Behind.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Behind.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Coyote •
Member
Behind. Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Behind.   Behind. Icon_minitimedi 31 jul 2018 - 14:31

Hij snoof. Hoewel de clans al enkele moons geleden vertrokken waren, hing hun geur nog duidelijk rond hier. Het was vreemd, zoveel sporen hingen hier van deze talloze katten. Ooit had het hier gebruist van leven, nu was het even stil als een winternacht. Als hij niet beter had geweten, zou hij gedacht hebben dat er een ramp was gebeurd, of iets onmogelijks, allicht. Dat al deze katten plotsklaps waren verdwenen, maar hij wist wel beter. De clans hadden hem vanaf dag één niet aangestaan, voornamelijk omdat ze allemaal vrij arrogant waren geweest tegenover hem. Dat, terwijl zij hun juist onderdak hadden aangeboden. Zonder de Tribe waren de clans nergens geweest, toch waren er nog zoveel ondankbaar. Alleen het vreemde was, dat hij ergens toch wenste dat ze weer terug kwamen. Diep, diep in z’n hart wist hij heel goed waarom; Banepaw. De poes had iets, iets wilds en iets ontembaars dat hem liet verlangen naar meer. Maar zij was weg, heel ver weg, en zou niet meer terug komen.


[Eerste post Wisp!]


This isn't about right or wrong now
Behind. Coyos210
It's about wasted time.

(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wisp ○
Member
Behind. DPKsfdL
Babs
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons at time of death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wisp ○
BerichtOnderwerp: Re: Behind.   Behind. Icon_minitimedi 31 jul 2018 - 15:06


De clan cavern was op dit moment maar een gek iets. Overal hingen er herinneringen van de katten met de vreemde gewoonten die hier een paar manen verbleven waren. Gevlucht voor het natuurgeweld wat hun gebied compleet overhoop gehaald had. Wisp vond het maar lastig om zich voor te stellen. De bergen leken zo.. eeuwenoud. Alsof daar niks kon gebeuren dan wat er op dit moment was. Tegelijkertijd zouden die katten dat ook gedacht moeten hebben van hun gebied. Wisp besloot hier maar niet te lang over na te denken. Leven in de toekomst of het verleden had haar nooit fatsoenlijke uitkomsten of een goed humeur geboden immers. Toch had de clan cavern haar hierheen getrokken, alsof ze de gekke verwachting had dat er iets was, iets zou zijn wat er normaal niet was. Misschien nog wat clankatten die toch besloten hadden om te blijven net zoals Brindleleaf. Dit was niet het geval, merkte ze toen ze naar binnen liep, maar ze vond wel iemand anders. Coyote. "Het is gek dat ze weg zijn, of niet?" Vroeg ze stilletjes.


Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
Behind. Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: Behind.   Behind. Icon_minitimedi 31 jul 2018 - 16:36

De vreemde stilte die hier hing werd uiteindelijk verbroken door het zachte geluid van poten op steen. De kater hoefde niet om te kijken om te weten dat het een witte poes was, Wisp of fading light. Haar geur was hem bekend genoeg en zorgde dan ook dat hij bleef waar hij was. Wisp was geen onaangename gesprekspartner,  daarbij, ze was zijn tante. "Het is gek dat ze weg zijn, of niet?" miauwde de ander stilletjes. Coyote knikte enkel en draaide toen zijn koude, blauwe ogen naar haar. "Dag Wisp of Fading light," hij sprak andere graag aan bij hun volledige neem in plaats van enkel hun informele bijnaam. "Vreemd, boven alles, ja. Het verbaasd me hoe snel je aan een dergelijke drukte gewend raakt," hij zou geen woord reppen over Banepaw, of hoe hij haar een litteken op haar schouder had bezorgd. "Al is het beter zo, ze hoorden niet in de bergen," nee, zij hoorde hier niet . Dat moest hij zich beseffen.


This isn't about right or wrong now
Behind. Coyos210
It's about wasted time.

(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wisp ○
Member
Behind. DPKsfdL
Babs
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons at time of death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wisp ○
BerichtOnderwerp: Re: Behind.   Behind. Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 10:41


Wisp kon het niet laten om eventjes lichtjes met haar oor te trekken in verbazing, totdat ze zich herinnerde dat haar neefje namen liever niet afkortte. Dat was prima, dat was zijn zaak. Ze zette nog een paar zachte pootstapjes naar voren, waarna ze zich op haar achterwerk liet zakken vlak naast haar neef. "Vreemd is het zeker ja," beaamde de kattin, "al moet ik zeggen dat alle vreemdelingen niet aan mij besteed waren." In tegenstelling tot de meeste tribe katten, had Wisp zich niet echt met de katten gemengd. Ze lag dan ook in de nursery met haar eerste litter en haar mate was gestorven aan de ziekte die ze gebracht hadden. Dit gaf een gezonde dosis wantrouwen. Maar toch.. "Het neemt niet weg dat we veel van elkaar hebben kunnen leren. "

Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
Behind. Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: Behind.   Behind. Icon_minitimedo 2 aug 2018 - 12:20

De poes zette zichzelf neer naast hem. Coyote trok kort met zijn oor bij die beweging en draaide zijn kop naar haar om. ”Vreemd is het zeker ja,” was de poes het met hem eens. ”al moet ik zeggen dat alle vreemdelingen niet aan mij besteed waren,” hij knikte, een klein, zeldzaam glimlachje op zijn lippen. “Nee, aan mij evenmin. Al helemaal de houding van sommigen niet,” respect tonen was voor hem iets erg belangrijks. Niet persee tegenover hem, maar zeker tegenover de autoriteiten van hun tribe. Een fout woord over Skyteller viel hem zelden goed. ”Het neemt niet weg dat we veel van elkaar hebben kunnen leren.” hij vernauwde zijn ogen bedenkelijk. Hadden ze iets geleerd? Had hij iets geleerd? Naar zijn beleving was het leven in de tribe niet anders geworden na de komst en vertrek van de clans. “Wat hebben de clans jou geleerd?” vroeg hij dan ook. “Van de ontmoetingen die ik heb gehad heb ik alleen maar kunnen vast stellen dat ze ondankbaar waren en allicht, wel, dwaas,”


This isn't about right or wrong now
Behind. Coyos210
It's about wasted time.

(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wisp ○
Member
Behind. DPKsfdL
Babs
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons at time of death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wisp ○
BerichtOnderwerp: Re: Behind.   Behind. Icon_minitimedo 2 aug 2018 - 13:05


Wisp glimlachte naar haar neefje toen deze aangaf dat hij de houding van sommigen prettig vond. "Iedereen voelt zich dapperder in een groep, en dan is het makkelijker om de schuld te geven aan degenen die niet buiten die groep vallen in zware tijden.." murmelde de poes bedachtzaam. Ze was blij in haar tribe daarentegen. Ze waren één geheel, een cohesie. En niemand zou hen dat ooit afnemen, geen clan, geen rogues, niemand niet. Ze keek eventjes kort op naar de lucht terwijl ze haar volgende woorden sprak. "Allicht dwaas," erkende ze de woorden van Coyote. "Maar ook veerkrachtig om in zo'n grote groep te reizen waarbij ze hun verschillen aan de kant konden leggen. Verder waren de nieuwe kruiden geen gekke toevoeging.." Ze glimlachte terwijl ze naar het licht keek die naar de grot binnenviel. Iedereen had goede en slechte kanten.. Problemen waren nooit veroorzaakt door één kant. Het was altijd een wisselwerking.

Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
Behind. Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: Behind.   Behind. Icon_minitimezo 19 aug 2018 - 23:18

De woorden van Wisp sloten niet aan bij zijn mening maar de kater respecteerde haar genoeg om er geen kwade discussie aan vast te plakken. Hij kon haar rustige, rationele karakter wel waarderen. "Mogelijk, ja. Toch, toen die zware winter kwam hebben wij nooit met een schuldige vinger naar de boskatten gewezen," sprak hij enkel. Nu vond hij de tribe ook zeker superior aan de boskatten, toch irriteerde hun houding hem. Het was goed dat ze weg waren, slechts één zwart-witte poes had van hem moeten blijven. "Allicht dwaas," stemde de poes kort met hem in "Maar ook veerkrachtig om in zo'n grote groep te reizen waarbij ze hun verschillen aan de kant konden leggen. Verder waren de nieuwe kruiden geen gekke toevoeging.." het irriteerde hem dat ze gelijk had, want daar wilde hij niet aan toe geven. Het was niets dat de Tribe hetzelfde niet had kunnen doen, ze hadden hun verschillen al veel eerder aan de kant moeten schuiven. "Hm," klonk er dan ook enkel kalm van zijn kant. "Ze wisten van kruiden af, inderdaad," uiteindelijk kon hij het toch in zichzelf vinden kort met haar in te stemmen, alleen bleef hij liever niet langer op dit onderwerp hangen. "Hoe is het met je kinderen, Wisp of fading light? Ze lijken me sterke en gezonde katten, ik hoorde dat ze spoedig mentoren aangewezen zullen krijgen,"


This isn't about right or wrong now
Behind. Coyos210
It's about wasted time.

(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wisp ○
Member
Behind. DPKsfdL
Babs
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons at time of death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wisp ○
BerichtOnderwerp: Re: Behind.   Behind. Icon_minitimema 20 aug 2018 - 16:24


Wisp krulde haar dikke, pluizige staart rond haar voorpoten terwijl ze naar het zachte licht keek wat door de grot naar binnen viel. Hier was ze naar genoemd, die kleine straaltjes licht die naar binnen vielen. Ze trok zachtjes met haar oor om aan te geven aan Coyote dat ze wel degelijk aan het luisteren was. Een zachte glimlach speelde op Wisp's lippen als reactie, waarna ze eerst in haar hoofd haar antwoord formuleerde. "Ik denk.. dat dat gewenning is. Tenzij er ineens een totale volksverhuizing plaatsvindt zoals afgelopen winter, hebben wij alleen elkaar om naar te kijken." Ze richtte haar gele ogen op haar neefje. "Onze kracht is dat we samen één zijn, net zoals die clans, maar we vechten niet met andere groepen, waardoor we enkel en alleen elkaar hebben om onrust mee te zaaien." Ze haalde haar schouders op en keek even naar haar pootjes, maar klaarde helemaal op toen ze het over haar kinderen ging hebben. "Goed," miauwde ze met duidelijke trots in haar stem, "Ze doen het allemaal heel erg goed. Robin die is al heel wijs voor haar leeftijd en Squirrel en Screech hebben er duidelijk allebei veel plezier in. Cloud is wat stiller en bedachtzamer, maar ik weet zeker dat hij er ook komt," snorde ze. "Hoe gaat het met jou dan, Coyote that stole the fire? Nog geen poezen op het oog?" Ze gaf hem een plagerige knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Behind.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Clan Cavern-
Ga naar: