Prove them wrong babe [closed]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Prove them wrong babe [closed]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Lethal
Member

Prove them wrong babe [closed] Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Prove them wrong babe [closed]   Prove them wrong babe [closed] Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 21:43

Een warme, doordringde wind blies de stoffige as, wat de grond na al die tijd nog steeds bedekte, omhoog. De Wastelands of ook wel eens bekend als oud terratorium van Skyclan was al een lange tijd geleden in de fik gevlogen. Er was hier leven geweest maar nu was het één grote grijsgebied vol met dood natuur. Lethalglance keek naar de lucht toen een zacht gerommel in de verte klonk. De lucht was niet vreselijk dichtbewolkt, maar in de verte waren donkere onweerswolken zichtbaar die snel dichterbij kwamen. De grote Windclanner kneep haar verschillend gekleurde ogen samen. Normale katten zouden nu snel terugkeren naar het kamp maar zij werd niet meteen zo bang voor wat onweer. Tenslotte had ze totaal geen zin om nu terug te gaan, wat had ze er überhaupt nog te zoeken? Ze was nooit in het kamp te vinden, ze sliep altijd snachts buiten ergens ver weg van de rest en daarna was ze overdags druk met haar taken. De grote she-cat gromde binnensmonds en stapte uit een verdorde struik. Onder haar bruin met wit gekleurde vacht waren sterke spieren die rimpelde bij elke krachtige stap die ze zette. Lethalglance liep veder, haar vacht langzamerhand verdwijnend in de schaduwen van de half afgebrande bomen. Ze had bijna de ander lichaam in de verte niet gezien door de duisternis maar haar verschillende gekleurde ogen gleden het gebied over als jagende haviken. Ze herkende de vacht en zeker de geur die erbij hing. Het was allang geleden dat ze deze kat gezien had vanwege de journey maar iets maakte haar blij om haar weer is te zien. De grote she-cat deed enkele stappen naar voren voor ze een rots op sprong. Haar brede klauwen schrapend over het stenen oppervlakte die boven het meer uitstak terwijl ze geduldig afwachtte tot de Bloodclanner haar kant opkwam.


Tag+ Brat (only!)



Prove them wrong babe [closed] Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Prove them wrong babe [closed] QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Prove them wrong babe [closed]   Prove them wrong babe [closed] Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 22:27

Wat een rotzooi ook altijd- ze voelde zich nog steeds bagger en de clans waren weer terug. Ze had nog nooit z'n lage tijd mee gemaakt, nee wacht dat was niet waar. Die ene keer dat ze in Barn two lag en dat LETTERLIJK iedereen voor haar kwam; dat was het laagst dat ze ooit gezonken was. Maar het was allemaal de schuld van die smerige Jinx; die zal ze nog wel te pakken krijgen. Vroeg of laat. De grote poes snoof afkeurend, wat deed ze hier nou weer? Op deze vieze clan plek, ook al was het af gebrand. Brat keek op toen een geur haar neus gaten vulde- en de poes voelde ze bijna direct een stukje beter. zij was in de buurt het enige goeds wat van dit allemaal gekomen was. Snel maakte de elite kattin haar weg- naar haar geliefde. Brat keek op en zag haar boven op een steen. 'Goh wat heb ik jouw lang niet meer gezien' sprak ze koud- maar dat was de ander wel gewend.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Prove them wrong babe [closed] Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Prove them wrong babe [closed]   Prove them wrong babe [closed] Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 22:46

Het duurde niet lang totdat de Bloodclanner doorhad dat ze op het zelfde plek bevond als haar want na een enkel kort ogenblik zag ze de rode vacht haar kant opkomen. Brat. Haar hart bonsde voor een paar secondes hard in haar borstkas. Zou de oranje she-cat haar nog zien zitten? Of zou ze nu haar oren eraf klauwen omdat ze zo lang weggebleven was? Ze gokte de tweede maar hoopte natuurlijk de eerste want nu ze weer in haar blauwe ogen keek merkte ze hoe erg ze haar wel niet eigenlijk gemist had. Lethalglance grijnsde toen Brat sprak. Een typische koude sarcastische begroeting zoals altijd, ze had niks anders van de knappe kattin verwacht. De massieve Windclan warrior zwiepte met haar staart, haar ijzige ogen koeltjes op die van Brat richtend terwijl het onweer steeds dichterbijer kwam. "Heb je me gemist?" Mauwde ze met een grimas. Haar stem koud net als de hare maar ook erg charmant.



Prove them wrong babe [closed] Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Prove them wrong babe [closed] QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Prove them wrong babe [closed]   Prove them wrong babe [closed] Icon_minitimema 14 mei 2018 - 18:14

Brat kreeg nu pas in de gaten dat er onweer opkomst was- stomme ziekte ook. Het taste haar zintuigen duidelijk aan. Ze konden beter snem een schuilplaats vinden. Ze had namelijk geen zin in een klets nattevacht. De Windclanner keek haar koeltjes aan en vroeg of ze haar gemist had. Brat snoof Ik mis nooit iemand een leugen- een grote leugen.

Telefoon post let dus niet op de typ foutjes x3




THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Prove them wrong babe [closed] Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Prove them wrong babe [closed]   Prove them wrong babe [closed] Icon_minitimema 14 mei 2018 - 20:50

Brat zei dat ze niemans miste waarop Lethalglance ongelofelijk op begon te lachen. Ze kende de poes en ze kon makkelijk van haar kop aflezen hoe gelukkig ze was dat ze weer 'verenigd' waren. Ze sprong van de rots af waar ze op stond. Zichzelf tegen de andere grote kat aandrukkend. Ze zal wel zien als ze terugdeinsde of een nagels in haar gezicht kreeg maar voor haar voelde het alsof ze weer kleine vlindertjes voelde in haar holle maag toen ze de Bloodclanner aanraakte. "Babe, kom op, lieg niet tegen mij" Ze kneep haar verschillend gekleurde ogen plagerig tot spleetjes terwijl ze zachtjes haar vacht tegen de hare streek. "Ik heb jou wel gemist" Sprak ze zacht in haar oor. Haar dikke staart lichtjes zwiepend om expres zo nu en dan Brat lichtjes aan te raken met het puntje. Ze wachtte op haar reactie maar ondertussen kwam het onweer dichterbij en voelde Lethalglance al de eerste druppels op haar neus vallen.



Prove them wrong babe [closed] Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Prove them wrong babe [closed] QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Prove them wrong babe [closed]   Prove them wrong babe [closed] Icon_minitimema 14 mei 2018 - 22:12

Er word om haar antwoord gelachen, wat verontwaardigd keek Brat uit haar ogen; he had ze iets grappigs gezegd? De rossige kattin snoof- ze snoof; en haalde diep adem. Haar longen deden pijn- ze moest even vers lucht hebben. Uiteindelijk kwam ze met haar reet van de rots af, mooi Brat hield er niet van als katten boven haar stonden; en ja dat was letterlijk en figuurlijk. Echter kon ze de volgende move van de andere kattin minder waarderen; close contact. De rossige poes bleef stokstijf stil staan; niet wetend hoe ze hier op moest reageren? Moest ze boos worden en de ander op d'r flikker geven; nee dat voelde niet goed. Moest ze al lovey dovey terug doen? ... kon ze dan wel? "Babe, kom op, lieg niet tegen mij" werd er toen gefluisterd, de elite kat reageerde niet. En voelde een rilling door haar lichaam gaan toen ze haar vacht zachtjes die van haar aanraakte; of meer streek. "Ik heb jou wel gemist" kon dat ook normaal gezegd worden? moest dat perse in haar oor, en kon er van haar afgebleven worden? Brat opende haar bek 'Luister eens hier jij-' ze stopte abrupt toen ze was druppels voelde; verdomme. Ze moesten weg nu. 'Kom we gaan ergens schuilen' het was geen vraag.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Prove them wrong babe [closed] Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Prove them wrong babe [closed]   Prove them wrong babe [closed] Icon_minitimewo 16 mei 2018 - 15:49

Brat leek niet zo gediend van haar acties waardoor de massieve Windclanner vragend haar wenkbrauwen samenkneep. Ze deed dit altijd en ze wist niet beter dat Brat hier in meeging maar nu leek de rossige kat afstandelijk. Ze wou haar bek openen om wat te zeggen maar haar mond werd gesnoerd. Brat leek ook de regen opgemerkt te hebben en zei dat ze een schuilplaats moesten vinden. Lethalglance knikte. Haar verschillend gekleurde ogen gericht op een oude omgevallen holle boom. Ze wees er heen met haar staart. "Is dat iets?" Vroeg ze, een kleine stap zettend richting de dode boom.



Prove them wrong babe [closed] Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Prove them wrong babe [closed] QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Prove them wrong babe [closed]   Prove them wrong babe [closed] Icon_minitimewo 16 mei 2018 - 15:57

Smerige rot regen altijd! Waarom nu, kon het niet gewoon beter in de nacht regen ofzo? Nu werd haar vacht weer vochtig en donzig, en ze was al ziek en was niet van plan nog zieker te worden. Brat snoof en keek naar de poes die een boom aan wees,  "Is dat iets?" de rossige kattin knikte; veel keus hadden ze ook anders niet. Ze liep langs de poes die al een stap richting de holle boom had gezet- Brat wenkte haar vervolgens te volgen. Iets wat ze verachtte te gebeuren. Of ze wilde liever in de regen blijven.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Prove them wrong babe [closed] Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Prove them wrong babe [closed]   Prove them wrong babe [closed] Icon_minitimewo 16 mei 2018 - 16:04

Ze knikte waarop Lethalglance een kleine zucht liet ontsnappen. Het was niet de meest ruimste en mooiste schuilplaats maar het zou hun dikke vachten in iedergeval droog houden. Gelukkig zag Brat dat ook en dat ze niet wou veder zoeken naar iets groters. Ze volgde de rode knappe Elite kat toen ze met haar staart wenkte om te volgen om vervolgens de holle half verbrandde boomstam in te kruipen. Ze probeerde zoveel mogelijk ruimte te maken maar ze kon niet ontgaan dat ze elkaar zouden aanraken. Stilletjes hield ze haar mond tot Brat haar vergezelde en keek met een koude blik naar de regen die begon te gieten als een waterval. Luisterend naar de donder keek ze kort naar Brat voor ze haar ogen weer richtte op de flitsen in de hemel.



Prove them wrong babe [closed] Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Prove them wrong babe [closed] QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Prove them wrong babe [closed]   Prove them wrong babe [closed] Icon_minitimewo 16 mei 2018 - 16:13

Brat keek toe hoe de poes ruimte probeerde te maken zodat zij er ook bij kwam; het was namelijk niet erg grote ruimte. Uiteindelijk was het wachten en duwde haar zelf naar binnen, net op tijd wat het kwam met bakken uit de hemel. De poes boorde met haar nagels in de grond toen ze donder hoorde, niet omdat ze bang was. Maar omdat het door haar hoofd heen galmde. Brat legde vervolgens haar hoofd op haar poten en haalde diep adem, ze had lichtelijk last van hoofdpijn. Maar ze wist zich er wel door heen te slaan; ze had ergere dingen meegemaakt. Haar cyan blauwe ogen geleden naar de windclanner die op haar beurt naar haar ogen op de hemel had gericht. De elite kattin zuchte; ze wilde wel wat zeggen maar wist niet wat. Praten was nooit een van haar sterkte punten geweest.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Prove them wrong babe [closed] Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Prove them wrong babe [closed]   Prove them wrong babe [closed] Icon_minitimewo 16 mei 2018 - 16:19

Lethalglance keek toe hoe de storm zich boven hun begon uit te barsten. Het zal een tijd van duren voor het weg zou waaien.  Iets waar ze opzich blij mee was want nu had ze een goed excuus om later in het kamp te zijn. Ze haatte het daar, ze wou weg, maar naar waar wist ze niet. Naar de Elite? De she-cat liet haar blik weer naar Brat gaan. Ze zou er wel geschrikt voor zijn, ze had al vaker het aanbod gehad om daar heen te komen en misschien kon ze dan vaker Brat zien? De grote Windclanner keek maar weer weg. Een lange stilte vallend om op zoek te gaan naar de goeie woorden. Ze was nooit z'n grote spreker. Na lange tijd worstelen met haar gedachtens opende ze haar bek en floepte er iets uit wat nooit snel zal gebeuren bij haar: "Wat ik net zei," Begon ze. "Ik meende het wel" Ze keek Brat niet aan, en ze verwachtte ook geen antwoord van haar terug.



Prove them wrong babe [closed] Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Prove them wrong babe [closed] QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Prove them wrong babe [closed]   Prove them wrong babe [closed] Icon_minitimewo 16 mei 2018 - 16:25

Er viel een stilte tussen hun twee; maar niet dat ze het erg vond. Ze had toch niet veel zin in een gesprek."Wat ik net zei," werd er opeens gesproken, de rossige poes sloot even haar ogen. wachtend op de andere om haar zin af te maken."Ik meende het wel" oh oke ja wat moest ze hier nou weer op zeggen? Haar cyan blauwe ogen gingen weer open, en keken de windclanner verontwaardigd aan. 'Ja' Brat zocht naar woorden; ze wilde eerlijk zijn. En de poes laten weten dat zij haar ook gemist had. Maar iets in haar hield haar tegen. 'Wat ik zei meende ik ook' sprak ze bot; botter dan dat ze gewild had. Maar wie zou haar nou missen? er werd vast een spelletje met haar gespeld. En brat zou daar niet intrappen.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Prove them wrong babe [closed] Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Prove them wrong babe [closed]   Prove them wrong babe [closed] Icon_minitimewo 16 mei 2018 - 16:36

Er werd een botte reactie naar haar hoofd gegooid. Iets wat ze snapte. Ze was tenslotte één van de onbetrouwbaarste katten die hier op deze planeet liepen dus ze snapte dat Brat haar niet geloofde al was dit keer haar woorden wel waar. Ze sprak de waarheid, ze sprak met haar hart al had ze die nog amper. "Ik meen het" Ze zuchtte, haar verschillend gekleurde ogen gericht op Brat die nu geen kilheid met zich meedroegen. Iets wat weinig voorkwam. "Maar ik snap dat je me niet geloofd" Ze draaide haar brede kop weg en legde deze op haar grote poten. Haar nagels zachtjes in en uitgaand in het hout. Ze wou de Elite kat niet wegjagen maar ze moest het ooit wel eens gaan accepteren dat Lethalglance geen spelletjes meer wou spelen, ze wou eerlijk tegen haar zijn. Ze wou met haar zijn, al zal dat nooit gaan gebeuren. blockquote>



Prove them wrong babe [closed] Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Prove them wrong babe [closed] QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Prove them wrong babe [closed]   Prove them wrong babe [closed] Icon_minitimewo 16 mei 2018 - 20:59

"Ik meen het" zuchtte de andere kattin, en keek haar zonder kilheid aan. Brat keek expres de andere kant op; om haar ogen te vermijden. "Maar ik snap dat je me niet geloofd" De rossige poes vernauwde haar ogen, wilde ze haar een slecht gevoel aan praten? Want dat was nou precies wat ze deed. Brat dacht na; voor hoe verre de pijn haar toe latte. En uiteindelijk kwam ze op een antwoord. 'Doe niet zo dramatisch' mompelde ze zachtjes, bij gebrek aan beter. De poes struikelde over haar volgende woorden; ze was er namelijk nog niet helemaal zeker van of ze de poes wel kon vertrouwen. Plus; ze was voorzichtig. Ze had geen goede ervaringen met andere in haar hart laten. 'Je weet dat ik het niet zo bedoel' haar stem klonk zachtjes; bijna onverstaanbaar.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Prove them wrong babe [closed] Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Prove them wrong babe [closed]   Prove them wrong babe [closed] Icon_minitimewo 16 mei 2018 - 22:08

Ze raakte al wat opgeluchter na wat Brat zei. Ze verwachte een botte kille of sarcastische reactie maar inplaats van dat bracht de knappe Elite kattin een waterig glimlach op haar snoet. Iets wat al lang niet meer op haar lippen gestaan had. Ze wiebelde met haar donkere oren, ze voelde zich even wat anders. Ze voelde eindelijk iets. Dat had ze in tijden al niet meer meegemaakt. Lethalglance had haar emoties uitgeschakeld alsof ze een gebouwde robot was met een uit en aan switch. En op dit moment leek de vastgeroeste knop weer eens beweegbaar. Ze keek Brat weer aan. Haar kop nog steeds op haar poten leunend. Ze wou wat zeggen maar wist niet wat.



Prove them wrong babe [closed] Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Prove them wrong babe [closed] QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Prove them wrong babe [closed]   Prove them wrong babe [closed] Icon_minitimewo 16 mei 2018 - 22:17

De poes voelde zich ongemakkelijk in de stilte, ze had het toch goed gezegd zo? of was dit niet wat de andere kattin wilde horen? Waarom waren dit soort dingen altijd zo moeilijk. 'Zeg nou iets' spoorde ze de ander wat nijdig aan. De rossige poes voelde haar hoofd bonken, en legde er een poot op. Verdomde hoofdpijn ook al tijd, echt de timing vandaag was bagger. De regen intussen was nog net zo hard als eerst, er leek geen einde aan te komen. Waarschijnlijk moesten ze hier overnachten, geweldig net waar ze zin in had. Het was ook zo gezellig, ook al was zij de gene die de sfeer verpeste.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Prove them wrong babe [closed] Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Prove them wrong babe [closed]   Prove them wrong babe [closed] Icon_minitimewo 16 mei 2018 - 22:52

De storm bleef hangen, het leek zelfs erger te worden en dus betekende dat één ding en dat werd de nacht spenderen hier of met een zeiknatte vacht terugkeren naar het kamp. Lethalglance koos voor de eerste en wat betreft Brat zal ze wel zien. Ze nam aan dat de rode kattin niet zo veel zin had in een doorweekte pels zoals zij. De grote Windclanner begon wat comfortabeler te liggen, een antwoord zoekend toen Brat zei dat ze wat moest zeggen. Lethalglance keek haar aan. Haar hersens krakend naar een onderwerp waar ze het over kon hebben. "Hoe is het in de Elite?" Vroeg ze toen maar. Haar stem een nieuwsgierige klank meenemen terwijl ze haar oren spitste. Als ze toch op een dag de clan zou verlaten kon ze dan misschien wel Bloodclan joinen maar dan wou ze wel eerst eens weten hoe het daar allemaal in hun werking ging.



Prove them wrong babe [closed] Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Prove them wrong babe [closed] QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Prove them wrong babe [closed]   Prove them wrong babe [closed] Icon_minitimevr 18 mei 2018 - 12:58

De rossige poes kreeg in de gaten dat de aangekeken werd; maar nog keek ze niet terug. Echter legde ze wel haar poot van haar hoofd af. En zuchtte luid. "Hoe is het in de Elite?" werd er toen gevraagd. Hoe durfde ze, was ze zo dom? Brat snoof en keek de poes met vernauwde ogen aan.'Meen je dit nou serieus?' siste ze, hun clan was onderste boven gehaald. En dat wist ze, want het was namelijk gebeurd door haar 'soort' 'Onze leider is dood' benadrukte ze toen.Ja oke ze had dan niet de beste relatie met Claw. Maar toch, hij was een goede leider geweest. En ze kende bijna niet anders...



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Prove them wrong babe [closed] Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Prove them wrong babe [closed]   Prove them wrong babe [closed] Icon_minitimeza 19 mei 2018 - 11:28

Oef. Haar vraag kwam er wat verkeerde over dan ze bedoelde. Ze wou weten hoe het leven daar was en niet hoe ze er nu voor stonden en dat leek Brat niet te snappen. Ze drukte haar oren even in haar nek. "Brat, ik bedoelde niet.." Ze beet op de binnenkant van haar wang. Hoe ging ze dit uitleggen zonder dat ze de rode kattin nog kwader maakte. "Ik wil weg uit Windclan, ik wil naar Bloodclan, daarom vroeg ik hoe het is in de Elite, in het algemeen. Hoe het leven daar is" Ze keek Brat met een serieuze blik aan. "Ik wil bij jou zijn.. zonder dat ik telkens over me schouders moet kijken als mijn clangenoten me niet bespieden" Mauwde ze. Haar stem had weer de ijzige klank, zoals Lethalglance was. Maar wat ze zei droeg ook de waarheid en alles was serieus wat ze Brat vertelde. Nu hopen dat de rode kattin ook wou om (samen) met haar te leven.



Prove them wrong babe [closed] Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Prove them wrong babe [closed] QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Prove them wrong babe [closed]   Prove them wrong babe [closed] Icon_minitimeza 19 mei 2018 - 11:46

Was haar reactie overdreven geweest? nee haar vraag was gewoon niet goed door gedacht; elke andere elite kat had zo gereageerd. "Brat, ik bedoelde niet.." de rossige poes zuchtte, weer een misverstand? begrepen ze elkaar zo slecht? "Ik wil weg uit Windclan, ik wil naar Bloodclan, daarom vroeg ik hoe het is in de Elite, in het algemeen. Hoe het leven daar is" Brat kalmeerde al snel; wist zij veel dat ze dit bedoelde. Waarom had ze het dan niet zo gezegd? Haar cyan blauwe ogen ontmoette de serieuze blik van de windclanner, ze wilde iets zeggen. Ik wil bij jou zijn.. zonder dat ik telkens over me schouders moet kijken als mijn clangenoten me niet bespieden" werd er toen even dood leuk gezegd. Brat keek met grote ogen; ze voelde haar haren recht overeind staan. Wat moest ze hier nou mee? De rode tabby wist het niet; en zocht naar woorden. Het was zeker geen slechte gedachte, hun twee samen in de elite. 'Ik...' de poes schraapte haar keel en keek de wat verontwaardig weg. 'Ja dat wil ik ook'



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Prove them wrong babe [closed]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Starlake-
Ga naar: