar lach klonk angstaanjagend tussen de bomen, maar haar ogen lachte niet mee. Ze stonden nu vol spot. "En een kittypet zoals jij denkt dat je mij kunt" zei ze kil. Ze snoof minachtend en sloeg haar klauwen snel uit."Ik waarschuw je bij deze, je hebt toch echt de verkeerde vijand uit gekozen om mee te vechten". Ze grijnsde weer en nam nu gewoon de leiding en schoot op hem af. Tiger ontweek zo goed als kwaad deze aanval en maakte zich klaar voor de aanval."Bah, ik haat bloodclanners die niet kunnen vechten." zei hij met een brede grijns op zijn gezicht terwijl hij zelf aan viel."En ik haat ook bloodclanners die mij." aanvallen zei hij kil, en haalde nog een keer uit naar de ogen van deze poes. Dezelfde kille en spottende ogen als daar voor.


fight for servive 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
fight for servive E802dccb178894352258cb3729134cc3fight for servive 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkfight for servive 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
fight for servive
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: