A talk to my leader



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A talk to my leader

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stormwise
StarClan
A talk to my leader Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: A talk to my leader   A talk to my leader Icon_minitimema 24 okt 2011 - 20:54

kou lag op de grond van de warriors den. Een bitter zonnetje scheen door de goudkleurige bladeren. Het bos was nog groen, maar begon al te verkleuren. Stormtail lag nog te slapen in de Warriors den. Zijn natte vlank rees bij zijn ademhaling. Terwijl zijn kop nog op zijn poten lag, had hij zijn ogen gesloten. Hij droomde van niet bestaande betere tijden. Hoe het zou zijn geweest met een ander leven. Filosofische dingen speelde door zijn kop. Opeens vloog er een kraai hoog boven de bomen over. Hij lande op een tak en begon zijn veren schoon te strijken. Nieuwschierig priemde de oogjes over het veldje. Stormtail's oor spitste en hij knipperde met zijn ogen. Terwijl hij opstond rekte hij zich ook even uit, en keek naar de kraai die hem gewekt had. Een lange gaap ontsnapte uit zijn keelgat, '' Oeehhhaa, *kuch* Goedemorge meneerde kraai. ''[i/] Stormtail grinnekte even, maar liep toen de den uit. Zijn poten staken het veld over en liepen naar de meet plek. Daar stonden de katten van de patrouilles. Die avond en nacht daarvoor had het flink gestormd. Het was nog koud dus, en het gras voelde nat aan onder zijn poot kussentjes. Kalm liep hij op de katten af. [i]'' Een hele goede morgen allemaal. *patrouilles worden toegwezen. Juliie die dit lezen, mogen zelf kiezen wie wat of waar* Ik ga zelf nog even naar Crookedstar om de nodige informtaie door te geven. Toen hij klaar was knikte hij vriendelijk naar iedereen en liep richting het hol van Crookedstar. Zijn staart zwiepte dat iedereen kon gaan. Toen hij aangekomen was, wilde hij het hol binnengaan. Maar opeens kwam er een frons op zijn snuit. Verward ging hij het hol binnen. Stappen weerklonken in het hol, het was leeg. Er lag niemand in het nest van Crookedstar.. Verbaasd en van zijn stuk gebracht stond Stormtail daar. Zijn geur was weggewassen door de regen. Stormtail draaide zich om naar het kamp en keek gespitst rond, waar kon hij zijn? Stormtail liep naar het midden van de open plek. Hij rook wat aan de grond, maar net toen hij van plan was om het kamp te verlaten.. Zag hij de bruine vacht van zijn leider in zijn ooghoek. Maar lag hij in de nursery?! Wat deed Crookedstar daar? Stormtail liep er nieuwsgierig naar toe. Zijn stappen brachten hem naar zijn leider toe. Toen hij daar aankwam stak hij zijn kop door de struiken. Zijn neus kwam naar binnen, daarna zijn kop. Hij zag Crookedstar naast Dreamheart liggen slapen. Verward keek hij naar de twee close katten. Dreamheart was toch met Lionclaw?? Een akelig gevoel bekroop Stormtail,s ruggengraat. '' Ehm.. Crookedstar?.. Ehh wij hadden een Riverclan vergadering? Wat is 'dit?'' Stormtail keek een beetje ongemakkenlijk maar ook vreemd naar de katten. Stormtail kon er geen touw aan vast knopen. Waren ze..? En waar was Lionclaw?


A talk to my leader 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
A talk to my leader 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: A talk to my leader   A talk to my leader Icon_minitimema 24 okt 2011 - 21:36

“The best thing about dreams is that fleeting moment, when you are between asleep and awake, when you don't know the difference between reality and fantasy, when for just that one moment you feel with your entire soul that the dream is reality, and it really happened.”


' Ehm.. Crookedstar?.. Ehh wij hadden een Riverclan vergadering? Wat is 'dit?'' De zachte woorden van Stormtail deden Dreamheart haar ogen openen en de zachte vacht van Crookedstar bij haar rug te voelen. Even knipperde ze haar ogen en boog zich voorover om drie bolletjes van zachte vacht bij haar buik te vinden. (drie right, Dawn is bij Lionclaw) Haar ogen schoten open en ze hielt zich tegen overeind te springen, alleen maar omdat Crookedstar achter haar duidelijk nog sliep. Met een snelle controle vond ze bij haar buik Thistlekit, Firekit en Snowkit. Dawnkit ontbrak. Zenuwen begonnen door haar buik te gieren toen ze haar kop hief en Stormtail aankeek. De vacht van Crookedstar streelde de haren en ze draaide haar kop naar hem toe. Ze hielt zichzelf tegen om hem een kopje te geven en keek Stormtail recht aan. "Ehh.." Stamelde ze en keek de beste vriend van haar sinds gisteren ex-partner aan. "Dit is.." Fluisterde ze en zuchtte. Waarom zou ze liegen. Bovendien, zou het gouw genoeg door de hele clan bekend zijn. "Goedemoren." Fluisterde ze en legde haar kop op haar poten en keek hem zachtjes aan.

(fail xD)



I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
A talk to my leader DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: A talk to my leader   A talk to my leader Icon_minitimema 24 okt 2011 - 22:30

' Ehm.. Crookedstar?.. Ehh wij hadden een Riverclan vergadering? Wat is 'dit?'' Vroeg Stormtail. Crookedstar zuchtte en keek hem aan, hij zei nog niks en zweeg .... stilte kwam in hem omhoog maar dat was echt alles. Toen was Dreamheart wakker geworden "Ehh.." Stamelde ze en keek de beste vriend van haar sinds gisteren ex-partner aan. "Dit is.." Fluisterde ze en zuchtte. Waarom zou ze liegen. Bovendien, zou het gouw genoeg door de hele clan bekend zijn. "Goedemoren." Fluisterde ze en legde haar kop op haar poten.
Crookedstar keek Stormtail aan en knikte,"Dit is de uitkomst van een zware tijd, Dreamheart.. heeft tot spijt van mij geen gevoelens voor Lionclaw.. die reageerde niet positief en ging door het dolle heen. Laat hem nog maar met rust.... alleen ik heb het liefst dat je enkele warriors voor hem laat uitkijken. Dreamheart zelf.... was nogal ongerust en vroeg of ik die nacht haar in de gaten wou houden.. als leidr kan ik dan geen nee zeggen." zei Crookedstar kalm. "Helaas zijn er ook prooien gevangen... die minder leuk zijn... Dreamheart en ik hebben een connectie. Ik weet niet wat het is, alleen dat zal enkel het lot en starclan weten." zei Crookedstar beheerst.


A talk to my leader 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
A talk to my leader Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: A talk to my leader   A talk to my leader Icon_minitimedi 25 okt 2011 - 17:54

Stormtail stond nog steeds naar de liggende katten te kijken. Crookedstar zuchtte en keek hem aan, hij zei nog niks en zweeg... Stormtail,s draaide wat met zijn oren.
Dreamheart werd wakker. Ze likte de kittens, maar ook Stormtail zag dat er een ontbrak. Je zag dat ze er zenuwachtig van werd. Weer een kitten verdwenen? Dit was niet te geloven. Of was het een andere oorzaak. Stormtail wist het niet echt goed meer "Ehh.." Stamelde ze ze, wat onzeker. Stormtail stapte wat naar voren maar ging toen even rustig zitten. "Dit is.." Blijkbaar had ze moeite met iets te vertellen. Stormtail vond het eigenlijk maar niks, want hij kon het wel raden. Maar hij hield zich kalm en beheerst, terwijl hij wachtte op antwoord van zijn leider. "Goedemoren." Zei Dreamheart nog wel. Stormtail knikte vriendelijk naar haar. Crookedstar keek Stormtail aan en knikte,"Dit is de uitkomst van een zware tijd, Dreamheart.. heeft tot spijt van mij geen gevoelens voor Lionclaw.. die reageerde niet positief en ging door het dolle heen. Laat hem nog maar met rust.... alleen ik heb het liefst dat je enkele warriors voor hem laat uitkijken. Dreamheart zelf.... was nogal ongerust en vroeg of ik die nacht haar in de gaten wou houden.. als leidr kan ik dan geen nee zeggen." De wenkbrouw van Stormtail ging omhoog, en keek aandachtig naar Crookedstar en Dreamheart. Maar toen zuchtte hij, sloot zijn ogen voor een moment en begon te spreken. '' Starclan nog aan toe, Hoe heeft dit nou weer kunnen gebeuren. Lionclaw, heeft het kamp dus verlaten? Dat zal wel een klus wezen om hem weer terug te halen. Ik zal straks wel een zoektocht klaarmaken om hem inderdaat te zoeken. 'Ik kan mij voorstellen dat je ongerust was Dreamheart. Het komt wel goed'. Crookedstar, ehh. Lief dat je dan bij haar bent gebleven. '' Crookedstar miouwde nog en keer. "Helaas zijn er ook prooien gevangen... die minder leuk zijn... Dreamheart en ik hebben een connectie. Ik weet niet wat het is, alleen dat zal enkel het lot en starclan weten." Stormtail had niet anders verwacht. Maar hij felde zijn oordeel op. Dus zei hij, '' Ehm.. Ok. Ik denk dat ik me daar buiten houd. But may Starclan light youre path. '' Nog even bleef hij zitten. Wachtend op de woorden van zijn leider. Straks zou hij er op uit gaan.


A talk to my leader 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
A talk to my leader DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: A talk to my leader   A talk to my leader Icon_minitimedi 25 okt 2011 - 19:54

'' Starclan nog aan toe, Hoe heeft dit nou weer kunnen gebeuren. Lionclaw, heeft het kamp dus verlaten? Dat zal wel een klus wezen om hem weer terug te halen. Ik zal straks wel een zoektocht klaarmaken om hem inderdaat te zoeken. 'Ik kan mij voorstellen dat je ongerust was Dreamheart. Het komt wel goed'. Crookedstar, ehh. Lief dat je dan bij haar bent gebleven. '' zei Stormtail. ' Ehm.. Ok. Ik denk dat ik me daar buiten houd. But may Starclan light youre path. '' Nog even bleef hij zitten. "Stormtail, alsjeblieft haal Lionclaw veilig terug, hij is een goede warrior. Jammer, heel jammer dat hij en Dreamheart niet samen gaan.... alleen haal hem terug. Hij is altijd een loyaal lid geweest. Een broeder van menig krijgers, zijn terugkeer is nu onze grootste belang. Als..als je er zelf ook geen bezwaar tegen hebt.. kunnen we de patrouilles misschien wat afslanken en 1 of 2 katten laten zoeken naar Lionclaw." zei Crookedstar met een zekere blik in zijn ogen. Lionclaw moest terugkomen, dat moest.


-was effe inspiloos-


A talk to my leader 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
A talk to my leader 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: A talk to my leader   A talk to my leader Icon_minitimedi 25 okt 2011 - 20:24

Stormtail knikte vriendelijk naar haar. Crookedstar keek Stormtail aan en knikte,"Dit is de uitkomst van een zware tijd, Dreamheart.. heeft tot spijt van mij geen gevoelens voor Lionclaw.. die reageerde niet positief en ging door het dolle heen. Laat hem nog maar met rust.... alleen ik heb het liefst dat je enkele warriors voor hem laat uitkijken. Dreamheart zelf.... was nogal ongerust en vroeg of ik die nacht haar in de gaten wou houden.. als leidr kan ik dan geen nee zeggen." De wenkbrouw van Stormtail ging omhoog, en keek aandachtig naar Crookedstar en Dreamheart. Maar toen zuchtte hij, sloot zijn ogen voor een moment en begon te spreken. '' Starclan nog aan toe, Hoe heeft dit nou weer kunnen gebeuren. Lionclaw, heeft het kamp dus verlaten? Dat zal wel een klus wezen om hem weer terug te halen. Ik zal straks wel een zoektocht klaarmaken om hem inderdaat te zoeken. 'Ik kan mij voorstellen dat je ongerust was Dreamheart. Het komt wel goed'. Crookedstar, ehh. Lief dat je dan bij haar bent gebleven. '' Crookedstar miouwde nog en keer. "Helaas zijn er ook prooien gevangen... die minder leuk zijn... Dreamheart en ik hebben een connectie. Ik weet niet wat het is, alleen dat zal enkel het lot en starclan weten." Stormtail antwoorde daarop "Ehm.. Ok. Ik denk dat ik me daar buiten houd. But may Starclan light youre path. '' Nog even bleef hij zitten. "Stormtail, alsjeblieft haal Lionclaw veilig terug, hij is een goede warrior. Jammer, heel jammer dat hij en Dreamheart niet samen gaan.... alleen haal hem terug. Hij is altijd een loyaal lid geweest. Een broeder van menig krijgers, zijn terugkeer is nu onze grootste belang. Als..als je er zelf ook geen bezwaar tegen hebt.. kunnen we de patrouilles misschien wat afslanken en 1 of 2 katten laten zoeken naar Lionclaw." zei Crookedstar met een zekere blik in zijn ogen. Dreamheart knikte en keek Stormtail recht aan. "Sorry.." Sprak ze zacht en haar ogen werden even wazig maar daarna hervond ze nieuwe kracht. Ze kwam omhoog en keek Stormtail aan. "Dit is mijn fout, ala ik niet eerder dit had overzien, had ik hem nooit mentaal en fysiek pijn hoeven doen. Stormtail, als hij gezocht word, zijn linker oog, het is.. gewond, ernstig vrees ik, hij moet gevonden worden voor het gaat ontsteken, ik weiger.. een clanlid te verliezen door mijn toedoen, en mijn kits hebben een vader nodig." Even keek ze naar Crookedstar, hoewel ze echt van hem hielt wist ze dat hij nooit de plek van Lionclaw voor de kits kon innemen, dat hij dat nooit zou willen was ook een feit, als ze hem goed kon. Haar kits hadden een vader nodig, hun echte vader. "Lionclaw moet gevonden worden." Sprak ze zacht en duwde zichzelf licht tegen Crookedstar aan maar bleef Stormtail strak aankijken. "Alsjeblieft." Fluisterde ze daarna en liet haar kop zakken en staarde doelloos naar de grond, terwijl langzaam meer en meer tot haar door drong wat zij de vader van haar kits had aangedaan.


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A talk to my leader
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: