Check-up



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Check-up

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kumeza
Member
Check-up Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Check-up   Check-up Icon_minitimezo 24 jun 2018 - 18:12


Uuuugh, waarom was het zo saai hier? Swallowflight kon wel úren doorzeuren over hoe saai het hier was. Hoewel, ze hoefde ook niet persé dat de kittens snel groot zouden worden want dat zou vermoeiend als hel zijn. Een verveelde zucht rolde over haar lippen, en tuurde met een verveelde blik naar buiten. Waarom gebeurde hier nooit iets leuks hier. Waarom kon ze niet gewoon op jacht. Nee, bijna alle Queens waren nu weg om wat te drinken en ze had zelf aangeboden om op de kleintjes te passen. De andere Queens deden immers ook veel voor haar, en ze voelde zich een beetje schuldig voor haar regelmatige uitstapjes. Ze had haar ogen gesloten toen ze pootstappen richting de nursery hoorde komen. Ze opende direct haar ogen, en herkende de grijze fluff als Rousebell. "Hallo Rousebell," miauwde ze, waarna ze sloom haar kop optilde. Hé, eindelijk wat leven in de brouwerij!

- Rousebell/paw eerst!




Check-up Swallo12
Check-up G3K5gZvO_oCheck-up XehOIgmF_oCheck-up POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Check-up Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Check-up   Check-up Icon_minitimema 25 jun 2018 - 20:10


Ondertussen begon het er op te lijken dat alles weer op orde begon te komen. De kruiden waren voor het merendeel weer aangevuld. De meeste gewonde katten lagen verzorgd te slapen. Dan was het nu tijd om verder te gaan met haar ronde. De Elders waren allemaal prima dus dat was eigenlijk al wel klaar zodra ze haar kopnaar binnen had gestoken. De Nursery was als volgende aan de beurt. Zodra ze haar kop naar binnen stak was ze eigenlijk wel verbaast over hoe leeg het was. "Hallo Rousebell," begroette Swallowflight haar. "Goedemiddag Swallowflight. Zijn de andere queens op uitstapje?" vroeg ze recht achter haar begroetting aan. Haar ijsblauwe ogen gleden door de den. Vrijwel alle kittens lagen te slapen in hun nesten. "Ik kom een kleine controle doen bij de kittens. Is er nog iets wat een Queen heeft opgemerkt de laatste paar dagen?"


Check-up Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Check-up Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Check-up   Check-up Icon_minitimewo 27 jun 2018 - 9:16


Swallowflight glimlachte even naar de gloednieuwe Medicine Cat. "Goedemiddag Swallowflight. Zijn de andere queens op uitstapje?" vroeg deze direct, waarna Swallow loom knikte. "Ja. Meestal ben ik degene die haar poten aan het strekken is, maar het is wel zo eerlijk als ik ook eens op deze kleine monstertjes pas, niet waar?" miauwde ze, terwijl ze even grinnikte. Ja, Swallowflight was niet gemaakt voor het bestaan van een moederkat. Ze had al vaak genoeg gezeurd over het ontzettend saaie leven in de nursery. "Ik kom een kleine controle doen bij de kittens. Is er nog iets wat een Queen heeft opgemerkt de laatste paar dagen?" Swallowflight fronste kort, waarna ze even knikte. Dat was waar ook! Waterkit had soms nog eens moeite met ademen. "Eh, ja. Waterkit heeft het soms erg benauwd en kan daardoor niet goed ademen. Misschien dat je nog even bij hem wil checken?" sprak ze dus, waarna ze met haar staart over het ruggetje van Waterkit ging. Water was het enige zoontje van Heron en haar, en had de meeste trekjes van haar beste vriend Flameleap.





Check-up Swallo12
Check-up G3K5gZvO_oCheck-up XehOIgmF_oCheck-up POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Check-up Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Check-up   Check-up Icon_minitimewo 27 jun 2018 - 11:30

Er kwam een knikje van de kattin. "Ja. Meestal ben ik degene die haar poten aan het strekken is, maar het is wel zo eerlijk als ik ook eens op deze kleine monstertjes pas, niet waar?", verklaarde ze al grinnikend. Rousebell glimlachte even en gaf een knikje terug. Zelf was ze waarschijnlijk ook niet het type geweest om de hele tijd in de Nursery te blijven. Haar geluk dan weer dat het niet helemaal de bedoeling was dat ze überhaupt ooit kittens zou krijgen, goed excuus. Daarnaast ook weer een makkelijke verklaring waarom ze nooit verliefd was geworden. Eh, ja. Waterkit heeft het soms erg benauwd en kan daardoor niet goed ademen. Misschien dat je nog even bij hem wil checken?" Rousebell gaf een knikje. Het kon verschillende redenen hebben, al waren ze niet allemaal even logisch. Misschien zouden wat Jeneverbessen de truc al wel doen. "Is het goed dat ik dan eerst even de rest controleer? Ik denk dat ik wel wat voor Waterkit heb, maar die zou ik dan eerst even uit het territorium moeten gaan halen."


Check-up Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Check-up Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Check-up   Check-up Icon_minitimewo 27 jun 2018 - 14:53


Swallowflight keek van Waterkit, die diep aan het slapen was, terug naar Rousebell. "Is het goed dat ik dan eerst even de rest controleer? Ik denk dat ik wel wat voor Waterkit heb, maar die zou ik dan eerst even uit het territorium moeten gaan halen." sprak de Medicine Cat en Swallow knikte. "Dat is goed. Zal ik je anders helpen met de controle van de kittens?" bood de zwarte poes aan. De kittens kenden haar allemaal wel een beetje, terwijl ze niet zo zeker wist of ze Rousebell al kenden. Zelf dacht ze daarom dat het misschien makkelijker was die kittens wat te laten doen als ze een bekend gezicht erbij hadden, ookal wist Swallow niet zo heel zeker of ze haar ook aardig vonden. Maar dat deed er toe. Hopelijk vond Rousebell een beetje extra hulp niet erg, want Swallow wilde niks liever dan in actie komen. Ze was niet zo gemaakt voor het stilzitten en niks doen.



Check-up Swallo12
Check-up G3K5gZvO_oCheck-up XehOIgmF_oCheck-up POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Check-up Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Check-up   Check-up Icon_minitimedo 28 jun 2018 - 18:36

"Dat is goed. Zal ik je anders helpen met de controle van de kittens?" Rousebell dacht even kort na over wat de zwarte kattin zou kunnen doen. Een aantal van de dingen moest je echt eerst leren, die vielen dus af. Wat zou iedereen kunnen doen? Ah ja, dat zou kunnen. De zilvertabby draaide haar kop richting de Queen. "Als jij zou willen kijken of ze ergens bultjes hebben, kale plekken of droge plekken op hun huid?" Zulke dingen kon eigenlijk iedereen wel doen. Als je gewoon een beetje je best deed en goed keek was het al prima. Als ze iets tegen zou komen hoefde ze dat alleen tegen Rousebell te zeggen zodat zij er vervolgens verder naar zou kunnen kijken. In de tussentijd kon zij zelf de lastigere dingen doen. Zoals bijvoorbeeld in de bekjes kijken, in de oren, in de liezen en zo voort. "Als je iets tegen komt, zeg het, dan zal ik verder kijken wat het precies is."


Check-up Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Check-up Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Check-up   Check-up Icon_minitimewo 18 jul 2018 - 12:19


Swallowflight knikte toen Rousebell vroeg of ze de kittens kon checken op bultjes, kale plekken of droge plekken op hun huid. Tuurlijk, dat kon ze wel. Ze dacht dat het wel zo aardig was om eerst andere kittens dan de hare of Heron te checken. Dus pakte ze Maplekit, die nogal tegenstribbelde en iets van zei dat hij kerngezond was en nog wat bullshit. Swallow dropte de kitten tussen haar voorpoten en keek die streng aan. "Zitten blijven, het duurt maar heel kort." Als er niemand anders was geweest had ze gedreigd met meppen, maar hé dat was niet zo kindvriendelijk. Vervolgens neusde ze tussen de haren door, maar zag niks bijzonders. Ze duwde de kitten weer weg en ging zo verder tot alle kittens geweest waren. "Tot zover heb ik nog niks bijzonders gezien," miauwde ze tegen Rousebell.



Check-up Swallo12
Check-up G3K5gZvO_oCheck-up XehOIgmF_oCheck-up POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Check-up Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Check-up   Check-up Icon_minitimewo 18 jul 2018 - 14:05

Er kwam een knikje van de zwarte kattin, die al snel de eerste kitten oppakte. Dit bleek een gevalletje 'koppig' te zijn, die uitkraamde dat het helemaal goed met hem ging nog voor hij bekeken kon worden. "Zitten blijven, het duurt maar heel kort." Rousebell grinnikte zacht waarna ze de eerste kitten er bij pakte voor de controles die zij zelf zou gaan uitvoeren. Een paar kittens later sprak Swallowflight weer. "Tot zover heb ik nog niks bijzonders gezien," vertelde de zwarte kattin. Zo te zien had ze inmiddels alle kittens gehad, mooi zo. Rousebell gaf een knikje waarna ze met haar staart naar een drietal kittens wees. Ze zaten - niet allemaal even vrijwillig - op een rijtje te wachten. "Deze drie hebben een grondige wasbeurt nodig, zou je dat misschien willen doen?" Het waren kittens van drie verschillende Queens, waarschijnlijk hadden ze zich dus zo vuil gemaakt door het spelen.


Check-up Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Check-up Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Check-up   Check-up Icon_minitimewo 29 aug 2018 - 9:25


Rousebell wees met haar staart een drietal kittens aan, die zo te zien nogal geravot hadden. Ze waren alledrie hartstikke vies, en dus vroeg de Medicine Cat ook of Swallow ze even grondige wasbeurt kon geven. Bijna wilde de zwarte poes protesteren, want ze was echt super slecht in schoonmaken. Maar op zich, het was wel een goeie oefening voor haar. Ze wist in elk geval nu wel dat ze met de haren mee moest gaan, en niet tegenin. Dus knikte ze even naar de grijze poes, om vervolgens de eerste van het drietal te pakken. Met ruwe, en stevige likken gaf ze deze een wasbeurt. En goh, wat was deze kitten vies. Wat had deze gedaan?



Check-up Swallo12
Check-up G3K5gZvO_oCheck-up XehOIgmF_oCheck-up POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Check-up Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Check-up   Check-up Icon_minitimevr 31 aug 2018 - 12:47

Na iets wat op een korte aarzeling leek werd de eerste kitten opgepakt en begon de wasbeurt. Het drietal zag er bijzonder vuil uit. Aan de andere kant moest Rousebell toegeven dat ze op die leeftijd waarschijnlijk wel een paar keer nog vuiler was geweest. Dat kreeg je met die avontuurlijke kant. Die kant die het de afgelopen moons toch wel wat af had moeten zien. "Ik ben zo terug, het is niet ver van hier." Waarschijnlijk was ze binnen een paar minuten terug met het kruid dat ze nodig had. Geen probleem.

Gelukkig stond er nog op de plaats waar ze het de laatste keer had zien staan. Ze hoefde enkel een kleine hoeveelheid te hebben en kon de rest laten staan. Dat betekende dat de plant door kon groeien en dat ze de volgende keer ook nog op deze plek bessen kon plukken. Met de Jeneverbessen voorzichtig in haar bek liep ze terug richting de Nursery. Zodra ze binnen kwam zochten haar ijsblauwe ogen Swallowflight. Hopelijk had de zwarte kattin niet al te lang op haar hoeven wachten.


Check-up Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Waterpaw
Member
Check-up Tumblr_pns048FDOL1xmnzvpo1_400
Hannah :)
380
Actief
In a state of emergency
Who was I trying to be?

CAT'S PROFILE
Age: « 14 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Waterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Check-up   Check-up Icon_minitimevr 31 aug 2018 - 23:49


Hij wist niet wat hij hier deed. Al sinds hij zijn ogen open had leek hij alles te willen zien. Alles willen aanraken. Soms plaatste hij zijn poot op iets of tegen iets. Gewoon om te weten of het echt was. Hij had opgemerkt dat hij een rode vacht had en een staart dat hij maar nooit te pakken kreeg. De rode kitten bleef rondjes lopen, zijn kleine staart achterna. Eventueel kreeg hij het in zijn bek te pakken, maar verloor zo zijn balans. Waardoor de rode kater op zijn zij viel. Hij keek op toen hij zijn zwarte moeder op zag staan. Toen pas merkte hij de medicine cat bij de nursery. En zijn eerste instinct was hun te benaderen. Maar hij wist dat een medicine cat slecht nieuws was, dat had hij van de andere kittens gehoord. Dus besloot Waterkit om naar zijn slimme kant te luisteren. En kroop hij zo naar achteren. Hij probeerde zo plat mogelijk in een nest te liggen. Zijn groene ogen groot, alsof hij speels op iets wou springen. Alleen had hij totaal niet door dat hij een vuurrode vacht had. En dat mengde niet zo goed op groen mos.


They say, "how could he go if he's got everything?"
Computer Hope
I'll mourn for a kid, but won't cry for a king.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Check-up
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: