Gratis Thee [topics]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Gratis Thee [topics]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Badger ○
Member
Gratis Thee [topics] 7tzYruV
NOPE
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ► 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Badger ○
BerichtOnderwerp: Gratis Thee [topics]   Gratis Thee [topics] Icon_minitimewo 16 mei 2018 - 13:16


Hallo hallo.

Ik nodig jullie uit in mijn nederig stulpje of mijn berenhol, zoals sommigen het noemen. Hier geld de regel: huisje, tuintje, boompje, beestje en natuurlijk een streepje muziek.

Kom verder en zet jullie want ik heb voor jullie volledig nieuwe theetjes gezet. Je kan er nog steeds gezellig eentje drinken bij de kussentjes daar. Natuurlijk is er voor de avonturiers een balkonnetje met uitzicht op vier verschillende landdelen. Het is heel speciaal hoe ze in elkaar overlopen met in het midden vier grote bomen. Voor degene die het rustiger aan willen doen is er boven ook nog een hangmat, waar je naar de kruinen van de bomen kunt kijken en in de nacht zie je soms een streepje sterrenhemel. Zilverpels noemen ze het hier.

Er is niets veranderd en je kan nog steeds mijn 5 vaste theetjes bestellen, momenteel is het heet water op voor ze, maar ze komen wel snel terug [klik].

Nu wil ik iets speciaals doen, namelijk volledige uitverkoop! Ik serveer voor jullie gratis theetjes, je hoeft niet te vragen of te betalen voor ze, maar ze gewoon drinken is al genoeg. Deze post word dan ook continu aangepast. Als je geen gratis thee ziet van een karakter waar je toch een sipje van wil proeven, wees dan niet bang om het aan te vragen (al blijft de thee dan gratis voor iedereen).

GRATIS THEE

Meadowsight • Thunderclan Queen

- Standing Post • elders den


Cariboupelt • Shadowclan Warrior

- Awakening queen • Burnt Sycamore


Badger that Steals The Small • Tribe Prey Hunter

- Old craves • Clan Cavern



Kies er maar eentje en maak het u gezellig!


Badger that steals the small
Gratis Thee [topics] OsokiN9
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw.
Member
Gratis Thee [topics] DPKsfdL
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old baby
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Gratis Thee [topics]   Gratis Thee [topics] Icon_minitimewo 16 mei 2018 - 21:19

Cariboupelt x Venompaw?
Meadowsight x Venompaw?

Ik wil één van de twee wel maken (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cariboupelt
Member
Gratis Thee [topics] DPKsfdL
Beertje
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: [ 12 moons ]
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cariboupelt
BerichtOnderwerp: Re: Gratis Thee [topics]   Gratis Thee [topics] Icon_minitimewo 16 mei 2018 - 22:00

Voor Caribou bied ik je mijn open topic aan Very Happy Die van Meadowsight komt morgen!


Gratis Thee [topics] KiCh8Lc  Gratis Thee [topics] DpSMLp9  Gratis Thee [topics] VfCNMgt
Terug naar boven Ga naar beneden
Duckkit
Member
Gratis Thee [topics] Giphy
Marte
8
Actief
You ain't heard nothing yet!

CAT'S PROFILE
Age: Newborn
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Duckkit
BerichtOnderwerp: Re: Gratis Thee [topics]   Gratis Thee [topics] Icon_minitimewo 16 mei 2018 - 23:58

Een topicje Otter x Duck? c:


Gratis Thee [topics] 102t3lv
Terug naar boven Ga naar beneden
Jim
Member
Gratis Thee [topics] Tumblr_inline_p90xrujb1y1r6fopy_540
Nyn
129
Actief
And honey, you should see me in a CROWN

CAT'S PROFILE
Age: ♔ 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Coolest member of Bloodclan
Jim
BerichtOnderwerp: Re: Gratis Thee [topics]   Gratis Thee [topics] Icon_minitimedo 17 mei 2018 - 7:38

Heron en Swallow moeten sws nog eens een topic heeee wbw
En anders (of ook) een van jouw karakters naar jouw keuze x Fire? (A)



Gratis Thee [topics] Jimmmm10


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gratis Thee [topics]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: