Gezocht: Overhalers



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Gezocht: Overhalers

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lionclaw
StarClan
Gezocht: Overhalers DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Gezocht: Overhalers   Gezocht: Overhalers Icon_minitimezo 23 okt 2011 - 17:49

Lionclaw wilt de Riverclan uitstappen omdat hij denkt dat zonder Dreamheart het leven geen nut meer heeft. Hij keeft nu een tjdje even buiten het kamp in een verlaten vossen hol dicht bij de ingang. Maar ik zoek katten 3 of 4 die hem willen overhalen te blijven. Het lieft ook Skywlker en Stormtail want dat zijn zn matties. Maar als jullie dat niet willen is dat ook nii zo'n groot probeem.

1 Snowrose
2 Dawnkit
3 Skywalker
4 Stormtail



Gezocht: Overhalers Nyg0h1

Gezocht: Overhalers M9EKCDX  Gezocht: Overhalers MKN7vHE  Gezocht: Overhalers PgKKyjM  Gezocht: Overhalers EjrsROF


Laatst aangepast door Lionclaw op ma 24 okt 2011 - 18:49; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
Gezocht: Overhalers DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Overhalers   Gezocht: Overhalers Icon_minitimezo 23 okt 2011 - 18:31

Snowrose wil wel :3
Ik dacht dat ze hem dan kan ontdekken in zijn vossenhol als ze eens het kamp uit gaat - op weg naar haar verboden liefde Longtail -. :3



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Gezocht: Overhalers 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnpaw
Member
Gezocht: Overhalers DPKsfdL
Daphne
247

CAT'S PROFILE
Age: x 10 moons x
Gender:
Rank:
Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Overhalers   Gezocht: Overhalers Icon_minitimezo 23 okt 2011 - 18:36

Misschien dawnkit 8D je geliefde dochter die je niet kwijt wilt aangezien ze haar moeder niet mag.


Gezocht: Overhalers 29c165i
memories fade away just like my spots did.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skywalker
Member
Gezocht: Overhalers DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Overhalers   Gezocht: Overhalers Icon_minitimezo 23 okt 2011 - 21:16

Ja maatje! Moet (Luuk)Skywalker een beetje actief krijgen! Rolling Eyes


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Gezocht: Overhalers Rainbowdashx

Gezocht: Overhalers 1198ked
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
Gezocht: Overhalers DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Overhalers   Gezocht: Overhalers Icon_minitimema 24 okt 2011 - 7:44

Ok met de vierde plek wacht ik even of Stormtail wilt.



Gezocht: Overhalers Nyg0h1

Gezocht: Overhalers M9EKCDX  Gezocht: Overhalers MKN7vHE  Gezocht: Overhalers PgKKyjM  Gezocht: Overhalers EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Deadstorm
Member
Gezocht: Overhalers DPKsfdL
Abigail
295

CAT'S PROFILE
Age: 30 maanden
Gender:
Rank:
Deadstorm
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Overhalers   Gezocht: Overhalers Icon_minitimema 24 okt 2011 - 8:20

Als stormtail niet wil wil ik wel met Divestream


Gezocht: Overhalers O89a87Gezocht: Overhalers Vmszew
╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
Gezocht: Overhalers DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Overhalers   Gezocht: Overhalers Icon_minitimema 24 okt 2011 - 8:22




Gezocht: Overhalers Nyg0h1

Gezocht: Overhalers M9EKCDX  Gezocht: Overhalers MKN7vHE  Gezocht: Overhalers PgKKyjM  Gezocht: Overhalers EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
Gezocht: Overhalers DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Overhalers   Gezocht: Overhalers Icon_minitimema 24 okt 2011 - 18:49

Srry voor dubbelpost maar Stormtail wilt Very Happy
ier kan wel een slotje op. Razz



Gezocht: Overhalers Nyg0h1

Gezocht: Overhalers M9EKCDX  Gezocht: Overhalers MKN7vHE  Gezocht: Overhalers PgKKyjM  Gezocht: Overhalers EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Gezocht: Overhalers Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Overhalers   Gezocht: Overhalers Icon_minitimema 24 okt 2011 - 19:47

nog even niet, want ik stel voor dat Stormtail een patrouille met Skywalker en snowrose aan het lopen is. Dan komen ze je tegen enz.


Gezocht: Overhalers 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnpaw
Member
Gezocht: Overhalers DPKsfdL
Daphne
247

CAT'S PROFILE
Age: x 10 moons x
Gender:
Rank:
Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Overhalers   Gezocht: Overhalers Icon_minitimema 24 okt 2011 - 19:49

Trol, misschien ik het handig als iemand nu reageert want ik kan er niet zo heelveel mee. -oftopic-


Gezocht: Overhalers 29c165i
memories fade away just like my spots did.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
Gezocht: Overhalers DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Overhalers   Gezocht: Overhalers Icon_minitimema 24 okt 2011 - 20:09

@Stormtail: Is compleet goed voor mij :3



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Gezocht: Overhalers 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Gezocht: Overhalers Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Overhalers   Gezocht: Overhalers Icon_minitimema 24 okt 2011 - 20:19

Snow =+ de rest.

Ik denk, dat we dit het allerbeste kunnen doen:
Ik heb net het topic gelezen van waneer Dream het hem verteld.
Crook is van plan om Lion te zoeken, de volgende morgen. Hij stuurd Stormtail om hem te vinden. Storm kiest jullie 2 daarbij uit.


Gezocht: Overhalers 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
Gezocht: Overhalers DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Overhalers   Gezocht: Overhalers Icon_minitimema 24 okt 2011 - 20:20

Is goed ^^ Gewoon een patrouille dan of is het een zoektochtje? :p



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Gezocht: Overhalers 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
Gezocht: Overhalers DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Overhalers   Gezocht: Overhalers Icon_minitimedi 25 okt 2011 - 8:41

Is goed reageer maar als ik het zeg want hij moet eerst nog denken om de Riverclan uit te stappen. Ik Edit mijn post en dan kan de eerste van jullie reageren ^^



Gezocht: Overhalers Nyg0h1

Gezocht: Overhalers M9EKCDX  Gezocht: Overhalers MKN7vHE  Gezocht: Overhalers PgKKyjM  Gezocht: Overhalers EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Frozenkit
Member
Gezocht: Overhalers DPKsfdL
Vicky
62

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Frozenkit
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Overhalers   Gezocht: Overhalers Icon_minitimedi 25 okt 2011 - 11:06

Srry Dubbelpost maar Overhalers jullie kunnen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezocht: Overhalers
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: