it smells fishy here



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 it smells fishy here

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Redpanda
Member
it smells fishy here Tumblr_oh1xwwjDvU1vbpfl3o1_400
dodo
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 6 m o o n s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpanda
BerichtOnderwerp: it smells fishy here   it smells fishy here Icon_minitimema 13 aug 2018 - 20:49

Redpanda rolde gelukkig op haar linkerzij en sloot haar groene ogen, genietend van de zon. Één van haar voorpoten bungelde over de rand van de grote steen en trok met haar oortjes toen de geur van haar vader haar neus binnenkwam. "Ik wist wel dat het hier naar vis rook," mompelde ze grappend en slaperig terwijl ze haar ogen gesloten hield. "Maar nu weet ik ook waarom." Miauwde ze en tikte kalm met haar staart op de grond terwijl ze wachtte op Koifish. Langzaam opende ze haar ogen en keek de oudere kater aan met haar donkergroene ogen.

[ & Koifish ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Koifish
Elder
it smells fishy here Tumblr_ourvs9Xris1wy4186o1_500
fishy M
217
Actief
“Self controle is strength, right thought is mastery. Calmness is power”

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Koifish
BerichtOnderwerp: Re: it smells fishy here   it smells fishy here Icon_minitimema 13 aug 2018 - 22:46


De wit gevlekte tom was er op uitgegaan om wat te gaan jagen. Zijn snorharen trilde zachtjes door de wind terwijl zijn pels lichtjes overeind stond. Het was een heerlijke dag. De zon schijnend door de groene bladerdaken en de lucht was gevuld met prooi luchten. De senior warrior schudde zich uit en likte zijn overeind staande vacht weer plat. Hij had door de bloemen heen gelopen waardoor zijn pels was gaan kriebelen, al was het wel waard geweest want er had een muisje zich tussen de mooie witte bloesemveldje verstopt. Nu diende hij als maaltijd voor de clan omdat Starclan zijn poten had gewezen naar het lekkere mollige prooidier. Hier kon hij vast wel een hongerige leerling zijn maag mee vullen. Nogmaals dankte hij starclan voor de muis zijn leven en liep veder. De geur volgend van een bepaalde kat die langs zijn roze neus streek. Na een korte wandeling kwam hij bij de steppingstones aan waar hij, zoals verwacht, Redpanda trof. De rode she-cat lag op één van de platte rotsen te zonnen. Gelijk had ze, dacht Koifish. De weer was perfect om even lekker te luieren in de warme zon. Snorrend liep hij op haar af al stopte hij er al snel mee toen ze mauwde dat het ‘vissig’ rook. Ha-ha. Wat een grapjas was zijn pleegdochter toch weer. De Thunderclanner rolde met zijn ogen en ging op de rots tegenover haar zitten. De tom sloeg zijn staart keurig over zijn poten heen en keek terug in de donkergroene ogen van Redpanda. “Ik nam aan dat je na 16 moons wel eens gewend zou zijn aan mijn vissenlucht” Grinnikte hij met zijn tong uitstekend


it smells fishy here Osjeko11
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpanda
Member
it smells fishy here Tumblr_oh1xwwjDvU1vbpfl3o1_400
dodo
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 6 m o o n s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpanda
BerichtOnderwerp: Re: it smells fishy here   it smells fishy here Icon_minitimema 13 aug 2018 - 23:28

Zachtjes grinnikend keek ze Koifish aan en stond op. "Helaas niet," pruilde ze en gaf haar een kopje tegen zijn schouder als hallo. Na ze dit gedaan had ging ze weer liggen waar ze eerst lag en rolde op haar rug om hem aan te kijken. "Heb je tussen de bloemen gelopen?" Vroeg ze toen ze niesde en grinnikte. Man wat was ze lui. Het enige wat ze wou doen was luieren en slapen, wat eten en hetzelfde de dag daarna weer doen, maar dat kon niet. Ze stak haar tong naar hem uit en rolde terug op haar buik om als een soort rups naar hem toe te kruipen. De kattin was een grote knuffelbeer en daar kon ze nou eenmaal niks aan doen.


Redpanda uwu
Terug naar boven Ga naar beneden
Koifish
Elder
it smells fishy here Tumblr_ourvs9Xris1wy4186o1_500
fishy M
217
Actief
“Self controle is strength, right thought is mastery. Calmness is power”

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Koifish
BerichtOnderwerp: Re: it smells fishy here   it smells fishy here Icon_minitimedi 14 aug 2018 - 11:41


Koifish schudde lachend zijn kop bij Redpanda’s reactie. “Vast” Mauwde hij niet al te gelovig. “Toen je nog een kitten was je maar al te blij als je mijn vissenlucht in de nursury rook” Herinnerde hij de rode she-cat met dezelfde uitstekende tong als haar nadat Red hem een kopje tegen zijn schouder gegeven had. Ze lag nu op haar rug gerold en keek via zo in zijn ogen. Wat een rare dochter had hij soms ook. Waarschijnlijk was er ergens iets mis gegaan tijdens de opvoeding. "Heb je tussen de bloemen gelopen?" Vroeg de she-cat nadat ze een nies had laten horen. De wit gevlekte tom knikte en sloeg met zijn staart en nog blijvend hangende bloem van zijn vacht af. “Ik was op jacht en vond een dikke muis tussen de bloemenveltje, en dacht die moet ik vangen” Sprak hij met een glimlach op zijn snuit. “Ik denk dat een leerling of één van de moederkatten met hen kits daar erg blij mee zullen zijn” Hij wou niet opscheppen, maar het was echt een joekel van een muis geweest. “Wat heb jij voor de rest gedaan vandaag?” Vroeg Koifish geïnteresseerd.


it smells fishy here Osjeko11
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpanda
Member
it smells fishy here Tumblr_oh1xwwjDvU1vbpfl3o1_400
dodo
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 6 m o o n s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpanda
BerichtOnderwerp: Re: it smells fishy here   it smells fishy here Icon_minitimedi 14 aug 2018 - 13:18

Een kleine glimlach speelde op haar snuit terwijl ze luisterde naar wat hij allemaal gedaan had. "Een muis? Je ziet eruit als een wandelend veld met bloemen voor een muis?" grinnikte ze en hief een poot de lucht in om deze tegen zijn oor te tikken, maar de kater was te hoog en zuchtend liet ze deze weer terugvallen op haar eigen lichaam. "Wat ik vandaag gedaan heb?" Even blies ze haar wangen vol lucht alsof dit een lastige vraag was. "Nou, ik heb in de zon gelegen, een kitten gepest, nog meer in de zon gelegen, jou gepest, had ik in de zon liggen al gehad?" Vroeg ze de rood met witte kater en kruisde haar ogen waardoor ze scheel keek. "Niet mijn meest productieve dag," gaf ze toe met een schouderophaal.


Redpanda uwu
Terug naar boven Ga naar beneden
Koifish
Elder
it smells fishy here Tumblr_ourvs9Xris1wy4186o1_500
fishy M
217
Actief
“Self controle is strength, right thought is mastery. Calmness is power”

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Koifish
BerichtOnderwerp: Re: it smells fishy here   it smells fishy here Icon_minitimedi 14 aug 2018 - 14:17


De tom knikte. Zijn wenkbrauwen wat samen geknepen. “Natuurlijk” Sprak hij. “De clan moet gevoed worden” Dat was volkomen normaal. Wat als het leafbare was? Bijna geen prooi rondlopend en je zou een konijn tussen de doornstuiken spotte dan zal je die toch ook proberen te vangen? Hij snapte niet waarom Redpanda er zo om moest lachen. Maarja, hij was nou eenmaal een volwassen met logisch denkwerk en zij, uhm, nog wat kinderlijk? "Wat ik vandaag gedaan heb?" Herhaalde de rode she-cat zijn vraag. "Nou, ik heb in de zon gelegen, een kitten gepest, nog meer in de zon gelegen, jou gepest, had ik in de zon liggen al gehad?" Haar antwoord liet even zijn oren wiebelen. Had ze helemaal niks gedaan vandaag? De tom wist dat Redpanda niet de meest energieke kat was van Thunderclan maar de taken moesten gewoon gedaan worden ondanks alles. Koifish hief zijn wenkbrauw op en keek haar met een wat strenge blik aan. “Redpanda, je bent een warrior” Sprak hij aardig consequent. “Je weet toch onderhand wel hoe de warrior code in elkaar steekt, hoop ik? Een clan moet gevoed worden en de grenzen dagelijks worden gemarkeerd. Thunderclan heeft niks aan als je de hele dag op je gat zit. Er is genoeg te doen dan enkel te luieren in de zon.” De grote wit gevlekte warrior keek haar strak aan met zijn blauw met bruine ogen. Haar reactie over de kitten pesten negeerde hij voor nu, daar zal hij haar later nog op aanspreken. “Kom” Hij wenkte haar. “We gaan jagen” De tom sprong van de rots af waar hij zonet nog opzat en liep weer richting het bos. De eventuele prooigeuren ondertussen al in zich opnemend.


it smells fishy here Osjeko11
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpanda
Member
it smells fishy here Tumblr_oh1xwwjDvU1vbpfl3o1_400
dodo
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 6 m o o n s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpanda
BerichtOnderwerp: Re: it smells fishy here   it smells fishy here Icon_minitimedi 14 aug 2018 - 18:13

De rode kattin rolde met haar ogen toen de kater wegliep en ging zitten. "Man, ik maak maar een geintje," bromde ze en sprong van de steen af achter hem aan. "Misschien moet je een tom of shecat zoeken, word je vast een stuk minder chagrijnig van." Bleef ze brommen en liep voor hem uit. "Ik heb dingen gedaan vandaag, gewoon niet genoeg om jou blijkbaar blij te maken." Zwiepend met haar staart besloot ze ineens als een koppige kitten te gaan zitten. "Maar echt, zoek eens een leuke kat ofzo" miauwde ze naar Koifish en stond al weer op voordat hij kon antwoorden en liep weer terug naar de steen waar ze op gelegen had voordat hij was gekomen.




Redpanda uwu
Terug naar boven Ga naar beneden
Koifish
Elder
it smells fishy here Tumblr_ourvs9Xris1wy4186o1_500
fishy M
217
Actief
“Self controle is strength, right thought is mastery. Calmness is power”

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Koifish
BerichtOnderwerp: Re: it smells fishy here   it smells fishy here Icon_minitimedi 14 aug 2018 - 19:17


”Alsjeblieft niet” Bromde hij op haar reactie. “Ik ben erg gesteld op mijn rust” Voegde hij er aan toe. Wat moest hij überhaupt met een she-cat? Hij was helemaal niet handig met de dames. Als hij al met ze sprak wat niet over de zakelijke dingen ging dan wist hij nooit wat hij moest zeggen of doen. Single zijn beviel hem prima. Ik heb dingen gedaan vandaag, gewoon niet genoeg om jou blijkbaar blij te maken." Mauwde Redpanda als een koppige kitten. Koifish negeerde haar gedrag maar gaf wel antwoord. “Nee.” Sprak hij enkel. De tom wou veder lopen maar hij merkte dat Red hem niet volgde. De senior warrior draaide zich om. Zijn wenkbrauwen boos samengeknepen. Maar echt, zoek eens een leuke kat ofzo" Hij wou zijn mond opentrekken maar de rode she-cat keerde haar rug. Dat was de druppel voor hem. Koifish was een kalme tom maar als hij iemand wat opdroeg en deze zonder respect dit negeerde viel het bij hem over de emmer. De gevlekte warrior stapte op haar af en keek haar strikt aan. “Redpanda” Zijn stem nu een stuk scherper dan eerst. “Ik ben niet enkel je vader maar ook een senior warrior. Dat betekend als ik jou opdraag om mee te komen dan doe je dat” Hij zwiepte met zijn staart. Maar zijn houding bleef voor de rest kalm en rustig al stonden zijn ogen gestreng.


it smells fishy here Osjeko11
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpanda
Member
it smells fishy here Tumblr_oh1xwwjDvU1vbpfl3o1_400
dodo
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 6 m o o n s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpanda
BerichtOnderwerp: Re: it smells fishy here   it smells fishy here Icon_minitimedi 14 aug 2018 - 19:38

De shecat dook in elkaar toen hij haar naam scherp uitsprak en keek hem met hangende oren aan. Ze keek hem terug aan recht in zijn ogen. Nouja, technisch gezien was hij niet haar vader, maar dat vertelde ze hem maar niet voordat ze echt klappen zou kunnen verwachten van de kater. Langzaam draaide ze zich weer om om naar het bos te lopen en zei verder niks tegen Koifish. Okay, ja, misschien gedroeg ze zich soms als een verwend nest, maar ze had soms gewoon zo geen zin in actief doen, laat staan als het alleen is om een klein muisje te vangen. Ze hobbelde vooruit en hoopte maar dat ze verder niet op haar kop zou krijgen van haar vader, want op de één of andere manier kreeg ze altijd tranen in haar ogen als iemand boos op haar werd.


Redpanda uwu
Terug naar boven Ga naar beneden
Koifish
Elder
it smells fishy here Tumblr_ourvs9Xris1wy4186o1_500
fishy M
217
Actief
“Self controle is strength, right thought is mastery. Calmness is power”

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Koifish
BerichtOnderwerp: Re: it smells fishy here   it smells fishy here Icon_minitimedi 14 aug 2018 - 20:42


De wit gevlekte tom wou zuchten maar hij liet zijn grote ademteug binnen. Hij vond het helemaal niet leuk om zo streng te zijn tegen zijn pleegdochter maar soms was er geen andere optie. Een harde hand was soms een must al wist Redpanda wel dat hij het goed bedoelde, toch? De rode she-cat liep, zoals hij opgedragen had, het bos in om te gaan jagen. Koifish volgde haar en nam dezelfde tempo zodat hij naast haar kwam te lopen. “Waarom neem je anders niet de leiding van deze duo patrouille?” Vroeg hij met opgetrokken wenkbrauw. Zijn staart lichtjes zwiepend en zijn neus wiebelend om geuren op te pakken. “Het is een goeie oefening” Sprak hij er achteraan om haar extra te motiveren.


it smells fishy here Osjeko11
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpanda
Member
it smells fishy here Tumblr_oh1xwwjDvU1vbpfl3o1_400
dodo
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 6 m o o n s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpanda
BerichtOnderwerp: Re: it smells fishy here   it smells fishy here Icon_minitimedi 14 aug 2018 - 21:01

Ze schudde met haar kop toen hij voorstelde dat zij misschien de patrouille moest leiden. "Nee," mompelde ze binnensmonds en keek naar te grond om op te letten waar ze haar poten plaatste. Zei? Een patrouille leiden? Geen goed idee. Ze begon wat langzamer te lopen zodat haar vader voor haar kon lopen en liet haar gedachtes alle kanten opdwalen. Langzaam zwiepte haar staart heen en weer en ze trok met een oor, maar de rust die ze eindelijk had duurde niet lang aangezien ze struikelde en tegen de rood met witte kater aan viel. "Uhm... oeps?" Miauwde ze terwijl ze zachtjes grinnikte tijdens het uitademen, nu maar hopen dat haar pleegvader er ook om kon lachen.


Redpanda uwu
Terug naar boven Ga naar beneden
Koifish
Elder
it smells fishy here Tumblr_ourvs9Xris1wy4186o1_500
fishy M
217
Actief
“Self controle is strength, right thought is mastery. Calmness is power”

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Koifish
BerichtOnderwerp: Re: it smells fishy here   it smells fishy here Icon_minitimewo 15 aug 2018 - 10:07

Toen hij voorgesteld had dat Redpanda de kleine patrouile kon leidde schudde ze haar kop. De tom kneep even wenkbrauwen weer samen maar het bleek dus de rode she-cat zich daar niet comfortabel bij voelde en dus liet hij het hierbij. Hij wou haar niet gaan aandringen. Zijn dochter begon langzamer te lopen zodat hij weer voor op liep, de leiding weer terugnemend. Koifish snoof de lucht op en proefde de geur van eekhoorn sterk in zijn neusgaten. De wit gevlekte tom keek rond en zag de donzige knalrode staart tussen de varens.  Hij wou net Redpanda een seintje geven met zijn staart toen hij plots een zware gewicht boven op zich voelde vallen. Geschrokken riep hij kwaad: “Wat in starclan’s naam!?” Koifish stond geïrriteerd op, maar moest wel zijn dochter eerst van hem afgooien voor dat lukte. Was de rood gekleurde she-cat boven op hem gevallen? Was ze soms weer in een onhandige kitten veranderd? Koifish zag in zijn ooghoek de grote vettige eekhoorn een boom inklimmen en tussen de takken verdween. “Waar ben je allemaal mee bezig?” Vroeg hij niet al te blij. “Je heb zowat alle prooien in Thunderclan verjaagd door je onhandigheid!” De wit gevlekte tom schudde zijn kop toen ze grinnikte. “Ben je soms een kitten?”


it smells fishy here Osjeko11
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpanda
Member
it smells fishy here Tumblr_oh1xwwjDvU1vbpfl3o1_400
dodo
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 6 m o o n s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpanda
BerichtOnderwerp: Re: it smells fishy here   it smells fishy here Icon_minitimewo 15 aug 2018 - 10:20

Ze dook in elkaar toen de warrior boos werd en kroop iets naar achteren. "Sorry," piepte ze zachtjes en sloeg haar nu pluizige staart van schrik langzaam van links naar rechts. "Het was niet mijn bedoeling op bovenop je te vallen, pappa." Mompelde ze zachtjes en keek naar de grond in schaamte. "Ik was gewoon niet aan het opletten" gaf ze toe en keek hem langzaamaan weer aan na een paar minuten. Haar ogen waren nog zo groot als schoteltjes en haar staart was nog opgezet van de schrik. Het duurde even voordat alles wat haar vader had gezecht echt doordrong. Ze had alle prooi verjaagd? Dat was volgends haar onmogelijk, en al was het zo dan was het niet gebeurd als hij niet had zo geschreeuwd. "En ik ben geen kitten." Miauwde ze.


Redpanda uwu
Terug naar boven Ga naar beneden
Koifish
Elder
it smells fishy here Tumblr_ourvs9Xris1wy4186o1_500
fishy M
217
Actief
“Self controle is strength, right thought is mastery. Calmness is power”

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Koifish
BerichtOnderwerp: Re: it smells fishy here   it smells fishy here Icon_minitimewo 15 aug 2018 - 20:02


“Met sorry voed je de clan niet” Zijn staart zwiepte heen en weer. Wat was er vandaag toch met Redpanda aan de hand? Als ze een apprentice was geweest dan had ze nu de vlooien bij de Elders weg mogen halen. Koifish kneep kort zijn blauw met bruine ogen samen toen ze mauwde dat het niet haar bedoeling was om op hem te vallen maar dat ze niet goed opgelet had. De wit gevlekte senior warrior week voor enkele secondes zijn ogen af van Redpanda en liet een zucht horen. "En ik ben geen kitten." Sprak ze toen. Iets waar hij nu aan twijfelde door haar gedrag. Ze leek wel een leerling die zijn eerste training kreeg. “We haken de jacht af” Mauwde hij  brommend. Hij was hier helemaal niet blij mee maar om veder te gaan zou niet werken. De prooidieren hadden zich nu allemaal verstopt door Redpanda’s onoplettendheid. “We gaan terug naar het kamp” Sprak hij toen. “Omdat je als een leerling gedraagt mag je ook meteen een leerlingtaak doen. Vraag aan de moederkatten als ze nieuw mos nodig hebben en geef hen dit wanneer dit nodig is” Ondanks dat je zou verwachte dat hij nu Red een lel zou verkopen bleef hij nog aardig kalm. Koifish keek haar even aan en liep toen terug naar het kamp. Niet meer luisterend maar wat de rode she-cat te zeggen had, als ze nog wat wou zeggen dan kon ze dat wel doen nadat ze klaar was met het opruimen van de Nursury.
- Koifish is topic uit vervolg? Hehe


it smells fishy here Osjeko11
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpanda
Member
it smells fishy here Tumblr_oh1xwwjDvU1vbpfl3o1_400
dodo
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 6 m o o n s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpanda
BerichtOnderwerp: Re: it smells fishy here   it smells fishy here Icon_minitimedo 16 aug 2018 - 9:57

Als het al mogelijk was dook de kattin nog wat in elkaar. Haar pootjes begonnen een beetje te trillen en ze zetten nog een stap achteruit terwijl ze nogmaals een "sorry," piepte. Ze wilde wat zeggen over het feit dat hij zei dat ze zich als een leerling gedroeg, maar ze durfde het niet en volgde hem stilletjes terug met kleine tranen in haar ogen. Zo nu en dan keek ze op naar haar vader, maar voor de rest bleef ze opletten waar ze haar poten plaatste, bang voor wat er zou gebeuren als ze dit niet zou doen en hoe erg die draai om haar oren dan zou zijn.

-pipapanda ook topic uit jij maakt


Redpanda uwu
Terug naar boven Ga naar beneden
 
it smells fishy here
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: