de rivierclan even uit



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 de rivierclan even uit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leopardpaw*
Member
de rivierclan even uit DPKsfdL
15

CAT'S PROFILE
Age: 16 manden
Gender:
Rank:
Leopardpaw*
BerichtOnderwerp: de rivierclan even uit   de rivierclan even uit Icon_minitimezo 23 okt 2011 - 15:17

ik liep door de riverierclan,ik ging buiten uit de rivierclan wat muizen vangen en vissen.
het douw lag op het gras. maar ja ik liep door voor dat het nacht word.
ik rook een muis van 10 staartlengte. ik sprong, net had ik hem tepakken.
ik wacht nog steets op een mentor dacht ik.
ik bracht het muisje naar het camp. en ging veder op weg.
nu ging ik probeeren om een vis te vangen.
ik ging wachten tot er een vis kwam.
ineens sprong er een vis, net mis.
jammer! zij ik. na uuren wachten sprong er weer een vis uit, met een scherpe nagel had ik hem.
het bloed stroomt er uit. ik liep weer terug naar het kamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
de rivierclan even uit Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: de rivierclan even uit   de rivierclan even uit Icon_minitimezo 23 okt 2011 - 17:16

Ik zal je wat tips geven.

1. Gebruik geen Enter na elke zin.
2. Een zin begint met een hoofdletter.
3. Wij schrijven hier in de hij/zij-vorm en niet in de ik-vorm.
4. Wij gebruiken hier de verleden tijd. Dus niet hij doet dit, maar hij deed dit.
5. De namen van de Clans worden meestal in het Engels neergezet.
6. Wij schrijven hier in correct Nederlands. Probeer anders je post even een spellingscontrole te geven.

Daarbij is je avatar ook niet geldig. Deze moet van een echte kat zijn, met echte kleuren.
Om je te laten zien hoe het zou moeten, schrijf ik je post over zoals het hoort.

Leopardpaw liet door RiverClan territorium. Ze was van plan om wat muizen en vissen te vangen en hoopte dat dit vandaag zou lukken. Het gras was bedekt door dikke dauwdruppels en haar poten werden nat terwijl ze haar weg vervolgde. Plotseling dreef de geur van muis haar neusgaten binnen. Het beestje bevond zich 10 staartlengten van haar af. Vlug zakte ze neer tegen de grond en sloop op het nietsvermoedende dier af. Met een sierlijke sprong landde ze net achter hem en beet het beestje dood met een vlugge beet. Leopardpaw begroef het muisje zodat ze deze later kon ophalen en liep daarna door naar de rivier. Langs de kant bleef ze wachten, zorgend dat haar schaduw niet in het water viel. Plots sprong er een vis door het wateroppervlak, maar haar poten waren niet snel genoeg om deze de kant op te slaan. Volgende keer beter, dacht ze bij zichzelf. Zo zat ze een tijdje aan de waterkant. Net toen de apprentice het op dreigde te geven, sprong er weer een vis uit het water die ze met haar klauwen uit binnen haalde. Op de kant beet ze hem dood, waarna het warme bloed haar tong streelde. Ze bracht de vis en de muis snel terug naar het kamp, zodat ze zelf ook kon gaan eten.


de rivierclan even uit RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardpaw*
Member
de rivierclan even uit DPKsfdL
15

CAT'S PROFILE
Age: 16 manden
Gender:
Rank:
Leopardpaw*
BerichtOnderwerp: Re: de rivierclan even uit   de rivierclan even uit Icon_minitimema 24 okt 2011 - 17:00

bedankt fireheart voor me te vebetere Very Happy of heb ik dit weer vekeert geschreeven Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardpaw*
Member
de rivierclan even uit DPKsfdL
15

CAT'S PROFILE
Age: 16 manden
Gender:
Rank:
Leopardpaw*
BerichtOnderwerp: Re: de rivierclan even uit   de rivierclan even uit Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 16:23

De dag is rijp, voor de dag dat ze geluk zal hebben.
Leopardpaw* liep door de bossjes. om wat tevangen.
Ze dacht na.....
het wachten tot een iedee duurd niet lang.
Ze rook twintig staart lenkte van zich af rook ze een vogeltje in de boom.
ze ging in haar sluip mode. en sprong in de boom.
het arme dier probeert zich los te krijgen. ze beet het dier dood en begrof het.
en ging veder om een muis tevangen.
ze sprong over een hek.
ze rook een muis vijf staart lenkte van zich af.
ze rende er op af.
terwel ze struikeld over iemand heen.
nu was de muis weg.
leopardpaw* liep weg en haald het vogeldje eruit en liep terug naar haar clan.
wachtent op weer een goeien dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
de rivierclan even uit DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: de rivierclan even uit   de rivierclan even uit Icon_minitimedo 27 okt 2011 - 15:50

Ik heb een paar tipjes maar veel betere post! Oke,
1 Je hoeft er geen * voor te zetten als je in de rpg schrijft heuwr Smile
2 Misschien kun je ietsjes meer op je spelling letten.
3 iets minder enters kunnen ook geen kwaad Wink

Verder is het wel een goede post! Maar zal je ik je een tip geven hoe het wat langer kan? Je kan veel dingen beschrijven; De gedachtes van je kat. De omgeving. De emotie die speelt. etcetera.



de rivierclan even uit Nyg0h1

de rivierclan even uit M9EKCDX  de rivierclan even uit MKN7vHE  de rivierclan even uit PgKKyjM  de rivierclan even uit EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildfox
Member
de rivierclan even uit DPKsfdL
Zie Solarsoul :)
391

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: de rivierclan even uit   de rivierclan even uit Icon_minitimedo 27 okt 2011 - 18:29

hier zijn de tips:
-gewoon door schrijven met punten komma's vraagtekens en andere tekens, dus niet achter elke zin een enter (;
-beschrijf alles meer
-wissel van persoon dus niet heel de tijd: ze maar probeer zoveel mogelijk te wisselen: ze, leopardpaw, de rivierclan apprentice,...
-speel een beetje met de verwachtingen en schrijf niet alle dingen zo direct neer, beschrijf hoe je de muis dood of als ie vlucht
-niet met wisselende werkwoorden schrijven: dus niet, ze zag. Leopardpaw twijfeld.

het is zeker geen slechte post maar je moet nog wel aan wat dingen werken ;D tja, oefening baart kunst (:


de rivierclan even uit Wildfoxsig1
Alleen nog maar actief met Wildfox, Batkit* en Firekit aangezien het anders te veel wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
de rivierclan even uit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: