Nieuws



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nieuws

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cinderheart
Member
Nieuws DPKsfdL
6

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cinderheart
BerichtOnderwerp: Nieuws   Nieuws Icon_minitimedi 18 okt 2011 - 21:40

Cinderheart keek naar beneden, haar poten jeukten van onrust. Wanneer zou Bluestar nou eindelijk het teken geven dat ze naar beneden mochten gaan? Ze liet een harde zucht horen. Toen ging ze naast Poppyfrost en Honeyfern staan. Ook zij tuurden afwachtend naar beneden. Cloudtail liep langs, staart hoog en hij stond even stil om zijn ex-apprentice een duwtje te geven. Nou ja, duwtje... Cinderheart viel haast tegen Honeyfern aan, maar dat boeide haar niet. Mijn eerste Gathering als warrior! dacht ze opgetogen. Toen zwaaide Bluestar met haar staart. De katten van ThunderClan raceten naar beneden toe. De Clan verspreidde zich al snel. Cinderheart sprong naar Heatherpaw.
"Hoi Heatherpaw," purde ze.
Heatherpaw keek op. "Wie is Heatherpaw?" vroeg ze. "Als je het niet erg vind, het is Heathertail, nu!"
"Geweldig! Dat ben ik ook-ik bedoel ik ben ook een warrior. Mijn naam is Cinderheart!" zei Cinderheart, struikelend over haar woorden. Ze krulde haar staart met Heathertail en gaf haar vriendin een vriendschappelijk likje. "En, nog andere warriors in jullie Clan?" vroeg ze.
Verbeelde ik me dat nou of keek Heathertail daar een beetje... tja, wegend? Alsof ze niet kon beslissen wat ze moest zeggen.
Maar toen gaf Heathertail toe. "Ja, die lastpak van een Breezepaw werd Breezepelt," miauwde ze. "Hij werd tegelijk getraind met mij. En we hebben nieuwe apprentices." Ze keek naar de Hoogrots. "Volgens mij wil Hollystar de Gathering beginnen."
"Katten van alle Clans!" mauwde Hollystar. "WindClan heeft groot nieuws!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Nieuws DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws   Nieuws Icon_minitimedi 18 okt 2011 - 23:21

Topic gesloten, zie je PB voor al eerder gestuurde uitleg. Wink


Nieuws T4W3e3N
Stamps
Nieuws PS18GM0Nieuws W0qAlxRNieuws EjrsROFNieuws FWu1gsfNieuws D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuws
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: