Gewoon even kijken, of ik het nog beter kan doen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Gewoon even kijken, of ik het nog beter kan doen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Spottykit
Member
Gewoon even kijken, of ik het nog beter kan doen DPKsfdL
104

CAT'S PROFILE
Age: 3 maan
Gender:
Rank:
Spottykit
BerichtOnderwerp: Gewoon even kijken, of ik het nog beter kan doen   Gewoon even kijken, of ik het nog beter kan doen Icon_minitimeza 15 okt 2011 - 16:55

Het was fris buiten, er lag nog dauw op het gras. Spottykit haar neus deed pijn door de koude lucht die ze inademde. Ze liep met haar poten hoog opgetrokken door het nog natte gras. Ze was van plan om naar het meertje te gaan wat ze had ontdekt toen ze een keer met haar ouders ging jagen. Haar ouders...Die waren nu dood, verdronken door tweebenige , die zich mensen durfde te noemen. Spottykit en haar broertjes en zusjes waren helemaal over de rooie geweest, toen de warriors van de slechte clan hun een bezoekje kwamen brengen. Spottykit had gelukkig kunnen vluchten door de "nooduitgang". Maar ze wist niet waar haar broertjes en zusjes waren, of die er überhoudt levend vanaf waren gekomen. En nu liep ze hier, door het natte gras opzoek naar een meertje waarvan ze niet eens de west honderd procent zeker wist... Spottykit stond stil, met nog één poot in de lucht, ze stond als een standbeeld. Alsof ze bevroren was midden in haar looppas. Ze snoof een onbekende lucht op, hij was niet helemaal onbekend. Haar instinct zei dat ze moest rennen. Ze aarzelde niet en maakte rechtsomkeert. Ze begon te rennen, steeds harder en harder totdat ze. Het gevaar niet meer kon ruiken, de lucht van verschroeiing en dood hing nog om haar heen.


[tips &commentaar zijn welkom Very Happy']


Gewoon even kijken, of ik het nog beter kan doen Kikilookingbackbyyashir
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gewoon even kijken, of ik het nog beter kan doen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: