Who are you?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Who are you?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skywalker
Member
Who are you?  DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Who are you?    Who are you?  Icon_minitimedi 11 okt 2011 - 16:51

Skywalker liep door het bos. Het was mooi weer vandaag en het zonnetje scheen. Hij zag een paar vlinders vliegen en dacht eraan om ze te vangen, gewoon voor de lol. Nee, dacht hij. Het gras voelde fijn onder zijn poten. Hij snoof de lucht in en ging even stil staan. Hij dacht eraan hoe een poesiepoes leven zou zijn. Vreselijk! Hij zou het nooit willen zijn! Als hij een poesiepoes was zou hijnu vast ergens lui liggen in zo'n tweebeenhuis! Nou ja. Hij was het niet en daar was hij blij om. Hij liep weer verder. Hij had zin om een sprintje te trekken en deed het. Hij vond het heerlijk om zo door het bos te rennen. Intussen dacht hij over en paar dingen na. Hij ging nog hrder renen.


Laatst aangepast door Skywalker op zo 23 okt 2011 - 22:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningfur
Member
Who are you?  DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Lightningfur
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?    Who are you?  Icon_minitimedi 11 okt 2011 - 17:03

Lightningfur liep net als veel katten door het grote bos. Het was een warme dag, eigelijk te warm om in het bos te lopen. Zij wou ook niet gaan liggen omdat het gras zo warm aan voelde. het voelde wel of je verbrand was als je er op ging liggen. Zij dacht: ik kan beter een sprintje trekken. Er was even een briesje en toen dacht LIghtningfur rennen! natuurlijk deze dat. na een paar minuten kwam ik een tweebeen tegen en ik rende hevig weg. Ik was bang op gepakt te worden door zoon tweebeen! Zij renden nog steeds. zoals alle katten hadden ze deze tijd er honger dus besloot ik een visje te vangen. daar had ze echt zin in. toen haar visje op was ging ze weer rennen ze rook een anderen kat. BOEM! ze was tegen iets aan gerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skywalker
Member
Who are you?  DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?    Who are you?  Icon_minitimedi 25 okt 2011 - 17:40

Skywalker Rende nog steeds door het bos. Het was bloedheet maar hij bleef rennen. Hij zag een witte flits en een seconde daarna. BOEM! Er was iets tegen hem aan gerend! Hij deed een stapje achteruit. Hij zag een sneeuwwitte poes. Zo te ruiken was ze ook van de RiverClan. "Hallo, wie ben jij?" Hij wreef even over zijn pijnlijke kop, daarmee was hij gebotst. "Ik ben Skywalker" Hij nging even zitten. Het gras was nog steeds heet. Hij stond op, het gras was iets te heet om erop te zitten. "Het is heet he? Zullen we even een wandelingetje maken? Of zullen we het niet doen? Het is eigenlijk veel te warm." Hij wipte van zijn enen poot op de andere Omdat zijn poten nogal heet werden. "Zullen we een wat koeler plekje opzoeken?" Hij keek om zich heen. "Mischien kunnen we daar even in de schaduw zitten en daar na teruggaan naar het kanmp?" Hij knikte naar de plek die hij bedoelde. Hij liep ernaartoe. "Kom je?"


Sorry flut.o.0
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningfur
Member
Who are you?  DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Lightningfur
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?    Who are you?  Icon_minitimedi 25 okt 2011 - 18:05

"Au!" Lichtningfur wreef over haar kleine hoofdje. Ze keek tegen wie ze was opgebotst. Het was een zwarte kater en hij rook naar RiverClan. "Hallo, wie ben jij?" Zei de kater tegen wie ze was opgebotst. Hij wreef even over zijn kop. "Ik ben Skywalker" Zei hij. De kater ging zitten. Korte tijd later stond hij weer op. "Het is heet he? Zullen we even een wandelingetje maken? Of zullen we het niet doen? Het is eigenlijk veel te warm." De kater wipte van zijn ene poot op de andere. "Zullen we een wat koeler plekje opzoeken?" Hij keek om zich heen. "Mischien kunnen we daar even in de schaduw zitten en daar na teruggaan naar het kanmp?" Hij knikte naar de plek die hij bedoelde. Hij liep ernaartoe. "Kom je?" Zei de kater die dus Skywalker heette. "Het is een goed idee om een koeler plekje op te zoeken. En nee, ik heb nog geen zin om terug te gaan naar de Clan, We kunnen een koele grot zoeken. Kom we gaan zoeken." Langzamerhansd werd het donker, de zon was aan het ondergaan. Ze vond het fantastisch om te zien. Ze had al eerder gezien maar deze was anders, hij was bijzonder. Ze lie naar waar de zon onderging. Ze wist best dat je niet naar de zon kon lopen maar ze deed het gewoon, ze werd er door aangetrokken. Opeens besefte ze dat ze Skywalker niet meer zag. "Skywalker! Waar ben je!" Ze liep terug maar ze wist niet meer zo goed waar ze precies heen moest. Ze was een beetje verdwaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skywalker
Member
Who are you?  DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?    Who are you?  Icon_minitimedi 25 okt 2011 - 20:02

"Het is een goed idee om een koeler plekje op te zoeken. En nee, ik heb nog geen zin om terug te gaan naar de Clan, We kunnen een koele grot zoeken. Kom we gaan zoeken." Hoorde hij de poes zacht zeggen. Hij was a;l doorgelopen. Ebn kon haar niet meer zien. Maar ver kon ze niet zijn, als ze niet ergens anders heengelopen zou zijn dan. Het werd zo langzamerhand donker. De zon was aan het ondergaan. Hij Hij besloot haar te gaan zoeken. Hij probeerde haar geurspoor op te pikken tot hij opeens haar stem hoorde. "Skywalker! Waar ben je!" Riep ze. "Ik ben hier! Blijf stilstaan dan kom ik naar je toe, als je doorloopt dan kan ik je mischien helemaal niet meer vinden!" Hij had haar geurspoor te pakken en volgde het. Uiteindelijk kwam hij bij haar. "Ik liep naar mijn plekje en jijn wilde een grot zoeken en toen zijn we allebei onze eigen weg gegaan! Nou dat doen we in elk geval niet meer. Ik weet dat je geen zin hebt om naar het kamp te gaan maar we kunnen hier niet blijven slapen! We moeten terug het is al avond! En ik weet nog ssteeds niet hoe je heet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningfur
Member
Who are you?  DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Lightningfur
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?    Who are you?  Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 17:14

Blijf stilstaan dan kom ik naar je toezei de kater. Toen zag ze de kater weer, gelukkig dacht Lichtingfur. Oke sorry dat ik weg liep zei ze. Ik was af geleid door de zon en liep eraan zei ze bijna onverstaanbaar. Oke we gaan naar de clan. Lichtningfur liep voorop. Het schemerde hevig je kon bijna niks meer zien. maar er was genoeg licht om de oude en vertrouwde weg te vinden. toen rook ze een hele vreemde katten geur. Ze wist het al het was een geur van een pesiepoes. Ineens stond er een grootte roden poes. Snel rende ze op deze kat af en begon een groot gevecht. snel was er al allenmaal schrammen en bloed te zien. Maar Lichtningfur zou winnen dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skywalker
Member
Who are you?  DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?    Who are you?  Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 17:52

¨Oke sorry dat ik weg liep¨ Zei ze. ¨Ik was af geleid door de zon en liep eraan¨ Zei ze bijna onverstaanbaar. ¨Oke we gaan naar de clan.¨ Lichtningfur liep voorop. Het schemerde hevig je kon bijna niks meer zien. maar er was genoeg licht om de oude en vertrouwde weg te vinden. Opeens rook hij iets. Hij sn of. Hij herkende de vieze geur. Poesiepoes! Het was een grote rode poes. Hij wou de poes net wegjagen toen Lightningfur op de poes afrende. Ze begonnen een gevecht. In een kleine tijd was de plek bezaaid met stukken vacht en bloedspetters. Skywalker keek toe. maar daar kon hij niet tegen. Zo toe te staan kijken zonder iets te doen als iemand van j clan in gevecht is. Hij sprong op de poes af. Met een grauw sloeg hij haar tegen de grond. De poes haalde uit over zijn kop. Hij beet haar. Hij haalde uit over haar buik. Hij liet haar los een met een laatste grom rende ze weg. Het was best een sterke poes voor een poesiepoes. ¨Kom Lightningfur, die zien we niet meer terug.¨


Isa zou je A.U.B. met aanhalingstekens willen werken en dat gevecht kon wat uitgebreider.


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Who are you?  Rainbowdashx

Who are you?  1198ked
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningfur
Member
Who are you?  DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Lightningfur
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?    Who are you?  Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 16:47

Met een grauw sloeg hij de poeiepoes tegen de grond. Hij liet de poesiepoes los een met een laatste grom rende de poesiepoes weg. Het was best een sterke poes voor een poesiepoes. "Kom Lightningfur, die zien we niet meer terug." zei hij. op weg naar de clan zakte ze door haar bloedende potjes. ze liet zig zelf vallen in het vochtige gras. haar hele poten waren bedekt met een bloed laag. Lightningfur zei: "Bedankt Skywalker dat je me gered hebt, ik denk dat ik hier vanacht moet gaan slapen ik kom echt niet verder." Ze had heel erg pijn. Tot over maat van ramp begon het ook nog sreevig te sneeuwen. het kouden sneeuw hielp een klijn beetje tegen de pijn van Lightningfur. Ze zei: "Sywalker jij mag wel naar de clan gaan."


Who are you?  Oklightningfur





lolly's zijn gigantische lekker! happy wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Skywalker
Member
Who are you?  DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?    Who are you?  Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 20:33

Ze liepen terug, op weg naar de Clan. Opeens zakte Lightningfur ineen. Hij keek naar haar. Nu pas viel het hem op dat ze onder het bloed zat. Hij had ook wel wat wonden maar niet zo erg. "Bedankt Skywalker dat je me gered hebt, ik denk dat ik hier vanacht moet gaan slapen ik kom echt niet verder." Zei ze tegen hem. het begon ook nog eens te sneeuwen. de sneewflokken waren duidelijk te zien op zijn zwarte vacht. Op die van Lightningfur daarintegen bijna niet. "Skywalker jij mag wel naar de clan gaan." Zei ze. "Ik kan jou hier niet zomaar achterlaten!" zei hij. Hij keek om zich heen, zoekend naar een beschut plekje waar het ook iets minder koud was. "Ik ga even naar een beschut plekje zoeken wacht hier." Niet dat ze nu zo goed zou kunnen lopen maar toch. Hij rende, opzoek nar een plekje. De verse sneeuw knisperde onder zijn poten. Hij zag een hol, een vossenhol om precies te zijn. De geur van vos was oud. Waarschijnlijk woonde hier geen vossen meer. Hij ging voorzichtig kijken of het wel echt verlaten was. Hij keek het vossenhol rond. Pas toen hij zeker was dat hier geen vossen waren keerde hij terug. Hij rende door de verse sneeuw naar Lightningfur. Buiten adem kwam hij aan. "Ik heb een oud vosenhol gevonden waar we kunnen schuilen!" Hij pakte Lightningfur en sleepte haar mee naar waar het hol was. Hij trok haar mee naar binnen en liet haar los. Hij ging naast haar liggen. Hij gaf haar een klein likje over haar kop.


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Who are you?  Rainbowdashx

Who are you?  1198ked
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningfur
Member
Who are you?  DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Lightningfur
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?    Who are you?  Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 17:25

"Ik kan jou hier niet zomaar achterlaten!" zei hij.Hij ging een plekje zoeken. Even later kwam hij aan hollen en sleepte haar mee. Lightningfur was bevroren zo koud had ze het. Ook gaf de zwarte kat een likje om mijn voor hoofd. Ze zei: "Ik vind je heel erg aardig. Lightningfur was zo in gedachten dat ze inslaap viel. Ze wist niet of Skywalker ook inslaap was gevallen. De volgende morgen werd ze heel erg vroeg wakker. ze liep te piekeren of ze iets aardigs terug kon doen voor Skywalker. Eigenlijk vond ze de kat ook wel een beetje leuk. Lightningfur besloot om een lekker vogeltje te vangen. Ze moest eerst maar proberen op te staan. Want haar wonden deden nog erg veel pijn. Ze liep wankelend op haar pijnlijke pootjes naar buiten. Net op dat moment vloog er een vogel voor bei. "Fijn!" :zei Ze. ze haalde haar nagels uit en ze had moeiteloos een katje gevangen. Ze liep meet het half doden vogeltje in haar bek terug naar de kater.


Who are you?  Oklightningfur





lolly's zijn gigantische lekker! happy wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Skywalker
Member
Who are you?  DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?    Who are you?  Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 17:34

Skywalker lag nog steeds tegen de zachte vacht van Lightningfur aan. "Ik vind je heel erg aardig." Zei ze. Hij glimlachte. Even later viel ze in slaap. Hij probeerde ook te slapen maar het lukte niet. Hij wist niet waarom maar het lukte gewoon niet. Uiteindelijk lukte het wel.

Zwakke zonnestralen wekte hem de volgende dag. Hij knipperde met zijn ogen om aan het licht te wennen. Hij deed zijn mond open om eens te gapen. Langzaam stond hij op en rekte zich uit. "Goede..." Hij stopte halverwege zijn zin omdat hij zag dat Lightningfur weg was. Nouja, die was vast even een wandelingetje maken. Hij besloot dat hij in het hol zou wachten tot ze terug was. Hij liep naar de in en uitgang van het vossenhol. Toen hij bij de ingang was ging hij zitten. Er lag een koude, dikke deken over het bos. Het was niet gestopt met sneeuwen toen zij aan het slapen waren. Hij zag in de verte een witte stip verschijnen. Waarschijnlijk was het Lightningfur. Maar hij wist het pas zeker toen ze dichterbij was. Ze had een vogel in haar bek. Hij liep naar haar toe. "Hey, ik dacht al, waar ben je nou!"


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Who are you?  Rainbowdashx

Who are you?  1198ked
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningfur
Member
Who are you?  DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Lightningfur
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?    Who are you?  Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 17:51

"Hey, ik dacht al, waar ben je nou!" zei de kater. Ze zij: "Ik was even wat eten voor ons vangen, je hebt vast wel een lege maag." Lightningfur legde de vogel neer en begon heb eerlijk te verdelen. Er kwamen kleine botjes uit en vooral veel donker rood bloed. Toen ze het eerlijk had verdeelt gaf ze het stuk aan de kater. Ze vond eigenlijk de kater wel een beetje leuk, niet zo'n beetje.Toen ze het hapje op had ging ze staan op haar slappen beentjes. Ze zei: "eigenlijk moet ik iets vertellen, ik vind je best wel een beetje leuk. je hebt me erg veel geholpen." Ineens werd ze een beetje verlegen en liep ze weg. ze dacht: "wat heb ik nu weer gezecht." Ze beleef staan. Nu zakte ze door haar beentjes. ze was aan het snikken, nu vond hij haar echt niet meer leuk. dit was niet handig vond Lightningfur.


Who are you?  Oklightningfur





lolly's zijn gigantische lekker! happy wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Skywalker
Member
Who are you?  DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?    Who are you?  Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 18:00

"Ik was even wat eten voor ons vangen, je hebt vast wel een lege maag." Lightningfur legde de vogel neer en begon heb eerlijk te verdelen. Er stroomde donkerrood bloed uit het lijkje van de vogel. Toen het was verdeeld begon hij aan zijn deel. Toen hij het op had keek hij naar Lightningfur. Zij had haar deel ook al op. Hij likte de laatste restjes bloed van zijn lippen. Ze stond op. "Eigenlijk moet ik iets vertellen, ik vind je best wel een beetje leuk. je hebt me erg veel geholpen." Toen liep ze een eindje weg. Ze bleef staan. Opeens zakte ze door haar poten. Hij schrok e rende naar haar toe. Hij zag dat ze aan het snikken was. "He, wat is er?" Zei hij zachtjes, bijna fluisterend tegen haar. "Wat is er?" Hij ging naast haar zitten. Hij gaf haar een paar likjes over haar snuit en wreef met zijn zwarte tegen haar witte vacht aan.


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Who are you?  Rainbowdashx

Who are you?  1198ked
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningfur
Member
Who are you?  DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Lightningfur
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?    Who are you?  Icon_minitimewo 30 nov 2011 - 15:38

"Wat is er?"zei hij. Hij ging naast haar zitten. Hij gaf haar een paar likjes over haar snuit en wreef met zijn zwarte tegen haar witte vacht aan. ook zij gaf een paar likjes. Ik vind je gewoon heel erg leuk. wil je met me? Ze ging liggen. Haar pijnlijke pootjes begonnen al weer te bloeden. Het vel rode bloed viel in het gras. Toen zei ze: Ik denk dat we naar de clan moeten ze zullen wel denken waar we zijn." Ze stond op. Toen zakte ze weer door haar poten. ze had veel te pijnlijke voetjes. "mischien moeten we toch maar niet gaan ik kan niet eens staan. nou ja jij mag wel gaan als je wil." Toen ging ze naar de grot om even warm te gaan liggen. ze was erg moe. ze ging liggen en begon te spelen met een steentje. Ze vond Skywalker echt best wel leuk.


Who are you?  Oklightningfur





lolly's zijn gigantische lekker! happy wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who are you?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: