ugly crier ; pretty liar

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Leafbare, 3° - -10° C
Leafbare kruipt langzaam het gebied in. Alles wordt kouder en enige sneeuwbuien hebben zich al voorgedaan. Leafbare maakt het ook makkelijker voor ziektes als whitecough en greencough om zich te vestigen in clans, dus medicine cats moeten hun voorraad in de gaten houden.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
We are home
Na een lange reis en een zwaar gevecht met Bloodclan zijn de clans eindelijk thuis. Moraal is hoog maar er is veel dat opgebouwd moet worden. Hoe zullen de clans zich voortzetten nu ze opnieuw gescheiden zijn. Vele vragen blijven onbeantwoord maar één ding is zeker. Niemand jaagt de clans ooit nog weg van hun huis.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
foundr
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel | 

ugly crier ; pretty liar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zahida
Member

E L I A S
70
Actief
you should see me in a
c r o w n

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
BerichtOnderwerp: ugly crier ; pretty liar    za 15 sep 2018 - 16:19

Met harde passen liep Zahida richting het rogue-territory. Ze had zojuist ruzie gemaakt met een andere Elitekat, Mace, en had het mogen voelen ook. Mace had haar prooi willen stelen en uiteraard had zij dat niet laten gebeuren. Hoewel ze uiteindelijk haar prooi had behouden, had ze ook meerdere wonden opgelopen. Hij had echter een halve oor verloren, dus dat scheelde. Nu was ze echter niet in een goede bui, en had ze besloten een halve dag weg te trekken uit de stad. Even de vrijheid in, zo noemde die rogues het hier toch? Vrij. Ze vond de kale vlaktes niks, voelde zich kwetsbaar. Met iedere stap die ze zette dauwde ze haar nagels hard de grond in. Haar oren staken boos naar achteren. Ugh.
- Farai

:

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Farai
Member

⇴ Kip
259
Actief
Leave me unholy & dirty & beautiful

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
BerichtOnderwerp: Re: ugly crier ; pretty liar    za 15 sep 2018 - 16:54

Na alle gebeurtenissen die zich zo kort op elkaar hadden afgespeeld, had Farai zich kort weer dieper teruggetrokken in de onbekende delen van het rogue gebied. De ontmoeting met haar vader en de vreemde Bloodclanner hadden haar stille leventje een hoop opschudding bezorgd. Deze dorre vlakte en de weinige beschutting die het bood zorgde ervoor dat het geen populair gebied was. Perfect voor eenzame rogues zoals zij, die af en toe de rust op moesten zoeken om de eerdere drukte te compenseren. Alleen, kennelijk ook perfect voor een verdwaalde bloodclanner die stoom af kwam blazen. Waakzaam kwam Farai overeind van waar ze tussen het gras had gelegen. De wind was plots gekeerd, waardoor de geur van de bloodclanner haar kant op was gewaaid, en ze was dichtbij. Haar blauwe ogen vielen dan ook al snel op een bijzondere poes, met een vacht bezaaid met zowel donker en licht bruine vlekken. Ze lekke echter alle behalve op haar gemak, zo ver viel af te lezen van haar donkere oren die in de poes d'r nek lagen en de vage geur van bloed die om haar heen hing. Ze was gewond, al dan niet ernstigs. "Wat moet je zo ver van huis, bloedpoesje?" klonk haar stem lichtelijk vijandig. Dit was haar territorium niet, ze voelde niet de plicht de ander te verjagen. Toch had de mooie rood-witte poes het absoluut niet op Bloodclanners, zelfs als ze een mooi figuur hadden.

You thought I was a pet,

You thought wrong
Profiel bekijken
Zahida
Member

E L I A S
70
Actief
you should see me in a
c r o w n

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ugly crier ; pretty liar    za 15 sep 2018 - 17:18

Ze hoorde pootstappen en met een ruk draaide ze zich om. Haar spieren waren meteen aangespannen, als reflex. Het leven in BloodClan had haar hard gemaakt, en maar goed ook; anders zou ze nooit overleefd hebben daar. Haar groene ogen versmalden zich naar de kat die haar kant opgelopen kwam. Ongeveer even oud als haar, schatte ze in, en een stukje groter dan zijzelf. Meer spieren wist ze niet zeker, daar kwam ze misschien later wel achter. Een positieve mentaliteit had ze dus sowieso al niet, maar haar irritatie verergerde toen de ander haar bek open trok en haar net verkeerd tegen de haren in streek. Kort trok ze haar lip op. "Wat, heb je er problemen mee, zwerfkatje?" kaatste ze terug. Ze had zichzelf al een keer eerder verdedigd vandaag en zou het met alle liefde nog een keer doen. Haar nagels duwden ongeduldig in de grond. "Dit is jouw gebied niet eens," miauwde ze, doelend op het feit dat het gebied niet gemarkeerd was in de geur van de ander. Tss.

:

Profiel bekijken
Farai
Member

⇴ Kip
259
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ugly crier ; pretty liar    za 15 sep 2018 - 17:56

De ander leek al even min blij met haar aanwezigheid als andersom. Mooi, insgelijks dan. "Wat, heb je er problemen mee, zwerfkatje?" kaatste de bloodclanner vijandig terug, nadat ze haar lip had opgetrokken. Zonder een greintje van angst ontmoette ze de ogen van de ander, al bleek aan haar afwachtende houding wel dat ze hoe dan ook op haar hoede was. "Ik heb een probleem met jouw stank zo dicht bij mijn neus," beet ze de ander koud terug.Toen ze zag hoe de ander haar klauwen verder de grond in duwde, spande ze kort haar spieren aan. De aanval bleef echter uit. Gelukkig, want hoewel Farai een prima vechter was wanneer het erop aan kwam, zouden een stel wonden haar rogue leven goed kunnen belemmeren. "Dit is jouw gebied niet eens,"klonk er van de ander. Yeah, so? "Het jouwe wel dan?" klonk er dan ook terug. "Je hebt toch een hele stad waar je in weg kan rotten, waarom moet je dan hier nog je tijd verdoen bij rogues?" ze kwam hier voor haar rust, ja.

You thought I was a pet,

You thought wrong
Profiel bekijken
Zahida
Member

E L I A S
70
Actief
you should see me in a
c r o w n

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ugly crier ; pretty liar    za 15 sep 2018 - 19:45

Met een boze blik keek Zahida naar de rood-witte she-cat. Ze stonk namelijk helemaal niet. Wat dacht de ander wel niet? Pissig trok ze met haar oortjes, die naar de zijkant wezen. Haar staart zwiepte hard heen en weer van irritatie. Het werd nog erger toen de ander haar erop wees dat dit ook niet Zahida's gebied was. "Nee, als je dat nog moet vragen ben je al helemaal een idioot," siste ze. Ze kwam hier om af te koelen en dit was wat ze kreeg? Één of andere pest-rogue die haar niet met rust laten kon? "Ik kwam hier om in rust af te koelen van een gevecht," beet ze de ander toe. "Maar blijkbaar gunt het universum me ook niks. Alleen de tweede rotkat van vandaag."

:

Profiel bekijken
Farai
Member

⇴ Kip
259
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ugly crier ; pretty liar    ma 12 nov 2018 - 19:56

De ander was duidelijk niet gediend van haar kwade woorden. Farai snoof luid en weigerde terug te deinzen door deze poes en haar vijandige houding. Op haar vraag kreeg ze dan ook een woest antwoord met een snauw erachter aan dat ze een idioot was. Farai vernauwde haar ogen en zette de haren op haar rug lichtelijk overeind. Hoe durfde ze?"Ik kwam hier om in rust af te koelen van een gevecht," werd haar opnieuw toegebeten. "Maar blijkbaar gunt het universum me ook niks. Alleen de tweede rotkat van vandaag." ze rolde met haar ogen en zette haar klauwen wat in de grond. "Misschien, oh bloedpoesje, als je iedereen om je heen een rothumeur bezorgd, ligt de schuld niet bij het universum, maar aan jou en jouw soort gelijke mormels," Klonk haar stem scherp terug. Woede joeg door haar lichaam en ze spuugde op de grond naast hen. Er was geen plaats op deze wereld voor deze kitten moordenaars die zich bloodclanners noemden, niet als het aan haar lag.

You thought I was a pet,

You thought wrong
Profiel bekijken
Zahida
Member

E L I A S
70
Actief
you should see me in a
c r o w n

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ugly crier ; pretty liar    ma 10 dec 2018 - 22:00

Zahida was niet de beste met dialogue gevechten, en het ergerde haar mateloos dat de ander op alles wat ze zei een nieuw gevat antwoord had. Ze ontblootte snel haar tanden richting de ander toen die de schuld nota bene op haar afschoof. Wat een fvcking onzin! "Alsof ik hier als eerste mijn bek open trok, oh wacht, dat was jij," siste ze met samengeknepen ogen. Dreigend zette ze een stap naar voren, nagels ontbloot, staart geconcentreerd zwiepend en spieren strak aangespannen. Klaar voor een gevecht, die zeker komen zou als roodkatje hier niet heel snel haar excuses aanbood.

:

Profiel bekijken
Farai
Member

⇴ Kip
259
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ugly crier ; pretty liar    di 18 dec 2018 - 16:08

"Alsof ik hier als eerste mijn bek open trok, oh wacht, dat was jij," dreigend stapte de andere poes naar voren, maar als ze dacht dat Farai terug zou deinzen had ze het aan het verkeerde eind. Een felle zwiep van haar staart liet haar irritatie zien. "Oh je bent vast gewend dat iedereen maar stilletjes de kop voor je buigt, hé?" Ze snoof en hief trots haar kop op, nee, hoe zwaar het leven het haar ook zou maken, ze zou zich nooit naar een vuilnisbak richten voor voedsel, of zich aansluiten bij een club zonder moralen. Noem het dapper, noem het dom, noem het ijdel. Hoe dan ook was het een levenswijze waar de poes niet makkelijk van af zou stappen. "Well, al die dikke kittypets in je vieze mensenstad doen dat misschien, maar hier in het rogue gebied ben je héél ver van huis, bloedprinses," ze spuugde op de grond naast hen, laat die mooie klauwen van je maar zien.

You thought I was a pet,

You thought wrong
Profiel bekijken
Zahida
Member

E L I A S
70
Actief
you should see me in a
c r o w n

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: ugly crier ; pretty liar    vr 11 jan 2019 - 13:22

Dat iedereen normaal de kop naar haar boog had de ander goed gezien. Niet in BloodClan, misschien, daar keek nog lang niet iedereen naar haar op; maar als ze door de straat liep wist men dat ze gevaarlijk was. Ook de meeste rogues wisten op te letten bij de halsband met tanden eraan. Mevrouw tegenover haar had blijkbaar nog niet genoeg ervaring. "Laat maar is zien dat jij anders bent dan een dikke kittypet, want tot nu toe heb ik nog geen verschil gezien," siste ze waarna ze hard met haar uitgeklapte klauw naar de rode kat haar hoofd sloeg. suck my dick bitch x zahida

:

Profiel bekijken

ugly crier ; pretty liar
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: