Dillema's



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dillema's

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Deathstrike
StarClan
Dillema's  DPKsfdL
788

CAT'S PROFILE
Age: Infinite
Gender:
Rank:
Deathstrike
BerichtOnderwerp: Dillema's    Dillema's  Icon_minitimezo 16 okt 2011 - 19:23

Deathpaw lag met haar voorpoten onder haar borst net buiten het apprentice hol, haar mosgroene ogen stonden neutraal. Van haar gevecht met doe Roque, Satoko was ze goed afgekomen, en tijdens de Gathering had ze haar eerste vriendin van een andere clan gemaakt. Nou ja, technisch gezien had ze Tigerwing al maar niemand wist dat. Alleen Deathpaw en hij. Ze was bezorgd omdat ze Tigerwing niet had opgemerkt tijdens de vergadering, misschien was hij er wel, maar al die nieuwe Clan geuren bij elkaar ... En al die woede die er toen had gewerveld tussen alle Clans had haar waarschijnlijk te veel afgeleid. Ze miste hem, omdat ze hem al ruim een halve maan niet gezien had. Ze had een mentor gekregen, eindelijk, en wist dat Tigerpaw nu zijn krijgers naam had gekregen. Deathpaw voelde zich leeg van binnen, na haar ontdekking over ShadowClan zijn ware aard was ze bang geworden. Niet voor Tigerwing maar meer voor het feit dat het catastrofaal zou uit pakken als ze ontdekt werden. Haar nagels trok ze in, omdat ze merkte dat ze hard in de aarde boorde. Ze duwde zich omhoog en wierp één blik naar achteren het Apprentice hol in, alle apprentice'en zaten met elkaar te praten, over hun avonturen van vandaag. Deathpaw wilde zich daar niet in mengen dus liep ze rustig naar de uitgang van het kamp, voor ze naar buiten kon hoorde ze een stem achter haar. "Wat moet dat?" Ze draaide zich nors om en keek een grote, gevlekte krijger nijdig aan. Kon ze dan ook nooit naar buiten zonder dat hij haar constant in de gaten hield? "Ik ga alleen een luchtje scheppen" Siste ze. "Ik zou beter een krijger met je mee moeten nemen!" Siste hij bij het horen van haar gebrek aan respect. Deathpaw snoof en antwoordde: "Wie verwacht je buiten? Heel ShadowClan?" het was er uit voor ze er erg in had. Ze draaide zich abrupt om en schoot naar buiten met haar staart hoog in de lucht, en haar mosgroene ogen vol tranen. Ze wist niet of hij het gemerkt had maar dat deed er nu niet toe, hij kwam haar niet achterna dus was dat niet erg. Deathpaw vond het erg dat ze ShadowClan had genoemd, waarom kon ze nou niet een andere Clan noemen? Waarom was iedere Clan zo ... vreemd over ShadowClan? Aan de verhalen te oordelen wist Deathpaw het wel. Haar poten voerde haar regelrecht naar het donderpad, ze sloop naar de rand toen ze de zwakke ShadowClan geuren rook. Ze tuurde over de rand en zag enkele figuren die achterdochtig naar een plek links van Deathpaw keken. Ze kon Tigerwing zijn geur ook ruiken! "Tigerwing!" Siste ze luid toen een monster voorbij scheurde, snel schoot Deathpaw wat achter uit. Ze wachtte ingespannen af of hij haar gehoord had, dus beproefde ze haar geluk nog iets verder ... "Tigerwing!" Ja, nu was ze gehoord. Drie paar katten keken op maar de meeste leken te bedenken dat het iets anders was, gelukkig had Deathpaw wind tegen dan zou haar geur sowieso niet zo snel opgemerkt worden. Haar mosgroene ogen wachtte af tot hij zou verschijnen, of niet ...

Deathpaw + Tigerwing

(En ze gaan zo meteen naar Vierboom, vandaar dat ik hem daar post Wink)


Dillema's  Deathstrike1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerwing
Member
Dillema's  DPKsfdL
175

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Tigerwing
BerichtOnderwerp: Re: Dillema's    Dillema's  Icon_minitimezo 16 okt 2011 - 20:05

Tigerwing was op een kleine Borderpatrouille, met twee andere katten was hij nu het Donderpad aan het afstruinen, en verse geurmarkeringen geve en letten op oude vreemde geuren. Een paar dagen na zijn nieuwe naam Tigerwing en alles leek weer normaal, behalve dan zijn relatie met Deathpaw. Op de Gathering had hij haar een beetje ontweken, omdat het niet mocht opvallen, nu er zoveel ophef was. Hij struinde wat rond en een monster liet zijn gevlekte vacht opwaaien. Zijn oren lagen wat verschrikt naar achteren maar hij was er aan gewend geraakt. Plotseling kwam een bekende geur zijn neus binnen, maar hij deed niks, en richtte zich weer op zijn werk. Hij hoorde een fluistering en spittste zijn oren. Toen weer, zijn naam! De andere Waariors keken ook op, en keken hem vragend aan. Tigerwing zei niets, en haalde zijn schouders op.''Ik kijk wel even, gaan jullie maar alvast.'' Hij nam een sprongetje over een omgevallen boomstam en nam de geheime ondergrondse route over en Thunderpath. Hij kwam terug in Thunderclan en trippelde naar haar toe. Hij smaller en gespierder worden enhij zag er eenstuk volwassener uit, Hij grijnsde en gaf haar een lik op haar voorhoofd, daarna keek hij aar verwachtingsvol aan.

(Geen inspi D:)


Dillema's  2w39kx2
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathstrike
StarClan
Dillema's  DPKsfdL
788

CAT'S PROFILE
Age: Infinite
Gender:
Rank:
Deathstrike
BerichtOnderwerp: Re: Dillema's    Dillema's  Icon_minitimema 17 okt 2011 - 11:04

Doodstil bleef Deathpaw afwachten, ze brandde om hem te zien, ze miste hem zo! Toen nog een monster voorbij raasde meende ze beweging te zien aan de overkant, ze dook in één en wachtte gespannen af. En toen rook ze hem, hij kwam dichterbij! Ze draaide haar kop om naar geluiden links van haar, en inderdaad. Daar kwam hij aangelopen, met zijn zwart gevlekte vacht. Ze glimlachte en ontving zijn lik over haar voorhoofd. “Eindelijk ben je er” Murmelde ze liefdevol, en ze duwde haar neus tegen de zijne aan. Meteen voelde ze zich weer compleet, ze was samen met haar Tigerwing. Ze stond op en bekeek hem eens goed, het leek wel alsof hij in het afgelopen half maan hij was gegroeid, en meer gespierd was? Deathpaw vermoedde dat hij had getraind nou hij Warrior zou worden. “Je ziet er goed uit” Zei ze waarheidsgetrouw. Ze voelde zich gelijk veel veiliger. Haar mosgroene ogen keken hem warm aan. Ze haatte het om dit moment te verbreken maar ze had geen keus, ze schraapte haar keel en zei op een serieuze toon; “Kom mee” Met een zwiepje van haar staart liet ze hem merken dat hij haar moest volgen, langzaam manoeuvreerde ze richting Vierboom. Deathpaw hield al haar zintuigen op scherp om te checken of geen enkele ThunderClan kat haar achterna was gekomen. Ze moest toegeven dat het slimmer zou zijn om bij hem te blijven bij het Thunderpath, die maskeerde vrijwel alle geuren, maar ze wilde rust en stilte.

Toen ze bij Vierboom aan kwamen sprong ze naar beneden en trippelde naar de grote rots die omringt was door bomen, ze zette zich af en sprong erop. Ze wachtte geduldig tot Tigerwing er ook bij ging zitten voor dat ze begon. Deathpaw ging naast hem zitten en duwde zich tegen zijn warme lichaam aan. “Ik heb verhalen gehoord” Begon ze, klaar om meteen met de deur in het hol te vallen. “Mijn Clan vertelt zo veel gruwelijke dingen over ShadowClan!” Barstte ze los, wanhopig keek ze hem aan alsof ze hoopte dat hij het zou ontkennen. Langzaam begon Deathpaw te vertellen over het verhaal die Secretflower haar vertelt had, hoe ShadowClan hun had willen verdrijven, en wellicht kits had willen vermoorden. Dat laatste wist ze niet heel zeker, in de ernst van de situatie haalde ze waarschijnlijk RiverClan en ShadowClan door elkaar maar daar dacht ze nu niet aan. “En .. ik miste je gewoon zo! Ik zag je niet op de grote vergadering” Eindigde ze, met haar blik op haar voorpoten gericht, bang om hem misschien kwaad te zien of iets dergelijke.


Dillema's  Deathstrike1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerwing
Member
Dillema's  DPKsfdL
175

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Tigerwing
BerichtOnderwerp: Re: Dillema's    Dillema's  Icon_minitimezo 23 okt 2011 - 16:42

Tigerwing trippelde rustig achter Deathpaw aan, richting de vierboom, terwijl Deathpaw blijkbaar haast had. Hij versnelde zijn pas, en ze hield pas halt bij de vierboom zelf, waanra ze zich omdraaide en hem aankeek. Deathpaw ging naast hem zitten en duwde zich tegen zijn warme lichaam aan. “Ik heb verhalen gehoord” Begon ze, klaar om meteen met de deur in het hol te vallen. “Mijn Clan vertelt zo veel gruwelijke dingen over ShadowClan!” Barstte ze los, wanhopig keek ze hem aan alsof ze hoopte dat hij het zou ontkennen. Tigerwing zei niets en keek haar alleen maar aan, met een neutrale blik. Langzaam begon Deathpaw te vertellen over het verhaal die Secretflower haar vertelt had, hoe ShadowClan hun had willen verdrijven, en wellicht kits had willen vermoorden. Tigerwing had de hele tijd stil geluisterd en zat bevroren aan de grond, en staarde langs Deathpaw heen, alsof ze er helemaal niet was. “En .. ik miste je gewoon zo! Ik zag je niet op de grote vergadering” Eindigde ze, met haar blik op haar voorpoten gericht, bang om hem misschien kwaad te zien of iets dergelijks. Tigerwing keek haar aan, zijn blik veraadde niks, maar toen hij sprak was zijn stem koud en kil.''En jij geloofd al deze onzin van deze kat? De Shadowclan zou nooit zoiets doen!'' Hij keek haar nu woedend aan. Hoe kon ze zo over zijn clan praten, zijn geboorteplek. Hij stond op, en sprong de hoogsteen af, en ging mokkend beneden zitten, mt donkere ogen.


Dillema's  2w39kx2
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathstrike
StarClan
Dillema's  DPKsfdL
788

CAT'S PROFILE
Age: Infinite
Gender:
Rank:
Deathstrike
BerichtOnderwerp: Re: Dillema's    Dillema's  Icon_minitimezo 23 okt 2011 - 17:39

Deathpaw zweeg nog steeds, en keek hem onderzoekend aan. Was hij kwaad? Toen ze zijn stem hoorde, barstte een withete paniek los in Deathpaw. Hij keek haar met woede aan, die pijn deed. Ze bewoog niet toen hij naar beneden sprong, als versteend bleef ze zitten. Het was dus niet waar..? Maar waarom zou Secretflower er over liegen? Ze zuchtte onhoorbaar en legde haar oren in haar nek. Voorzichtig duwde ze zich omhoog en trippelde naar de rand van de steen, ze sprong echter niet naar beneden. Ze was niet bang voor een uithaal van Tigerwing, meer voor een uithaal met zijn ogen. Ze vond het vreselijk om hem kwaad te zien, net nu hij de enige was waar ze echt om gaf. Ze gaf ook om ThunderClan, dat zeker, maar dat was een ander soort 'houden van'. Ze sloot de compromis om naar beneden te springen en voor hem te gaan staan. "Het spijt me, ik was gewoon geschrokken ik ... natuurlijk was het stom om het te geloven ik- nooit zou een Clan zo iets doen ik, natuurlijk is dat niet waar" Brabbelde ze dom, moeilijk uit haar woorden komen. Ze zwiepte met haar staart en keek hem kalm aan, of nou ja, met een mengeling van kalmte en afwachting als een soort stilte voor de storm. "Kom je naar de volgende vergadering?" Probeerde ze voorzichtig. Ze was niet eens zeker of zij wel mee mocht, maar ze wilde meer iets zeggen om de stilte te verbreken. Onzeker schuifelde ze even op haar poten heen en weer, de grond knedend met haar voetkussentjes. Haar donkere neusje snoof ondertussen in stilte zijn geur op. Hoopvol hield ze zich vast aan die geur. Deathpaw zwiepte herhaaldelijk met haar staart heen en weer, terwijl ze een pasje naar achteren zette en ging zitten. In afwachting of hij nog boos zou zijn, of misschien zelfs wel bozer?


Dillema's  Deathstrike1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dillema's
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: