{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Tallshadow} Throwback Thursday

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Tinderlight
StarClan
{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: {Tallshadow} Throwback Thursday   {Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jul 2018 - 15:40

]

Carrottail had hij mee gesproken. Tinderlight haalde haar schouders lichtjes op. "Ik.. geloof wel goed, maar na alle familiedrama heeft Carrottail zich een beetje afgezonderd," mompelde de kattin. Dankzij Everstar was de hele familie uit elkaar gevallen. Het was verschrikkelijk. Maar er voel niks meer aan te veranderen. Everstar was al Evergreen geworden en afgetreden na haar fouten. Een ergere straf dan die schande kon Tinder haar ook niet brengen.
Ze keek lichtelijk hoopvol, al voelden haar emoties gecompliceerder, toen Tallshadow over haar vader vertelde en dat hij zijn draai gevonden had in Shadowclan. Voor een kort moment bleef ze stil, naar haar pootjes kijkend. "Ik.. ben blij dat hij zijn draai gevonden heeft," miauwde ze vervolgens. Dacht ze. Wist ze niet zeker. Ze gunde het hem ontzettend, maar ergens wou ze dat hij terug kwam naar hen. Naar haar. Maar dat zou wel teveel gevraagd zijn en ze snapte dat hij niet terug wilde.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: {Tallshadow} Throwback Thursday   {Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jul 2018 - 15:58

Zijn vrolijke blik viel een beetje toen de poes hem over Carrot vertelde en een beetje awkward bewoog hij met zijn staart, "Dat spijt me," Mauwde hij, al wist hij niet zeker of het Tinder veel uitmaakte of hij meeleefde of niet. De kater had er eigenlijk nooit zo bij stilgestaan dat andere katten ook veel geleden hadden om het feit dat Lionroar naar Shadowclan was gestapt, hij had wel gedaan alsof het het grootste drama van de wereld was voor hem, maar in dit perspectief viel het allemaal nog wel mee. Die realisatie maakte dat hij zich een beetje opgelaten voelde.
De poes reageerde vervolgens semi opgewekt op zijn informatie over Lionroar en keek vervolgens naar haar pootjes. Voorzichtig raakte hij haar aan met zijn staart, half om op veilige afstand te blijven en half omdat hij niet wist of ze dit betoon van comfort eigenlijk wel wilde. "Hij mist jullie wel heel erg," Mauwde hij, en keek haar aan. Een lichte grinnik zat in zijn stem toen hij vervolgde: "Sterker nog, in elk gesprek komen jullie wel naar voren, je zou bijna denken dat jullie ook bij ons in de clan zaten," Misschien vrolijkte haar dat een beetje op, natuurlijk, Tall dikte het een beetje aan, maar het zat hem niet lekker Tinder verdrietig te zien. Dan kreeg hij de neiging er wat aan te doen.


{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: {Tallshadow} Throwback Thursday   {Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jul 2018 - 16:03


Tinderlight voelde een brok in haar keel vormen toen de kater tegenover haar over haar vader begon te praten, dat hij hen ook erg miste. Maar tegelijkertijd.. Waarom was hij dan nooit bij de borders? Tallshadow leek haar niet het type om dat te verbieden. Misschien om het makkelijker te maken. Tinderlight voelde haar ogen wat vochtiger worden en een intens brandend verlangen om haar vader te zien ontvouwde zich in haar borstkas. Maar het zou waarschijnlijk niks veranderen. "Ik.. denk dat Oceanbreeze niet blij zou zijn als er nog meer katten naar Shadowclan zouden verhuizen," miauwde ze met een waterige glimlach en een licht trillende stem. Icyrose was overleden en Lionroar zat in Shadowclan. Wat een gebroken familie.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: {Tallshadow} Throwback Thursday   {Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jul 2018 - 16:22

Ze had hem nog niet geslagen om zijn staart, dat was iets goeds. Helaas voor hem leek zijn verdere informatie haar alleen maar verdrietiger te maken wat dan weer slecht was. Met grote ogen keek hij haar aan en zocht in zijn hoofd naar wat hij kon zeggen wat het misschien beter kon maken. "Naja hij is nogal strict met borders en vertrouwd zichzelf misschien niet," Beantwoordde hij haar onuitgesproken 'waarom kom ik dan altijd jou tegen en niet degene die ik eigenlijk wil zien' om te grinniken bij haar opmerking over Ocean. "Maar het is ook wel heel nat en donker bij ons," Mauwde hij in antwoord, "Dat zou wel zonde zijn van je vacht, je vader is ook altijd heel vies aan het eind van de dag," Geen idee of dat haar zou opvrolijken, maar het was wel altijd een semi grappig gezicht, plus, hij wenste haar niet de modder van Shadowclan toe. Deze poes was bedoeld om over de plains te rennen, dat schreeuwde die fluffy vacht gewoon.


{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: {Tallshadow} Throwback Thursday   {Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jul 2018 - 16:36


Tallshadow leek haar gedachten wel te kunnen lezen en Tinderlight keek dan ook eventjes verbijsterd op, woordloos. De kater merkte op dat Lionroar nog wel strict met zichzelf was rond de borders. Tinderlight glimlachte wat waterig. "Dat klinkt wel als papa ja," miauwde ze zachtjes, haar vacht dwingend om weer wat platter te raken. Ze kon niet veel anders. Ze moest realiteit accepteren. "Klopt, en er wonen enge katten zoals jij," reageerde ze droogjes. "Geen wonder dat je zo zwart bent." Haar vader zou dat ondertussen dan ook wel zijn. "Maar Lionroar schijnt het prima te redden bij ons en zijn vacht doet niet voor de mijne onder."



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: {Tallshadow} Throwback Thursday   {Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jul 2018 - 16:42

Ze leek inderdaad een beetje opgevrolijkt te worden door zijn opmerking over de borders en dat deed hem glimlachen. Haar reactie op zijn opmerkingen over shadowclan deden hem grinniken maar ook gespeeld beledigd kijken. "Ik eng?" Mauwde hij dramatisch, maar leek het toen af te wegen in zijn hoofd en haalde toen instemmend zijn schouders op, "Misschien ja," Hij had zijn grootte niet per se mee, veel katten dachten al dat hij eng was voor ze hem überhaupt gesproken hadden. Zijn opmerking over zijn vacht gevolgd door de opmerking over haar vaders vacht maakte dat hij even nadacht. "Ik heb ook wit," Mauwde hij uiteindelijk naar zijn borstkas kijkende, alsof hij het zelf voor het eerst zag. "Maar tsja, als je wilt dat ik je ontvoer naar Shadowclan moet je het zeggen," Hij keek haar met twinkelogen aan, maar voegde er toen grinnikend aan toe, "En met een goed tegenaanbod komen want dan riskeer ik een oorlog voor je, tenzij Ocean je nu al zat is ofcourse," Dat laatste stak hij zijn tong bij uit, persoonlijk kon hij zich niet voorstellen hoe de leader deze poes zat zou zijn, maar hij had dan ook wel een speciale relatie met haar... hield hij zichzelf voor.


{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: {Tallshadow} Throwback Thursday   {Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jul 2018 - 16:45


Tallshadow gaf aan dat hij zeker wel wit in zijn pels bezat en Tinderlight keek hem wat ongelovig aan. "Ik denk dat dat verborgen zit onder je dikke modderlaag," miauwde ze terug, iets luchtiger van toon dan voorheen. Vervolgens fronste ze met een verbaasde blik naar hem toen hij aangaf dat ze wel ontvoerd kon worden naar Shadowclan. Meteen was Tinderlight wat meer op haar hoede. Was hij dit echt van plan? Haar nagels gleden weer iets naar buiten en haar oren gingen plat in haar nek. "Ik denk dat Oceanbreeze pas echt van me af wil als ik me gevangen laat nemen door Shadowclan," miauwde ze droogjes.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: {Tallshadow} Throwback Thursday   {Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jul 2018 - 17:02

Hij keek haar lichtelijk beledigd aan toen ze niet me hem meeging in zijn witte-vacht opmerking maar grinnikte om haar serieuze reactie op zijn geklier qua ontvoeren. "Relax," Mauwde hij, maar hield geïneresseerd zijn kop schuin toen de poes antwoord gaf, "Eerlijk dat zou wel meteen veel problemen oplossen," Mauwde hij matter-of-factly, maar wuifde het toen weg met zijn poot. "Zou ook niet eerlijk zijn tegenover Ocean, dan wordt het clan leiden te makkelijk zonder jou om onrust te stoken," En hij zond haar een veelbetekenende blik, Ocean had hem verteld over haar struggles met de kittens van Lion.


{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: {Tallshadow} Throwback Thursday   {Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jul 2018 - 19:14


Tinderlight voelde zich niet gauw gemakkelijk in een situatie, maar Tallshadow bracht het naar nieuwe hoogtes. De flame point kattin fronste diep toen Tallshadow het juist over problemen oplossen had. "Wat voor problemen zou dat nou weer oplossen dan?" miauwde ze wat ongelovig. De kater kon ook wel uit z'n nek kletsen zeg. Ze zou nooit kunnen thuishoren in Shadowclan. Ze fronste vervolgens nog dieper. "Wie zegt dat ik onrust stook?" Waar bazelde hij nou weer over? Ze probeerde juist haar kop laag te houden en zoveel mogelijk problemen te vermijden voordat ze in eenzelfde situatie als haar vader terecht kwam.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: {Tallshadow} Throwback Thursday   {Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jul 2018 - 22:20

Oke ze dacht niet op dezelfde lijn als hij. De kater keek even alsof het obvious was maar besloot het uiteindelijk toch uit te leggen. "Als je jezelf verbannen zou krijgen zou Shadowclan je op kunnen nemen zonder al teveel problemen voor jou," Mauwde hij in full-mentor modus. "Al ben je dan natuurlijk wel verbannen dus semi-weinig problemen.." Voegde hij er nadenkend aan toe. Misschien zou het toch een lastiger verhaal worden dan gedacht. Even dacht hij hierover na, maakte toen zijn opmerking en schoot accuut in de lach door hoe de poes keek om zijn opmerking. "Ehm," Mauwde hij terwijl hij haar veelzeggend aankeek, "Nee je hebt gelijk misschien ben je wel super braaf," Kuch, niet wat hij van Ocean hoorde, kuch.


{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: {Tallshadow} Throwback Thursday   {Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jul 2018 - 22:35


Tinderlight's mond viel lichtelijk open van de woorden van Tallshadow. Haar blauwe ogen staarden naar de tabby kater. "Verbannen zou het makkelijker maken?" bracht ze uit waarna ze haar kop schuddend op zijn woorden. "Ik doe juist alles wat in mijn poten ligt om níet verbannen te raken. Ik praat niet met Oceanbreeze, want dan kan ze me van niks beschuldigen, ik zorg dat ik absoluut niet in de problemen kom, dan kan niemand me valselijk verbannen." Het zou haar verschrikkelijk lijken om haar thuis te verliezen en dat hield haar om eerlijk te zijn 's nachts ook zeker wakker in haar nachtmerries zo nu en dan.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: {Tallshadow} Throwback Thursday   {Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 jul 2018 - 1:22

Oke right, de poes en hij zaten wat dit betreft niet op één lijn. Kon gebeuren. Hij trok dus wat met zijn oortjes toen ze een beetje vinnig vroeg hoe haar het ooit zou helpen, om verrast te kijken zodra ze begon over hoe ze zich in windclan gedroeg. "Jíj bent de rustige?" Mauwde hij ongelovig, terugdenkend aan zijn gesprek met Ocean. Daar was hij er volledig van uitgegaan dat Tinder degene was die venijnig deed en de anderen degene die niet praatte. Om nu te horen dat het andersom was, was verrassend to say the least. Zijn blik sprak dan ook boekdelen toen hij haar aankeek. "Als in, goede tactiek," Vervolgde hij nog, want hij kon best respect opbrengen voor deze gekozen tactiek. Die was aanzienlijk lastiger dan ruzie zoeken.


{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: {Tallshadow} Throwback Thursday   {Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 jul 2018 - 12:27


Tinderlight fronste diep bij Tallshadow's woorden en keek hem aan met een zwiep van haar staart. De tandwieltjes in haar kopje begonnen te draaien. Jij bent de rustige? "Uhm.. Dank je?" vroeg ze vervolgens, waarna ze haar ogen vernauwde. "Maar wat bedoel je? Waarom ben je zo ongelovig over dat ik rustig ben?" Had hij iets gehoord of was zijn verwachtingspatroon nou zo anders van haar? Ze vertrouwde het niet helemaal op het moment en zette de pels die over haar ruggengrat liep iets overeind. Spottedwish was hier veel harder in geweest dan zij.




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: {Tallshadow} Throwback Thursday   {Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 jul 2018 - 12:45

Haar voorzichtige, en argwanende, bedankje deed hem even awkward met zijn oren bewegen. Hij was een flapuit soms en dat kon dit soort sociaal-uitdagende situaties voortbrengen. Dat was zijn nieuwe benaming voor 'ultiem awkward' situaties want als je het uitdagend noemde klonk het als iets wat overwonnen kon worden. "Ben ik niet ongelovig over," Mauwde hij snel ter verdediging, zijn selfhelp nog niet echt in de praktijk brengend over het ontmantelen van sociaal-uitdagende situaties. "Ik ken je gewoon als een..." Hij was even stil terwijl hij overwoog of dit fout zou vallen. "Vurige.. kat" Hij boog onwillekeurig een beetje naar achter, niet slaan please.


{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: {Tallshadow} Throwback Thursday   {Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 jul 2018 - 17:13


Tinderlight haar staart zwiepte stilletjes heen en weer, dikker dan dat hij normaal was. Ze was banger dan dat ze wilde toegeven. Was Lionroar aan het praten in de clan? Waren andere katten aan het praten? Ze had haar felblauwe ogen vernauwd naar Tallshadow. Deze kater zelf was gewoon niet te vertrouwen. Ze legde haar oren plat in haar nek toen ze Tallshadow's woorden hoorde. "Weet je, laat maar," miauwde ze lichtjes bitter, "ik moet terug naar het territorium, heb nog niet genoeg gevangen voor de prooistapel vandaag." Tallshadow maakte haar ongemakkelijk. Dus waarom zou ze hier uberhaupt nog blijven?



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: {Tallshadow} Throwback Thursday   {Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 18:47

Haar plots erg koele reactie maakte hem verward, het was toch niet zo gek dat hij haar op deze manier kende? Ze had hem immers in elkaar geslagen bij een van hun ontmoetingen dus het was niet alsof het een geheim was dat de poes een flinke tik kon uitdelen. Dat hij dat vurig noemde was enkel zijn opvoeding, hij was een nette kater. Wat had hij anders moeten zeggen? "Ik ken je als fel?" Mauwde hij vragend, zijn kop schuin en ogen lichtelijk wanhopig de situatie te begrijpen. Eerlijk waar, gesprekken met Tinder waren een ware sociale uitdaging voor hem.


{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: {Tallshadow} Throwback Thursday   {Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 aug 2018 - 0:35


Tallshadow maakte het niet veel beter met zijn verwarring. Dat wakkerde de paniek in Tinderlight's hart alleen maar verder aan en zorgde ervoor dat ze alleen maar liever weg wilde van deze plek. De kattin had haar oren plat gelegd en zwiepte met haar staart. "Ik.. Ik.." bracht ze alleen maar uit. Nu wist ze helemaal niet meer wat ze moest reageren. Hier was ze, 42 manen en nog steeds sociaal incapabel. De enige reactie die de kattin dan ook uiteindelijk gaf was rillend in elkaar duiken en haar poten over haar kop heen leggen, nu totaal overweldigd.




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: {Tallshadow} Throwback Thursday   {Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2018 - 14:54

Mayday, mayday. Abort Mission, sluit alle ramen en deuren, vlucht. Alle mogelijke manieren om te melden dat het volledig de verkeerde kant op ging schoten door Tall's hoofd heen. Alleen al de blik van Tinder verraadde het, maar het werd wel pijnlijk duidelijk toen ze begon te stamelen en vervolgens ook nog in elkaar dook. Even bleef Tall stokstijf staan, geschokt door wat zijn simpele opmerking teweeg had gebracht. Een blik in de rondte leerde hem dat ze nog steeds alleen waren. Vervolgens dook hij ook maar naar beneden en legde heel zachtjes zijn poot op haar poot en bewoog onrustig met zijn oren. "Hey," Suste hij zacht, zijn stem bezorgd maar sterk. "Hey Tinder, rustig.." Zijn ogen toonden nu bezorgde twinkeltjes, hij kon wel zorgzaam zijn en hij was oprecht heel erg geschrokken van haar reactie. Heel voorzichtig duwde hij bemoedigend zijn neus in haar vacht, de vertrouwde geur inademend sloot de kater even zijn ogen. "Het was niet m'n bedoeling je van streek te maken," Vervolgde hij, nog zachter, om uiteindelijk in stilte zo te blijven zitten. Misschien gaf het wat comfort, misschien zou ze hem wegduwen. Het was Tall om het even, dit moment had hij.


{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: {Tallshadow} Throwback Thursday   {Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2018 - 22:01


Haar adem joeg op een veel te snel tempo door haar keel heen en haar tong hing uit haar bek van inspanning. Ze had haar ogen afwisselend wijd open gesperd en weer dichtgeknepen om de wereld buiten te sluiten. Tinderlight had hier tegenwoordig wel vaker last van, compleet in de paniek schieten om hier vervolgens uitgeput weer uit te 'ontwaken'. Ze wist zelf ook wel dat het niet goed zat, maar ze wist ook tegelijker niet hoe ze dit moest verhelpen. Ze had haar oren plat in haar nekvacht gedrukt en haar ogen opnieuw dichtgeknepen terwijl haar lichaam schokte. De kat was überhaupt al vergeten dat Tallshadow er nog was totdat zijn poot de hare raakte. Haar ogen schoten weer open en eigenlijk wilde ze wegschieten van hem, terug naar Windclan territorium als een haas die terug schoot naar zijn hol, maar zijn troostende stem hield haar hier. Haar ogen knipperden open, vochtig van de tranen terwijl ze naar Tallshadow keek, om vervolgens in elkaar te zakken, niet meer hyperventilerend. "Het spijt me," mompelde ze zachtjes. Haar hoofd duizelde haar.





Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: {Tallshadow} Throwback Thursday   {Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Icon_minitimema 27 aug 2018 - 12:16

Even was de kater verwikkeld in tweestrijd, moest hij haar meenemen naar een medicine cat, of hier laten en zelf rennen? Want either way zag het er niet goed uit wat er met haar plaatsvond, een soort van verloren in haar eigen hoofd en zich niet bewust van zijn aanwezigheid, of naja, van iets überhaupt. Een beetje wanhopig keek Tall dan ook om zich heen of er toevallig nog iemand in de buurt was, maar toen schoot de poes plots weer 'wakker' en schrok van zijn aanraking. Voorzichtig haalde Tall zijn poot weer terug, misschien was hij te ver gegaan. Maar in plaats van dat de poes wegrende of hem een tik verkocht, verontschuldigde ze zich. Nu was de katers verwarring compleet. "Hey," Mauwde hij weer, nog steeds rustig in stem. Het was duidelijk dat ze er nog niet helemaal bovenop was. "Rustig maar," Vervolgde hij weer, "Niets om schuld aan te hebben," Mauwde hij zacht, het idee hebbende dat teveel prikkels het misschien niet goed zouden doen. Net als zijn poot van net, dat was misschien teveel geweest. Maar het frustreerde hem dat hij niet gewoon zijn vacht tegen die van haar kon duwen ter bemoediging, dat hij er niet meer aan kon doen dan een beetje tegenaan praten. Toch was de frustratie niet te zien, het ging nu even niet om hem.


{Tallshadow} Throwback Thursday - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Tallshadow} Throwback Thursday
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: