Family meeting - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Family meeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
soulheart
Member
Family meeting - Pagina 2 DPKsfdL
315

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
soulheart
BerichtOnderwerp: Re: Family meeting   Family meeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 nov 2011 - 10:14

soulheart trok zijn klauw vlak voor deadstorms gezicht weg. "sorry!" riep soulheart. nu pas zag hij wat er was gebeurt, mooneye bij een halfdode silverfur, silverfur halfdood op de grond en hij zag er geschokt uit, dode hond, trillende soulheart. soulheart rende naar silverfur toe. "gaat het?" zei soulheart "ik hoorde je schreeuwen over je moeder toen je daar lag." soulheart liep naar de grot en kwam terug met veel mos en legde dat naast silverfur. toen liep hij naar de hond, scheurde een groot stuk vel af en maakte het schoon. hij nam het in zijn bek en liep weer naar silverfur. soulheart legde de huid neer en pakte het mos. toen hij dat had gepakt, legde hij dat op silverfur. toen pakte hij de hondenhuid en legde dat ook op silverfur. "zo" zei soulheart hijgend. "enneeh, wie zijn jullie eigenlijk?"


╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

Family meeting - Pagina 2 Darkcatbywolfminori2

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfur
Member
Family meeting - Pagina 2 DPKsfdL
58

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Silverfur
BerichtOnderwerp: Re: Family meeting   Family meeting - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 nov 2011 - 9:04

Silverfur wou zich om draaien maar dat deed zo'n erge pijn dat hij bijna weer flauw viel toch wou hij kijken waar zijn familie was en hij deed het toch. Daardoor stroomde het bloed weer uit zijn been en Silverfur kneep zijn ogen dicht. Na een tijdje zag hij een kat op hem af komen die zij:"gaat het? ik hoorde je schreeuwen over je moeder toen je daar lag." Silverfur wou iets terug zeggen maar dat lukte niet dus daarom knikte hij zachtjes met zijn hooft daarna rende die kat weg en kwam terug met veel mos en legde dat naast hem daarna liep hij naar de hond, scheurde een groot stuk vel af en maakte het schoon. hij nam het in zijn bek en liep weer naar Silverfur. . Daarna pakte hij de mos toen hij dat had gepakt, legde dat op Silverfur. Toen pakte hij de hondenhuid en legde dat ook op silverfur. "zo" zei hij hijgend "enneeh, wie zijn jullie eigenlijk".
Silverfur antwoorden kreunend:"Ik ben silverfur.... en die andere twee zijn mijn waarschijnlijke broers." Silverfur probeerde op te staan maar dat deed zo'n erge pijn dat hij weer flauw viel.


Family meeting - Pagina 2 Ieqedw
lolly's zijn gigantisch lekker
Silverfur-Tiger-Iciclekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Laynoe
Member
Family meeting - Pagina 2 DPKsfdL
28

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 5 maanden
Gender:
Rank:
Laynoe
BerichtOnderwerp: Re: Family meeting   Family meeting - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 nov 2011 - 18:57

Deadstorm Zag Silverfur zijn bewustzijn verliezen. Hij hoorde de dingen niet die er nig gezecht werden. Deadstorm was misselijk. Er lagen overal broken vlees, haar en veel bloed. Alles draaide om hem heen. Hij vechte voor zijn bewustzijn. Hij kon zijn bewustzijn nu niet verliezen. Silverfur lag al en hij kon nu niet ook! Hij gamelde een beetje. Hij zij niks en bewoog amper. Hij trilde op zijn pooten, en staarde ijzig voor uit. :"Ik ben silverfur.... en die andere twee zijn mijn waarschijnlijke broers." Hoorde hij Silverfur zeggen. Hij kon niet meer. 'S... Sorry Silverfu....' Hij viel om. Hij maakte een harde smak tegen de grond aan. Hij staarde ijzig vooruit. Hij bewoog niet, maar hij was nog bij bewustzijnde.

(inspi loos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfur
Member
Family meeting - Pagina 2 DPKsfdL
58

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Silverfur
BerichtOnderwerp: Re: Family meeting   Family meeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 nov 2011 - 9:05

Silverfur was weer in die eigenaardige wereld. Hij keek om zich heen maar zag zo ver hij kon kijken alleen maar een vlakte van steen, zonder planten." Silverfur wil je echt gemeen en dodend zijn?" Hoorde hij opeens achter zich en hij draaide zich in een ruk om. Hij zag een kat die hij waarschijnlijk wel ergens van kende maar hij wist niet waar van."wie ben jij en wat moet je van me" vroeg hij boos en zijn nagels schoten uit zijn poten." Ik ben een geest uit je verleden maar dat doet er nu niet toe" zei die kat voor hem. "wat er wel toe doet is dat gemeen zijn niet de juiste keuzen was om slecht te zijn, ik heb die keuze ook ooit gemaakt en toen is het slecht met me afgelopen". Die licht hier straks bloedend op de grond dacht silverfur gemeen en hij ging stoer staan." Nou ik maak wel de juiste keuzen want ik zit in de bloodclan en daar ben ik trots op!" Riep Silverfur hard. Opeens zag hij zogenaamde geest uit zijn verleden veranderen in een echte geest met lange tanden scherpe nagels en rode ogen. Silverfur haren stonde omhoog en hij deed een paar stappen naar achter." Je hebt niet de juiste keuzen gemaakt Silverfur, dat heb je niet en daar gaat jouw familie voor boeten" Zei de geest hard."Dat kun jij niet, dat mag je niet" zei Silverfur wanhopig en hij kromp in elkaar." Jij weet nog half niet hoeveel macht ik heb, zoveel dat ik je familie zou kunnen doden maar eerst ga jij er aan" Zei de geest en hij moest gemeen lachen. Silverfur keek met bange ogen naar de geest die net een harde krab wilde gaan geven." Heb je nog een laatste wens? vroeg de geest. "Ja" Zei Silverfur met een bibberige stem "dit moet een droom zijn het moet" Zei hij daarna en hij maakte zich klaar voor zijn dood. Silverfur schrok op en hij keek in het rond, o ja hier had hij net een groot gevecht gehouden tegen een hond samen met zijn familie en die andere kat. Ze hadden gewonnen maar hij was gewond en misschien een van de andere ook wel. Net toen hij zich wilde omdraaien zag hij een van zijn broers daar liggen. Snel probeerde hij op te staan maar dat ging niet zo vlug want zijn poot deed nog steeds pijn. Na een tijdje was het gelukt en strompelde hij naar die kat waar van hij dacht dat die dood was."Nee dit mag niet, dit kan niet. Als die geest dit heeft gedaan gaat hij er aan!" Een traan rolde over de wang van Silverfur." Laat ons nog niet in de steek" Zei hij en hij ging met veel moeite naast hem liggen." Je komt er wel weer boven op" fluisterde hij in zijn oor en hij viel in een droomloze slaap.

(laynoe/deadstorm@ volgens mij zat je op je verkeerde account)


Family meeting - Pagina 2 Ieqedw
lolly's zijn gigantisch lekker
Silverfur-Tiger-Iciclekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Mooneye
Member
Family meeting - Pagina 2 DPKsfdL
41

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Mooneye
BerichtOnderwerp: Re: Family meeting   Family meeting - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 nov 2011 - 16:11

Als die geest dit heeft gedaan gaat hij er aan!" Een traan rolde over de wang van Silverfur." Laat ons nog niet in de steek" Zei hij en hij ging met veel moeite naast hem liggen." Je komt er wel weer boven op" fluisterde hij in het oor van deadstorm en hij viel in een droomloze slaap. Mooneye keek geschrokken naar de twee katers. Hij was dan wel een Bloodclanner maar die hond blijft wel met zijn tengels van zijn broers af! De hond zijn lichaam lag nog in de hier tussen al het bloed van hem, maar ook van de katers. Hijzelf was ook gewond geraakt , maar hij had zichzelf gedwongen om niet flauwtevallen. Als die hond npg zou leven dan zou hij er echt geweest zijn. Snel gaf hij een blik naar zijn broers en liep daarna naar de doode hond. Het oog van de hond keek nog steeds rechtvooruit alsof hij elk moment aan zou kunnen vallen. Mooneye was woedend op die hond zo woedend dat hij het uit schreewde:"Jij stomme hond als jij er niet was geweest!" Hij had nu een sterk besluit genomen elke hond die hij zag zou niet lang meerleven! Om zijn woede te koelen gaf hij de hond een harde krap midden in het gezicht. Het bloed van de hond droop van zijn gezicht op de grond daarvan kwam de helfT op de poten van Mooneye. Mooneye deelde nog een krap uit maar daarbij keek hij de hond recht in zijn ogen. "Elke hond elk mens elke kat die mij tegnzit zou boeten! Boeten voor wat er met mij is gebeurt door al die kattten! riep Mooneye. Het oog van de hond keek hem nog steeds ijzig aan, maar vanzelf stopten dat doordat het oog voorzichtig de
oogkas uit rolde. Mooneye pakte het oog en nam hem mee naar zijn broers. "Wordt wakker!"
riep hij. Met heel zijn hart hoopte hij dat ze een teken van leven zouden geven. Als zijn
broers dit niet hadden overleeft zou hij zichzelf nooit vergeven."Geeft een teken van leven!"riep hij. Als dit niet zou werken gaf hij het op. Het oog legde hij naast de katers. De hoop zonk door de grond weg. Zijn hoop was nu ernstig laag. Mooneye ging liggen en legde zijn hoofd tussen zijn poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfur
Member
Family meeting - Pagina 2 DPKsfdL
58

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Silverfur
BerichtOnderwerp: Re: Family meeting   Family meeting - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 16:01

"Word wakker" hoorde Silverfur iemand zeggen "Geeft een teken van leven!". Silverfur opende zijn ogen en keek in het rond. Waar was hij? Hij probeerde het zich te herinneren maar hij kon het echt niet meer bedenken. Wie waren eigenlijk die andere katers die hier lagen, en wie was hij. Silverfur dacht nog eens diep na maar wist het echt niet, hij kon zich niets meer herinneren! Uit wanhoop sloeg hij met zijn hooft tegen de grond maar het hielp niets. Wat was er met hem gebeurt, waar was hij? Hij probeerde op te staan maar hij voelde een onverdraaglijke pijn aan zijn poot en het lukte nauwelijks. Na een tijdje gaf hij het maar op en ging hij liggen."Waar ben ik en wie ben ik" riep hij zo hard als hij kon.


(silver heeft geheugenverlies)


Family meeting - Pagina 2 Ieqedw
lolly's zijn gigantisch lekker
Silverfur-Tiger-Iciclekit
Terug naar boven Ga naar beneden
soulheart
Member
Family meeting - Pagina 2 DPKsfdL
315

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
soulheart
BerichtOnderwerp: Re: Family meeting   Family meeting - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 dec 2011 - 16:22

soulheart stond een beetje raar rond te kijken. okeeee. dacht hij bij zichzelf. ik denk niet dat hier nog iets van komt en ik ben alleen maar een obstakel in de weg van hun broederschap. toen hoorde hij silverfur zeggen: "Nee dit mag niet, dit kan niet. Als die geest dit heeft gedaan gaat hij er aan! Laat ons nog niet in de steek" silverfur ging naast mooneye liggen. " Je komt er wel weer boven op" fluisterde silverfur zacht. toen was soulheart helemaal gestoord. geest? welke geest? toen hoorde hij mooneye roepen: "Jij stomme hond als jij er niet was geweest!" toen gaf mooneye een krab in het gezicht van de hond. soulheart zei: "jo, mooneye. hij is al dood hoor!" mooneye negeerde de vraag en hij zei: "Wordt wakker! geef een teken van leven!" toen werd silverfur wakker en zei: "Waar ben ik en wie ben ik" dat was de grote klap waar soulheart zo bang op gewacht had. hij zei: "oke, ik ben geen broer ofzo, en ik help ook niet veel. dus ajuu, ik ga!" en soulheart liep rustig weg.


╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

Family meeting - Pagina 2 Darkcatbywolfminori2

Terug naar boven Ga naar beneden
Deadstorm
Member
Family meeting - Pagina 2 DPKsfdL
Abigail
295

CAT'S PROFILE
Age: 30 maanden
Gender:
Rank:
Deadstorm
BerichtOnderwerp: Re: Family meeting   Family meeting - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 dec 2011 - 10:34

Deadstor trilde. ."Nee dit mag niet, dit kan niet. Als die geest dit heeft gedaan gaat hij er aan!" hoorde hij Silverfur roepen.." Laat ons nog niet in de steek" Zei Silverfur en ging naast hem liggen." Je komt er wel weer boven op" fluisterde hij in zijn oor. Hij was stil, hij kon niks. DIt was geen eind! Dit was het begin van zijn leven, met AL zijn failie leden, dus ook hij zelf en Silverfur. Hij stopte met trillen, en zijn oge draide weg.
''Waar ben ik?!'' Riep Deadstorm. ''Bij mij boven'' Zei een bekende stem. Hij keek recht in de ogen van een poes. ''Mam?!'' Zei hij. ''Ja, maar Deadstorm wat doe jij hier? Het is jou tijd nog niet om hier te zijn, al helemaal niet nu je de rest van de family weer gevonden hebt'' Sprak zijn moeder. Terwijl hij knikte klonk een harde stem. "Wordt wakker! Geeft een teken van leven!" Riep de stem. ''Ga maar snel'' Sprak zijn moeder.
Deadstorm's ogen kniperde langzaam. Hij keek een kat aan. M...Mooneye ben jij dat? Vroeg hij voorzichtig. ."Waar ben ik en wie ben ik" riep Silverfur. 'SILVERFUR JE LEEFT!!' Zei hij blij, al wist Silverfur niet dat hij Silverfur is. "oke, ik ben geen broer ofzo, en ik help ook niet veel. dus ajuu, ik ga!" Riep Soulheart. Als hij op kon staan verscheurde hij Soulheart hij kon Soulheart niet uitstaan!


Family meeting - Pagina 2 O89a87Family meeting - Pagina 2 Vmszew
╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfur
Member
Family meeting - Pagina 2 DPKsfdL
58

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Silverfur
BerichtOnderwerp: Re: Family meeting   Family meeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 dec 2011 - 13:37

"SILVERFUR JE LEEFT!!" hoorde Silverfur iemand zeggen. Snel draaide hij zich om en keek naar de kat, bedoelde hij hem? Was hij Silverfur?." oke, ik ben geen broer ofzo, en ik help ook niet veel. dus ajuu, ik ga!" zei een andere kat en hij liep weg. Dat maakt Silverfur helemaal niks uit want hij kende hem toch niet, of wel, hij wist echt niks meer. Silverfur negeerde zijn pijn en liep naar de kat die zo blij was dat iemand nog leefde. De geur van die kat rook vertrouwd, misschien kende hij hem wel ergens van. " Hallo, hoe heet jij? En ken je mij soms?" vroeg Silverfur en hij ging zitten maar dat lukte niet vanwege zijn poot. Silverfur kreeg maar gaan antwoord dus liep hij weg. Wat had hij hier ook te zoeken, hij kon beter ergens anders opzoek gaan naar zich zelf dacht Silverfur en hij liep richting het bos. Aan de rand van het bos keek hij nog een keer naar de plek waar hij zijn geheugen was verloren en toen liep hij snel het bos in.


Het is echt moeilijk om te posten als je kat niks weet daarom zo flut
Silverfur is uit de topic dus ik post hier niet meer.


Family meeting - Pagina 2 Ieqedw
lolly's zijn gigantisch lekker
Silverfur-Tiger-Iciclekit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Family meeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: