Quiznack - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Quiznack

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Blithestorm
Member
Quiznack - Pagina 2 Ezgif_10
Elfje
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blithestorm
BerichtOnderwerp: Re: Quiznack   Quiznack - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 sep 2018 - 0:31


Op Darkpaw in gaan was niet de beste koers van actie geweest, want het leek Possumpaw over het randje te duwen. De uitbarsting van de apprentice kwam plots, maar dat maakte het alleen maar effectiever. Het feit dat iemand waar geen van beiden mee om ging al zo klaar was met hun gedrag, wat hij kon toegeven ietwat kinderlijk te zijn, vulde hem met een groot gevoel van schaamte. Ze waren inderdaad ouder, en toch was Possumpaw nu de meest volwassene van de drie. "Kom. Vriendjes worden, geef elkaar eens een knuf." Een verbaasde blik verscheen op het gelaat van Blithestorm. Dit kon hij toch niet echt menen!? Voor niets in de wereld zou hij de zwart-witte kater voor hem een knuffel geven. Nu-uh, not happening. "Dat was een grap, toch?" Vroeg Darkpaw ter verduidelijking, een blik van afkeer op zijn gezicht. Wat? "Ik snap dat ik jou niet zou willen knuffelen, maar ik ben heel knuffelbaar! Iedereen zou mij moeten willen knuffelen!" Riep hij beledigd uit, zijn ogen gericht op Darkpaw.



Tonight I'm gonna let the Devil in
Quiznack - Pagina 2 Wesqdm10
'Cause even Angels have a favorite sin

:.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Possumpaw
Member
Quiznack - Pagina 2 Icon10
Lore
82
Actief
Rot 'n roam


CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Possumpaw
BerichtOnderwerp: Re: Quiznack   Quiznack - Pagina 2 Icon_minitimema 3 sep 2018 - 17:00



Aan de snuit van Darkpaw te zien ging die knuf mooi niet gebeuren. "Dat was een grap, toch?" Possumpaw onderdrukte een grijns, en zette zijn beste poker-face op. De gevlekte kater keek alsof hij iets rottends rook. Blithestorm leek hier niet van gediend, en trok wederom zijn bek open. Man, die kater moest over op reageren, of niet? "Ik snap dat ik jou niet zou willen knuffelen, maar ik ben heel knuffelbaar! Iedereen zou mij moeten willen knuffelen!" Possum moest kiezen tussen in lachen uitbarsten, zijn kalmte bewaren en chagrijnig reageren. Alle katten in starclan, waarom werd hij als vredemaker aangewezen? "Blithestorm, hou nou eens even je mond. Je bent heel knuffelbaar." Sprak de kater vriendelijk. Dit was nog erger dan kittens uit elkaar halen. "En nee, ik maakte geen grap. Als jullie je als kleuters gaan gedragen, zal ik jullie ook zo behandelen!" Goed, dat was misschien iets te arrogant en triomfantelijk voor iemand van zijn leeftijd, maar het was niet elke dag dat je de kans kreeg om twee katten de les te lezen. "Welnu," De kater ging achter Dark staan en gaf hem een zachte duw naar de bruine tabby toe. "Knuffel!"




Quiznack - Pagina 2 Oo110

Quiznack - Pagina 2 Wxesox10
Terug naar boven Ga naar beneden
Darksoul
Member
Quiznack - Pagina 2 WY8MCjY
X
123
Actief
What's the point in being a voice
when everyone's already sick of the noise?

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darksoul
BerichtOnderwerp: Re: Quiznack   Quiznack - Pagina 2 Icon_minitimema 3 sep 2018 - 20:47


Voor Blithestorm leek het anders. Natuurlijk was de bruine kater zo arrogant genoeg uit te mompelen over iets met knuffelen. "Ik snap dat ik jou niet zou willen knuffelen, maar ik ben heel knuffelbaar! Iedereen zou mij moeten willen knuffelen!" Zei hij. Darkpaw probeerde sarcasme in die woorden te vinden. Maar hij hoorde echter alleen maar de beledigde toon. Hij had eerst het idee om iets gemeens uit te spreken over dat niemand met hem zou willen knuffelen voor duidelijk redenen, maar besloot dat niet te doen. Hij had genoeg gedoe gehad. "Blithestorm, hou nou eens even je mond. Je bent heel knuffelbaar. En nee, ik maakte geen grap. Als jullie je als kleuters gaan gedragen, zal ik jullie ook zo behandelen!" De zwarte kater keek even weg. Zolang Possumpaw maar geen kanten ging kiezen, want het was duidelijk dat Darkpaw niet de lieveling van de Clan was. Als hij naast Blithe stond dan. "Welnu. Knuffel!" Hij voelde een duw richting de warrior, en Darkpaw deed echt zijn best zijn voorpoten op de grond te houden zodat hij niet echt vooruit kwam. Maar helaas deed het niet erg veel goeds. Want de andere apprentice leek wel erg vastberaden om dit gedoe te stoppen, terwijl dit niet eens zijn eigen ruzie was. Hij voelde zijn wang tegen dat van Blithestorm drukken terwijl hij zich maar liet duwen door Possumpaw. Maar hij zou niks doen, geen spier bewegen. Een knuffel was voor hem iets té.


Alright dude,
Quiznack - Pagina 2 Ttp7ndn
go trip over a knife
Terug naar boven Ga naar beneden
Blithestorm
Member
Quiznack - Pagina 2 Ezgif_10
Elfje
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blithestorm
BerichtOnderwerp: Re: Quiznack   Quiznack - Pagina 2 Icon_minitimema 3 sep 2018 - 21:40

Possumpaw verzekerde hen dat hij geen grapje maakte en dat ze ook echt moesten knuffelen. Normaal had Blithestorm geen problemen met een knuffel, behalve in levensbedreigende situaties, dit telde zeker als een levensbedreigende situatie. De tabby kon namelijk niet beslissen of Darkpaw zich over zou geven aan de ideeën van de jongere apprentice of dat hij downright murderous zou worden. "Welnu. Knuffel!" Possumpaw liet duidelijk klinken dat het geen suggestie was en duwde de oudere kater naar hem toe. Het was dan ook niet lang voor Possumpaw zijn zin had en Darkpaw met zijn wang tegen de zijne gedrukt was. Blithestorm voelde zijn wangen opwarmen, puur door het feit dat dit zo oncomfortabel was, vooral omdat Darkpaw ook geen spier verroerde. Iets wat Possumpaw niet tevreden zou stellen en de tabby wilde hier zo snel mogelijk mee klaar zijn, thank you very much. Dus besloot hij een gok te wagen en de zwart-witte kater die tegen hem aan gedrukt was een volledige knuffel te geven. "Zie je wel, heel knuffelbaar,' Vertelde hij Darkpaw, maar zijn toon had toch iets lichtelijk uitdagends.



Tonight I'm gonna let the Devil in
Quiznack - Pagina 2 Wesqdm10
'Cause even Angels have a favorite sin

:.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Possumpaw
Member
Quiznack - Pagina 2 Icon10
Lore
82
Actief
Rot 'n roam


CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Possumpaw
BerichtOnderwerp: Re: Quiznack   Quiznack - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 1:22



De kater voelde hoe Darkpaw tegenstribbelde, maar met een kracht waarvan hij niet wist waar hij hem vandaan had wist hij de katers naar elkaar toe te duwen. Uiteindelijk leek hij het op te geven. De tabby warrior gaf uiteindelijk toch een volle knuffel, en Possum kon het niet helpen een beetje te grijnzen. Waarschijnlijk kon Darkpaw dit niet zo waarderen. "Zie je wel, heel knuffelbaar,' Sprak Blithe, en Possumpaw deed alsof hij die toon niet had gehoord. "Kijk, dat is nou vriendschap." Sprak hij zelfvoldaan. Ergens kon hij het half niet geloven dat dit hem was gelukt. Hij stopte met duwen. "Geniet ervan," Sprak hij, met een twinkeling in zijn oog. "En geen ruzie maken he?" Zei de apprentice met een strenge blik, "Anders laat ik jullie een uur zo zitten." Hij keek eerst Blithestorm aan, en daarna Darkpaw. "E-En dan stuur ik Panthergrowl op jullie af!" Riep hij nog, om er een schepje bovenop te doel. Nou had hij nog geen fijne plek gevonden om te relaxen. Bah. Hij draaide zich om, zijn werk was volbracht. Hij trippelde weg met een zwaai van zijn staart.

-Possum topic uit

Spoiler:




Quiznack - Pagina 2 Oo110

Quiznack - Pagina 2 Wxesox10
Terug naar boven Ga naar beneden
Darksoul
Member
Quiznack - Pagina 2 WY8MCjY
X
123
Actief
What's the point in being a voice
when everyone's already sick of the noise?

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darksoul
BerichtOnderwerp: Re: Quiznack   Quiznack - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 19:47


Hij was al niet blij met de plotselinge aanraking van Possumpaw, en al helemaal niet toen hij een paar voorpoten om zijn nek voelde. Een duidelijke knuffel, maar de zwart-witte kater moest zijn best doen om niet om te vallen. "Zie je wel, heel knuffelbaar," hoorde hij Blithestorm zeggen, een uitdagende toon aanwezig. Darkpaw zei niks, behalve dat zijn blik duidelijke haat en irritatie toonde. Hij had de neiging zijn klauwen zo stiekem mogelijk in Blithestorm's zij te boren. Maar veel deed hij niet dangewoon stil staan in de knuffel. Met de ergste kat die hij kon bedenken.  "Kijk, dat is nou vriendschap." Zijn blauwe ogen gingen gelijk naar Possumpaw. Gevuld met een emotie tussen wanhoop om hieruit te komen en verraad dat de andere apprentice hem zo onder de bus had gegooid. "Geniet ervan. En geen ruzie maken he? Anders laat ik jullie een uur zo zitten. E-En dan stuur ik Panthergrowl op jullie af!" Ugh, hij vond dat het haast nog niet erger kon. De apprentice keek toe hoe Possumpaw weer weg liep. Hun zo alleen latend. Hij richtte zijn blik terug naar Blithestorm voor hij merkte dat hij half aan de knuffel hing. Puur om zijn balans zo te houden en zijn nek niet te breken. Gelijk, nadat hij zich realiseerde dat ze in de knuffel zaten, plaatste hij zijn voorpoot op de borst van de bruine kater en duwde hem zo gelijk weg. Het boeide hem niet meer als hij zo op zijn zij viel. Hou wou dat dit nooit meer gebeurde. "Mousebrain." Mompelde hij tegen zichzelf, voor geen enkele reden. Hij keek de ander niet eens meer aan. Zijn pad weer gericht naar het kamp.

+ Darksoul topic uit


Alright dude,
Quiznack - Pagina 2 Ttp7ndn
go trip over a knife
Terug naar boven Ga naar beneden
Blithestorm
Member
Quiznack - Pagina 2 Ezgif_10
Elfje
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blithestorm
BerichtOnderwerp: Re: Quiznack   Quiznack - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 20:19

Tot zijn verbazing werd er geen moordpoging gedaan op hem. Huh, wie wist dat Darkpaw het in hem had om lichamelijk contact te tolereren. Hij hoorde Possumpaw wat zeggen over dat het echte vriendschap was en Blithestorm wist dat het spottend bedoeld was. Maar voordat de apprentice opzoek ging naar een andere en hoogstwaarschijnlijk ook rustigere plek, had hij nog wat te zeggen. "Geniet ervan. En geen ruzie maken he? Anders laat ik jullie een uur zo zitten. E-En dan stuur ik Panthergrowl op jullie af!" Het was overtuigend genoeg voor de tabby om zijn ruzie met Darkpaw te laten liggen voor nu. Toen Possumpaw uit zicht was duwde Darkpaw hem dan ook van zich af, wat eindigde in een val op de grond en Blithestorm moest zijn best doen om niet te lachen. Hij hoorde Darkpaw zichzelf nog iets toemompelen, maar kon niet horen wat, voordat ook hij hem verliet. Blithestorm liet zijn ogen onbewust de zwart-witte kater volgen om vervolgens zelf een andere richting in te slaan. Hij was immers gekomen om te jagen.


-En Blithe nu ook



Tonight I'm gonna let the Devil in
Quiznack - Pagina 2 Wesqdm10
'Cause even Angels have a favorite sin

:.:


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Quiznack
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Lily Pool-
Ga naar: