waarom eenling



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 waarom eenling

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Noblespirit
Member
waarom eenling DPKsfdL
Derpje
129

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Noblespirit
BerichtOnderwerp: waarom eenling   waarom eenling Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 16:37

rainboonpaw liep op de boederei.
het lukte dat ik vandaag alles had gevangen wat ze nodig had voor vandaag dacht rainboonpaw.
en nu een slaap plaats vinden zij ze.
ze bleef maar denken waarom ik waarom. sad
met een zucht ging ze zitten.
ineens kreeg ze een klap tegen haar hoofd.
ze rolde in de bossjes.
ze zach een kat boos terug over het hek sprong.
oeps zij ze zacht.
een ging liggen.
een viel in diepe slaap. -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
waarom eenling FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: waarom eenling   waarom eenling Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 16:54

ten eerste 5 volle regels, en geen smileys. let een beetje op de spelling, en gooi er zo nu en dan spellingcontrole erover heen. Leestekens verplicht zoals '' , . geen afkortingen (als je die wilde gebruiken), en we schrijven in de verleden tijd, in zij of hij vorm, denken mag wel in de ik vorm. en las je een clankat bent, dan leef je niet op een boerderij, en volgens mij klopt jou naam niet..

Blacksoul sloftte maar wat rond. Zuchttend had ze deze dag doorgebracht, ze had geen enkele prooi kunnen vangen, en niemand had tijd voor haar. Haar donkere vcht waaide op, toen er een monster over het zandpad denderde en een wolk van stof achterliet waardoor ze moest hoesten. Ergens in de verte zag ze de contouren van een boerderij. Daar viel vaak wel prooi te halen, omdat er daar altijd dikke muizen rondliepen. Ze haalde diep adme, en zette een sprintje in. Het was een warme, haast hete dag en er was geen wolkje aan de hemel zichtbaar. De felle zon brandde op de zwarte vacht van de poes, wat het erg deed opwarmen. Ze raakte buitenadem en ging terug naar een sukkelige draf. De boerderij zag er groot uit, en behoedzaam sprong Blacksoul het erf op. Wat ze niet had verwacht, was dat er een andere kat op het erf lag, deze had haar blijkbaar niet gezien. Blacksoul had wel wat zin in actie, en met ongehouden klauwen gaf ze de kat een mep tegen haar hoofd, waardoor deze in de bosjesviel. Blacksoul keek met een gespeeld boos gezicht de kat aan vanaf het waar ze zat.


waarom eenling Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottykit
Member
waarom eenling DPKsfdL
104

CAT'S PROFILE
Age: 3 maan
Gender:
Rank:
Spottykit
BerichtOnderwerp: Re: waarom eenling   waarom eenling Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 16:56

oke wat tips

1. we praten niet in ik vorm maar in zij/hij
2. doe geen enters per regels
3. smiley's gebruiken is niet echt "handig"
4. als ze iets zegt zet het dan tussen aanhallings tekens ["" dus] en/of maak het cursief [vetgedrukt]
5. wat langere tekst is handig
6. gebruik de spellingcontrole is handig

even een voorbeeld hoe je kan schrijven

Rainboonpaw liep op de boederij, ze had vandaag alles gevangen wat ze nodig had, dacht rainboonpaw. Nu nog een slaapplaats vinden zie ze hardop, ze bleef maar denken waarom ik waarom? Met een zucht ging ze zitten, inees kreeg ze ene klap tegen haar hoofd, ze rolde de bosjes in. Ze zag een kat die boos terug over het hek heen sprong. "Oeps" zei ze zacht, en ging liggen, ze viel in slaap


dat is al beter dan eerst snapje?

owhjah je moet de kleuren van de kat in het echt gebruiken er bestaan geen regenboog kleurige katten Very Happy

EDIT: blacksoul was me voor, ^^


waarom eenling Kikilookingbackbyyashir
Terug naar boven Ga naar beneden
Charcoalflare
Member
waarom eenling DPKsfdL
Wazzy
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Charcoalflare
BerichtOnderwerp: Re: waarom eenling   waarom eenling Icon_minitimewo 26 okt 2011 - 19:55

1. Gebruik geen Enter na elke zin.
2. Een zin begint met een hoofdletter.
3. Een kat heeft een regenboogkleuren zoals op jouw ava.
4. De naam Rainboonpaw klopt niet, want zoiets als een regen boon bestaat niet.
5. Gebruik geen smileys in je post, alleen voor OOC stukjes.
6. Wij schrijven hier in correct Nederlands. Probeer anders je post even een spellingscontrole te geven.
7. Zorg dat je de juiste leestekens gebruikt om een post lekkerder te laten lopen.

Spottykit, ze schrijft niet in ik-vorm, alleen de dingen die haar char denkt staan in de ik vorm.

Ik zeg het ook maar even, voor het geval er iets niet aankwam bij de andere twee.


waarom eenling XAnVLBN
All my life I've been good, but now,
Whoaaa... I'm thinking What The Hell,
All I want is to mess around,
And I don't really care about,
If you love me, If you hate me,
You can't save me..
Terug naar boven Ga naar beneden
Servalsong
Member
waarom eenling DPKsfdL
.x. Miss. Christina .x.
79
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Servalsong
BerichtOnderwerp: Re: waarom eenling   waarom eenling Icon_minitimedi 8 nov 2011 - 17:08

Spottykit schreef:
oke wat tips

1. we praten niet in ik vorm maar in zij/hij [sorry vergissing[
2. doe geen enters per regels
3. smiley's gebruiken is niet echt "handig"
4. als ze iets zegt zet het dan tussen aanhallings tekens ["" dus] en/of maak het cursief [vetgedrukt]
5. wat langere tekst is handig
6. gebruik de spellingcontrole is handig

even een voorbeeld hoe je kan schrijven

Rainboonpaw liep op de boederij, ze had vandaag alles gevangen wat ze nodig had, dacht rainboonpaw. Nu nog een slaapplaats vinden zie ze hardop, ze bleef maar denken waarom ik waarom? Met een zucht ging ze zitten, inees kreeg ze ene klap tegen haar hoofd, ze rolde de bosjes in. Ze zag een kat die boos terug over het hek heen sprong. "Oeps" zei ze zacht, en ging liggen, ze viel in slaap


dat is al beter dan eerst snapje?

owhjah je moet de kleuren van de kat in het echt gebruiken er bestaan geen regenboog kleurige katten Very Happy

EDIT: blacksoul was me voor, ^^


waarom eenling 293yhxj
Blueeyes~Icoon~Servalsong~Cleopatra~Icedance~Darkened
Terug naar boven Ga naar beneden
 
waarom eenling
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: