I'm so dead

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Newleaf, 07° - 14° C
Samen met de terugkeer van de clans keert ook de warmte terug. Newleaf is de periode van opbouw en nieuw leven. Het is als een teken van Starclan, een zegen van warmte.
WHAT'S HAPPENING
Storyline
In-Game Storyline
A Path unwalked
"She stood in the storm, and when the wind did not blow her way, she adjusted her sails."
Meer informatie klik hier
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
foundr
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel | 

I'm so dead

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cavepaw
Member

Beer
96
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Apprentice
BerichtOnderwerp: I'm so dead   di 12 jun 2018 - 20:48

Cavelion
E V E R Y O N E wants to E A T, but few are willing to H U N T ☆

Het was een paar dagen na de dood van Snowbird. Het woog zwaar op de clan. Net zoals hem het zwaar woog dat hij zijn moeder maar niet terug vond. Boos en gefrustreerd werkte hij al zijn woede uit op het vreemde gewas, dat maïs heette. De dikke korrels vlogen in het rond. Net zoals alle prooi. Ze kraste lachend naar hem, denkend dat ze de jonge kater te snel af waren geweest.

Toen alle woede uit hem gedruppeld was liet hij zich met een plof vallen. Cavepaw begon te huilen. "Mama kom terug!", gilde hij boos naar boven. Hij zou ze gaan redden of zich wreken op wie dit gedaan had.

+ Stallionheart
( eli. )

☆ truth does not sit in a cave and hide like a lie, it wanders around and roars loudly like a lion ☆
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Rebecca / Lion
1204
Actief
I am there
Waiting, watching
Keeping to the shadows

But when you need me
I’ll step out of the shadows
And protect what’s

Mine

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
BerichtOnderwerp: Re: I'm so dead   di 12 jun 2018 - 21:30

Nu het Maize Field dagelijks gepatrouilleerd werd kwam er ook dagelijks een paar stuks prooi uit. Vandaag had de gevlekte kater besloten dat hij er weer eens een bezoekje aan ging brengen. Hoewel hij niet op Patrouille was of iets in die trent deed van zaken ging hij er nu puur en alleen naartoe om te ontspannen van het Clan leven. Terwijl zijn witte poten in het zand wegzakten en hem naar de Maize Fields brachten hoorde hij een zacht snikken. De kater kantelde alert zijn oren om te horen waar het geluid vandaan kwam waarna er een boze krijs klonk om een moeder. Zijn vacht flufde helemaal op en hij spurtte naar het geluid toe. Bij de bron van het geluid aangekomen zag hij Cavepaw die kwaad was en huilde. Zijn groene ogen vulden zich met bezorgdheid om de Apprentice. "Cavepaw?" miauwde de kater zacht waarna hij naast de zwarte kater ging zitten. Hij wist dat het misschien maar een klein gebaar was maar hij sloeg zijn staart een beetje om de Apprentice heen. Ook hijzelf misde de brompot Sweetheart. Hij kon zich alleen maar indenken hoe Cavepaw zich voelde. Alleen en verraden.

The heart of a Stallion

Whatever it takes
'Cause I love the adrenaline in my veins
I do whatever it takes
'Cause I love how it feels when I break the chains
Whatever it takes

Topic tracker
Setjes shop!
Theme of Stallionheart

Setje made by Linn
Profiel bekijken
Cavepaw
Member

Beer
96
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: I'm so dead   wo 13 jun 2018 - 17:27

Cavelion

Hij snotterde zo erg dat hij niet eens de geur van Stallionheart had opgepikt. Doffe woorden kwamen bij hem aan en hij voelde een staart om zich geslagen worden. Dood triestig leunde hij op de grote kater. Zijn fluff krulde om de kater heen. "Waarom komt ze niet terug?" Zijn kinderlijke hart zei hem dat ze gevangen zat, zijn hoofd zei dat ze uit haarzelf weg was gegaan. Die waarheid was zo erg dat hij het niet aankon. Het was bescherming tegen een breakdown. De kater draaide zijn neusje in de gevlekte vacht. "Nu heb ik niemand meer," snikte hij zachtjes. Het was waar, Darkpaw was verdwenen. Feartrigger en Venomthorn voelde zich te goed voor hun kleine onvolwassen broer en ze hadden alle contact verbroken. Hij had niemand meer.
( eli. )

☆ truth does not sit in a cave and hide like a lie, it wanders around and roars loudly like a lion ☆
Profiel bekijken

Rebecca / Lion
1204
Actief
I am there
Waiting, watching
Keeping to the shadows

But when you need me
I’ll step out of the shadows
And protect what’s

Mine

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
BerichtOnderwerp: Re: I'm so dead   wo 13 jun 2018 - 19:00

Het gebaar dat hij maakte werd goed ontvangen. Cavepaw dook wat dieper weg in zijn vacht en de kater zuchtte zachtjes. Waarom kwam Sweetheart niet terug? Hij staarde in de verte en woog af wat hij het beste kon zeggen. Hij was een van de weinige katten geweest die haar wel eens met BloodClan had zien praten. "Nu heb ik niemand meer" hoorde hij Cavepaw zeggen. "Cavepaw, allereerst ben jij niet alleen. Je hebt de gehele Clan" miauwde hij opbeurend. "En mocht je problemen hebben kom je gewoon naar mij toe. Dan zal ik eens een hartig woordje spreken met wie jou lastig valt" snorde hij lichtelijk geamuseerd. "Ik weet niet waarom Sweetheart het pad van BloodClan heeft gekozen. Hoewel ik haar wel eens met Claw heb zien praten had ik dit nooit verwacht" miauwde de kater waarna hij naar zijn poten keek. "Ik weet zeker dat ze nog altijd van jou en haar andere Kittens houdt" sprak hij en hij keek in het groene en blauwe oog van Cavepaw wat een kopie was van die van Sweetheart.

The heart of a Stallion

Whatever it takes
'Cause I love the adrenaline in my veins
I do whatever it takes
'Cause I love how it feels when I break the chains
Whatever it takes

Topic tracker
Setjes shop!
Theme of Stallionheart

Setje made by Linn
Profiel bekijken
Cavepaw
Member

Beer
96
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: I'm so dead   za 16 jun 2018 - 18:11

Cavelion

Snikkend luisterde hij naar de woorden van Stallionheart. Dat was waar, maar hij had geen enkele vriend in de clan, want iedereen vond hem irritant en lui. Toen hij begon over Sweetheart keek Cavepaw diep in de groene ogen van de kater die hem probeerde op te beuren. Hij was in vele trekjes helemaal zijn moeder. Zijn lange vacht, de twee kleurige ogen, maar gelukkig zijn karakter niet. Pijn trok over zijn gezicht. "Ze heeft ons echt verlaten hé? Ik dacht... ik dacht dat ze misschien meegenomen was." Hij verbrak het contact en duwde zijn voorhoofd tegen de brede borstkas van de Windclankater. "Ze... ze noemde zich na papa... Lethalglance, misschien... misschien luistert ze nu alleen maar naar die naam en vind daarom niemand haar?" Zijn contact met zijn moeder was gebleven doordat hij haar apprentice was geweest, maar leuk was het niet geweest. Ze beet hem altijd vanalles toe als hij haar Sweetheart noemde, en toch...
( eli. )

Profiel bekijken

I'm so dead
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Maize Field-
Ga naar: