[training] Learn me how to swim!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [training] Learn me how to swim!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littlefish
Member
[training] Learn me how to swim! BBTakD
Bunny
414
Actief
"Small steps every day"

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlefish
BerichtOnderwerp: [training] Learn me how to swim!   [training] Learn me how to swim! Icon_minitimema 25 jun 2018 - 20:58

De apprentice was vandaag vroeg wakker. Ze sprong vrolijk uit haar nest, rekte zich even uit en trippelde naar buiten. De zon was nog maar net op maar zoals alle dagen was het toch al relatief druk. Littlepaw had verwacht dat ze moeilijk zou kunnen aarden in het riverclan kamp - maar eigenlijk voelde het meer aan als thuis dan het shadowclan kamp ooit gedaan had. Ze had het gevoel dat ze veel verandert was tijdens de journey en haar clanswitch, maar desondanks bleef ze nog steeds de vrolijke en overenthousiaste kattin die haar, zonder dat ze dat besefte, zo hard op haar moeder deed lijken. De calico liep vrolijk op haar mentor af, die natuurlijk al wakker was. Al weken zaagde ze om te leren zwemmen - ze wou het zo graag, het was juist datgene dat Riverclan typeerde en ook waar ze om gevraagd had toen ze de beslissing maakte om naar Riverclan te komen. Ze hoopte dat vandaag de dag was dat ze zouden beginnen.

+Butterstar
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
[training] Learn me how to swim! XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: [training] Learn me how to swim!   [training] Learn me how to swim! Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 21:27

















I'll know my name
as it's called again

Haar.. kleindochter trainen. Ze had het eerlijk gezegd heel wat anders ingezien. De jonge apprentice stond altijd klaar om te leren. Leek van haar te houden en sterker nog. Leek niets van de agressie en haat van haar zoon te hebben. Misschien was dat ook wel omdat deze kat niet genegeerd werd door haar moeder.. ook al had ze die niet in de clan maar goed. Dat terzijde. De kattin wou graag leren zwemmen. En dat wou ze natuurlijk van haar mentor leren. - great - Misschien moest Butter maar een memo aan volgende leerlingen geven dat zwemmen ver beneden haar pijl was en ze het maar bij een andere kat moesten leren. Dat zou vast niet opvallen toch? Haar zin verzettende schudde de leader haar kop en liep richting de calico kat. "Dus. Jij wil zwemmen." Vroeg ze. Een klein glimlachje op haar lippen. "Lets go then. hmm" Moedigde ze de apprentice aan. Onzichtbaar achter haar rug een diepe zucht slakende. dit zou een lange dag worden.




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Littlefish
Member
[training] Learn me how to swim! BBTakD
Bunny
414
Actief
"Small steps every day"

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlefish
BerichtOnderwerp: Re: [training] Learn me how to swim!   [training] Learn me how to swim! Icon_minitimeza 1 sep 2018 - 13:43

Littlepaw knikte enthousiast toen haar mentor zei dat ze wou leren zwemmen. Yes! Zouden ze dan vandaag beginnen misschien? Oh, hoe spannend, ze kon niet wachten! Butterstar moedigde haar aan om te vertrekken en veel meer aansporing had de kleine poes niet nodig om te vertrekken. Ze trippelde snel naar de uitgang en er meteen doorheen, niet omkijkend of de leider haar wel volgde. Vast wel. Zonder te stoppen en bijna zonder adem te halen, zo opgewonden was ze, liep ze recht naar de rivier toe. Daar draaide ze zich om en met haar turquoise ogen keek ze toe hoe haar mentor ook volgde. De calico kon niet eens stilzitten - haar staart zwaaide enthousiast heen en weer en ze stond letterlijk te trappelen op haar pootjes. Vanavond zou ze waarschijnlijk goed slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[training] Learn me how to swim!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Stream-
Ga naar: