Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Starclan's Warriors [Mistgaze]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Mistgaze
Elder
Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Starclan's Warriors [Mistgaze]   Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 jan 2019 - 21:19

LET ME FACE MY FEARS
Mistgaze keek kort naar Oceanstar die verder vertelde over Zealspark. "Oceanstar, ik wil je toch op het hart drukken dat je in dit soort situaties wel alleen de leider van Windclan bent. Meer niet. Het is niet verstandig om in onze clanzaken te roeren, het geeft een verkeerd beeld aan mijn leiders." Ze zou dit sowieso ook nog met Thornface bespreken. Toen ging ze verder over Leafbare, dat zij en Rousebell altijd vrij waren om kruiden te komen zoeken als die nodig waren. Ze vertelde over de kit waar ze de staart van had moeten amputeren. Ze haalde dat beeld zich liever niet meer voor de ogen. "Oh ja.. dat arme ding.." zei ze zacht. Ze liep nog een stukje verder met de poes op zich leunend tot ze katten hoorde aankomen. Haar staart werd dik en ze voelde angst. Als dit een vijandige patrol was, dan waren ze beide ten dode op geschreven. Mistgaze kon niet vechten. Gelukkig was het Stallionheart, de kater had ze gezien toen ze de gewonden na de vossenaanval had geholpen. Hij draaide echter niet om dingen heen en vroeg meteen wat er aan de hand was. Als zij nu verdacht zou worden van een poging tot moord op de leider van Windclan was ze alsnog ten dode opgeschreven. "Het is niet wat je denkt, ik.. eh. StarClan sta mij bij." de paniek nam de overhand. "Oceanbree-star heb ik hier gevonden. Haar wonden zijn ontstoken, ik heb haar gehol-" Mistgaze haar stem sloeg weg. Wat als de kater haar doodmaakte voor wat hij wel niet dacht dat ze de leider aangedaan had? "Ik heb haar geholpen en eikenbladerensapophaarwondengedaan." zei ze toen snel. Haar ogen groot terwijl ze de kater aankeek. Please don't kill me.
gemaakt door kiki


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Starclan's Warriors [Mistgaze]   Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 jan 2019 - 15:22

WindClan
Leader



Het was wellicht niet gewoonlijk dat een andere Leader ook hoop probeerde in te spreken bij een kat van een andere Clan. Het was dan ook niet iets dat Oceanstar normaal gesproken zou doen, toch had iets haar er toe gebracht het wel bij Zealspark te doen. Mistgaze was er niet al te blij mee, kon ze ergens ook wel voorstellen waardoor ze hoopte dat het met een sisser af zou lopen. Ze had al voldoende gedoe, laat staan dat ze er nog een ruzie met Thunderclan bij kon hebben. Enkel en alleen omdat ze een kater had willen helpen boven zijn problemen te gaan staan. "Oceanstar, ik wil je toch op het hart drukken dat je in dit soort situaties wel alleen de leider van Windclan bent. Meer niet. Het is niet verstandig om in onze clanzaken te roeren, het geeft een verkeerd beeld aan mijn leiders." De jonge Leader knikte kalm voordat ze zachtjes sprak. "Ik ben hier niet om hen klein te maken, Mistgaze. Nog om hen zwak te noemen, laat dat over aan Riverclan. Ik ben hier enkel om voor mijn Clan te zorgen, en als ik een kat tegenkom die ik zonder een oorlog te starten kan helpen doe ik dat. Ik heb hem op zijn hart gedrukt goed voor zichzelf en zíjn Clan te zorgen. Dat is iets dat elke Warrior tegen een andere Warrior kan zeggen. Ik zal jouw advies volgen maar kan niets veranderen aan het verleden. Dat weet jij ook." Ze klonk nog steeds zwak terwijl ze dit mauwde, haar stem hees en haar lichaam uitgeput. Hierna spraken ze over Leafbare, het seizoen dat altijd veel levens kon kosten en waarin er weinig nieuwe kittens geboren werden. De jongen die wel werden geboren, waren er vaak zwakker aan toe en sneller ziek. Ze kregen minder te eten dan de kittens die geboren werden in Greenleaf of Newleaf. Ze sprak over haar adoptiekit, Chasmkit die eigenlijk ook gedeeltelijk Riverclan was. Net zoals de kittens van haar dochter, ze wist dat het samenleven van zo lang best veel indruk achter had gelaten bij de meeste clangenoten. Om nog maar te zwijgen over het feit dat Tallstar een kitten had verwekt bij een pas overleden Windclanner. "Oh ja.. dat arme ding.." Mauwde de ander zachtjes, ieders hart brak bij het zien van een zwaargewonde kitten. Oceanstar wist nog hoe machteloos ze zich voelde elke keer dat ze er niet voor een onschuldig jong ding kon zijn. Haar moederhart was groots, iets dat haar zachter maakte dan sommige andere katten al kon ze net zo fel als een leeuwin zijn wanneer ze in gevaar waren. Het zou geen verrassing zijn als ze het leven zou laten terwijl ze kittens redde. Het geluid van pootstappen drong tot haar door, het was duidelijk dat een van de Patrols deze kant uit kwamen. Waarschijnlijk had een van haar clangenoten haar geur geroken en besloten de rest van de groep te verlaten; immers hoorde ze er maar een dichterbij komen. Mistgaze leek gespannen, terwijl de jonge Leader zo zwak tegen haar aan leunde. Als een van haar clangenoten het ook maar voor een seconde in zijn hoofd haalde de kattin aan te vallen was ze er zonder twijfel voor gesprongen. "Wat is er aan de hand?" Vroeg een bekende stem van haar nieuwe Deputy. Even probeerde ze haar lichaam wat groter te maken, Mistgaze te beschermen. Het was duidelijk in haar houding dat ze Stallionheart wel vertrouwde maar ook waarschuwde de ander niet te veel te beangstigen. Niet dat het veel hielp, Mistgaze leek doodsbang, waardoor wist ze niet zeker. Het was niet alsof ze haar hulp waren vergeten of moordlustig waren, ook al klonk ze af en toe wel zo. "Het is niet wat je denkt, ik.. eh. StarClan sta mij bij." Het was duidelijk dat de paniek de overhand nam, waardoor ze ongemakkelijk met een oortje trok en onhandig de andere kattin probeerde te kalmeren. Zelfs op dit soort momenten nam haar empathie de overhand. Voorzichtig tikte ze de ander met haar staart aan waarna ze haar met een zachte, warme blik in haar ogen geruststellend aan keek. Ze kon wellicht niet vechten maar wist dat Stallionheart respect had voor haar, tenminste daar vertrouwde ze op. Katten hadden wat in hem gezien en daardoor was hij ook haar opvolger. "Oceanbree-star heb ik hier gevonden. Haar wonden zijn ontstoken, ik heb haar gehol-" De stem van de ander viel weg, alsof ze bang was dat Stallionheart haar daadwerkelijk van kant zou maken. Ze keek de kater aan terwijl ze hem gebaarde te gaan zitten. Een rustigere houding aan te nemen, aan een paniekerige Mistgaze had ze niet zoveel; daarbij weigerde ze de ander doodsangsten uit te laten slaan. "Ik heb haar geholpen en eikenbladerensapophaarwondengedaan." Mauwde ze heel snel, bijna onverstaanbaar waardoor Oceanstar zuchtte en moeizaam sprak. "Ze heeft mij het verliezen van een leven bespaard, als je ook maar een haar op haar krengt dan weet je het rogue territorium te vinden." Mauwde ze kalm, het was duidelijk dat Mistgaze onder haar bescherming viel, zelfs al wist ze dat Stallionheart haar niets aan zou doen. "Maar ik weet dat je haar niets zal doen, anders was je ook niet mijn Deputy." Mompelde ze daarna, hopende dat haar vertrouwen inderdaad niet misplaatst was, niemand zou immers Whitelion vergeten, niet nadat de waarheid over Lionroar te boven was gekomen.





Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 Oceano10
Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 LcrIgCQStarclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 JwNO92gStarclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 EjrsROFStarclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 UK1ajoIStarclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 3qCkg2fp_oStarclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Starclan's Warriors [Mistgaze]   Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 jan 2019 - 17:51

WindClan
Deputy


Zijn woorden hadden de poes van ThunderClan duidelijk de angst op het lijf gejaagd. Stotterend stond de poes hem te woord. "Het is niet wat je denkt, ik.. eh. StarClan sta mij bij." miauwde ze en hij hield zijn kop even schuin. Was dit niet wat het leek? "Oceanbree-star heb ik hier gevonden. Haar wonden zijn ontstoken, ik heb haar gehol-" miauwde de poes waarna ze weer stil viel. Euhm.. oke? "Ik heb haar geholpen en eikenbladerensapophaarwondengedaan." miauwde ze toen snel na elkaar met ogen als schoteltjes en een dikke opgezette staart. Waarom was de poes nu ineens zo bang van hem? Ja, hij was fluffy maar zo intimiderend zag hij er toch niet uit? Oceanstar leek nu haar woorden te vinden en gaf hem ook een antwoord. "Ze heeft mij het verliezen van een leven bespaard, als je ook maar een haar op haar krengt dan weet je het rogue territorium te vinden." miauwde zijn Leader waarna hij haar gekwetst aan keek. "Geen enkele kat heeft een reden om een Médicine Cat aan te vallen. Ik al zeker niet" miauwde hij beledigd. Hoe durfde ze te insinueren dat híj van alle katten een Medicine Cat zou aanvallen. Die katten stonden wat hem betrof nog boven de Leaders van elke Clan. "Maar ik weet dat je haar niets zal doen, anders was je ook niet mijn deputy." miauwde ze kort daarna hen hij voelde zich voor schut gezet. Hij wendde zijn blik tot Mistgaze aangezien Oceanstar blijkbaar op het randje van de dood had gezweefd en nog niet helemaal helder was. "Het spijt me als ik je heb laten schrikken Mistgaze" miauwde de kater respectvol "Ik zou echter nooit een Medicine Cat aanvallen. Als je een Warrior was geweest van een andere Clan dan wel maar Medicine Cat's verdienen wat mij betreft groot respect. Ik zou niet weten wat ik moest doen met gewonde katten" miauwde hij waarna hij zijn kop boog. "Bedankt voor het redden van Oceanstar" voegde hij er nog aan toe terwijl hij zijn blik even naar Oceanstar liet gaan die erbij stond en hem ook in de gaten hield. "Ik ben geen Medicine cat maar ik ruik de ontsteking nog. Moet ik nog iets doorgeven aan Routpaw en Lizardpath?" informeerde hij.



Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 JXidV8r
Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Starclan's Warriors [Mistgaze]   Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 feb 2019 - 19:33

LET ME FACE MY FEARS
Oceanstar vertelde nog wat, maar dat viel in dovemansoren toen ze de katten uit Windclan geroken had. Hij stond nu tegenover haar, de kater die ze herkende als Stallionheart. Oceanstar legde uit dat hij haar niks mocht doen, maar dat ze dat niet verwachtte omdat hij de deputy was. Dus hij was de nieuwe deputy? Rustige ademde de poes uit, de spanning nam iets af. "Het spijt me als ik je heb laten schrikken Mistgaze" mauwde de kater, zijn toon klonk respectvol. Daarna vervolgde hij met hoe hij haar aangevlogen was als ze een warrior geweest was. "Hah.. ja. Maar goed dat die mogelijkheid afgenomen is door Claw." het was er ook uit voordat ze door had hoe awkward het klonk. Bij Starclan Mistgaze, kon je dan niet eens een normaal gesprek voeren soms? Ze werd terug op aarde gezet toen Stallionheart haar bedankte. Ze knikte. "Katten redden is mijn taak. Ongeacht afkomst." zei ze toen kort maar krachtig. "Ik ben geen Medicine cat maar ik ruik de ontsteking nog. Moet ik nog iets doorgeven aan Routpaw en Lizardpath?" kort dacht de pluizige poes na. "Verteld Lizardpath en Routpaw dat ze de ontsteking in de gaten moeten houden. Ik kan niet in jullie voorraden kijken, maar het in leven houden van de leader is belangrijk." mauwde ze toen rustig. "Als jullie het niet erg vinden dan.. ga ik terug naar Thunderclan. Het is allang zonhoog geweest en het zal snel donker zijn." gelukkig vroeg Stallionheart niet naar waarom ze hier toevallig was geweest. Niemand ging ze vertellen dat ze eigenlijk had gekeken of de Shadowclan medicine cat hier toevallig rond hing.
gemaakt door kiki


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Starclan's Warriors [Mistgaze]   Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 feb 2019 - 13:34

WindClan
Deputy


De woorden die Mistgaze sprak over Claw deden hem even fronsen. Hoezo had die BloodClan kater iets te doen met die mogelijkheid? Hij keek de poes een paar tellen stil aan. Het klonk uiterst raar. Ze was toch al Medicine Cat Apprentice geweest voordat ze problemen had gekregen met haar oog? Ach, het deed er nu niet toe. Ze vertelde hem dat ze altijd katten zou redden, ongeacht de afkomst. Euhm.. Dat was toch de taak van een Medicine Cat? dacht hij verbaasd. Echt tijd om op dit antwoord te reageren kreeg hij niet want Mistgaze gaf hem antwoord op wat hij moest doorgeven aan Routpaw en Lizardpath. "Verteld Lizardpath en Routpaw dat ze de ontsteking in de gaten moeten houden. Ik kan niet in jullie voorraden kijken, maar het in leven houden van de leader is belangrijk. Als jullie het niet erg vinden dan.. ga ik terug naar Thunderclan. Het is allang zonhoog geweest en het zal snel donker zijn." miauwde de ThunderClan Medicine cat. De gevlekte kater knikte. "Bedankt voor je zorgen Mistgaze. Moge StarClan je pad verlichten" miauwde hij waarna hij nogmaals respectvol zijn kop boog. Hierna wendde hij zich tot Oceanstar die nog wat wankel leek op haar poten net als na haar levensceremonie en een paar andere momenten. "Zullen we naar huis gaan?" miauwde hij waarna hij naast haar kwam staan.



Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 JXidV8r
Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Starclan's Warriors [Mistgaze]   Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 feb 2019 - 14:43

WindClan
Leader



Het was duidelijk dat de jonge Leader nog niet bepaald helder was. Hierdoor gaf ze ook opmerkingen die wellicht niet bepaald toepasselijk waren. Immers wist ze ook wel dat Stallionheart de Medicine Cat niets aan zou doen, al was het nog niet zolang geleden wel het geval geweest bij een andere Windclanner. Soms vroeg ze zich af hoe Evergreen zich al die tijd staande had gehouden, natuurlijk was de jonge grijzige kattin niet dom aangelegd, maar het leidden van een Clan bleef lastig. Zeker als de helft tegen haar leek te zijn en het volgen van de Code blijkbaar onmogelijk leek voor sommigen. Ze kon niet blijven straffen en het was zeer vermoeiend om nog maar te zwijgen over het feit dat het haar wantrouwend maakte. "Geen enkele kat heeft een reden om een Médicine Cat aan te vallen. Ik al zeker niet" Klonk er licht beledigd, al lette de jonge kattin er niet echt op. Ze was niet in staat discussies te houden over dit soort zaken. Immers kostte het haar nog steeds moeite om te blijven staan. Zoveel energie leek haar lichaam te verliezen voor iets dat zo simpel behoorde te zijn. "Het spijt me als ik je heb laten schrikken Mistgaze" miauwde de kater respectvol. Het was duidelijk dat ze een goede Deputy had gekozen. Die niet te diep in ging op haar onhandige opmerkingen. "Ik zou echter nooit een Medicine Cat aanvallen. Als je een Warrior was geweest van een andere Clan dan wel maar Medicine Cat's verdienen wat mij betreft groot respect. Ik zou niet weten wat ik moest doen met gewonde katten" miauwde hij waarna hij zijn kop boog. Het was de waarheid het aanvallen van een Medicine Cat was net zoals het aanvallen van een onschuldige kitten uit den boze. "Bedankt voor het redden van Oceanstar" Voegde de kater er aan toe terwijl de jonge Leader een korte dankbare blik naar de Thunderclanner wierp. Het verliezen van een leven aan een ziekte was niet bepaald aan te raden. "Hah.. ja. Maar goed dat die mogelijkheid afgenomen is door Claw." De naam van de Bloodclan Leader die pas was overleden deed haar kort fronsen. Thunderclan was ooit door hen overgenomen geweest en sindsdien herkende ze het gevaar van die katten en wist ze zonder twijfel dat ze op haar hoede moest blijven. Ze hadden geen eer. "Katten redden is mijn taak. Ongeacht afkomst." Vervolgde de Medicine Cat, waardoor Oceanstar voorzichtig knikte. Het was inderdaad de taak van de ander maar dit betekende niet dat het makkelijk was. "Ik ben geen Medicine cat maar ik ruik de ontsteking nog. Moet ik nog iets doorgeven aan Routpaw en Lizardpath?" Vroeg de kater, het was waarschijnlijk niet de schuld van beide katten. Immers was ze zelf een lastige patiënt geweest. "Verteld Lizardpath en Routpaw dat ze de ontsteking in de gaten moeten houden. Ik kan niet in jullie voorraden kijken, maar het in leven houden van de leader is belangrijk." mauwde de pluizige kattin naar een korte stilte. "Als jullie het niet erg vinden dan.. ga ik terug naar Thunderclan. Het is allang zonhoog geweest en het zal snel donker zijn." Vervolgde de kattin waardoor Oceanstar voorzichtig een stap in de richting van de Windclan Deputy zette. "Bedankt Mistgaze." Klonk er zwakjes met een warme maar vermoeide glimlach. "Bedankt voor je zorgen Mistgaze. Moge StarClan je pad verlichten" mauwde de gevlekte kater waarna hij zich tot de Leader wendde. "Zullen we naar huis gaan?" mauwde hij terwijl hij naast haar kwam staan. Langzaam knikte ze, haar hoofd tolde iets waardoor ze tegen hem aan leunde en haar ogen kort sloot.




Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 Oceano10
Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 LcrIgCQStarclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 JwNO92gStarclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 EjrsROFStarclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 UK1ajoIStarclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 3qCkg2fp_oStarclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Starclan's Warriors [Mistgaze]   Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 feb 2019 - 19:32

LET ME FACE MY FEARS
Het leek erop dat Oceanstar nu in goede handen was. Mistgaze keek van de kater naar Ocean, om te checken of het goed ging. "Bedankt voor je zorgen Mistgaze. Moge StarClan je pad verlichten" mauwde de kater haar toe. "Dat ze de jouwe ook verlichten, Stallionheart. Nog gefeliciteerd met je rang." zei ze kalm. Ze boog haar kop en keek naar Oceanstar. Die bedankte har nog voordat ze op de andere kater ging leunen. "Geen dank Oceanstar, het genoegen is aan mijn kant." daarna draaide de pluizige poes zich om en liep terug richting haar territorium. Wat een dag was dit geweest..
gemaakt door kiki


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Starclan's Warriors [Mistgaze]   Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 Icon_minitimema 18 feb 2019 - 18:53

WindClan
Deputy


Oceanstar bedankte Mistgaze waarna ze tegen hem aan kwam leunen. Hij keek wat gespannen naar hoe ze daar stond. Ze was dan misschien nu geen leven verloren maar als ze niet op paste verloor ze alle 9 levens nog als ze door bleef gaan. De kater flufde zijn staart een beetje op bij de woorden van Mistgaze "Dat ze de jouwe ook verlichten, Stallionheart. Nog gefeliciteerd met je rang." waarop hij glimlachte. De point poes vertrok en hij keek weer naar Oceanstar. "Kom op, we gaan je naar je Den brengen en dan haal ik Routnose of Lizardpath voor je" miauwde de kater kalm waarna hij haar ondersteunde zodat ze de terugweg konden beginnen.



OOC: Topic uit


Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 JXidV8r
Starclan's Warriors [Mistgaze] - Pagina 2 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Starclan's Warriors [Mistgaze]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: