Goes With Everything



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Goes With Everything

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brat
Member
Goes With Everything QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Goes With Everything   Goes With Everything Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 11:07

Zoals Lethal gevraagd had bevond de rode poes zich bij het linwood park, iets tegen de avond. Brat wist niet wat ze kon verwachtte, maar verwachtte wel dat Lethal het zou regelen. Echter had Brat ook iets anders te vertellen, ze was zwanger. Alweer, ja inderdaad. Ze wist gelijk wie de vader was, een thunderclan kater. Die ze had leren kennen voordat ze close was met Lethal. Hoe moest ze dat in gods naam uitleggen? De rode poes was nerveus, en dat werd alleen maar erger toen ze de vacht van de massieve poes in de verte spotte.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Goes With Everything Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Goes With Everything   Goes With Everything Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 11:31




Ze had geen tijd genomen om er fatsoenlijk uit te zien toen ze Brat opzocht na haar ontmoeting met Warlord. Bloed plakte aan haar lijf alsof ze door een rode meer gezwommen had. Ze hoopte maar dat Brat inderdaad naar de linwood park kwam zoals ze gezegd had inplaats van dieper de rogue terratorium ingevlucht te zijn. De oor die ze als bewijsmateriaal meegenomen had hing uit haar bek. Het was een grote tom geweest, sterk en bekend maar nu was hij niks meer dan een levenloze lijf. Het bracht een grimas op haar lippen. Lethal genoot er volop van. Bepalen over iemands leven. Spelend met de dood. De massieve kattin stopte met grijnzen toen ze een rode vacht in de verte zag, op de afgesproken plek. De ex Windclanner wiebelde met haar nieuw terug groeiende snorharen en liep op Brat af. Toen ze dichtbij genoeg was liet ze de grijze oor van Warlord voor haar de rode kattins haar poten vallen. Ze hoefde het niet te vertellen want de blik in haar ogen zei al genoeg: hij was dood.





Goes With Everything Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Goes With Everything QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Goes With Everything   Goes With Everything Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 11:38

Er viel en oor voor haar poten, eentje die helemaal onder de bloed zat. Lethal zij niks, maar de poes wist precies wat er gebeurt was. De kater die haar verminkt had was dood, en hier was zijn oor als souvenir. Brat greens, een blij gevoel overspoelde haar. Diep keek ze in de verschillende ogen van de kattin, rustig legde ze haar poot op die van de oudere kattin. 'Bedankt' sprak ze, had ze eindelijk haar beschermer gevonden? Ze voelde zich opeens een stuk veiliger. 'Lethal' sprak ze toen terwijl ze langzaam met haar blik naar beneden gleed. 'Mag ik je iets vragen?' ze wilde het al een tijdje vragen, maar was te bang geweest. Maar nu wilde ze niet anders. 'Word mijn partner' Brat wou het officieel maken.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Goes With Everything Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Goes With Everything   Goes With Everything Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 12:16

Sweetheart postsheet



Lethal keek naar Brat toen ze haar poot op haar borst legde. De massieve kattin voelde langzaam warm van binnen worden toen ze haar aanraakte. Bijna een glimlach op haar lippen vormend. Ze was niet z’n grote liefdesuiter maar bij de rode kattin was het anders. Toen Brat haar naam uitsprak wiebelde ze met het laatste recente oren wat ze had. Ze keek met een vragende blik toen ze vroeg als ze haar wat mocht vragen. “Natuurlijk” Mauwde ze terug, proberend oogcontact te maken toen Brat haar blik langzaam liet afglijden. Wat er iets aan de hand? Lethals hard klopte luid in haar borst. Ze hoopte dat het niks ernstigs was. 'Word mijn partner' Verbaasd knipperde ze met haar ogen een keek met een grote shook naar de rode kat waar ze zo verliefd op geworden was. Ze kon niet met woorden uitleggen hoe ze zich nu op dit moment voelde maar het was positief, heel positief. Lethal kuchte om haar keel te raspen. Haar mond was kurkdroog geworden. “Brat..” Lethal slikte. Haar ogen keken weg. “Ik..” Wat moest ze zeggen? “Ik heb al heel lang geen partner gehad.. ik, ik ben niet goed in liefde en.. en..” Lethal schudde haar kop. Nee ze zou dit niet verknallen. Ze wou met Brat zijn, voor altijd. “Natuurlijk wil ik je partner zijn” Mauwde ze, ze wou het heel graag zelfs maar het beangstigde haar ook wel. Zoals ze zij was ze al heel lang alleen geweest, en met de katten waarmee ze geprobeerd had waren allemaal uit de hand gelopen. Lethal was niet goed in al dat liefdes gedoe maar met Brat.. haar lippen vormde zich in een klein warme glimlach, iets wat ze nog enkele minuten geleden gedacht had niet te kunnen. De massieve kattin drukte zich tegen Brat aan en gaf haar een liefkozend lik over haar snoet.  





Goes With Everything Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Goes With Everything QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Goes With Everything   Goes With Everything Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 12:46

Even dat de rode kattin dat Lethal haar zou afwijzen, als dat zo zou zijn... Dan kon ze werkelijk echt met meer met haar zelf leven, maar gelukkig was dat niet het geval. De grotere ging akkoord. Een warme glimlach vormde rond haar lippen, het was een tijdje gleden dat ze echt een partner had gehad. Ripa, maar die was dood. En ze wilde niet haar hele leven op aan hem vast houden, wat ze hadden was mooi. Maar ze moest ook door gaan. De ex windclanner gaf haar een lik over haar snoet en drukte haar lichaam tegen de hare. Brat zuchtte vervolgens moeilijk, ze moest het vertellen. 'Lethal' sprak ze op een wat trillende toon, 'Ik moet je nog iets vertellen' ze slikte, niet weten hoe ze het overbrengen. 'Ik...' ze kon het niet, maar het moest wel. 'Ik ben zwanger' de poes voelde haar hart sneller worden. Hoe zou ze reageren? 'Het was voordat ik jouw kende, Maar denk er aan. We hebben ons eigen gezin dan' probeerde ze het te verzoeten.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Goes With Everything Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Goes With Everything   Goes With Everything Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 13:21




Even had ze gedacht dat het niet beter kon dan nu totdat ze haar nieuwe partners gezicht zag. Er klopte iets niet en dat liet haar hart samenknijpen. Had Brat nu al spijt van haar actie? Lethal knarsetanden toen Brat haar naam weer is uitsprak maar nu met een trillende stem. For starclan sake wat nu? De massieve kattin drukte haar wenkbrauwen samen en keek met een vragende blik naar de rode poes voor haar. De Elite member slikte, ze moest wat vertellen. “Wat is het?” Vroeg ze. Haar stem verharde. Ze voelde dat er iets kwam, iets slechts. Iets wat totaal niet in het moment paste. 'Ik ben zwanger' wat!? Lethal verstijfde. Haar vacht dat niet verbrand was sprong rechtovereind. Was ze.. had ze.. had ze naast haar nog iemand gehad? Ze kon haar niet veroordelen dat ze vreemdgegaan was want de twee kattinnen waren pas net een paar minuten geleden partners geworden maar ze waren al een soort koppel geweest, alleen niet officieel. Lethal knipperde met haar ogen die ijskoud werden. Ze voelde zich raar, misselijk. Niet precies wetend wat er allemaal in haar kop rond ging. De ex Windclanner zuchtte en zette een stap naar achteren. Wat Brat net vertelde was niet niks. Lethal keek naar de grond waar ze grasplukken met haar klauwen uit de aarde trok. 'Het was voordat ik jouw kende, Maar denk er aan. We hebben ons eigen gezin dan' Ze keek niet naar Brat toen ze veder sprak. Ze mocht het dan verzoeten en al klonk het prachtig in haar gehavende oren om een familie met haar te starten was het ook geen eierkoek. Ze zwiepte me haar staart. Ze moest het even laten bezinken.





Goes With Everything Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Goes With Everything QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Goes With Everything   Goes With Everything Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 13:31

De poes zei niks, waarom zei ze niks. Brat voelde haar hart zinken, ze had haar liefde bedrogen. Ze had alles verpest, zoals altijd. De rode poes deed ook een paar stappen naar achter, weer voelde haar oog waterig worden. Was ze nog niet uitgehuild? 'Ik...laat je wel' fluisterde ze zachtjes, terwijl ze langzaam zich omdraaide en weg liep. Brat hoopte dat de poes het haar zou vergeven, maar nu was alles onzeker.
korttt



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Goes With Everything Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Goes With Everything   Goes With Everything Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 13:43




Ze hoorde Brat zeggen dat ze haar alleen liet en zag hoe haar ogen waterig werden voor ze wegliep. Lethal hief haar kop en keek de rode kattin na voor ze der zelf voor de kop sloeg en Brat achtervolgde. “Brat, wacht” Mauwde ze. Haar massieve lijf liet ze langs Brat strijken toen ze haar inhaalde terwijl een zachte zucht over haar lippen rolde. “Wees niet verdrietig” Lethal keek haar aan. “Ik weet gewoon niet wat ik er voor nu bij moet denken, maar het komt goed okay” Sprak ze hoopvol. Ze hield halt en legde haar kop in Brats hals als een soort knuffel (<3) “Ik wil deze familie, met jouw, als een nieuwe start” Fluisterde ze in de Elite members haar oor. “Je word een goeie moeder, en partner”





Goes With Everything Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Goes With Everything QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Goes With Everything   Goes With Everything Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 16:08

Ze stopte meteen met lopen toen de poes dat vroeg, echter keek ze niet achter om. Maar ze wel een en al oor. “Wees niet verdrietig” Brat zwaaide met haar staart, een klein glimlachje vormde rond haar lippen. Ze wist waar dit heen ging, Ik weet gewoon niet wat ik er voor nu bij moet denken, maar het komt goed okay” De Bicolor ragdoll liep naar haar toe en legde haar massieve kop tegen haar hals aan. Ik wil deze familie, met jouw, als een nieuwe start” Brats glimlach werd alleen maar groter, ze wist wel dat Lethal haar niet kon laten gaan. Waarom was ze zo bang geweest? “Je word een goeie moeder, en partner” een goede partner ja- maar moeder?...hopelijk.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goes With Everything
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Linwood Park-
Ga naar: