[open] Posin'



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [open] Posin'

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bramblingkit
Member
[open] Posin' DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bramblingkit
BerichtOnderwerp: [open] Posin'   [open] Posin' Icon_minitimewo 19 sep 2018 - 20:11


Het was toch wat als je niet het kamp uitmocht en je dus jezelf maar moest vermaken, daar gelaten dat er heel veel andere kittens waren in het kamp natuurlijk. Bramblingkit had zichzelf al drie keer gewassen en haar vacht pluiste alle kanten uit. Het kleine poesje had besloten dat het toen toch echt wel genoeg was, ze zag er prima netjes uit nu. Maar toen bleef de vraag, wat nu, in haar hoofdje hangen. Uiteindelijk kwam dat neer op rusteloos langs de randen van het kamp lopen. Ze wilde zo graag meer zien. Ze had de warriors gehoord over een poel vol met bloemen! Dat zou echt nummer één op haar verlanglijstje zijn. Voorzichtig snuffelde de kitten aan het riet wat rond het kamp stond. Kon ze misschien zich er gewoon doorheen drukken?



[open] Posin' WT4wWYi1_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Witheringrose
Member
[open] Posin' F8ihGXf
Sans
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Witheringrose
BerichtOnderwerp: Re: [open] Posin'   [open] Posin' Icon_minitimewo 19 sep 2018 - 20:51

Als warrior voelde de kattin zich wel aangewezen om op de kittens te letten, je wist het maar nooit; straks glipte ze zo het kamp uit. Het was streng verboden, en toch gebeurde het. Nou niet onder haar watchfull eye. De ragdoll richtte haar ogen op een poesje, dat tussen het riet aan snuffelen was. Withering vernauwde haar ogen, ze vertrouwde het niet. Dus besloot ze pools hoogte te nemen. Met een zelfverzekerde houding stapte ze op de kitten af. 'Je bent toch niks van plan hoop ik' sprak ze streng. 'Je weet dat zonder begeleiding het kamp uit gaan een overtreding is?'  nadrukte ze. Withering schatte het poesje als 4 manen, dus ja die moest dat zeker wel weten.


[open] Posin' Eec7bza
Terug naar boven Ga naar beneden
Bramblingkit
Member
[open] Posin' DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bramblingkit
BerichtOnderwerp: Re: [open] Posin'   [open] Posin' Icon_minitimewo 19 sep 2018 - 20:55


Haar neusje ging zachtjes op en neer terwijl ze aan het riet snuffelde. Het rook bijna als buiten! De kitten hield haar kopje lichtjes scheef terwijl ze ernaar keek. Zou het te dik zijn om je er doorheen te drukken? Er was maar één manier om daar achter te komen toch... Gelukkig maar dat ze er eventjes aan getwijfeld had wat ze ging doen, want een strenge stem klonk achter haar. Bramblingkit schrok op en keek met grote, tweekleurige ogen in de richting van de oudere poes, Witheringrose. "Ik ben ook niet zonder bege.. begeleiding het kamp uit!" Grote woorden, moeilijk. Maar goed. Ze loog niet. Ze had geen enkele pootstap buiten het kamp gezet, ze was alleen maar wat aan het ruiken! Voor nu dan.




[open] Posin' WT4wWYi1_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Witheringrose
Member
[open] Posin' F8ihGXf
Sans
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Witheringrose
BerichtOnderwerp: Re: [open] Posin'   [open] Posin' Icon_minitimewo 19 sep 2018 - 21:06

De kitten schrok; en met grote twee kleurige ogen keek ze haar aan. "Ik ben ook niet zonder bege.. begeleiding het kamp uit!" probeerde het poesje haar zelf te verdedigen. Withering snoof en hield haar hoofd hoog. 'Nog niet' mompelde ze, rustig liep ze dichter naar het riet. Waardoor ze oog contact verbrak. 'Heb ik gezegd dat je dat wel was dan? Ik herinnerde je enkel aan de regel' de poes zwaaide met haar staart en draaide met haar oor. Ze liet haar ogen lans het riet glijden 'Vertel me; waarom liep hier zo dicht bij de rand? Zo rusteloos, ik zie hier niks buiten gewoons?' Een kleien grijns speelde langs haar lippen, ze praatte de kit in een hoek. Dus ze was wel benieuwd waar ze terug mee zou komen. Goed kunnen praten was zeker geen slechte eigenschap.


[open] Posin' Eec7bza
Terug naar boven Ga naar beneden
Bramblingkit
Member
[open] Posin' DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bramblingkit
BerichtOnderwerp: Re: [open] Posin'   [open] Posin' Icon_minitimewo 19 sep 2018 - 21:11


Bramblingkit vernauwde haar oogjes lichtjes naar Witheringrose, nu al besluitend dat er iets aan deze poes was dat ze niet leuk vond. Haar poot erop leggen kon ze echter niet. Haar hele wereld bestond op dit moment nog uit harde meningen. Katten waren of prima, of totaal niet prima. Als ze opgroeide zou ze wel meer nuances leren. "Je vroeg of ik iets van plan was," miauwde de kitten als reactie, haar kopje wat scheef houdende. Ze had maar aangenomen dat het over het kamp uitgaan was. "Ik rook buiten! Dat kan tussen het riet door!" miauwde de kitten vervolgens met kinderlijke trots, waarna ze haar neus weer tussen het riet stak.



[open] Posin' WT4wWYi1_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Witheringrose
Member
[open] Posin' F8ihGXf
Sans
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Witheringrose
BerichtOnderwerp: Re: [open] Posin'   [open] Posin' Icon_minitimewo 19 sep 2018 - 21:26

"Je vroeg of ik iets van plan was," was de reactie, Whitering nam wat afstand van het riet terwijl ze haar ogen op de vacht van het jonge poesje richtte. Het was geen vraag maar een opmerking' verbeterde ze de kitten. Je moet echter wel toegeven dat je acties wel verdacht waren, dus daarom kwam ik pools hoogte nemen. Ik kan niet in jouw hoofd kijken hmm?' miauwde ze emotieloos, haar ogen van de poes afhalend en vervolgens starend naar niks in het bijzonder. "Ik rook buiten! Dat kan tussen het riet door!" sprak het mormel terwijl ze weer naar neus tussen het riet plaatste, het vieze riet. Withering snoof luid; 'Stop dat alsjeblieft' ew 'Luister, ik zal je matsen. Als je stopt met je neus tussen die smerige planten te stoppen. Zal je ik buiten het kamp meenemen.'


[open] Posin' Eec7bza
Terug naar boven Ga naar beneden
Bramblingkit
Member
[open] Posin' DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bramblingkit
BerichtOnderwerp: Re: [open] Posin'   [open] Posin' Icon_minitimewo 19 sep 2018 - 21:31


Deze kattin deed niet heel erg haar best om op het lijstje 'favoriete katten van Bramblingkit' te komen zeg. Wat een humeur zat er in die poes verborgen. Als dit ooit haar mentor zou worden, dan bleef ze toch liever nog even een maan langer kitten, alsjeblieft, dankjewel. De kitten fronste wat bij het horen van de woorden van Witheringrose en moest de neiging weerstaan om haar tong uit te steken. "Ik ook niet in de uwe," miauwde ze, expres beleefde woordjes gebruikend om enigszins de maskeren dat ze zich brutaal voelde. De kitten trok haar neus spontaan terug uit het riet en wilde uitbarsten dat het geen smerige planten waren, toen de kattin met een toch wel erg verleidelijk aanbod kwam. Het kamp uit. Voor een moment moest Bramblingkit dit toch wel afwegen in haar kopje tussen 'ik wil niet met jou het kamp uit' en 'Oh Starclan ja'. "Wil u dat echt doen?" miauwde de kitten toch wat ademloos. De verleiding was groot.



[open] Posin' WT4wWYi1_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinkerbell
Member
[open] Posin' OQivzGZ
Yanthe
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinkerbell
BerichtOnderwerp: Re: [open] Posin'   [open] Posin' Icon_minitimewo 19 sep 2018 - 22:13


NEVER GROW UP
Ze was al vroeg in de ochtend op pad geweest met haar mentor en nu had de jonge apprentice eindelijk een beetje rust. Ze had een tijdje aan de apprentice den gelegen, kijkend naar het reilen en zeilen in het kamp, waar één jonge poes haar aandacht had getrokken. Haar oortjes stonden nieuwsgierig naar voren. Die tij miste ze toch wel. Jong en onbevreesd. Ze had zelf altijd in een roze wolk geleefd in die tijd, wat gewoon zalig was. Ze kon het niet ontkennen. Haar fantasie was altijd groter geweest dan eender wie. Ze had zichzelf rechtgetrokken toen een warrior de jonge kitten naderde en aansprak. De toon die de warrior aannam was niet echt aangenaam. Tinkerpaw zou er zelf voor terugdeinzen, moest ze voor de poes staan. Bij de laatste woorden van de warrior, stapte ze naar voren. Uit het kamp nemen? 'Luister, ik zal je matsen. Als je stopt met je neus tussen die smerige planten te stoppen. Zal je ik buiten het kamp meenemen.' Maar daarbuiten was het zo groot en gevaarlijk! Dat wist ze uit eigen ervaring. En daarbij, die planten waren helemaal niet vies! Ze waren de kasteelmuren rond hun kamp, die waren prachtig! Ze bleef zichzelf nog steeds zien als beginnende apprentice. Alleen het kamp verlaten zou er ook niet meteen inzitten. Ze wilde Bramblingkit dat besparen. Ze kende haar, had moons geleden nog met haar in de nursery gezeten. Ze zou haar helpen! Ze ademde diep in. "Kittens mogen toch niet uit het kamp gaan." mauwde ze, zich in het gesprek mengende. Haar grote oogjes waren op Whitering gericht.


[open] Posin' NHqdkIe
Terug naar boven Ga naar beneden
Witheringrose
Member
[open] Posin' F8ihGXf
Sans
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Witheringrose
BerichtOnderwerp: Re: [open] Posin'   [open] Posin' Icon_minitimewo 19 sep 2018 - 23:06

"Ik ook niet in de uwe," Brutaal kind, wie was haar voogd? Misschien moest ze eens even een keer bij die gene langs gaan hmpf. Maar dat zou wel beteken dat ze de nursery in moest, en daar was ze (voor haar gevoel) al veel te veel. Ze kon bijna haar bed er wel naar toe verplaatsen. De kattin zuchtte, een sombere gloed was even in haar ogen te zien. De warrior stelde toen een deal voor aan de kitten, iets wat Whitering wist. Dat ze bijna niet kon weigeren, ze was immers niet gek. Ze wist wat de kit wilde. "Wil u dat echt doen?" De ragdoll greens en knikte, ze zou niet terug gaan op haar woord; zo was ze dan ook niet. Nee, als ze iets beloofde deed ze dat ook. De kattin had haar bek open; en klaar voor woorden om er uit te komen. Echter trok een diepe adem haar aandacht. Dus deed ze haar bek weer dicht en draaide haar kop verbaasd. Een wit grijs katje was er nu bij gekomen. De poes herkende de apprentice als Tinkerpaw. Kittens mogen toch niet uit het kamp gaan." Ook al was Tinker geen kitten meer had ze wel de zelfde grote ogen, ze werd er echt gek van. 'Wel als er een bevoegde bij is' siste ze wat geïrriteerd, terwijl ze haar strakke blik op de apprentice richtte.


[open] Posin' Eec7bza
Terug naar boven Ga naar beneden
Bramblingkit
Member
[open] Posin' DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bramblingkit
BerichtOnderwerp: Re: [open] Posin'   [open] Posin' Icon_minitimedo 20 sep 2018 - 16:08



Bramblingkit's complete pels stond overeind van opwinding. Ze mocht het kamp uit! Ze mocht het kamp uit! Dan wel met deze zuurpruim maar alsnog ze mocht het kamp uit! Helaas ging haar vroegere dengenootje roet in het eten gooien. Bramblingkit leeg wel leeg te lopen van teleurstelling, haar pels ging weer liggen en haar oren gingen hangen. "Awh nee Tinkerpaw!" bracht de kitten uit, duidelijk teleurgesteld. Ze richtte haar blik hoopvol op Witheringrose, wie verdedigde dat ze met een bevoegde wel het kamp uit mocht. Bramblingkit knikte heftig als ondersteuning. Kom op Tinkerpaw, verpest dit nou niet!



[open] Posin' WT4wWYi1_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[open] Posin'
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: