Let me show you II Shredpaw'



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let me show you II Shredpaw'

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nightpool
StarClan
Let me show you II Shredpaw' 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Let me show you II Shredpaw'   Let me show you II Shredpaw' Icon_minitimeza 5 mei 2018 - 12:43

De kater was expres vroeg op gestaan zodat iedereen, of in ieder geval de meeste, nog sliepen. Stil trippelde hij de Warriors den uit om zijn lichaam te strekken waarbij hij een gaap onderdrukte. Vandaag wilde hij Shredpaw mee het territorium in nemen. Al sinds de kater was geboren had Night de kleine drommel onder zijn hoede genomen. De kitten had nooit geweten wie zijn ouders waren en hij zelf mocht de jonge kat. Shredpaw was als zijn broertje voor hem, en vandaag gingen ze dan ook broer dingen doen. Zo stil mogelijk sloop de witte kater de Apprentice den in, waar hij al meteen de rode vacht zag die hij zocht. Toen hij naast hem stond drukte hij zijn snuit even in de vacht van Shred om hem wakker te maken. "Hey luiwammes, kom ik heb plannen voor jou." Fluisterde de warrior. Rustig ging hij zitten en sloeg hij zijn pluizige staart om zijn poten heen, wachtend tot de apprentice wakker werd.


“I was born with an enormous need for affection.
Let me show you II Shredpaw' 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let me show you II Shredpaw'
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: