Accountjes aangeboden!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Accountjes aangeboden!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Strawberry
Member
Accountjes aangeboden! DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Accountjes aangeboden!   Accountjes aangeboden! Icon_minitimema 24 okt 2011 - 17:46

Oke, laten we dit opnieuw proberen.

Ik bied verschillende accountjes aan waarvoor ik geen inspiratie heb, dus tja, hier komen ze:

Ik waarschuw alvast bij voorbaat, ik BEN kieskeurig ;P

Thistlekit
Geslacht: Mannelijk
Clan: Riverclan
Ouders: Lionclaw x Dreamheart
Broertjes/zusjes: Snowkit, Dawnkit en Firekit

Tja.. jammer dat ik hem nu al moet weggeven, maar omdat ik gewoon TOTAAL geen idee heb wat ik met hem aan moet, geef ik hem toch maar weg. Ik had eerst geplanned dat hij misschien mute was(Totaal geen stem hebben wegens handicap) Maar ik weet echt niks. Hij is nog nooit echt gerpged, behalve 1 topic en zijn geboorte, dus je kunt nog veel kanten met hem op. Ik had de warrior naam Thistlefrost geplanned

Servalsong
Geslacht: Vrouwelijk
Clan: Shadowclan
Apprentice: Wrenpaw
Servalsong is een nogal ingewikkeld karakter die ik al wel redelijk ver uitgewerkt had. Ze is heel sarcastisch en heeft droge humor die nogal donker kan zijn. Ze is erg op haar hoede bij anderen en erg gesloten, vooral bij katers. Ze is wel erg mooi, maar heeft totaal geen behoefte aan een partner omdat ze bang is dat ze constant beoordeeld wordt om haar uiterlijk en niet om haar innerlijk. Ik heb al wel wat topics met haar gedaan, dus voor meer informatie kun je bij haar posts kijken Wink


Merry
Geslacht: Vrouwelijk
Clan: Rogue
Merry had een heel plot om haar heen lopen, maar daarvoor had ik niet echt de tijd en zin ^^; Voor haar karakter kun je bij het mini verhaallijntje Bells of Sorrow kijken. Voor haar zoek ik echt een goede rpger, omdat ze later in dat verhaallijntje een rogue group krijgt. Verder heeft ze geen klauwen, dus kan daardoor niet goed vechten.

Moon
Geslacht: Vrouwelijk
Ouders: Sandstorm x Ijsel
Broertjes/Zusjes: Swan, Aube, Ice
Babs heeft teveel rogues, Babs gaat deze dus toch ook weggeven. Moon is een rebels typje dat is weggelopen van haar huis omdat ze onder de plak zat bij haar vader die haar naar Bloodclan probeerde te praten. Ze is dus fel tegen Bloodclan en clans in het algemeen en ook fel tegen haar ouders. Dit accountje zou ik eigenlijk graag willen delen

Tevens lijkt het me wel leuk om kleine verhaallijntjes te maken met mijn accountjes zodat ik ze iets actiever kan krijgen. Het gaat om deze accountjes:

Strawberry
Geslacht: Vrouwelijk
Clan: Thunderclan

Ripplepaw
Geslacht: Mannelijk
Clan: Shadowclan

Foxsong
Geslacht: Mannelijk
Clan: Riverclan

Tyki
Geslacht: Mannelijk
Clan: None

Phantom
Geslacht: Mannelijk
Clan: Bloodclan
Moordkat~

Minnowpaw
Geslacht: Vrouwelijk
Clan: Thunderclan

Frostykit
Geslacht: Vrouwelijk
Clan: Thunderclan


Accountjes aangeboden! T4W3e3N
Stamps
Accountjes aangeboden! PS18GM0Accountjes aangeboden! W0qAlxRAccountjes aangeboden! EjrsROFAccountjes aangeboden! FWu1gsfAccountjes aangeboden! D85Fpr8


Laatst aangepast door Strawberry op di 8 nov 2011 - 16:14; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bones
Member
Accountjes aangeboden! DPKsfdL
169

CAT'S PROFILE
Age: 103 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bones
BerichtOnderwerp: Re: Accountjes aangeboden!   Accountjes aangeboden! Icon_minitimema 24 okt 2011 - 18:50

Ik had al een tijd interesse in Servalsong..
Maar ik weet 't nog niet zeker, ik moet er nog even over nadenken :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Accountjes aangeboden! DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Accountjes aangeboden!   Accountjes aangeboden! Icon_minitimema 24 okt 2011 - 20:47

Oke, ik hoor het wel^^

EDIT: Nog iets toegevoegd onderaan het topic, accountjes waarmee ik graag topics wil x'D


Accountjes aangeboden! T4W3e3N
Stamps
Accountjes aangeboden! PS18GM0Accountjes aangeboden! W0qAlxRAccountjes aangeboden! EjrsROFAccountjes aangeboden! FWu1gsfAccountjes aangeboden! D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
soulheart
Member
Accountjes aangeboden! DPKsfdL
315

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
soulheart
BerichtOnderwerp: Re: Accountjes aangeboden!   Accountjes aangeboden! Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 20:44

ik wil er wel een paar delen hoor, of overnemen, ik zit elke dag online maar nu minder, want ik ben bezig met oefencito. maar ik ben sowieso 3/4 dagen in de week online. (meestal meer)


╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

Accountjes aangeboden! Darkcatbywolfminori2

Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Accountjes aangeboden! DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Accountjes aangeboden!   Accountjes aangeboden! Icon_minitimedo 27 okt 2011 - 17:02

Sorry, maar ik ken je niet goed genoeg, en heb je nog nooit zien posten, dus sorry, nee ^^;

Topic geupdated, Moon is nu van delen af en staat nu volledig op de accountmarkt ^^


Accountjes aangeboden! T4W3e3N
Stamps
Accountjes aangeboden! PS18GM0Accountjes aangeboden! W0qAlxRAccountjes aangeboden! EjrsROFAccountjes aangeboden! FWu1gsfAccountjes aangeboden! D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottykit
Member
Accountjes aangeboden! DPKsfdL
104

CAT'S PROFILE
Age: 3 maan
Gender:
Rank:
Spottykit
BerichtOnderwerp: Re: Accountjes aangeboden!   Accountjes aangeboden! Icon_minitimedo 27 okt 2011 - 18:29

Ik wil Servalsong ook wel ^^


[ik speel, ook fiona]


Accountjes aangeboden! Kikilookingbackbyyashir
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Accountjes aangeboden! DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Accountjes aangeboden!   Accountjes aangeboden! Icon_minitimedo 27 okt 2011 - 18:55

Oke, ik zal je in mijn geïnteresseerden lijstje in kladblok zetten :3


Accountjes aangeboden! T4W3e3N
Stamps
Accountjes aangeboden! PS18GM0Accountjes aangeboden! W0qAlxRAccountjes aangeboden! EjrsROFAccountjes aangeboden! FWu1gsfAccountjes aangeboden! D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Bones
Member
Accountjes aangeboden! DPKsfdL
169

CAT'S PROFILE
Age: 103 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bones
BerichtOnderwerp: Re: Accountjes aangeboden!   Accountjes aangeboden! Icon_minitimedo 27 okt 2011 - 21:22

Hoe graag ik Servalsong ook wil, ik ben bang dat ik haar niet actief hou.
Ik heb al wat teveel accountjes. Ach ja, helaas (:
Succes met het vinden van een eigenaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Accountjes aangeboden! DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Accountjes aangeboden!   Accountjes aangeboden! Icon_minitimevr 28 okt 2011 - 16:31

Oke geeft niet^^

---

Topicjes, verhaallijntjes, iemand?D:


Accountjes aangeboden! T4W3e3N
Stamps
Accountjes aangeboden! PS18GM0Accountjes aangeboden! W0qAlxRAccountjes aangeboden! EjrsROFAccountjes aangeboden! FWu1gsfAccountjes aangeboden! D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Yeastcloud
Member
Accountjes aangeboden! DPKsfdL
35

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons Finally!
Gender:
Rank:
Yeastcloud
BerichtOnderwerp: Re: Accountjes aangeboden!   Accountjes aangeboden! Icon_minitimevr 28 okt 2011 - 16:34

Ik wil wel een topicje met Foxsong met Mousechaser Smile


X::.- Yeastcloud, Chikita, Lionclaw, Twilightsparkle, Shadowheart, Lostface, Winterbreeze, Frostclaw, Frozenkit, Flashcoat, Mousechaser, -.::X
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Accountjes aangeboden! DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Accountjes aangeboden!   Accountjes aangeboden! Icon_minitimevr 28 okt 2011 - 16:35

Prima^^ Ik heb nog een topic open staan met Foxsong, dus daar kunnen we rpgen, of we kunnen een nieuw topic aanmaken^-^


Accountjes aangeboden! T4W3e3N
Stamps
Accountjes aangeboden! PS18GM0Accountjes aangeboden! W0qAlxRAccountjes aangeboden! EjrsROFAccountjes aangeboden! FWu1gsfAccountjes aangeboden! D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Yeastcloud
Member
Accountjes aangeboden! DPKsfdL
35

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons Finally!
Gender:
Rank:
Yeastcloud
BerichtOnderwerp: Re: Accountjes aangeboden!   Accountjes aangeboden! Icon_minitimevr 28 okt 2011 - 16:38

Welk topic is dat?


X::.- Yeastcloud, Chikita, Lionclaw, Twilightsparkle, Shadowheart, Lostface, Winterbreeze, Frostclaw, Frozenkit, Flashcoat, Mousechaser, -.::X
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Accountjes aangeboden! DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Accountjes aangeboden!   Accountjes aangeboden! Icon_minitimevr 28 okt 2011 - 16:47



Accountjes aangeboden! T4W3e3N
Stamps
Accountjes aangeboden! PS18GM0Accountjes aangeboden! W0qAlxRAccountjes aangeboden! EjrsROFAccountjes aangeboden! FWu1gsfAccountjes aangeboden! D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousechaser
Member
Accountjes aangeboden! DPKsfdL
Gasai-san
130

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Mousechaser
BerichtOnderwerp: Re: Accountjes aangeboden!   Accountjes aangeboden! Icon_minitimevr 28 okt 2011 - 16:48

Ok, ga nu reageren >3
Terug naar boven Ga naar beneden
yucka
Member
Accountjes aangeboden! DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
yucka
BerichtOnderwerp: Re: Accountjes aangeboden!   Accountjes aangeboden! Icon_minitimevr 28 okt 2011 - 17:57

Hoi! Ik denk niet dat je me ooit hebt zien schrijven. Maare Ik wil anders servelsong wel. Ik hoor het graag!


Accountjes aangeboden! 2cxj7zn


Thunderkit En Yucka !!!

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!!


Laatst aangepast door yucka op ma 31 okt 2011 - 21:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Skypaw*
Member
Accountjes aangeboden! DPKsfdL
15

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Skypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Accountjes aangeboden!   Accountjes aangeboden! Icon_minitimevr 28 okt 2011 - 18:21

Ik wil Thistlekit wel Smile


Accountjes aangeboden! Cat211 Accountjes aangeboden! Cat083 Accountjes aangeboden! Cat147 Accountjes aangeboden! Cat049
QuantumstormSkykit
Stamboom
Terug naar boven Ga naar beneden
Silentcry
StarClan
Accountjes aangeboden! DPKsfdL
TessaLyra
471
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✖ `i'll never pass 13 moons✖
Gender:
Rank:
Silentcry
BerichtOnderwerp: Re: Accountjes aangeboden!   Accountjes aangeboden! Icon_minitimevr 28 okt 2011 - 19:02

Ik wil Thistlekit wel overnemen, heb wel wat ideetjes op borrelen., tevens heb ik een goede relatie (klinkt raar) met Dreamheart. En zijn broertje Snowkit ken in in real, das mijn beste vriendin Smile
Ik wilde nog een kit hebben, maar als jij deze niet hoeft scheeld mij dat er 1 aanmaken

maar goed ik hoor het wel


Love and kindness lead my way
Accountjes aangeboden! 33fc9si
Terug naar boven Ga naar beneden
Skypaw*
Member
Accountjes aangeboden! DPKsfdL
15

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Skypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Accountjes aangeboden!   Accountjes aangeboden! Icon_minitimevr 28 okt 2011 - 20:20

Nee XD Ik wil Thistlekit XD


Accountjes aangeboden! Cat211 Accountjes aangeboden! Cat083 Accountjes aangeboden! Cat147 Accountjes aangeboden! Cat049
QuantumstormSkykit
Stamboom
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
Accountjes aangeboden! DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Accountjes aangeboden!   Accountjes aangeboden! Icon_minitimeza 29 okt 2011 - 10:24

Zou ik mogen mee beslissen over Thistlekit aangezien ik zn vader ben?



Accountjes aangeboden! Nyg0h1

Accountjes aangeboden! M9EKCDX  Accountjes aangeboden! MKN7vHE  Accountjes aangeboden! PgKKyjM  Accountjes aangeboden! EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Flaredance
Member
Accountjes aangeboden! DPKsfdL
Babs
183

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Flaredance
BerichtOnderwerp: Re: Accountjes aangeboden!   Accountjes aangeboden! Icon_minitimeza 29 okt 2011 - 10:26

Ik doe liever zelf niet aan meebeslissen, omdat ik geen zin heb in vriendjes politiek ofzo, je zult maar moeten vertrouwen dat ik een goede RPGer uitkies voor Thistlekit. Wink


Accountjes aangeboden! NkrzcjN
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Accountjes aangeboden!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: