[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Pinkbee
Member
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  DPKsfdL
Badeendje Natasja (:
85

CAT'S PROFILE
Age: - 13 moons -
Gender:
Rank:
Pinkbee
BerichtOnderwerp: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Icon_minitimeza 15 okt 2011 - 16:17

Helleuw lieve warriors

Dit is wss de laatste keer dat ik dit topicje aanmaak, dus ook jullie laatste kans.
Ik adopteer accountjes uit en voor mijn overige accountjes zoek ik mensen die dingen kunnen spelen voor mij!
Verder lezen dus! ^^
Mijn accountjes die ik nu heb: Pinkbee - Wingpaw - Snowrose - Leafpool - Otis - Blackclaw

Om weg te geven

Otis: Hem zou ik liéver niet weggeven, maar ik heb besloten van toch wel. De bloodclan is nogal inactief, en normaal zou hij daarin moeten gaan maar Otis wordt er maar niet ingestoken en ik ben het een beetje beu om te moeten wachten, ik kan ook voor hem geen warrior naam bedenken dusja. Moést je toch denken van: hé, die kat zou ik wél graag familie of vrienden mee willen zijn als rogue ofzo, dan kan je altijd hieronder posten. Dan kan ik het misschien toch overwegen om hem actief te krijgen. Otis ben ik wel erg gehecht aan, IRL de kat van de buren én hij was erg sociaal, ik zou echt héééél graag met hem willen rpgen maar helaas. Ik heb zijn plaatjes en onderschriftjes wel verwijderd normaal, omdat ik niet wil dat iemand anders zijn fototjes gebruikt..

Leafpool: Ik wil haar éigenlijk niet weggeven maar ergens toch wel. Ik krijg haar maar niet actief. Haar leerling is Dotpaw, verder heb ik nog niets met haar gedaan. Bij leafpool kan je ook zeggen als je familie of vrienden ofzo wil zijn met haar, anders wordt ze alsnog weggegeven. Fireheart beslist mee bij haar ^^

Gezocht

Pinkbee: Ze is een lieve Skyclan poes, ze wordt de pleegmoeder van Spottykit. Ik wil graag ook bij deze voor Spottykit (die niet van mij is) een pleegvader nog zoeken ook. Ik wil graag ook wat vriendinnen of vrienden én familie voor Pinkbee.

Wingpaw: Wingpaw is mijn eerste kat hier op warriorcats. Ze is een thunderclan kat. Ik wil graag familie voor haar én een apprentice vriendin, ze heeft nog geen mentor eigenlijk want degene die aangewezen was tijdens de ceremonie is nog niet online gekomen ofzo..

Blackclaw: Blackclaw is een Shadowclan cat, hij krijgt later in de rpg een relatie met Eaglestrike, een windclan poes. Blackclaw heeft een apprentice waarvan die maar half aandacht aan besteed. Ik wil graag voor Blackclaw een goede vriend, een kater die ook een beetje een zuurpruim is. Blackclaw word in de loop van het verhaal vrolijker en vrolijker door Eaglestrike en de bedoeling zal zijn dat de kater die zijn vriend zal spelen het ook zal merken en er misschien wel achterkomt van Eaglestrike en Blackclaw.

Snowrose: Ze is een riverclan poes, ze heeft een relatie met Longtail een thunderclan kater. Ik zoek graag een riverclan poes die nogsteeds een warrior is, maar misschien ook een moeder kat. Snowrose verteld het dan aan haar vriendin, en het is de bedoeling dat de riverclan poes het helemaal niet erg vind van Snowrose en Longtail, en dat ze er ook achter hun relatie staat deels.



Dat was het, post maar xD

Ps: als er iets niet goed is, meld het maar xD


[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  V7fhh5


Laatst aangepast door Pinkbee op za 15 okt 2011 - 16:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Icon_minitimeza 15 okt 2011 - 16:27

Ik zou met Amberpaw wel een vriendin van Wingpaw kunnen zijn.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerwing
Member
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  DPKsfdL
175

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Tigerwing
BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Icon_minitimeza 15 okt 2011 - 16:31

Tigerwing wil wel de zuurpruim ijn Smile


[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  2w39kx2
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottykit
Member
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  DPKsfdL
104

CAT'S PROFILE
Age: 3 maan
Gender:
Rank:
Spottykit
BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Icon_minitimeza 15 okt 2011 - 16:32

x] Spottykit laat zich even zien

* kiekeboe*

en rend weer weg Razz


[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Kikilookingbackbyyashir
Terug naar boven Ga naar beneden
Pinkbee
Member
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  DPKsfdL
Badeendje Natasja (:
85

CAT'S PROFILE
Age: - 13 moons -
Gender:
Rank:
Pinkbee
BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Icon_minitimeza 15 okt 2011 - 16:33

Hahah xD

@amberpaw en tigerwing: Ik noteer jullie even op de lijst, ik kijk nog verder goed? Ik laat het jullie weten! :3


[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  V7fhh5
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiona
Member
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  DPKsfdL
46

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Fiona
BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 13:33

Hi laura,
fiona zou met Otis friends kunnen zijn
Very Happy

als jij dat ook wilt

(is ook spottykit)
Terug naar boven Ga naar beneden
Pinkbee
Member
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  DPKsfdL
Badeendje Natasja (:
85

CAT'S PROFILE
Age: - 13 moons -
Gender:
Rank:
Pinkbee
BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 14:12

Oeh, oke! ^^


[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  V7fhh5
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiona
Member
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  DPKsfdL
46

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Fiona
BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:15

yes, maak jij topic? of ikke (jij ik heb al te veel topics gemaakt vandaag ^^)

wordt fiona ook weer actief Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameclaw
Member
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  DPKsfdL
BlubberblubMcblub
384

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Flameclaw
BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Icon_minitimedo 20 okt 2011 - 10:11

Maar wil je voor Snowrose, Snowpaw als vriendin??
Want die heeft zelf ook een relatie met een ThunderClan kat


[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  X9t8Ov1  
My Mini Me:
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  28jeflj
where have you gone?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pinkbee
Member
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  DPKsfdL
Badeendje Natasja (:
85

CAT'S PROFILE
Age: - 13 moons -
Gender:
Rank:
Pinkbee
BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Icon_minitimedo 20 okt 2011 - 18:04

Melding: Amberpaw word vriendin van Wingpaw! Tigerwing word de vriend van Blackclaw! Fiona en Otis worden vrienden!

@Flameclaw: Oke is goed, nog een vraagje wel.. Word Snowpaw bijna warrior of niet? :p


[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  V7fhh5
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Icon_minitimema 24 okt 2011 - 15:46

Ze is nu 10 manen maar ik hou dr nog even apprentice als je dat niet erg vind xd Ik weet niet zeker wanneer de volgende ceremonie komt xD




[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Vg7cih
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwhisper
Member
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  DPKsfdL
Lizle
178

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons, Young wild and free...
Gender:
Rank:
Silverwhisper
BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Icon_minitimema 24 okt 2011 - 15:52

Thx, ik zie dit nu pas Razz


Silverwhisper
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  68h8g2
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodsmasher
Member
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  DPKsfdL
180

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender:
Rank:
Bloodsmasher
BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Icon_minitimewo 2 nov 2011 - 22:52

even een update over Snowpaw xD
ze word de volgende ceremonie warrior Razz

*ook Snow*


[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  2m5l3ex
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 12:52

Yay! dan kunnen snowpaw en snowrose dus goede vriendinnen worden.
Wat word Snowpaw haar warrior naam?



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodsmasher
Member
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  DPKsfdL
180

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender:
Rank:
Bloodsmasher
BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 13:04

Snowpaw word Snowcrystal <33


[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  2m5l3ex
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 13:05

Oeh, mooie naam. Oke!
Dan zet ik er dus even bij voor Snowrose.



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 13:24

jeeej >3




[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Vg7cih
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Indi
Member
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  DPKsfdL
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yr
Gender:
Rank:
Indi
BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 16:04

eehhm, otis werd toch weggegeven?
mag ik hem hebben?
om te delen vind ik het ook leuk.
jij mag kiezen.
(je mag ook kiezen dat ik hem niet krijg, maar dat beslis je zelf wel.)
Soulheart.

P.S.: ik ben nu ingelogd als indi, maar ik bedoel dat soulheat hem heeft.


[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Indios
Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale
Terug naar boven Ga naar beneden
soulheart
Member
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  DPKsfdL
315

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
soulheart
BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 16:05

hoi, hier is soulheart die otis dus wil!


╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Darkcatbywolfminori2

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!    [Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 17:18

Vergeten te melden, Otis heeft een klein verhaallijntje gekregen dus hij wordt nietmeer weggegeven, sorry xD



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!  15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Laatste keer]: Laura's grote gezocht en weggeef topic!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: