Troublemaker



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Troublemaker

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sinclaw
Dark forest
Troublemaker Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Troublemaker   Troublemaker Icon_minitimema 14 jan 2019 - 23:02















Technically, I’m a murderer    
but I like to think that’s one of my better qualities

Een luie gaap en een extra uitrekking waren echt niet nodig geweest. Maar toch deed de kattin het om nog even extra duidelijk aan de harde werkens in de clan te showen dat zij vandaag -niet- zou werken.

Inplaats van werken liep ze op eenrustige pas naar de leaderden en kuchte voor ze naar binnen stapte. "oii boss"Riep ze vrolijk naar binnen wachtend op reactie.



Troublemaker CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Troublemaker 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Troublemaker   Troublemaker Icon_minitimezo 17 feb 2019 - 14:35

Hij kwam net terug van de jacht toen hij plots Sin een den in zag lopen waar Acorn de laatste tijd sliep, waardoor zijn ogen groot werden en hij achter haar aan sprintte. De muis op de stapel gooiend. "Oi Sin," Reageerde hij op haar begroeting. "Laten we anders naar de med den gaan, waar ik slaap," Mauwde hij met een oogrol, maar grinnikte. Ergens was het ook wel grappig.


Troublemaker Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Troublemaker Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Troublemaker   Troublemaker Icon_minitimezo 17 feb 2019 - 22:28















Technically, I’m a murderer
but I like to think that’s one of my better qualities

Stil staarde de gevlekte kattin haar leader aan en trok even met haar oren. Een halve seconde ontblootte ze haar bovenlip bij wat hij zei voor ze knikte en hem volgde. haar ogen scande de omgeving, zoekend naar iemand die op hen lette voor ze hem volgde. De den van Acefray bleek gelukkig leeg te zijn. Beter. Ze hielt van de kater, maar er waren sommige dingen die ze liever niet van te voren met hem besprak. Na afloop zou de medicine cat haar vergeven, voor de daden gebeurd waren zou hij haar proberen tegen te houden. Dat was nou eenmaal in zijn bloed. In zijn goede hart.

Zijn hart dat zij zou verrotten vanbinnen uit.

"Tallstar." De kattin keek de kater aan. Stil en onbewegelijk. Afwachtend wt hij te melden had.



Troublemaker CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Troublemaker 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Troublemaker   Troublemaker Icon_minitimezo 24 feb 2019 - 14:22

De ander leek even niet geamuseerd door het feit dat hij haar hier niet wilde hebben, maar het deerde hem weinig. Sin was wat dat betrof veel bark no bite tegen hem. Dat ze hem aankeek alsof hij iets te melden had deed hem echter even zuchten en met zijn oren trekken, zijn blik ging naar haar buik. "Ik zie dat Ace gelukkig is?" Deadpande hij kort, en trok zijn wenkbrauwen op, om eerlijk te zijn had hij niet verwacht dat de poes zo letterlijk en snel naar hem zou luisteren. Aan de andere kant, ze waren als sinds hun jeugd vrienden en konden van elkaar op aan. Dat nam niet weg dat hij niet ook nog met Inner in zijn maag zat. Weer trok hij met zijn oren terwijl hij voor de zoveelste keer besloot dat dit iets voor de volgende keer was.


Troublemaker Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Troublemaker Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Troublemaker   Troublemaker Icon_minitimedo 7 maa 2019 - 23:15















Technically, I’m a murderer
but I like to think that’s one of my better qualities

een verveelde blik in haar ogen was zichtbaar terwijl ze hem aankeek. "Well your wish is my command after all." Mompelde ze nonchalant een lik over haar buik gevend. Als dit alles was waarvoor hij haar had uitgenodigd in de Medicine Cat den dan was hij zwaar haar tijd aan het verdoen. Ze kon nu onschuldige apprentices het leven zuur maken. En dat was toch veel leuker dan hier staan een nutteloos praatje houdend. Ze was geen kitten meer en de tijd waarin ze genoot van nutteloze aandacht was lang, lang achter haar.



Troublemaker CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Troublemaker 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Troublemaker   Troublemaker Icon_minitimeza 9 maa 2019 - 13:24

Haar antwoord deed hem even met de ogen rollen maar ook grinniken. Sin kon heerlijk dramatisch doen, en dat lag hem dan wel weer. Veel meer informatie kreeg hij echter niet van haar, maar het was niet alsof hij al klaar was. "Behandelen de andere katten je nog een beetje.. aardig?" Hij wist niet zeker of Sin ooit echt 'aardig' behandeld was, maar het was wel belangrijk dat een van zijn oudste vrienden niet buiten de clan viel. Dat zou niet alleen heel jammer, maar ook voor hem erg vervelend zijn. Zoveel vrienden had Tall nou ook weer niet.


Troublemaker Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Troublemaker Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Troublemaker   Troublemaker Icon_minitimema 11 maa 2019 - 15:20















Technically, I’m a murderer
but I like to think that’s one of my better qualities

Tallstar zijn vraag liet haar oren even naar achteren vallen terwijl ze haar hoofd wegdraaide. Ze snoof even voor er een zucht uitkwam. "Wat denk je nou zelf Tall. Niemand vertrouwd me. Ik ben een tijdbom die klaar staat om te ontploffen. Letterlijk op dit moment." Ze knikte naar haar buik voor ze de kater opnieuw aankeek. "Ik weet niet hoe lang ik Jou..Shadowclan nog van dienst kan zijn. Het is slechts een kwestie van tijd." Ze slikte terwijl ze naar hem toe stapte. Pijn duidelijk in haar ogen terwijl zelfs tranen begonnen te branden. "Ik wil niet weg. Ik wil m'n huis niet kwijt. Ik wil jullie, ik wil jou, niet kwijt." Fluisterde ze. Een glimlspje van het gebroken wezen dat ze eigenlijk was. In bochten gewrongen om sterk en kil te zijn. Een monster gemaakt, nooit geboren. "Beloof me Tall.. Beloof me dat je me nooit wegstuurd.. Dat ik altijd nuttig ben.. Alsjeblieft."



Troublemaker CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Troublemaker 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Troublemaker   Troublemaker Icon_minitimema 18 maa 2019 - 12:24

De kater keek de poes onderzoekend aan terwijl hij zijn vraag stelde, en luisterde rustig naar haar eerste zinnen, een grinnik toen ze duidelijk maakte dat ze nu letterlijk op ploffen stond. Hij kon het zich voorstellen. Maar goed dat de poes zelf ook best groot was, die kittens met Ace als vader zouden groot zat zijn. Haar volgende zin deed hem echter even met zijn mond trekken en fronsen, en zeker toen de poes naar hem toe stapte en bijna leek te gaan huilen keek hij haar even koeltjes aan. Alsof hij door de informatie die hij gekregen had, niet alsnog een nieuw soort verstandhouding met Sin had gekregen. "Als je nuttig blijft..." Antwoordde hij droogjes, haast vragend, maar keek toen na een zucht weer naar de poes en schudde zijn hoofd. "Sin. Don't overthink it," Tot nu toe had hij niets tegen haar ondernomen, en hij wist niet zeker wanneer en of hij het zou doen, maar ze zou het weten wanneer hij het wist.


Troublemaker Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Troublemaker Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Troublemaker   Troublemaker Icon_minitimezo 28 apr 2019 - 10:11















Technically, I’m a murderer
but I like to think that’s one of my better qualities

Een rilling schoot over haar rug terwijl de lage woorden van haar leader uitgesproken worden. De betekenis er achter liet haar een seconde koud voor haar ogen zich vernauwde en ze kort knikte. "Mijn leven is jouw leven Tallstar." Sprak ze zachtjes. Een betekenisvolle blik in haar ogen op hem plaatsend. "Al vanaf kits af aan, jij was de enige die mij het licht liet zien. Voor jou bevecht ik zelfs Starclan en ieder heilig wezen." Ze showde hem een kleine grijns. "En je weet dat ik zou winnen." Ja. Ooit had ze gedacht dat deze kater haar partner zou kunnen worden. Dat ze gelukkig met hem zou kunnen leven. Het lot had haar anders laten zien. Maar nog altijd was deze kater verstrengeld in haar hart. Haar ziel. Als er nog iets van over was na al haar daden dan.



Troublemaker CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Troublemaker 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Troublemaker   Troublemaker Icon_minitimedo 2 mei 2019 - 1:05

Hij rolde even met zijn ogen over hoe dramatisch ze deed, maar lachte een harde, heldere lach toen ze er ook even aan toevoegde dat ze zou winnen. Hij schudde even geamuseerd zijn hoofd en keek haar aan met een grijns. "Ik twijfel er niet aan," Mauwde hij goedmoedig, en duwde zijn schouder even tegen die van haar voor hij een stap in de richting van de prooistapel zette. "Maar daar moet je wel genoeg voor eten, en voor de kleine warriors," Hij keek even onderzoekend naar haar buik. Het was gek om te bedenken dat die kittens nu al een bestemming hadden, dat hij dat al had gehad. Allemaal voorbestemd.


Troublemaker Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Troublemaker Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Troublemaker   Troublemaker Icon_minitimedi 7 mei 2019 - 21:33















Technically, I’m a murderer    
but I like to think that’s one of my better qualities

Goed, het moeilijke gesprek was over. Haar grijns keerde terug toen Tallstar moest lachen om haar woorden en ze rolde zelf even met haar ogen. "Beter maar dat je niet twijfelt. Dan zou ik direct in een paniek aanval schieten joh." Grinnikte ze, iet wat teveel zelfspot gebruikend. "Ja.. Daar zorg ik zeker voor. Ze zullen niets tekort komen Tallstar. Ze zullen de grootste, sterkste warriors worden die het bos ooit gekend heeft." Beloofde ze haar leader hem recht aanstarend. Haar blik duidelijk en betekenisvol.



Troublemaker CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Troublemaker 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Troublemaker   Troublemaker Icon_minitimema 20 mei 2019 - 12:55

Haar volgende woorden deden hem grijnzend naar de buik van de poes kijken - wat eigenlijk een vreemde bezigheid was bedacht hij zich. Het zou hem niets verbazen als dit Sin's kleine army werd, die hield er intrigerende moedermethodes op na, maar wie was Tall om daar iets tegenin te brengen. Tenzij het zwaar ten koste ging van de gezondheid van de kittens - mentaal of fysiek - hield hij zich verre van de opvoedpraktijken van zijn clangenoten. "Ik twijfel er niet aan," Mauwde hij dan ook grinnikend. "Weten jullie al namen?" Hij had altijd geweten van de relatie tussen Ace en Sin, en hoewel het hem stak dat Running op die manier opzij geduwd was, zag hij geen acute reden iets tegen de twee te ondernemen. Ze deden hun taken en Starclan had Ace nog niet verworpen, dus all was good dan toch?


Troublemaker Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Troublemaker
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Leaders den-
Ga naar: