Giants.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Giants.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lynxkit.
Member
Giants. DPKsfdL
Kip
13
Actief
¤Don't leave me Tongue tied, don't wave no goodbyes.


CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxkit.
BerichtOnderwerp: Giants.   Giants. Icon_minitimedo 2 aug 2018 - 20:07

Gezien hij nu al ietsje ouder was, lieten de queens het nog wel eens toe als hij het kamp ging onderzoeken. Immers was hij een zoet katje die geen reputatie als herrieschopper had. Daarom kreeg hij nog wel eens de privilege om een beetje rond te dartelen in het kamp, zoals nu ook. Dat vond het kleine ding heerlijk, zijn ogen uitkijkend naar al die reuzen die met prooidieren groter dan hijzelf het kamp in kwamen. Vandaag was hij echter op ontdekkingsreis naar de Warriors den, waar deze reuze katten sliepen. Voorzichtig stapte hij ernaar toe en stak zijn kopje nieuwsgierig naar binnen. ”Wow,” bracht hij uit toen zijn oogjes gewend waren aan het donker. Vet cool! Het was hier zo groot, en al die nesten! Gezien het midden op de dag was, waren de meeste warriors nu wel hun nest uit. Lynxkit besloot dat het geen kwaad kon om even te kijken en stapte naar binnen, waarna hij héél even midden in een nest ging zitten dat veel en veel te groot voor hem was. Tevreden spinnend zat hij daar, kijk! Nu was hij, uh, Lynx... Lynx.. Uh, geen idee eigenlijk. Lynxwarrior?

[Faithleap!]


[Giants. KwwWY8p
Terug naar boven Ga naar beneden
Faithleap
StarClan
Giants. WGRbdK4
Butter
92
Actief
"Faith is not believing without proof, but trust without reservation."

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Faithleap
BerichtOnderwerp: Re: Giants.   Giants. Icon_minitimeza 4 aug 2018 - 19:40

Faith ♥️
"sheeps and lambs
becoming lions"
Faithleap had die nach een patrouille gelopen en was naar enkele uren slaap weer opgestaan om die ochtend met de nog prettige koelte te gaan jagen. Nu had de witte kattin haar taken volbracht en was het tijd om wat uit te rusten misschien hier en daar wat in het kamp te doen. Gapend stapte de slanke kattin de Warrior Den in; daar waar sinds kort haar nest lag. Haar witte vacht viel duidelijk op in het halfduister en struikelend liep ze op haar mosnest af die bezet was door een klein gestreept katertje. Verward bleef de witte kattin stilstaan terwijl ze met helderblauwe ogen het jonge ding in zich op nam. Dit was nieuw. Sinds wanneer kwamen kittens hier? Met een vermoeide maar warme glimlach op haar gezicht plofte ze zonder een woord te zeggen naast de kit neer en sloot ze haar ogen.
lili # #
credit to kenz.



Giants. Untitl12
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxkit.
Member
Giants. DPKsfdL
Kip
13
Actief
¤Don't leave me Tongue tied, don't wave no goodbyes.


CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxkit.
BerichtOnderwerp: Re: Giants.   Giants. Icon_minitimema 13 aug 2018 - 2:07

Lynxkit was zo druk bezig met een machtige warrior te zijn in het grote nest, dat hij pas door had dat er een bezoeker was toen die vlak voor zijn neus stond. Wha! Een Starclan kat kwam hem halen! Wat geschrokken keek hij dan ook op naar de witte kat, al helemaal toen deze zich zonder iets te zeggen naast hem liet neervallen. Stomverbaasd keek Lynxkit haar aan; haar vacht was zo wit dat ze wel van Starclan moest zijn. "Sorry mevrouw!"piepte hij geschrokken en stapte het nest uit. Waarom zou ze hier zijn? Zijn ogen werden zo groot als schaaltjes, was ze hier om hem te straffen omdat hij naar de Warriors den was gegaan? Piep! Oh nee! "Sorry! Sorry ik wilde niet stout zijn!" verontschuldigde hij zich haastig, traantjes in zijn gele ogen. "Neem me alsjeblieft niet mee naar Starclan mevrouw!"


[Giants. KwwWY8p
Terug naar boven Ga naar beneden
Faithleap
StarClan
Giants. WGRbdK4
Butter
92
Actief
"Faith is not believing without proof, but trust without reservation."

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Faithleap
BerichtOnderwerp: Re: Giants.   Giants. Icon_minitimeza 1 sep 2018 - 15:41

Faith ♥️
"sheeps and lambs
becoming lions"

Faithleap knipperde wat met haar ogen toen ze doorhad dat ze de kitten had laten schrikken. "Sorry mevrouw!" Piepte hij geschrokken waarna hij haar nest uit stapte. Faithleap voelde zich vermoeider dan normaal en trok hierdoor enkel met een oortje. Waarschijnlijk kwam het doordat ze net Warrior was geworden. De oogjes werden groter dan schaaltjes en de Warrior keek hierdoor verward naar de kitten. Wat was er mis? "Sorry! Sorry ik wilde niet stout zijn!" Verontschuldigde de kit haastig, traantjes welden op in zijn gele ogen. "Neem me alsjeblieft niet mee naar Starclan mevrouw!" Faithleap hees zichzelf voorzichtig overeind terwijl ze de kitten aan keek. "Waarom zou ik je naar Starclan nemen? Ik dood geen katten zoals elke goede Warrior betaamd." Mauwde ze terwijl ze de kitten met haar blauwe ogen in zich op nam.
lili # #
credit to kenz.



Giants. Untitl12
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Giants.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Warriors den-
Ga naar: