regen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 regen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightningfur
Member
regen DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Lightningfur
BerichtOnderwerp: regen   regen Icon_minitimevr 7 okt 2011 - 17:38

Lightningfur liep met een paar visjes, net gevangen uit de natuur. "De eerste smaakte erg lekker":zei lichtningfur. Ik lag lang ui op het gras. Ik was op niks voorbereid. natuurlijk werden mijn visjes gestolen door een groepje katten. Het had me veel tijd gekost op die visjes te vangen en nu waren ze weg. Later die dag kreeg ik erg honger. Later kwam ik een groepje katten tegen uit de clan. zij deelden hun visjes met mij! Lightningfur bedankte de katten. ik liep de rest van de dag te zwerven tot dat mijn pootkusentjes onder mijn voetjes zeer deden. lichtningfur liep trug naar de clan maar onderweg gebeurde er iets vreemds! ik hoorde een harde knal boem! ik schrok. mijn haren stonden recht op. ik hoorde gegrom. ik riep:"wie is daar, wie gromd daar. ik liep een stukje verder en het zelfde geluid hoorde ik boem grom! jak het ging ook nog regenen ik werd zwaar. nog een keer hoorde ik het geluid...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustpelt
Member
regen DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 36 Manen
Gender:
Rank:
Dustpelt
BerichtOnderwerp: Re: regen   regen Icon_minitimevr 7 okt 2011 - 17:56

Dustpelt lag in het bos. Hij had net gegeten en lag lekker lui in een boom. Hij dacht erover om te gaan slapen. Nee, daar had hij geen zin in. Hij stond op en rekte zich uit. Hij klom uit de boom. Hij hoorde opeens een knal. Hij schrok en gromde. "Wie is daar, wie gromd daar?" Hoorde hij iemand zeggen. Hij wou net antwoorden toen hij weer een knal hoorde. Zijn haren stonden rechtovereind en hij gromde weer. Bah, Nu begon het nog te regenen ook! Hij hoorde weer een knal en hij gromde weer. Hij begon te lopen, op zoek naar een schuilplaats. Het begon harder te regenen en hij begon te rennnen. Uiteindelijk botste hij tegen een poes op omdat hij niet goed uitkeek. "Oh, sorry." Zei hij. "Ben jij de poes die net vroeg wie er gromde? Nou dat was ik voor als je het je afvroeg." Zei hij tegen haar. "Weet jij trouwens wat die knallen waren?" Vroeg hij.


regen Dustie

~Dustpelt~


Lolly Time!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningfur
Member
regen DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Lightningfur
BerichtOnderwerp: Re: regen   regen Icon_minitimema 17 okt 2011 - 9:28

Lightningfur antwoorden: "ja ik was de genen die dat riep, maar ik weet ook niet wat die knallen waren." Het begon nog harder regenen. Hierna volgde een oor verdovede knal! boem! Er stond een boom in de vik.Lightningfur bleef een tijdje staan. Ze wist niet wat ze moest doen. Ze ging rennen. Ze schreewde: "help er staat een boom in de vik, help me."
intussen stond hele boom onder vuur en vlam. drek staat het hele bos in brand. Het enige wat ze kon bedenken was: naar de de Riverclan gaan en daar om hulp te vragen. Maar dat was veel te ver. Nu wist ze echt niet meer wat ze moest doen. Ze zou water naar de boom moeten brengen.


regen Oklightningfur





lolly's zijn gigantische lekker! happy wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
regen DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: regen   regen Icon_minitimema 19 dec 2011 - 17:45

Het was een ochtend, en Tiger was al vroeg op pad. Hij rook iets. Het leek een konijn, of een haas. Opeens realiseerde Tier zich dat hij al lang niet meer gegeten had. Daardoor had hij erge honger. Hij volgde zijn neus, en kwam bij een klein open plekje waar een konijn lekker aan het grazen was. Geniet nog maar nu het kan, want dit word je laatste maaltijd, dacht hij. Heel langzaam sloop hij in de richting van het konijntje, dat kalm op een gras pol aan het kouwen was. Opeens was er een knal, waardoor het konijn opschrok. Net iets te laat om te zien dat Tiger op hem srong en hem in een keer dood beet. De knal had hem toh wel zorgen gebaard. Misschien liep er wel een of andere jager rond met een geweer. Hij at met overdreven haast het konijn op en ging toen op zoek. Opeens was er een hele reeks knallen waar zijn nekharen van overrijnd gingen staan. Toen was er vlak bij een rookpluim, die waarschijnlijk van een vuurtje kwamen. "Help er staat een boom in de fik, help me." hoorde hij een stem roepen. Tiger rende naar de stem toe, en ja, daar stond inderdaad een boom in licht laaie. Hij zag ook twee gestaltes staan. "Weg wezen hier!!"Riep hij naar de staltes. Opeens klonk er weer een knal, dit keer heel dicht bij. Even later verscheen er een tweebeen, met een dreigend geweer onder zijn arm. "Wegwezen hier, en snel" riep hij nog iets. Hij rende zelf de struiken in en wachtte even op de twee andere poezen. "Hier zit ik"riep hij, en hij hoopte dat ze hem konden vinden.


regen 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
regen E802dccb178894352258cb3729134cc3regen 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkregen 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustpelt
Member
regen DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 36 Manen
Gender:
Rank:
Dustpelt
BerichtOnderwerp: Re: regen   regen Icon_minitimema 19 dec 2011 - 19:32

"ja ik was de genen die dat riep, maar ik weet ook niet wat die knallen waren." Het begon nog harder regenen. Hierna volgde een oorverdovende knal. Er stond een boom in de fik. De poes begon te rennen. "help er staat een boom in de vik, help me." Zei ze. De hele boom stond intussen in lichterlaaie. Opeens kwam er een rode kater tevoorschijn. "Weg wezen hier!!" Riep hij. Opeens klonk er weer een knal, dit keer heel dicht bij. Even later verscheen er een tweebeen, met een dreigend geweer onder zijn arm. "Wegwezen hier, en snel" riep hij nog eens. Hij rende zelf de struiken in. "Hier zit ik" Riep hij. Dustpelt dook achter hem aan de struiken in. "Poes hoe je ook heet verstop je!" Riep hij. De tweebeen had hen blijkbaar gezien en schoot een keer op de struiken. De kogel vloog net langs zijn poot. Hij schrok er van. Hij hoorde iets klotsen. Waarschijnlijk water. Voorzichtig keek hij tussen de struiken door. De boom die net brande was nu zwart en er droop water van af. Waarschijnlijk had de tweebeen dat gedaan. Stomme uitvinding trouwens, tweebenen. Dacht hij.

OMG 0.o flut!


regen Dustie

~Dustpelt~


Lolly Time!:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
regen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: