Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Gezocht! Een nieuw huisgenootje!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
yucka
Member
Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
yucka
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht! Een nieuw huisgenootje!   Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 okt 2011 - 17:57

Dankej wel balcksoul. Ik wacht even tot de anderen hebben geantwoord. Blijft hoeps wel vrij? Ik hoor het wel.


Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 2cxj7zn


Thunderkit En Yucka !!!

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbowpaw
StarClan
Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 DPKsfdL
Demi
179
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rainbowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht! Een nieuw huisgenootje!   Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 okt 2011 - 18:01

yucka schreef:
Bones geeft geen antwoord meer dus wellicht kies ik iemand anders, kunnen jullie allemaal nog?

Ik doe nog steeds mee, hoor xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Redfur
Member
Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 DPKsfdL
131

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Redfur
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht! Een nieuw huisgenootje!   Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 okt 2011 - 18:22

Hoeps blijft vrij


Redfur-Blacksoul-Silverwhisper-Tigerwing-Hoeps-Moonspell-Lavenderkit-
Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Redfur-1
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottykit
Member
Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 DPKsfdL
104

CAT'S PROFILE
Age: 3 maan
Gender:
Rank:
Spottykit
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht! Een nieuw huisgenootje!   Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 okt 2011 - 19:24

Fiona is een vriendelijke kat, die soms fel uit de hoek kan komen. Haar ouders waren poesiepoes en zij wou het eigenlijjk niet. Maar werd meegenomen. Waarneer ze weer begrijpt dat mensen vriendelijk zijn, gaat ze ze ook mer aardig vind. Ze is altijd vriendelijk tegen andere katten


[ik moet haar avatar nog verandern trouwens x] ]


Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Kikilookingbackbyyashir
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindy
Member
Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 DPKsfdL
2

CAT'S PROFILE
Age: 2.5
Gender:
Rank:
Mindy
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht! Een nieuw huisgenootje!   Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 okt 2011 - 20:26

Ik wil wel, ik heb een nieuw account en ik wil wel Poesiepoes spelen Very Happy

Ze heeft een fel karakter, maar is wel vriendelijk en speels
Terug naar boven Ga naar beneden
yucka
Member
Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
yucka
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht! Een nieuw huisgenootje!   Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 okt 2011 - 21:22

Okey, ik w8 natuurlijk wel gtot iedereen heeft geschreven dus blijf asjebl;ieft vrij. rainbowpaw ben jij bones dan? Nou als je dat bendt jou karakter ken ik wel een beetje. Maar ik schrijf het anders nog even een keer okey? Bybebyeby


Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 2cxj7zn


Thunderkit En Yucka !!!

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Morningpaw
Member
Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Morningpaw
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht! Een nieuw huisgenootje!   Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 okt 2011 - 21:31

Sorrow is een vechtster en maakt het soms katten heel moeilijk. Onder dat schild zit een onzekere ex-riverclankat die spijt heeft van haar beslissingen. Ze is heel open naar katten zodra die haar vertrouwen weten te winnen. Ze reageert soms heel gek, maar dat komt ook door haar vragen over zichzelf.


Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 1411379437_6_6UIv
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbowpaw
StarClan
Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 DPKsfdL
Demi
179
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rainbowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht! Een nieuw huisgenootje!   Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 okt 2011 - 22:22

Jep, ik ben Bones :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowkiller
Member
Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 DPKsfdL
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3
890
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x Thirty-Nine Moons x
Gender:
Rank:
Snowkiller
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht! Een nieuw huisgenootje!   Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Icon_minitimema 24 okt 2011 - 9:25

Rose is een knappe poes met een arrogante houding waar je je doorheen moet slaan. Eenmaal daardoorheen zul je een rustige en uitermatevriendelijke poes vinden. Je moet niet teveel ingewikkelde vragen stellen over haar want dan kan ze nog wel eens uit haar slof schieten



Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 AWHYB0X
Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Rjpbip
Thanks Quinty <3
Spoiler:

x Drip drip does your blood. After i've slayed you! x
FACE IT!:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
yucka
Member
Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
yucka
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht! Een nieuw huisgenootje!   Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Icon_minitimema 24 okt 2011 - 12:55

Als rose en fiona hebben geantwoord dan zeg ik wie. maar als het te lang duurt kies ik ook al iemand. dankje wel! Ook dat jullie allemaal nog even willen wachten! Byebey


Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 2cxj7zn


Thunderkit En Yucka !!!

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht! Een nieuw huisgenootje!   Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Icon_minitimema 24 okt 2011 - 15:44

Snowkit schreef:
Rose is een knappe poes met een arrogante houding waar je je doorheen moet slaan. Eenmaal daardoorheen zul je een rustige en uitermatevriendelijke poes vinden. Je moet niet teveel ingewikkelde vragen stellen over haar want dan kan ze nog wel eens uit haar slof schieten

ik wil niet vervelend zijn maar ik heb geantwoord xD




Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Vg7cih
Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Member
Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 DPKsfdL
197

CAT'S PROFILE
Age: 2 zomers
Gender:
Rank:
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht! Een nieuw huisgenootje!   Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Icon_minitimema 24 okt 2011 - 17:29

O. Bedoel je op mijn verhaal? Want ik zie niks staan. Als je het. Toch niet heb gedaan. Wacht dan nog wel even okey? Messchien wil ik wel iemand anders. Maar ik zie iets staan bij mijn verhaal oja ik ben ook yucka hè. Byebye


Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Thundersig

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! lol happy happy wink!
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottykit
Member
Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 DPKsfdL
104

CAT'S PROFILE
Age: 3 maan
Gender:
Rank:
Spottykit
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht! Een nieuw huisgenootje!   Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 okt 2011 - 17:56

Spottykit schreef:
Fiona is een vriendelijke kat, die soms fel uit de hoek kan komen. Haar ouders waren poesiepoes en zij wou het eigenlijjk niet. Maar werd meegenomen. Waarneer ze weer begrijpt dat mensen vriendelijk zijn, gaat ze ze ook mer aardig vind. Ze is altijd vriendelijk tegen andere katten


[ik moet haar avatar nog verandern trouwens x] ]


ik ook ^^


Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Kikilookingbackbyyashir
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Member
Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 DPKsfdL
197

CAT'S PROFILE
Age: 2 zomers
Gender:
Rank:
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht! Een nieuw huisgenootje!   Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 okt 2011 - 19:07

Nou morgen vertel ik het! Ik wil namelijk niet meer zo lang wachten. Dusse, sorry als je dan te laat genst ofzo. Ik bedoel dus de gene die karakter niet hebben op geschreven.

Ik mag geen dubbelpost doen dus ik schrijf het gewoon hierbij. Hoeps? Ik zou het leuk vinden als jij wil antwoord! Dus eigelijk kies ik jou. Sorry allemaal. Maar dat is nou mijn keus. Het spijt me echt voor de andern!!!


Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Thundersig

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! lol happy happy wink!
Terug naar boven Ga naar beneden
yucka
Member
Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
yucka
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht! Een nieuw huisgenootje!   Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 okt 2011 - 20:26

Hoi! Ik heb gezegd dat ik wel graag wil day hoeps antwoord. Maar hoeps heeft nog geen antwoord gegeven. Dus hoeps? Zou je willen antwoorden op mijn verhaal? Zoja stuur het dan even. Ik weet niet of je weet welk topic het is maar okey, dan als je hebt geantwoord pb ik het dan even. Sorry, voor de anderen. Trouwens als hoeps helemaal niet meer antwoord kies ik wel iemand anders. Maar dan moet ze helemaal niet meer antwoorden. Nouja beybeybeybey!!!!!


Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 2cxj7zn


Thunderkit En Yucka !!!

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht! Een nieuw huisgenootje!   Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 okt 2011 - 10:22

Hoesp is er, maar weet niet wlk topic het is


Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
yucka
Member
Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
yucka
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht! Een nieuw huisgenootje!   Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 okt 2011 - 17:30

O, sorry vergeeten te zeggen. Het staat bij twoleg place. Dan bij tuinen. en dan bij New home......New life. Hoop dat je snel antwoord!!!


Gezocht! Een nieuw huisgenootje! - Pagina 2 2cxj7zn


Thunderkit En Yucka !!!

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezocht! Een nieuw huisgenootje!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: